skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Podložky na Feldu
prohledat
29 příspěvků (zobrazeno 1 až 29) od 04.10.2010 do 14.11.2010, založil/a Adam Vystrčil
Já mam na feldě vpředu 20mm a vzadu 30mm a nikdy zadny problem s Pčr , jizdni vlastnosti jsou o hodne lepsi.
Takže já myslím že spokojenost. pár kiláků už s tím mám nalítaných a vše se tváří v naprostém pořádku. Kdyby měl někdo zájem, tak rád doporučím člověka, ktreý mi ty podložky zprostředkoval. Podložky automatový dural, pevnostní šrouby s krásným vzhledem a ceny luxusný. Podložky necelých 300 Kč za kus a šrouby po 28 Kč. Tady máte jednu ilustrační, ať vidíte že jsem nekecal
jo jo, tak účel to splnilo, dokonce je to asi i trochu znát na jízdních vlastnostech, na pohled to taky prospělo a hlavně bezkonkurenční cena 1600 za celou sadu včetně šroubů
Já jsem spokojený nad míru

-> Adam Vystrčil: Běžnym okem si toho policajt nevšimne. Pochybuju, že bude pokukovat jestli za kolem není nějaká podložka. Když je to takto decentně, tak bych neřešil, akorát na STK sundat 

Tak jo, už jsou doma a dokonce i na autě
Prodejce mne ujistil, takže mám vepředu 15 mm se středícím kroužkem a vzadu 20 mm taktéž s kroužkem. Prvních 30 km testovací jízdy pěkným asfaltem i horší cestou s výmoly a nerovnostmi v naprosté pohodě. Zdá se že žádné dření ani chytání. Kdyby se něco vyskytlo za problém tak dám vědět, ale řekl bych že tyhle rozměry jsou úplně v pohodě a vypadá to decentně. Nic po čem by mohl jít každý policajt od prvního pohledu 


nemam cas to tu cele cist, ale ja resil rozsireni u feldy jen podlozkama 20mm vzadu a to mezi nápravnici a náboj
urcite lepsi varianta nez to davat pod kolo
kola jsem mel 6J a ET33, vepredu i vzadu to bylo presne k lemu
urcite lepsi varianta nez to davat pod kolo
kola jsem mel 6J a ET33, vepredu i vzadu to bylo presne k lemu
-> Adam Vystrčil: Aha jasny chapu.
Už to tu šlo víckrát. Nemám vepředu sériové brzdy, takže nenasadím plecháče. A ty brzdy jsou víc než uspokojivé v porovnání se sériovýma, takže se jich nehodlám vzdávat, jestli mi má to auto třeba ještě rok sloužit. Blíží se zima, nehodlám ji odjet na liťákách. To ani nemluvím o patáliích, kdybych musel použít na přední kolo plechovou rezervu
-> Adam Vystrčil: Tak jestli to mas na dojeti tak nevim proc todle vubec resis ale delej jak myslis. A vepredu se daji taky udelat Acka prodlouzenim ramena
ale to jen tak naokraj.

-> Adam Vystrčil: jasne, nebolo to uplne zrejme tak ja len aby sa toho zas niekto nechytil a nemyslel si ze to je mozne ...
no vždyť jo, tak to bylo myšlené. Pod zadní náboj!
Zas takového blba ze mě nedělejte, abych dal zkosené podložky pod rotující kolo. vždyť mám za sebou strojařskou maturu! 


-> Adam Vystrčil: podlozkami pod kola A-cka ? no nwm ... to by pri otacani bolo chvilku A, chvilku V a kola by tocili vlavo vpravo ... to je blbost, to by to museli byt podlozky medzi naboj a drziak, ale to ide u feldy len vzadu, vpredu to podlozkami do A nejde, aspon nie takto ...
To jo, ale když už budou podložky vepředu (hlavně kvůli předním brzdám to potřebuju), tak už je putna jestli jsou na autě dvě nebo čtyři, na flastr je to tak jak tak
A i kdybych sehnal zmíněnou 10 nebo 15 mm pásovinu, tak to někdo musí obrobit, rozměřit, odvrtat... Já to sám neudělám, nemám na čem. A shánět někoho kdo to udělá za flašku bůhví jak a nebo platit aby to bylo pořádně? Vidím ty pozitiva, navíc jak už jsem tu někde četl, že tím jdou udělat krásná "áčka" a hned to bude sedět jinak, ale já to oželím... Moje auto už je jen na funkčnost a dojíždění. Po našetření na něco lepšího ji čeká odpočinek na vrakáči. Ta už není v prodejném stavu
Jedině že by se někde časem naskytla možnost koupit pěknou kastli, jinak nic


-> Adam Vystrčil: na 1cm nepotrebujes kulatinu staci kus 10mm plechu
a pod naboj je to mnohem lepsi a hlavne nikdo si toho ani nevsimne!! a nehlede na to ze neprijdes o stredeni kola apod.


