Tak já sem se vydal cestou repliky 130RS a původně jsem chtěl vlečku a válečné barvy.
Naštěstí jsem tu přečetl pár diskuzí a plány jsem přehodnotil.Snažím se postavit auto které by se co nejvíce podobalo originálu.Nyní mam vyrámovanou karoserii,origo sedáky,volant Personal Mirage,litinovej osmikanál a pár drobnejch dílu a jsem v tom za 80 tisíc.Takže muj odhad je že do toho ještě dobrejch 150 tisíc zahučim.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
veterán x závodní verze
Zazaa 11.12.10 16:52:30 napsal:
nevim proc me prijde jak kdyby jste toho litovali :)
hlavne to je kazdeho vec a nevim proc nekomu neco rozmlouvat
nelituji, kolikrát se těším až s tím zase vyjedu, ale upřímně bych se do tého nanovo nepouštěl
nevim proc me prijde jak kdyby jste toho litovali :)
hlavne to je kazdeho vec a nevim proc nekomu neco rozmlouvat

nelituji, kolikrát se těším až s tím zase vyjedu, ale upřímně bych se do tého nanovo nepouštěl

Fén 11.12.10 16:54:45 napsal: → Zazaa: Co bych za to dal, kdyby mi někdo před deseti lety řekl, že mám škodnou poslat na vrakáč…na to musí člověk přijít časem sám ;) jinak to nikdo nepochopí :-D
-> Fén: Už seš s tím fakt trapnej...

-> Zazaa: 11.12.10 18:02:12 pekne povedane
.
-> Fén: Niekto si zhodnoti priority rozne...niekto s tym sekne uplne, no niekto uvazi dolezitejsie veci ale pokracuje nadalej v tom a berie to ako hobby pre seba. I ked davno to neberie ako podstatnu vec. A tak pokrauje len v mensej miere ci casovo alebo financne kedze je viac dolezitejsich veci v zivote. Ci to bude Skodovka, Mustang ci Ferrari kazdy co sa mu paci alebo na co ma financie.

-> Fén: Niekto si zhodnoti priority rozne...niekto s tym sekne uplne, no niekto uvazi dolezitejsie veci ale pokracuje nadalej v tom a berie to ako hobby pre seba. I ked davno to neberie ako podstatnu vec. A tak pokrauje len v mensej miere ci casovo alebo financne kedze je viac dolezitejsich veci v zivote. Ci to bude Skodovka, Mustang ci Ferrari kazdy co sa mu paci alebo na co ma financie.

-> Hurdis: ale jo prave ze znam jen sem snad nikdy nelitoval vynalozeneho casu a prostredku a uz vubec bych nikomu nerikal at cokoliv radejc hodi na srotak ze to je ztrata casu a penez
-> Fén: no ale silne to tak vyznelo :)
-> Fén: no ale silne to tak vyznelo :)
-> Brayen: A víš vůbec kdy bude 120(potažmo eMko) opravdu veterán.......,aby jsi už nebyl tou dobou v důchodu
.
Za mě jedině LR,ale replika z originálních dílů žádná 130 s kabátem LR jako to je u mnohých vidět ,ale toto je vše jen a jen o penězích a času.

Za mě jedině LR,ale replika z originálních dílů žádná 130 s kabátem LR jako to je u mnohých vidět ,ale toto je vše jen a jen o penězích a času.

-> Zazaa: Hele Radku, to určitě ne, jinak bychom sem nechodili a neplánovali další velké nenávratně ztracené investice. Ale až se to jednou dodělá tak konec, jasný?
potom už jen třeba vylepšit to či ono, něco málo předělat a opravit tamto a tohle co se zatím stihlo vysypat.
Jinak už žádné investice, jen to bude chtít větší a lepší garáž, třeba dílničku, ale nic velkého a okázalého.
To až časem. Postupně, aby se tam ještě jedno auto vlezlo.
Nebo dvě.
Sám to znáš určitě mnohem lépe.





Sám to znáš určitě mnohem lépe.
-> Zazaa: Netvrdím, že toho lituji. Jenom jak člověk stárne, tak se mu mění priority.
-> Fén: no to je uz ale tvuj problem ze nevis co delas a pak toho litujes 

-> Zazaa: Co bych za to dal, kdyby mi někdo před deseti lety řekl, že mám škodnou poslat na vrakáč...
nevim proc me prijde jak kdyby jste toho litovali :)
hlavne to je kazdeho vec a nevim proc nekomu neco rozmlouvat
hlavne to je kazdeho vec a nevim proc nekomu neco rozmlouvat

-> Zazaa: -> VeTeV: Bingo!



