skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nádrž v kufru
-> kamikaze: viz trabant
-> šrek: ja sem pouzil nadrz z trabanta taky a do kufru ale obavam se ze v tvym pripade je z cela jedno jestli ji mas u prevodovky a nebo v kufru:)
-> Syny: Dřív měly auta nádrže v motorovým prostoru a taky to šlo

-> Tuner#2: A nekdo ma zase pocit, ze se nemuze stat vubec nic...
Ja sem rad, ze jsem mel a mam auto s nadrzi tam kde je a mit ji pred sebou v kufru, tak moc klidnej nejsem, bez ohledu na to jestli lidi na Virtu rikaj, ze to je OK !

Poloha nádrže mi nepříjde špatná.Spíše by jsem pro běžné ježdění a občas blbnutí na okruhu řešil to co se děje v nádrži...Za menší peníz vyřešíte více a nemusí se řešit hrdlo následné tankování,vedení paliva,odvzdušnění atd...
-> Toušík: Bud za sedadla, jako nádrž LPG nebo pod sedadla, ale mě by se ani jedno nelíbilo a zřejmě by bylo palivo v kabině cítit
-> vhml: Pravda trochu jsem se unáhlil s těmi více způsoby

-> vhml: Pravda trochu jsem se unáhlil s těmi více způsoby

Jen tak bych se zeptal mimo. Kam by šla dát nádrž ve stovce jinam než právě dopředu?? Raději bych dopředu natáhnul baterku a další drobnosti, než tam mít nádrž. Ale zas dělat třeba nějakej oddělene prostor co je za sedačkama tak to asi taky nebude ono co
. Asi to tedy nechám vepředu jen mě to tak napadlo zda to někdo nemá někde jinde.

-> aceboss: a jakých?
-> aceboss 31.08.11 11:53:25: Souhlas, přesně na to jsem upozorňoval ve svém příspěvku... Někdo se moc kouká na korbu 11, kde auto bouhne už ve vzduchu před nárazem 

Syny 29.08.11 00:21:25 napsal:
→ šrek: Pomuze to tomu, ze to budes mit rychlejs zasebou,
az to nekam nakouris :)
U zavodaka ok, u seriovky do provzu totalni nesmysl…Ty to píšeš jako by to bylo nepsané pravildo
Kolik jsi už viděl zhořených aut Š100,110 jak serii tak ostré vozy ?S,RS též nádrž v předu a že jsem viděl pěkné rány a žádné zahoření.
-> šrek: Jinak to co psal -> Syny: U Rapida bych to vůbec nedělal nehledě k tomu, že je mnoho jiných způsobů jak změnit rozložení váhy.
→ šrek: Pomuze to tomu, ze to budes mit rychlejs zasebou,
az to nekam nakouris :)
U zavodaka ok, u seriovky do provzu totalni nesmysl…Ty to píšeš jako by to bylo nepsané pravildo

-> šrek: Jinak to co psal -> Syny: U Rapida bych to vůbec nedělal nehledě k tomu, že je mnoho jiných způsobů jak změnit rozložení váhy.
-> m8rinek: castrol 29.08.11 00:19:20 napsal:
→ šrek: v tvojom pripade to nepomoze nicomu
→ šrek: v tvojom pripade to nepomoze nicomu

-> šrek: Tobě ne...
-> šrek: Rozložení váhy to asi pomůže, ale zase to zvedne těžiště.
Kdyby jsme dali bezpečnost stranou.Pomuže to nějak rozložení tý váhy?
-> kamikaze: i já. Benzín nám kapal na svody dobře dvě sezony. Chytlo to az po nasazení termopasky, ktera nasakla :-D
co jsem slišel cigárem taky nejde zapílit benzín když se potáhne tek prej jo (jen jsem to slyšel a věřím tomu)
Koukám, že Syny má odzkoušeno plno zajímavých věcí

-> Nwkt:
No hej, to není, ale rozebíráte tu místo jinejch nádrží rovnou celý koncepce, proč to tak či onak je nebo není.
E: pro šreka nemá diskuze o bezpečnostních nádržích význam, ale tak třeba by to inspirovalo někoho jiného..
No hej, to není, ale rozebíráte tu místo jinejch nádrží rovnou celý koncepce, proč to tak či onak je nebo není.
E: pro šreka nemá diskuze o bezpečnostních nádržích význam, ale tak třeba by to inspirovalo někoho jiného..
-> palinator: Nádrž z trabantu je bezpečnostní? 