Tak jo pánové, moc Vám všem děkuju za rychlé a vyčerpávající odpovědi. Mějte se krásně a ať Vám to jezdí 

Adam Vystrčil 05.10.10 11:51:21 napsal: Když máte jen 1 cm
podložky, nejsou nějaké problémy při rychlé jízdě, jízdě po přejetí
nerovnosti či výmolu a podobně??? Jezdím na tom dva roky a problém žádný.
podložky, nejsou nějaké problémy při rychlé jízdě, jízdě po přejetí
nerovnosti či výmolu a podobně??? Jezdím na tom dva roky a problém žádný.
Ještě jeden dotaz, snad už poslední
Když máte jen 1 cm podložky, nejsou nějaké problémy při rychlé jízdě, jízdě po přejetí nerovnosti či výmolu a podobně??? Cenťák přece středící kroužek nemá, ten je až od 1,5 cm. Zase ta má zkušenost z Rapida. Kolo se nikdy nepovedlo úplně vystředit jen matkama. Někde od 110km/h to pak začlo docela třepat autem. A když už jo, po přejetí prvního retardéru nebo díry to začalo dělat binec daleko dřív...

já už o tom taky přemýšlel, ale hádám že pro mne bude "menší zlo" koupit 4 duralové průchozí se šroubama, než někde shánět ocelovou kulatinu, aby mi to někdo stočil a přesně odvrtal...
A dozadu bych to resil podlozkou mezi naboj a napravu a ne mezi kolo a buben 

Ok, v mém případě se jedná o sníženou sérii.
Tím slůvkem "trestné" jsem myslel abych neprorval přední gumy, rizika právní znám
Ale nemám tam vpředu sériové brzdy a bez podložek s nima plechy nenasadím. A tak bohatý nejsem, abych měl liťáky i na zimu i jako rezervu 


Já mám na feldě vpředu 1 cm a vzadu 3 cm na pickup plechách (5,5") a neškrtá to. Dle mě by to sneslo 2+4 cm podložky jak prd. To, že je to "trestné" je snad jasné... Co se týče jízdních vlastností, tak to neřešim. U mě je to spíš z důvodu, aby to nevypadalo jako tramvaj 

No tiež sa ten problém može naskytnúť že pri zatáčke začne zadok mierne odskakovať no mne osobne sa stalo to že keď som pri besilej naháňačke dostal šmyk tak išlo celé auto do boku.Ale sa mi to nezdalo byť od tých podložiek.Teraz jazdím len so zadnými , poriadne gumky , a nič sa nedeje a aj to lepšie vyzerá.
Tak moc děkuju! Ještě jeden takový dotaz... Jak se pak chová Felicie, když má vzadu větší rozšíření než vpředu? Z vlastní zkušenosti s Rapidem vím, že to pak může dělat bordel. Měl jsem vzadu na každé straně tuším 8mm ocelové podložky a vpředu nic. To auto pak moc něchtělo zatáčet, zbytečně "kvičely" gumy a nebo mělo tendenci jít častěji do smyku. Po odstranění těchto podložek to bylo lepší a následně po aplikaci cenťákové podložky na každé kolo taky pohoda
Ak sa jedná o sériové rozmery tak tých 20mm vzadu a 10mm vpredu je odskúšané.
já myslím beztrestně abych si sériovým lemem na sériovém podvozku neprošvihl gumu na feliňáckých kolech 13x5,5 (letní lité) popř. 13x4,5 (zimní plechové). 10, 15 nebo snad 20mm? Ale 20 už mi asi přijde dost
No bezstrestne tam nemožeš dať nič.Ale podla osobných skúseností vzadu 2cm a vpredu najviac 1cm,bez akýchkolvek úprav.Jop a to sa chápe pri 4,5 až 6 palcového disku.Netvrdím zase to že 6palcový disk s pneu 205 x 13 nebude drieť o blatník pri popružení.Ide o sériové rozmeri pneumatýk dané na Feldu.
beztrestně 0
Pánové a případné dámy! Jestli se to už řešilo tak se omlouvám, ale já to nenašel. Hádám že tu má půlka lidí zkušenosti s podložkama pod kola u Felicií. Kolik se tam dá dát "beztrestně", aby to na sériových 13´´ liťákách zbytečně nelezlo ven bez úpravy lemů? Do zadku to vypadá, že by to snad snelo i 2,5 cm, ale co přední kola? Lezou při propružení nějak do blatníků nebo tam to i po rozšíření do kontaktu nepřijde? Zkuste na to prosím odpovědět Ti "praví" co nejdříve, vcelku na to spěchám