-> Zazaa: možná proto



ze to pisou ti co zrovna do tech skodovek vysypali majlant :)
-> havlik: -> Nwkt: -> Hurdis: děkuji za podporu, ale vímjak dopadá 99% takovýchto projektů... a osobně si myslím, že prachy se dají vyhazovat účelněji
VeTeV 08.12.10 09:48:30 napsal:
já bych se na to vysral úplně
-> myschaak AZNP K.Hora: Proč, však má jako jediný pravdu, hlasuju za kvalitní příspěvek.
já bych se na to vysral úplně

-> myschaak AZNP K.Hora: Proč, však má jako jediný pravdu, hlasuju za kvalitní příspěvek.

-> ondie: taktak
-> VeTeV: nech si svoje mindráky pro sebe
-> VeTeV: nech si svoje mindráky pro sebe

-> VeTeV: Jo jo jo, nejlepší volba pokud to není v 99% stavu
-> VeTeV 08.12.10 09:48:30: přesně
já bych se na to vysral úplně 

-> Brayen: ..a copak máš za základ ? ..dole vidim jen ilustrační emka.
Můj názor je ten,že pokud by ses dal cestou originality a potencionálního "veterána",tak by sis k tomu měl vybrat ale vhodnej kus typově..
Vyber si něco,čeho tolik nebylo,nějakou zajímavou modelovou variantu...pokud bys trval na eMku tak třeba 135GL /136 GL / GLi / 105SP :))
Asi chápeš,že pokud de o origo cestu,tak třeba 135gl (kterejch bylo fakt málo) bude více hodnocená než 105S..
Můj názor je ten,že pokud by ses dal cestou originality a potencionálního "veterána",tak by sis k tomu měl vybrat ale vhodnej kus typově..
Vyber si něco,čeho tolik nebylo,nějakou zajímavou modelovou variantu...pokud bys trval na eMku tak třeba 135GL /136 GL / GLi / 105SP :))
Asi chápeš,že pokud de o origo cestu,tak třeba 135gl (kterejch bylo fakt málo) bude více hodnocená než 105S..
Čokin 07.12.10 22:49:23 napsal:
→ Brayen: Začni od začátku, sežeň pěkný skelet,
odstroj to do šroubku a udělej kompletní generálku spodku a celého
skeletu. Vše očistit, obrousit, vyvařit co bude třeba, natřít. Až budeš
mít skelt v základu a bude perfektní, pak bude čas se rozhodnout jakým
směrem se vydat. Už aspon budeš vědět co to obnáší dělat auto od
začátku a pořádně a zároveň na něm poznáš každý šroubek. Osobně
doporučuji pustit se do serie ala veterán, přeci jen si myslím, že to bude
jednoduchší a v závěru Ti to udělá víc radosti a poježdění než
nějaká LR, u které zjistíš po dvou letech stavby, že na to nemáš a
jsou to jen utopené peníze a jezdit stím budeš moct stejně jen na
závodech :/
Mrkni na moje auto dělám to už dva roky, a dnešním dnem v tom mám
95 826,– Kč. A to ještě nemám spoustu věci, takže počítám, že
ještě tak 50 000,– padne určitě. Jen pro představu.
Heyko dík moc za radu, asi se teda vydám cestou veterána, je pravdou že zbytečné staticíce opravdu nemám a takhle aspoň poznám každý šroubek i co to obnáší. A kdo ví, za pár let se třeba pustím i do nějaké té zavodní verze aď to mám komplet
→ Brayen: Začni od začátku, sežeň pěkný skelet,
odstroj to do šroubku a udělej kompletní generálku spodku a celého
skeletu. Vše očistit, obrousit, vyvařit co bude třeba, natřít. Až budeš
mít skelt v základu a bude perfektní, pak bude čas se rozhodnout jakým
směrem se vydat. Už aspon budeš vědět co to obnáší dělat auto od
začátku a pořádně a zároveň na něm poznáš každý šroubek. Osobně
doporučuji pustit se do serie ala veterán, přeci jen si myslím, že to bude
jednoduchší a v závěru Ti to udělá víc radosti a poježdění než
nějaká LR, u které zjistíš po dvou letech stavby, že na to nemáš a
jsou to jen utopené peníze a jezdit stím budeš moct stejně jen na
závodech :/
Mrkni na moje auto dělám to už dva roky, a dnešním dnem v tom mám
95 826,– Kč. A to ještě nemám spoustu věci, takže počítám, že
ještě tak 50 000,– padne určitě. Jen pro představu.

