veterán x závodní verze

prohledat
56 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 07.12.2010 do 19.12.2010, založil/a Brayen
řadit dle data
16:41:50
19.12.2010
Soptikmartin
Tak já sem se vydal cestou repliky 130RS a původně jsem chtěl vlečku a válečné barvy.

Naštěstí jsem tu přečetl pár diskuzí a plány jsem přehodnotil.Snažím se postavit auto které by se co nejvíce podobalo originálu.Nyní mam vyrámovanou karoserii,origo sedáky,volant Personal Mirage,litinovej osmikanál a pár drobnejch dílu a jsem v tom za 80 tisíc.Takže muj odhad je že do toho ještě dobrejch 150 tisíc zahučim.
09:28:05
13.12.2010
VeTeV
Zazaa 11.12.10 16:52:30 napsal:

nevim proc me prijde jak kdyby jste toho litovali :)



hlavne to je kazdeho vec a nevim proc nekomu neco rozmlouvat 4




nelituji, kolikrát se těším až s tím zase vyjedu, ale upřímně bych se do tého nanovo nepouštěl 4
23:38:31
11.12.2010
Tomaso435
Fén 11.12.10 16:54:45 napsal: → Zazaa: Co bych za to dal, kdyby mi někdo před deseti lety řekl, že mám škodnou poslat na vrakáč…na to musí člověk přijít časem sám ;) jinak to nikdo nepochopí :-D
23:33:47
11.12.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Fén: Už seš s tím fakt trapnej...41
20:24:58
11.12.2010
škodec
-> Zazaa: 11.12.10 18:02:12 pekne povedane4.

-> Fén: Niekto si zhodnoti priority rozne...niekto s tym sekne uplne, no niekto uvazi dolezitejsie veci ale pokracuje nadalej v tom a berie to ako hobby pre seba. I ked davno to neberie ako podstatnu vec. A tak pokrauje len v mensej miere ci casovo alebo financne kedze je viac dolezitejsich veci v zivote. Ci to bude Skodovka, Mustang ci Ferrari kazdy co sa mu paci alebo na co ma financie.4
upraveno 1x, naposled 11.12.2010 20:25:22
18:02:12
11.12.2010
Zazaa
-> Hurdis: ale jo prave ze znam jen sem snad nikdy nelitoval vynalozeneho casu a prostredku a uz vubec bych nikomu nerikal at cokoliv radejc hodi na srotak ze to je ztrata casu a penez



-> Fén: no ale silne to tak vyznelo :)
17:58:02
11.12.2010
aceboss
-> Brayen: A víš vůbec kdy bude 120(potažmo eMko) opravdu veterán.......,aby jsi už nebyl tou dobou v důchodu3.

Za mě jedině LR,ale replika z originálních dílů žádná 130 s kabátem LR jako to je u mnohých vidět ,ale toto je vše jen a jen o penězích a času.6
17:39:24
11.12.2010
Hurdis
-> Zazaa: Hele Radku, to určitě ne, jinak bychom sem nechodili a neplánovali další velké nenávratně ztracené investice. Ale až se to jednou dodělá tak konec, jasný? 1 potom už jen třeba vylepšit to či ono, něco málo předělat a opravit tamto a tohle co se zatím stihlo vysypat. 1 Jinak už žádné investice, jen to bude chtít větší a lepší garáž, třeba dílničku, ale nic velkého a okázalého. 1 To až časem. Postupně, aby se tam ještě jedno auto vlezlo. 1 Nebo dvě. 1

Sám to znáš určitě mnohem lépe.
17:12:37
11.12.2010
Fén
-> Zazaa: Netvrdím, že toho lituji. Jenom jak člověk stárne, tak se mu mění priority.
17:04:19
11.12.2010
Zazaa
-> Fén: no to je uz ale tvuj problem ze nevis co delas a pak toho litujes 4
16:54:45
11.12.2010
Fén
-> Zazaa: Co bych za to dal, kdyby mi někdo před deseti lety řekl, že mám škodnou poslat na vrakáč...
16:52:30
11.12.2010
Zazaa
nevim proc me prijde jak kdyby jste toho litovali :)



hlavne to je kazdeho vec a nevim proc nekomu neco rozmlouvat 4
13:46:49
11.12.2010
Hurdis
-> Zazaa: -> VeTeV: Bingo! 3 3
12:51:09
11.12.2010
VeTeV
-> Zazaa: možná proto 3 4
12:48:52
11.12.2010
Zazaa
ze to pisou ti co zrovna do tech skodovek vysypali majlant :)
09:46:54
11.12.2010
VeTeV
-> havlik: -> Nwkt: -> Hurdis: děkuji za podporu, ale vímjak dopadá 99% takovýchto projektů... a osobně si myslím, že prachy se dají vyhazovat účelněji
16:58:33
10.12.2010
Hurdis
VeTeV 08.12.10 09:48:30 napsal:

já bych se na to vysral úplně 3


-> myschaak AZNP K.Hora: Proč, však má jako jediný pravdu, hlasuju za kvalitní příspěvek. 1
19:25:10
08.12.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> ondie: taktak

