skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zapalování
prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 31.03.2003 do 03.04.2003, založil/a
12:25:28
03.04.2003
03.04.2003

Martin
Nevím, já když to testuju, tak raději přes svíčku. Ránu sem zatim nedostal.
12:11:07
03.04.2003
03.04.2003

Bob
vo no to stačídržet kousek dál za kabel a ne za ten drát co z toho leze

10:54:41
03.04.2003
03.04.2003

Luděk
a nechat si nafackovat VN ostosedm

10:26:12
03.04.2003
03.04.2003
King
A ta svicka slouzi pri testovani zapal. civky k cemu??? Staci jenom odpojit VN kabel od civky z rozdelovace a priblizit ke kotre (cca 1cm).
20:48:00
01.04.2003
01.04.2003

Martin
Mě takhle poskakoval otáčkoměr, když mi vypadnul kabel právě od cívky. Také když jsem vypnul motor, tak ručička vyskočila na max.
Ad zapalování:
Koukal si na kladívko ? Jestli třeba neulítnul kontakt. Tam bych koukal nejdřív.
Jestli chceš otestovat cívku, zkus vzít svíčku a připoj jí přímo na civku (VN kabelem) a přilož svíčku na motor (kostru), pust zapalování na 1. polohu a zatoč si motorem (popř. řekni někomu, ať ti otočí klíčkem na 2. polohu) a mělo by to házet jiskru.
Ad zapalování:
Koukal si na kladívko ? Jestli třeba neulítnul kontakt. Tam bych koukal nejdřív.
Jestli chceš otestovat cívku, zkus vzít svíčku a připoj jí přímo na civku (VN kabelem) a přilož svíčku na motor (kostru), pust zapalování na 1. polohu a zatoč si motorem (popř. řekni někomu, ať ti otočí klíčkem na 2. polohu) a mělo by to házet jiskru.
09:48:09
01.04.2003
01.04.2003

wekky
Ventilátor určitě neběžel, kapalina měla 60° a nic nebylo zapnuto. Já jsem nevypínal zapalování, jen vyřadil při roztahování. Otáčkoměr kromě tohoto neukazoval nic ani když se motorem točilo. Při špatné kostře to poskakuje trošku jinak. Otáčkoměr prostě nedostával správný signál z toho usuzuji na cívku.
Nejspíš nahodím komplet zapalování z fava.
Nejspíš nahodím komplet zapalování z fava.
09:15:39
01.04.2003
01.04.2003

Luděk
To spíš vypadá na nějaký zkrat,nebo neplánovaný odběr el. proudu,poskakování otáčkoměru tímto způsobem se zcela sériově dělo u Favorit/Forman,pokud běžel ventilátor na chladiči a vypnul jsi zapalování.
06:32:24
31.03.2003
31.03.2003

wekky
Tak jsem v pátek nenastartoval. Bohužel jsem byl zrovna na zahradě a na střeše jsem měl naložena futra.
Prostě odešlo něco v zapalování, tipuji cívka. Když sme to totiž zkoušeli roztáhnout, tak při zařazené rychlosti (takže točícím motoru) neukazoval otáčkoměr nic a při vyřazení, kdy se motor zastavil náhla ručička otáčkoměru vyskočila na maximum a klesla.
Zajímal by mne názor někoho, kdo se v autoelektrice vyzná. Dík.

Prostě odešlo něco v zapalování, tipuji cívka. Když sme to totiž zkoušeli roztáhnout, tak při zařazené rychlosti (takže točícím motoru) neukazoval otáčkoměr nic a při vyřazení, kdy se motor zastavil náhla ručička otáčkoměru vyskočila na maximum a klesla.
Zajímal by mne názor někoho, kdo se v autoelektrice vyzná. Dík.