Heyko dík moc za radu, asi se teda vydám cestou veterána, je pravdou že zbytečné staticíce opravdu nemám a takhle aspoň poznám každý šroubek i co to obnáší. A kdo ví, za pár let se třeba pustím i do nějaké té zavodní verze aď to mám komplet

-> Brayen: Začni od začátku, sežeň pěkný skelet, odstroj to do šroubku a udělej kompletní generálku spodku a celého skeletu. Vše očistit, obrousit, vyvařit co bude třeba, natřít. Až budeš mít skelt v základu a bude perfektní, pak bude čas se rozhodnout jakým směrem se vydat. Už aspon budeš vědět co to obnáší dělat auto od začátku a pořádně a zároveň na něm poznáš každý šroubek. Osobně doporučuji pustit se do serie ala veterán, přeci jen si myslím, že to bude jednoduchší a v závěru Ti to udělá víc radosti a poježdění než nějaká LR, u které zjistíš po dvou letech stavby, že na to nemáš a jsou to jen utopené peníze a jezdit stím budeš moct stejně jen na závodech :/
Mrkni na moje auto dělám to už dva roky, a dnešním dnem v tom mám 95 826,- Kč. A to ještě nemám spoustu věci, takže počítám, že ještě tak 50 000,- padne určitě. Jen pro představu.
Mrkni na moje auto dělám to už dva roky, a dnešním dnem v tom mám 95 826,- Kč. A to ještě nemám spoustu věci, takže počítám, že ještě tak 50 000,- padne určitě. Jen pro představu.

TAK JA BI SOM ZOBRAL OBOJE NA CESTI LEN TAK BEZNE VOZENICKO A TU ELERKU BI SOM POPREHANAL TROSKA PO PRETEKOCH

OndraKrupi-TenČtvrtý 07.12.10 22:38:42 napsal:
→ Brayen: tak nějak si myslim, že pokud s tim nebudeš
jezdit rally tak bych šel cestou originálu
Pokud bych šel do závodní verze, pokoušel bych se sbírat poháry, pokud bych šel do veterána, pokoušel bych se po srazech o totéž
ikdyž vtomhle případě by to bylo jistě složitější a určitě by to chtělo ještě čas. tohle auto totiž ještě není typický veterán.
→ Brayen: tak nějak si myslim, že pokud s tim nebudeš
jezdit rally tak bych šel cestou originálu
Pokud bych šel do závodní verze, pokoušel bych se sbírat poháry, pokud bych šel do veterána, pokoušel bych se po srazech o totéž

-> Brayen: kdybys chtěl závodní verzi tak aby to bylo opravdu nejopravdovější z opravdových, tak ta cena opravdu začíná na 200tisíc a umí se i násobit
Čokin 07.12.10 22:31:59 napsal:
→ Brayen: A to by bylo tvoje první auto nebo už máš
nějaké výtvory zasebou? Ono asi by měl člověk, před takovým
rozhodnutím si říct jaké má možnosti, co si dokáže udělat sám a co
sehnat jinde. Je to taky o prostorech a vybavení. Ted to ber prosím jako
radu, ale už tady bylo hodně takových co měli na začátku velké oči a
pak z toho nebyl ani repas přední nápravy.
Přiznávám že by to bylo moje první auto, prostory by byly u kamaráda v servise, jinak jsem automechanik takže udělat si hodně věcí zvládnu i sám ale nechci o sobě zase tvrdit že všechno znám, všechno dokážu. . Všechny příspěvky beru jako radu, a jsem vám za ně vděčný aď už v pozitivním nebo negativním smyslu.
→ Brayen: A to by bylo tvoje první auto nebo už máš
nějaké výtvory zasebou? Ono asi by měl člověk, před takovým
rozhodnutím si říct jaké má možnosti, co si dokáže udělat sám a co
sehnat jinde. Je to taky o prostorech a vybavení. Ted to ber prosím jako
radu, ale už tady bylo hodně takových co měli na začátku velké oči a
pak z toho nebyl ani repas přední nápravy.
Přiznávám že by to bylo moje první auto, prostory by byly u kamaráda v servise, jinak jsem automechanik takže udělat si hodně věcí zvládnu i sám ale nechci o sobě zase tvrdit že všechno znám, všechno dokážu. . Všechny příspěvky beru jako radu, a jsem vám za ně vděčný aď už v pozitivním nebo negativním smyslu.
-> Brayen: tak nějak si myslim, že pokud s tim nebudeš jezdit rally tak bych šel cestou originálu
Star LC20 07.12.10 22:28:02 napsal:
→ m8rinek: Ale tak…i taková „replika“, jako je dole
na fotce, je pěkná
Ať si klidně nalakuje nějakou hujdu do
válečných barev, dopředu 4 Wessemy a má skoro LR. Ale pak s takovým
autem asi sotva sklidí obdiv někde na sraze, o který by stál, alespoň dle
jeho slov.
Pokud bych se rozhodl pro závodní verzi tak jedině pravý originál !! žádnou slátaninu, to bych se do toho ani nepouštěl, přídemi to jako škoda auta !! ikdyž je pravdou že zrovna statisíce navíc nemám pokud se do něčeho takového člověk pustí, musí počítat stím, že tomu obětuje všechno.
→ m8rinek: Ale tak…i taková „replika“, jako je dole
na fotce, je pěkná