-> VeTeV: nech si svoje mindráky pro sebe3
11:08:57
08.12.2010
Nwkt
-> VeTeV: Jo jo jo, nejlepší volba pokud to není v 99% stavu
09:54:41
08.12.2010
havlik
-> VeTeV 08.12.10 09:48:30: přesně
09:48:30
08.12.2010
VeTeV
já bych se na to vysral úplně 3
23:20:48
07.12.2010
ondie
-> Brayen: ..a copak máš za základ ? ..dole vidim jen ilustrační emka.

Můj názor je ten,že pokud by ses dal cestou originality a potencionálního "veterána",tak by sis k tomu měl vybrat ale vhodnej kus typově..

Vyber si něco,čeho tolik nebylo,nějakou zajímavou modelovou variantu...pokud bys trval na eMku tak třeba 135GL /136 GL / GLi / 105SP :))

Asi chápeš,že pokud de o origo cestu,tak třeba 135gl (kterejch bylo fakt málo) bude více hodnocená než 105S..
22:58:32
07.12.2010
Brayen
Čokin 07.12.10 22:49:23 napsal:

→ Brayen: Začni od začátku, sežeň pěkný skelet,

odstroj to do šroubku a udělej kompletní generálku spodku a celého

skeletu. Vše očistit, obrousit, vyvařit co bude třeba, natřít. Až budeš

mít skelt v základu a bude perfektní, pak bude čas se rozhodnout jakým

směrem se vydat. Už aspon budeš vědět co to obnáší dělat auto od

začátku a pořádně a zároveň na něm poznáš každý šroubek. Osobně

doporučuji pustit se do serie ala veterán, přeci jen si myslím, že to bude

jednoduchší a v závěru Ti to udělá víc radosti a poježdění než

nějaká LR, u které zjistíš po dvou letech stavby, že na to nemáš a

jsou to jen utopené peníze a jezdit stím budeš moct stejně jen na

závodech :/

Mrkni na moje auto dělám to už dva roky, a dnešním dnem v tom mám

95 826,– Kč. A to ještě nemám spoustu věci, takže počítám, že

ještě tak 50 000,– padne určitě. Jen pro představu.4


Heyko dík moc za radu, asi se teda vydám cestou veterána, je pravdou že zbytečné staticíce opravdu nemám a takhle aspoň poznám každý šroubek i co to obnáší. A kdo ví, za pár let se třeba pustím i do nějaké té zavodní verze aď to mám komplet 3
22:49:23
07.12.2010
Čokin
-> Brayen: Začni od začátku, sežeň pěkný skelet, odstroj to do šroubku a udělej kompletní generálku spodku a celého skeletu. Vše očistit, obrousit, vyvařit co bude třeba, natřít. Až budeš mít skelt v základu a bude perfektní, pak bude čas se rozhodnout jakým směrem se vydat. Už aspon budeš vědět co to obnáší dělat auto od začátku a pořádně a zároveň na něm poznáš každý šroubek. Osobně doporučuji pustit se do serie ala veterán, přeci jen si myslím, že to bude jednoduchší a v závěru Ti to udělá víc radosti a poježdění než nějaká LR, u které zjistíš po dvou letech stavby, že na to nemáš a jsou to jen utopené peníze a jezdit stím budeš moct stejně jen na závodech :/

Mrkni na moje auto dělám to už dva roky, a dnešním dnem v tom mám 95 826,- Kč. A to ještě nemám spoustu věci, takže počítám, že ještě tak 50 000,- padne určitě. Jen pro představu.4
22:48:55
07.12.2010
DEKODOVAC
TAK JA BI SOM ZOBRAL OBOJE NA CESTI LEN TAK BEZNE VOZENICKO A TU ELERKU BI SOM POPREHANAL TROSKA PO PRETEKOCH1
22:43:29
07.12.2010
Brayen
OndraKrupi-TenČtvrtý 07.12.10 22:38:42 napsal:

