skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
pomohlo by
prohledat
13 příspěvků (zobrazeno 1 až 13) od 20.03.2003 do 31.03.2003, založil/a
19:49:16
31.03.2003
31.03.2003
flico
S110R mala iba nizsie lopatky na pumpe a remenica je na pumpe vecsia tym padom pri rovnakych otackach motoru oproti S120 ma mensi prietok vody. Ze vraj koli tomu, aby sa stihla voda ochladit v chladici (voda sa nemusi tahat az dopredu k chladicu ako to ma S120)
11:04:38
29.03.2003
29.03.2003
Ja jsem zas slyšel, že ma 110R jinou, menší, pumpu, to znamená, že když je menší tak se točí rychlejc a žene víc vody. Prej je to pak v poho, akorát nevím jestli víc vody pustí termostat páč ten má taky nějak omezenej průtok. Ale prej to funguje a dobře.

13:34:45
26.03.2003
26.03.2003
jirka
Obem vody problem chlazeni nevyzesi. Dulezitu u chlazeni je plocha chlazeni, soucinitel prestupu tepla a pak taky rychlost proudeni jak te vody tak vzduchu co se zene pres ten chladic a samozrejme teplota presneji rozdil telot vody a okolniho prostredi.
11:48:32
26.03.2003
26.03.2003

U-Geen
No jak u zavodaku (toho MB) taky neni termostat a na rally to ma i kdyz je okolni teploto
10:29:00
26.03.2003
26.03.2003

Zazaa
ono zalezi co s tim jezdili
znamj jezdil rallycross a tam to bylo 1,2 obcas 3 fur plnej a jezdil bez termostatu mel tam nacpane 2 chladice a vetraky a stejne mel problemy
ale fakt je ze pokud to auto jede tak se uchladi uplne v pohode i pri popojizdeni zacpou staci kousek kde se rozjedes na 60 a teplota de fofrem dolu
znamj jezdil rallycross a tam to bylo 1,2 obcas 3 fur plnej a jezdil bez termostatu mel tam nacpane 2 chladice a vetraky a stejne mel problemy
ale fakt je ze pokud to auto jede tak se uchladi uplne v pohode i pri popojizdeni zacpou staci kousek kde se rozjedes na 60 a teplota de fofrem dolu
10:17:38
26.03.2003
26.03.2003
Machoň
Jestli vám to nechladí, tak bude chyba asi jinde ne? Ostrý auta to měly úplně stejný jako v sérii, když nepočítám to, že trubky vedou vnitřkem a ne pod autem kvůli riziku průrazu, měli jen víčko expanzky na udržení většího přetlaku (možno dát třeba z 136, jestli seženete) a byly bez termostatu, opět prevence proti jeho neotevření a následnému uvaření motoru. Vylágrovat termostat pro normální provoz je blbost, podle teploty budete různě velkejma kusama papundeklu zakrejvat chladič, aby se motor nepodchlazoval. Díru v chladiči a kapotě měla jen rallycrossová Škoda 130 LR (3ks) a prototyp Škoda 160 RS(taky 3) z Metalexu, všechny ostatní (197x 130 LR, nepočítaně 120 LS a 130 L/A)to uchladili stejně jako sériovky.
21:45:22
24.03.2003
24.03.2003

Dan
Fskutku to neni špatnej nápad, dyž to tak měly závoďáky, dyť to řikam.....
Ten horkey wzduch hnedka má kudy ven a nezdržuje se tam zbytečně a ve spojení s ňákým dravým vjetrníkem neni šance, by to řádně nechladilo......

Ten horkey wzduch hnedka má kudy ven a nezdržuje se tam zbytečně a ve spojení s ňákým dravým vjetrníkem neni šance, by to řádně nechladilo......
22:14:41
22.03.2003
22.03.2003

Dušan
průduchy na kufru to není špatnej nápad. větrák pomůže ale ne při velké rychlosti - ten je jenom na stání a malý rychlosti. Já teda nemám problémy, ale teď jak stoupla teplota nad nulu, tak mi teplotka vyjela na 90 a nekdy je na 95, ale všechno frčí normal. Jo - -- - - - je možný že mi kvůli tomu řachtá rozvoďák nebo ventyly Vím že když je moc teplá tak to všechno cinká, ale při 90°C nevím

09:13:13
22.03.2003
22.03.2003

JohnyJ&120M - zrušená registrace
a co frknout chladič do kufru??
proříynout kapotu,udělat nějaký porádný průduchy a je to
.


21:31:33
21.03.2003
21.03.2003

Dan
Zprovozněte si rači vjetrník na chladitši a nevymejšlejte krawiny.
Nebo se podívejte, jak to měly závoďáky a je to. Ty to dycky měly nejlíp vymyšlený.
Dejte větčí chladitš a je po problémech. Pak bych eště maximálně uvažoval o pumpje s větčím výkonem, ta škodovácká je fakt směšná, dyž si představíte, kam až to, chudinka, musí hnát
Víc / míň vody bude mít dycky ňáký proti a to v obou případech.
Nebo se podívejte, jak to měly závoďáky a je to. Ty to dycky měly nejlíp vymyšlený.
Dejte větčí chladitš a je po problémech. Pak bych eště maximálně uvažoval o pumpje s větčím výkonem, ta škodovácká je fakt směšná, dyž si představíte, kam až to, chudinka, musí hnát

Víc / míň vody bude mít dycky ňáký proti a to v obou případech.
20:04:13
21.03.2003
21.03.2003
nigga
jojo, ja NAD TIM VO BEZESNY NOCI PREMEJSLEL A RIKAL JSEM SI ZE je dobry to,ze ten motor musi vic vody ohrat aby se prehral, takze mu tim pomuzu, ale jakmile budu potrebovat tu vodu chladit, tak ne a ne ji schladit, protoze ji bude moc.
Schvalne se na to zeptam nejakyho fyzikomana
Schvalne se na to zeptam nejakyho fyzikomana
22:58:37
20.03.2003
20.03.2003

Bob
Já byh spíš tvrdil čim míň vody tím lepši se chladí
píš bych skusil to na čem dumá kámoš dát ke 120 ještě jeden chladič dozadu chlazenej 2 větrákama tomu bych věřil v´ýc než dát tam ještě kanistr s 8 litrama vody
píš bych skusil to na čem dumá kámoš dát ke 120 ještě jeden chladič dozadu chlazenej 2 větrákama tomu bych věřil v´ýc než dát tam ještě kanistr s 8 litrama vody
22:01:21
20.03.2003
20.03.2003

Dušan
zlepšilo by se letní chlazení kdybych na léto zvětšil objem okruhu z magickejch 12l na 20l. Podle mě čím víc vody tím víc mu teda trvá to zahřát ale v létě je to jedno. A chladit se s tím bude líp ne ???