válečných barev, dopředu 4 Wessemy a má skoro LR. Ale pak s takovým
autem asi sotva sklidí obdiv někde na sraze, o který by stál, alespoň dle
jeho slov.
Pokud bych se rozhodl pro závodní verzi tak jedině pravý originál !! žádnou slátaninu, to bych se do toho ani nepouštěl, přídemi to jako škoda auta !! ikdyž je pravdou že zrovna statisíce navíc nemám pokud se do něčeho takového člověk pustí, musí počítat stím, že tomu obětuje všechno.
-> Brayen: A to by bylo tvoje první auto nebo už máš nějaké výtvory zasebou? Ono asi by měl člověk, před takovým rozhodnutím si říct jaké má možnosti, co si dokáže udělat sám a co sehnat jinde. Je to taky o prostorech a vybavení. Ted to ber prosím jako radu, ale už tady bylo hodně takových co měli na začátku velké oči a pak z toho nebyl ani repas přední nápravy.
-> m8rinek: Ale tak...i taková "replika", jako je dole na fotce, je pěkná
Ať si klidně nalakuje nějakou hujdu do válečných barev, dopředu 4 Wessemy a má skoro LR. Ale pak s takovým autem asi sotva sklidí obdiv někde na sraze, o který by stál, alespoň dle jeho slov.

m8rinek 07.12.10 22:23:38 napsal:
→ Brayen: jestli to bude taková replika jako dole na fotce,
tak raděj nedělej nic ;).
Foto je pouze ilustrační
→ Brayen: jestli to bude taková replika jako dole na fotce,
tak raděj nedělej nic ;).
Foto je pouze ilustrační

bibendum30 07.12.10 22:22:47 napsal:
Má li to být plnohodnotná replika závodního auta se vším co kdysi
v podobě LR/B nebo H mělo,počítej s tím že se jednak ty správný a
původní díly shánějí těžce a draze,a má li to být alespoň
90%replika…zafičíš tam ještě tak za 250–300 tisíc.
Pokud to tedy chceš postavit od základu vše „nový“
Na to nemám ani já…pro to mám to co mám
Ale máš ji krásnou, právě od tebe sem se tak trochu inspiroval a vznikla myšlenka
Má li to být plnohodnotná replika závodního auta se vším co kdysi
v podobě LR/B nebo H mělo,počítej s tím že se jednak ty správný a
původní díly shánějí těžce a draze,a má li to být alespoň
90%replika…zafičíš tam ještě tak za 250–300 tisíc.
Pokud to tedy chceš postavit od základu vše „nový“
Na to nemám ani já…pro to mám to co mám

Ale máš ji krásnou, právě od tebe sem se tak trochu inspiroval a vznikla myšlenka

-> Brayen: jestli to bude taková replika jako dole na fotce, tak raděj nedělej nic ;).
Má li to být plnohodnotná replika závodního auta se vším co kdysi v podobě LR/B nebo H mělo,počítej s tím že se jednak ty správný a původní díly shánějí těžce a draze,a má li to být alespoň 90%replika...zafičíš tam ještě tak za 250-300 tisíc.
Pokud to tedy chceš postavit od základu vše "nový"
Na to nemám ani já...pro to mám to co mám
Pokud to tedy chceš postavit od základu vše "nový"
Na to nemám ani já...pro to mám to co mám

-> anubis: No tak občas se něco ošidit dá - třeba všechny šroubky nemusí být pochromovaný, okna nemusí být jištěný packama atd atd. Na srazech je ale vždy dostatek lidí, kteří tomu rozumí, ví na co se podívat, a patřičné věci dokážou patřičně ocenit.
-> Čokin: Perfektně s to vystihl
-> Brayen: Jak píše Čokin - máš hoooodně zbytečné škváry? Postav si kvalitní repliku 130RS, 130LR, Rh....máš trochu peněz? Zrepásni nějakou uloženku a "profituj". Nemáš moc peněz? Radši se do toho nepouštěj, auto je bezedná jáma na peníze.
-> Čokin: Perfektně s to vystihl