→ Brayen: tak nějak si myslim, že pokud s tim nebudeš

jezdit rally tak bych šel cestou originálu


Pokud bych šel do závodní verze, pokoušel bych se sbírat poháry, pokud bych šel do veterána, pokoušel bych se po srazech o totéž 3 ikdyž vtomhle případě by to bylo jistě složitější a určitě by to chtělo ještě čas. tohle auto totiž ještě není typický veterán.
22:42:44
07.12.2010
vhml
-> Brayen: kdybys chtěl závodní verzi tak aby to bylo opravdu nejopravdovější z opravdových, tak ta cena opravdu začíná na 200tisíc a umí se i násobit
22:40:34
07.12.2010
Brayen
Čokin 07.12.10 22:31:59 napsal:

→ Brayen: A to by bylo tvoje první auto nebo už máš

nějaké výtvory zasebou? Ono asi by měl člověk, před takovým

rozhodnutím si říct jaké má možnosti, co si dokáže udělat sám a co

sehnat jinde. Je to taky o prostorech a vybavení. Ted to ber prosím jako

radu, ale už tady bylo hodně takových co měli na začátku velké oči a

pak z toho nebyl ani repas přední nápravy.


Přiznávám že by to bylo moje první auto, prostory by byly u kamaráda v servise, jinak jsem automechanik takže udělat si hodně věcí zvládnu i sám ale nechci o sobě zase tvrdit že všechno znám, všechno dokážu. . Všechny příspěvky beru jako radu, a jsem vám za ně vděčný aď už v pozitivním nebo negativním smyslu.
22:38:42
07.12.2010
OndraKrupi
-> Brayen: tak nějak si myslim, že pokud s tim nebudeš jezdit rally tak bych šel cestou originálu
22:35:01
07.12.2010
Brayen
Star LC20 07.12.10 22:28:02 napsal:

→ m8rinek: Ale tak…i taková „replika“, jako je dole

na fotce, je pěkná 6 Ať si klidně nalakuje nějakou hujdu do

válečných barev, dopředu 4 Wessemy a má skoro LR. Ale pak s takovým

autem asi sotva sklidí obdiv někde na sraze, o který by stál, alespoň dle

jeho slov.


Pokud bych se rozhodl pro závodní verzi tak jedině pravý originál !! žádnou slátaninu, to bych se do toho ani nepouštěl, přídemi to jako škoda auta !! ikdyž je pravdou že zrovna statisíce navíc nemám pokud se do něčeho takového člověk pustí, musí počítat stím, že tomu obětuje všechno.
22:31:59
07.12.2010
Čokin
-> Brayen: A to by bylo tvoje první auto nebo už máš nějaké výtvory zasebou? Ono asi by měl člověk, před takovým rozhodnutím si říct jaké má možnosti, co si dokáže udělat sám a co sehnat jinde. Je to taky o prostorech a vybavení. Ted to ber prosím jako radu, ale už tady bylo hodně takových co měli na začátku velké oči a pak z toho nebyl ani repas přední nápravy.
upraveno 2x, naposled 07.12.2010 22:33:03
22:28:02
07.12.2010
Star LC20
-> m8rinek: Ale tak...i taková "replika", jako je dole na fotce, je pěkná 6 Ať si klidně nalakuje nějakou hujdu do válečných barev, dopředu 4 Wessemy a má skoro LR. Ale pak s takovým autem asi sotva sklidí obdiv někde na sraze, o který by stál, alespoň dle jeho slov.
22:26:06
07.12.2010
Brayen
m8rinek 07.12.10 22:23:38 napsal:

→ Brayen: jestli to bude taková replika jako dole na fotce,

tak raděj nedělej nic ;).


Foto je pouze ilustrační 3
22:25:33
07.12.2010
Brayen
bibendum30 07.12.10 22:22:47 napsal:

Má li to být plnohodnotná replika závodního auta se vším co kdysi

v podobě LR/B nebo H mělo,počítej s tím že se jednak ty správný a

původní díly shánějí těžce a draze,a má li to být alespoň

90%replika…zafičíš tam ještě tak za 250–300 tisíc.

Pokud to tedy chceš postavit od základu vše „nový“



Na to nemám ani já…pro to mám to co mám7


Ale máš ji krásnou, právě od tebe sem se tak trochu inspiroval a vznikla myšlenka 4
22:23:38
07.12.2010
m8rinek
-> Brayen: jestli to bude taková replika jako dole na fotce, tak raděj nedělej nic ;).
22:22:47
07.12.2010
bibendum30
Má li to být plnohodnotná replika závodního auta se vším co kdysi v podobě LR/B nebo H mělo,počítej s tím že se jednak ty správný a původní díly shánějí těžce a draze,a má li to být alespoň 90%replika...zafičíš tam ještě tak za 250-300 tisíc.

