
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Palivové čerpadlo Mpi a Bmm
-> afro100: zdar 

-> djzeik: lol s tebou ... nazdar
lol s vama....
-> djzeik: kdyby sis nehrál na Zagorku (pokud to ovšem vůbec je hra
), už bys měl ty informace dávno najité 


nikoho nenutím, ať odepisuje, jestli to někoho nebaví, tak ať nepíše radši nic než kraviny...
-> djzeik: ano je to problém, ty informace tu jsou, tudíž nevidím jediný důvod, proč psát na jeden a ten samý web 5x stejný román. P*del si zvládneš utřít sám?
-> djzeik: pretoze kazdy je doslova nadseny z toho, ze to co uz tu pisal 100x, musi teraz napisat este raz a za tyzden to bude pisat znova ...
to je takový problém normálně odpovědět, když už si to dělal? radši plná huba keců, ale odpověď na otázku nikde....
djzeik 27.04.11 20:42:34 napsal: Budu přehazovat jednobod za mpi, tak chci vedet co všechno bude třeba měnit
Takových témat je tu plno, bylo potřeba další? Fakt nebylo jednodušší přečíst si ty stávající, kde je všechno popsané 100x od lidí, co to už někdy dělali, včetně mě?
Takových témat je tu plno, bylo potřeba další? Fakt nebylo jednodušší přečíst si ty stávající, kde je všechno popsané 100x od lidí, co to už někdy dělali, včetně mě?
zdrc chlapi, nevíte někdo kolik tlačí palivové čerpadlo z feldy BMM a kolik z MPI? budu přehazovat jednobod za mpi, tak chci vedet co všechno bude třeba měnit