-> Brayen: Jak píše Čokin - máš hoooodně zbytečné škváry? Postav si kvalitní repliku 130RS, 130LR, Rh....máš trochu peněz? Zrepásni nějakou uloženku a "profituj". Nemáš moc peněz? Radši se do toho nepouštěj, auto je bezedná jáma na peníze.
Čokin 07.12.10 22:17:45 napsal:
→ Nwkt: Když se bude hodně snažit, tak by to mohla být
spodní hranice

→ Nwkt: Když se bude hodně snažit, tak by to mohla být
spodní hranice








-> Nwkt: Když se bude hodně snažit, tak by to mohla být spodní hranice
Beru to jako cenu dílů a materiálu při rozumných cenách. Čas, vercajk, doprava, v tom určitě není.

-> Čokin: jenom 150?
-> Star LC20: nebo ten závoďák udělat přesně do šroubku jak byl to by bylo svým způsobem taky ojedinělý, otázka kolik lidí by poznalo že je tam vše podle předlohy a ocenilo to 

-> Brayen: Tak je to taky o penězích, kolik na to máš. Pokud máš zbytečných 150 000,- tak jdi do LRy, pokud máš 50 000,- tak raději ten veterán.
A mimo mísu, pokud máš 5000,- tak se na to vy.......

A mimo mísu, pokud máš 5000,- tak se na to vy.......


Star LC20 07.12.10 22:10:56 napsal:
→ Brayen: No, jenže udělat opravdovou závodní verzi echt
podle originálu chce kuuuus práce a taky doooost chechtáků, pokud si teda
pod pojmem „závodní“ nepředstavuješ pouze válečný barvy, liťáky a
motor z favorita. Podle mě, je schůdnější jít cestou originálu, nebo
decetně upravenýho originálu.
Stím samozdřejmě počítám že to nebude levná záležitost ale tak láká mě obojí, a nevím čemu dát spíše přednost.
→ Brayen: No, jenže udělat opravdovou závodní verzi echt
podle originálu chce kuuuus práce a taky doooost chechtáků, pokud si teda
pod pojmem „závodní“ nepředstavuješ pouze válečný barvy, liťáky a
motor z favorita. Podle mě, je schůdnější jít cestou originálu, nebo
decetně upravenýho originálu.
Stím samozdřejmě počítám že to nebude levná záležitost ale tak láká mě obojí, a nevím čemu dát spíše přednost.
afro100 07.12.10 22:08:46 napsal:
→ Brayen: na srazoch sa obcas davaju pohary aj veteranom
ale to by si si musel este par rokov pockat … eMko este nie je ten
pravy typ veterana (rozumej je vsade toho hromady … )
Jj, to je mi jasný.
→ Brayen: na srazoch sa obcas davaju pohary aj veteranom

pravy typ veterana (rozumej je vsade toho hromady … )
Jj, to je mi jasný.
-> Brayen: No, jenže udělat opravdovou závodní verzi echt podle originálu chce kuuuus práce a taky doooost chechtáků, pokud si teda pod pojmem "závodní" nepředstavuješ pouze válečný barvy, liťáky a motor z favorita. Podle mě, je schůdnější jít cestou originálu, nebo decetně upravenýho originálu.
bibendum30 07.12.10 22:08:03 napsal:
Koukám fotka ze srazu škodahome
Nj, vypůjčená
Koukám fotka ze srazu škodahome

Nj, vypůjčená

-> Brayen: na srazoch sa obcas davaju pohary aj veteranom
ale to by si si musel este par rokov pockat ... eMko este nie je ten pravy typ veterana (rozumej je vsade toho hromady ... )

-> Star LC20: ono i R/h je dost když se jedná o coupé... takovou repliku 160RS MTX žádnou neznám 

Koukám fotka ze srazu škodahome

Arnold 07.12.10 22:02:25 napsal:
oboji ma neco do sebe kazdopadne nevedel bych co si vybrat oboji je pekne

Mno právě, nevím čemu dát přednost :( předělat si šádynku na veteránka a objíždět srazy mě láká stejně tak jak si zní udělat závodní verzi a snažit se sbírat poháry
oboji ma neco do sebe kazdopadne nevedel bych co si vybrat oboji je pekne

Mno právě, nevím čemu dát přednost :( předělat si šádynku na veteránka a objíždět srazy mě láká stejně tak jak si zní udělat závodní verzi a snažit se sbírat poháry