Pokud to tedy chceš postavit od základu vše "nový"



Na to nemám ani já...pro to mám to co mám7
22:20:57
07.12.2010
Star LC20
-> anubis: No tak občas se něco ošidit dá - třeba všechny šroubky nemusí být pochromovaný, okna nemusí být jištěný packama atd atd. Na srazech je ale vždy dostatek lidí, kteří tomu rozumí, ví na co se podívat, a patřičné věci dokážou patřičně ocenit.

-> Čokin: Perfektně s to vystihl 3

-> Brayen: Jak píše Čokin - máš hoooodně zbytečné škváry? Postav si kvalitní repliku 130RS, 130LR, Rh....máš trochu peněz? Zrepásni nějakou uloženku a "profituj". Nemáš moc peněz? Radši se do toho nepouštěj, auto je bezedná jáma na peníze.
upraveno 1x, naposled 07.12.2010 22:21:32
22:18:37
07.12.2010
Brayen
Čokin 07.12.10 22:17:45 napsal:

→ Nwkt: Když se bude hodně snažit, tak by to mohla být

spodní hranice4


3 3 3 3 3 3 3
22:17:45
07.12.2010
Čokin
-> Nwkt: Když se bude hodně snažit, tak by to mohla být spodní hranice4 Beru to jako cenu dílů a materiálu při rozumných cenách. Čas, vercajk, doprava, v tom určitě není.
upraveno 1x, naposled 07.12.2010 22:20:27
22:16:26
07.12.2010
Nwkt
-> Čokin: jenom 150?
22:13:48
07.12.2010
anubis
-> Star LC20: nebo ten závoďák udělat přesně do šroubku jak byl to by bylo svým způsobem taky ojedinělý, otázka kolik lidí by poznalo že je tam vše podle předlohy a ocenilo to 1
22:13:28
07.12.2010
Čokin
-> Brayen: Tak je to taky o penězích, kolik na to máš. Pokud máš zbytečných 150 000,- tak jdi do LRy, pokud máš 50 000,- tak raději ten veterán.



A mimo mísu, pokud máš 5000,- tak se na to vy.......1 4
22:12:28
07.12.2010
Brayen
Star LC20 07.12.10 22:10:56 napsal:

→ Brayen: No, jenže udělat opravdovou závodní verzi echt

podle originálu chce kuuuus práce a taky doooost chechtáků, pokud si teda

pod pojmem „závodní“ nepředstavuješ pouze válečný barvy, liťáky a

motor z favorita. Podle mě, je schůdnější jít cestou originálu, nebo

decetně upravenýho originálu.


Stím samozdřejmě počítám že to nebude levná záležitost ale tak láká mě obojí, a nevím čemu dát spíše přednost.
22:11:01
07.12.2010
Brayen
afro100 07.12.10 22:08:46 napsal:

→ Brayen: na srazoch sa obcas davaju pohary aj veteranom

4 ale to by si si musel este par rokov pockat … eMko este nie je ten

pravy typ veterana (rozumej je vsade toho hromady … )


Jj, to je mi jasný.
22:10:56
07.12.2010
Star LC20
-> Brayen: No, jenže udělat opravdovou závodní verzi echt podle originálu chce kuuuus práce a taky doooost chechtáků, pokud si teda pod pojmem "závodní" nepředstavuješ pouze válečný barvy, liťáky a motor z favorita. Podle mě, je schůdnější jít cestou originálu, nebo decetně upravenýho originálu.
22:09:06
07.12.2010
Brayen
bibendum30 07.12.10 22:08:03 napsal:

Koukám fotka ze srazu škodahome5


Nj, vypůjčená 3
22:08:46
07.12.2010
afro100
-> Brayen: na srazoch sa obcas davaju pohary aj veteranom 4 ale to by si si musel este par rokov pockat ... eMko este nie je ten pravy typ veterana (rozumej je vsade toho hromady ... )
22:08:27
07.12.2010
anubis
-> Star LC20: ono i R/h je dost když se jedná o coupé... takovou repliku 160RS MTX žádnou neznám 1
22:08:03
07.12.2010
bibendum30
Koukám fotka ze srazu škodahome5
22:06:50
07.12.2010
Brayen
Arnold 07.12.10 22:02:25 napsal:

oboji ma neco do sebe kazdopadne nevedel bych co si vybrat oboji je pekne

4


Mno právě, nevím čemu dát přednost :( předělat si šádynku na veteránka a objíždět srazy mě láká stejně tak jak si zní udělat závodní verzi a snažit se sbírat poháry 2
Extreme Tyres