Topení š100

prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 25.10.2010 do 03.11.2010, založil/a Pivodak
řadit dle data
15:21:11
03.11.2010
Jozka
-> vhml: Vždyť jsem psal že skoro.. a je to subjektivní, hádat se nechci.. Já osobně s žádným favoritem, kde by byl v opravdový zimě (-10 třeba) po 5ti minutách hic nikdy nejel.. U služebáků zkraje 90 let pamatuju, že po 8-9 km tam bylo příjemně a na člověka začlo jít v zimní bundě spaní3. Zas tak propastnej rozdíl proti mý "meděný" 110LS s přídavnými kryty na mřížkách, kterou jsem tehdy taky měl, to nebyl - nepočítám-li dvojnásobnou rychlost zprůhlednění předního skla.

Ten rozdíl tam bejt musí z principu, jednak provedením, druhak vývojem a bylo by smutný, kdyby nebyl..3
14:39:24
03.11.2010
vhml
-> Jozka: topný účinnosti a rychlosti favorita nedosáhneš si myslím. Mám 88stupnovy termostat, jsem na plné teplote po 3km, ventilátor z favorita, radiátor taky, tunel v rámci možností taky utěsněn. Zima tam sice není, s původním topením 100 se to nedá srovnat, ale pořád je tam jenom 10km akorát a ne po 5km hic jako ve favoritu.
10:32:12
03.11.2010
Jozka
-> Pivodak 25.10.10 19:50:57: Ještě by měla být před chladičem taková stahovací roletka, bývá taky zcela na hadry, případně úplně chybí. Taky jsem kdysi viděl do tunelu vpašovanou nějakou vzduchotechnickou hliníkovou hadici průměru cca 50 mm, s nábehěm a výběhem na původní vstup/výstup, ale ne moc dobře, drnčela tam a drhla při řazení - ale foukalo to jako čert.

Ono jak pravil -> afro100 25.10.10 19:41:53: , stačí provést kompletní repasi celýho systému, vyměnit na zimu řemenici za větší, dát dvourychlostní ventilátor ze 110L(S), ucpat díry a pak je to hodně dobrý, skoro jako třeba u Favorita (skoro!) - jenže to se snadno řekne, to je práce jak na kostele..
08:58:37
26.10.2010
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
Ja som do origo obalu natlacil radiator zo 120, treba to mierne upravit. Samozrejme, musel som vymenit (vyrobit novu) zaslepku tunela, stara bola na prach.

Momentalne auto fuka vlazny vzduch par minut po nastartovani a po 10 minutach ide horuci.

V mraze a snezeni sa mi raz podarilo erku vyhriat takmer na 20 stupnov.



Inak, dalsi problem, ktory suvisi s teplotou v aute je netesniace kufrove tesnenie. Kedze panty prednej kapoty zasahuju pod palubku a nieje to nijako oddelene, ak t netesni kufrovka, fuka na nohy ladovy vzduch a ziadne kurenie tomu nezabrani...
00:47:07
26.10.2010
vhml
Vnetilár a radiátor favo. Tepla tam není, ale zimu to eliminuje
20:00:32
25.10.2010
saSaT
-> Pivodak: kámoš to na eRku vyřešil tak, že konec tunelu vystříkal montážkou, ale jenom tak aby to nezavazelo průduchu topení...pak jednoduše zakvedlal šajtrou aby vznikla "komůrka" kde se bude pohybovat kloub řazení. ale nevím jak to nakonec fungovalo...pravděpodobně dobře...ale teď si vzpomínám že měl upravený táhlo řazení (v našich končinách oblíbená úprava pro zlepšení přesnosti řazení 118 )
19:50:57
25.10.2010
Pivodak
-> afro100: no udělám revizi a každou netěsnost v tunelu se pokusím nějak zatěsnit
19:41:53
25.10.2010
afro100
-> Pivodak: nz. Ja osobne mam vetrak aj teleso kurenia origo, akurat vycistene/preplachle a stazovat sa nemozem ... sice ma pomalsi nastup, ale inak funguje dobre.





Este by sa potom dala pouzit vacsia remenica vetraka chladica, pripadne termostat z favorita, motor tak drzi o nieco malo vyssiu teplotu ...



skoda100.cz/view.php?cisl oclank...



V podstate u kil je hlavny problem v tom, ze gumokovova zaslepka tunelu vzadu u prevodovky rozpraska a nasledne teply vzduch z kurenia nejde dopredu, ale fuci pod auto na prevodovku ...
upraveno 1x, naposled 25.10.2010 19:43:08
19:38:28
25.10.2010
Pivodak
-> afro100: děkuji za odpověd,ty máš nějakou úpravu na topení?
19:37:21
25.10.2010
afro100
-> Pivodak: tak nejak, mali to hlavne MB a prve kila ... prakticky to tam je zbytocne
19:36:14
25.10.2010
Pivodak
ještě jeden dotaz u mé stovky je na tělese origo větráku taková klapka k čemu slouží?že by letní přídavné chlazení motorového prostoru?
19:12:50
25.10.2010
suri
-> Pivodak: zobrať a vyhodiť , urobiť pod sedačku hliníkovú škatulu z výmeníkom a ventilátorom z felicie správne nasmerovať a potom je to luxus
19:12:16
25.10.2010
afro100
-> Pivodak: www.skoda110r.cz/article. php?id=1177



www.skoda110r.cz/article. php?id=22



pripadne este pouzit fukadlo z fava a dat ho na miesto povodneho fukania
19:10:20
25.10.2010
Pivodak
Nevíte někdo jak upravit topení u š100,hlavně aby to lépe foukalo dík.
Extreme Tyres