skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pár dotazů
prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 25.03.2003 do 01.04.2003, založil/a
22:11:46
01.04.2003
01.04.2003

Milda
Ale priprav se ze dat vlecku vetsinou znamena ji rovnou zgeneralkovat, takze to vyjde dost draho
22:09:59
01.04.2003
01.04.2003

Milda
Jestli to chces na normalni jezdeni tak si myslim ze vlecka nema smysl, dost blbe se na ni cokoliv schani (mam ji na aute a delal sem GO na podzim). Pokud chces upravovat tak jednoznacne vlecka, kotouce tam dou dat, lip to sedi atd atd
21:58:36
01.04.2003
01.04.2003

Martin
To cvrlikání ventilů je způsobeno velkým předstihem. S oktanovým čislem to samozřejmně také souvisí. Zkus trochu snížit předstih. Ale pokud to necvrliká moc často, tak to nech. Ono to s větším předstihem líp jede. Cvrlikání při vysokém zatížení (zvlášť pokud to přišlápneš od nízkejch otáček) je to celkem běžný.
21:45:47
01.04.2003
01.04.2003
Tom
Zjistil jem že ta spojka píská jenom někdy, jo jezdím na natural 95
20:25:58
25.03.2003
25.03.2003
Koči
To klepání dělají LS motory hodně. Já mám GLS a taky klepu přesně jak ty říkáš. Jsou to ventily a myslím, že je to buď seřízením ventilů nebo částečně i s předstihem. Vyřešit to můžeš i tím, že tam namícháš benzín s trochu vyšším oktanovým číslem, protože kdybys tam nalil speciál tak to tak klepe pořád. Tzn. jde tam i o oktanové číslo benzínu. Ale základem je asi to seřízení. Až když to bude klepat i při správném seřízení, tak tomu dopřej nějaký ten oktan navíc. (Ono ty motory jsou koncipovány na 96, ne na 95 oktanů, občas se to asi při větším zatížení může projevit.) Ale toto vše je pouze můj laický názor!
20:07:06
25.03.2003
25.03.2003

Syn Temnot
u vlecky je myslim lepsi vedeni kola pri prejizdeni nerovnosti,a zadek podle me tolik nedrepi i gdys to je asi individualni
18:48:54
25.03.2003
25.03.2003

Alan
To pískní mě taky dělalo než se vysypalo spojkový ložisko.
A to že cvrlikaj ventyly je normalní to dělá každá škodovka


18:37:49
25.03.2003
25.03.2003
Tom
Zdar chlapi
Měl bych pár dotazů k mé š120ls r.v.85. Když pouštím spojku tak se ze zadu ozývá takový hrozný kvílivý zvuk - dělá to jenom při rozjezdech v před či zad nevíte co to může spůsobovat?
Dále při jízdě do kopce, nebo když podtáčím motor tak se zněj ozývá cvrlikání - jak poznám jestli to dělají ventily nebo rozvoďák, případně jestli to jsou ventily zda je stačí jenom seštelovat nebo se budou muset i zabrousit?
Ještě bych potřeboval vědět jaké jsou přednosti vlečné nápravy před kyvkou - plánuji totiž pořídit pětikvalt a tak přemýšlím jestli mám rovnou pořídit vlečku nebo nebo použít převodovku ze 125 a ponechat stávající kyvku.
Díky za odpovědi Tom
Měl bych pár dotazů k mé š120ls r.v.85. Když pouštím spojku tak se ze zadu ozývá takový hrozný kvílivý zvuk - dělá to jenom při rozjezdech v před či zad nevíte co to může spůsobovat?
Dále při jízdě do kopce, nebo když podtáčím motor tak se zněj ozývá cvrlikání - jak poznám jestli to dělají ventily nebo rozvoďák, případně jestli to jsou ventily zda je stačí jenom seštelovat nebo se budou muset i zabrousit?
Ještě bych potřeboval vědět jaké jsou přednosti vlečné nápravy před kyvkou - plánuji totiž pořídit pětikvalt a tak přemýšlím jestli mám rovnou pořídit vlečku nebo nebo použít převodovku ze 125 a ponechat stávající kyvku.
Díky za odpovědi Tom