Roztahováním to:
1, dostaneš do větších otáček,než jaký Ti točí Tvůj startér,byť je z reduktorem
2, dostaneš silnější jiskru,neb proud se nevypotřebovává na startování
prostě ty pokusy s karburátorama by v každým případě měly začínat:
1, perfektní kondicí karburátoru (tzn. seřízení atp.)
2, pokud je to karburátor na jiný typ,tak vymyšlením ideálního způsobu montáže,kvůli úhlu
Já vím,že to je všechno nekonkrétní,ale taky nikdo neví,jak tam máš toho Lekra montlýho,vím jenom to,že specialista na karbce mi říkal,že někdy poladit Lekra v 742jce je neštěstí.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
zapalování
prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 03.04.2003 do 03.04.2003, založil/a
12:29:21
03.04.2003
03.04.2003

Luděk
12:22:55
03.04.2003
03.04.2003

Martin
Takže myslíš, že je to normálně uchlastaný ? Jak ale vysvětlíš, že když sem to roztahoval, tak to prakticky hned naskočilo ? Už bych měl motor rád v cajku, ale vždycky, když si myslím, že už je OK, tak se něco posere. Už se to snažím seštelovat cca půl roku. Vyměnil sem už 3 karburátory 1x zapalování + 1x zapalování z Fa. A furt to není ono. Nejlépe to jelo s klasickým SEDRem, ale měl sem zase hrozný problémy se startováním a s druhým sedrem to zase nejelo v nízkých otáčkách. Tak sem skončil u Lekra. Zpočátku naprostá bomba, sice to míň jelo, ale automatickej sytič fakt cool. Se studeným motorem to mělo max. 1200 ot a nechcípalo to a necukalo. Jenže teď to dělá bordel, že otáčky sou kolem 2000 a pak pomalu klesají. Jo a při delším brzdění to má tendenci chcípnout. Tak přemejšlím o dalším karbeci.
09:59:48
03.04.2003
03.04.2003

Luděk
No s Lekrem jsi si teda pěkně nas..l do bot,záleží na tom v jakým je stavu a jak to máš vůbec udělaný (sklon,atd.),navíc 120tku to může přechlastávat třeba i kvůli velkým tryskám.
09:24:48
03.04.2003
03.04.2003

Martin
No to je problém. Já tam dal Lekra a vůbec nevím, kde se šteluje. Směs by určitě byla potřeba seřídit, protože když na volnoběh víckrát šlápnu na brzdu, tak jdou otáčky rapidně dolů, což je nepříjemný hlavně když je motor studenej.
09:11:28
03.04.2003
03.04.2003

Luděk
Tak bys asi měl změnit způsob startování,jestli Ty to neuleješ dřív,než to vůbec může chytnout,nebo hledej problém ještě v karburátoru (hladina,poměr směsi atd.)
08:57:04
03.04.2003
03.04.2003

Martin
Ještě jsem zapomněl mám startér s reduktorem. Takže tam není zapojenej jeden drát do startéru a nevím, kam původně od toho startéru vedl.
08:43:40
03.04.2003
03.04.2003

Martin
Tak sem dneska zase nenastartoval. Nevím čím to je, protože roztáhnout to šlo bez problémů a na 3. otočení motoru to chytlo. O víkendu sem tam zkoušel zapalování z Fa. Celý den to fungovalo, ale druhý den sem opět nenastartoval. Tak sem tam dal zase starý zapálko a vše bylo v klidu. Až dodnes. Nenapadá vás někoho, čím by to mohlo být ? Jinak svíčky i VN kabely sou nový a předstih seštelovaný. Jo a svíčky byly úplně uchcaný.