Jinak k tématu. Závodní speciály přece mají bezpečnostní nádrže v kufru, ne?

-> palinator: No ale i kdyby kap na svody, tak se nic samo o sobe nestane... Proste by to zasycelo a odparil by se... Dokonce ani cigareta benzin nezapali - jako to je oblibene u filmaru v Hollywoodu (osobne odzkouseno).
-> Tuner#2:
Motor jako takový by snad neměl být problém, když má teplotu +- autobus 100°C, spíš vejfuk. Mimochodem, kvůli náhodně tekoucímu benzinu od karburátoru tam asi odkapávací plech je, aby se benzin stačil dříve odpařit, než přeteče na svody. Pokud se mýlím, tak mě opravte.
Motor jako takový by snad neměl být problém, když má teplotu +- autobus 100°C, spíš vejfuk. Mimochodem, kvůli náhodně tekoucímu benzinu od karburátoru tam asi odkapávací plech je, aby se benzin stačil dříve odpařit, než přeteče na svody. Pokud se mýlím, tak mě opravte.
-> Tuner#2: Ciste teoreticky by se pri cakani benzinui na zhavej motor nemelo nic stat. Ale staci treba maly zajiskreni v alternatoru nebo tak a uz to lita... A s tim, ze kdyz tece benzin na ulici tak uz je po akci, takto je taky sporny... Staci aby se nekde narazem prodrely kabely, slusly o sebe a mas ohnostroj... Ano plechy jsou v tu chvili obvykle uz mimo hru (pokud do tebe nevlitne dalsi auto), ale rozhodne bych se necejtil dobre bejt zaklinenej v aute (nbo z nej lezt) pod kterym je 20l benzinu...
-> Syny 29.08.11 10:31:02: Není potřeba na vzplanutí i nějaká teplota a jiskra obvykle po tom co teče benzín z nádrže se nemá kde vzít, neb už je dávno "po akci"... Osobně v tom nevidím nic nebezpečného, daleko horší je když se při nehodě vytrhne přívod benzínu u motoru a cáká to na horký motor.
-> Syny: zmiň se o tom na ministerstvu a do roka je provoz vozů škoda 100 po 40 letech zakázán :-D
-> Nwkt: Uz jen jiskra od plechu co pri nehode skrtne o asfalt a mas krasnou kremaci :)
-> Nwkt: to jen teče chladič 

-> šrek: konstruktéři dobře věděli proč to přesunout z kufru u stovky pod zadní sedačky (105,120)
-> vhml: Ma, taky bych z toho mel respekt jako svin... Proc myslis, ze ji pak zacali u 742 delat vzadu dole :)
-> Syny: a stovka nemá nádrž vepředu?
-> Syny: Kremační vozítko :o)) Aneb návrat ke kilu...( Potěš prdel)....
Stavim takovej polozávodák.Do Rapida bych to chtěl.
-> šrek: Pomuze to tomu, ze to budes mit rychlejs zasebou, az to nekam nakouris :)
U zavodaka ok, u seriovky do provzu totalni nesmysl...
U zavodaka ok, u seriovky do provzu totalni nesmysl...
-> šrek: v tvojom pripade to nepomoze nicomu
-> šrek: A u jakýho auta? Favorit? Spartak? 

Napadlo mě dát nádrž z traboše do kufru.Pomůže to něčemu?Třeba rozložení váhy?Dík