skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ochraný rám Škoda 100
22:10:36
05.03.2018
05.03.2018

George88
-> Lůďa: kluci od nás mě na podobný věci říkají : ser na to, z tribuny to není vidět.. :)
10:48:00
24.02.2018
24.02.2018

Lůďa
-> Bery: -> Antony: Asi máte kluci pravdu, moc to hrotím :-)
10:20:28
24.02.2018
24.02.2018

zabiakPUK
som veľký odporca sprayov, ale ak tak veľmi trpíš že to tam nemáš zastriekané, tak by som to asi zabrýzgal tým sprayom. olepovať všetko pre takú chujovinu by sa mi naozaj nechcelo. navyše ak niečo, čo si nechcel, zaprášiš, ľahko to umyješ acetonom.
10:19:12
24.02.2018
24.02.2018

Antony - zrušená registrace
-> Lůďa: na barvu to nejezdí
A stejně tam budeš mít polstrování - ohranu hlavy, ne? 


10:06:47
24.02.2018
24.02.2018

Bery
-> Lůďa: potřebuješ se tím místem kochat prez zrcatko? jestli ano, odboduj střechu. jinak zaprášený to bude a rez ven jen tak nepoleze. je to závodak ne?
09:47:22
24.02.2018
24.02.2018

miguelias
Nebo jak mr Bean maloval byt. 

09:36:35
24.02.2018
24.02.2018

Bukaj
-> StepaNoFUN: A nebo šlaufkem na dutiny...

09:15:34
24.02.2018
24.02.2018

StepaNoFUN
-> Lůďa: Malou pistolí, úzkým paprskem a co nejmenším proudem barvy. A na několikrát. Nebude to nastříkaný na 100%, ale zaprášíš to slušně. ;-)
09:06:49
24.02.2018
24.02.2018

Lůďa
-> MVM: Je pravda, že mi žena taky řikala, že to až moc prožívám. Ale i tak jsem se zkusil zeptat, zda někdo nemá nějaký fígl :-)
08:53:51
24.02.2018
24.02.2018

MVM
-> Lůďa: Na závodních autech jsou dost často tyhle místa neošetřený barvou - pokud se přesně jak píše -> Bery: neodboduje střecha. Prostě se to jaksi účelově "neřeší" 

08:48:31
24.02.2018
24.02.2018

Lůďa
Nj, jenže do těchto míst se ani s pistolí nevytočím, ne?
08:29:12
24.02.2018
24.02.2018

Bery
přesně. buď odbodovat střechu, nebo zafoukat pistoli.
07:28:51
24.02.2018
24.02.2018

StepaNoFUN
-> Lůďa: Když jsem kdysi dovařil rám na LRu, tak jsem to předal Aplovi s tím, že si to může natřít. Natírání mu vydrželo asi tak jednu zadní vzpěru, pak prohlásil, že se na to může vy... , že s tou chlupatou pistolí prostě neumí, je to pakárna a radši auto celý zalepil a rám nastříkal. :-D
06:40:34
24.02.2018
24.02.2018

Lůďa
Nějaká rada do života, jak natřít rám (označeno na fotce) vůči bočnici střechy?
22:02:30
26.01.2011
26.01.2011

venni
-> Toušík: práci dělaj pěknou a taky si to nechaj zaplatit 

15:21:33
26.01.2011
26.01.2011

Radar
Zkus svobodamotorsport.cz Jsou to kluci ze Kdyně a rámovali auto teď třeba Honzovi5
14:25:39
26.01.2011
26.01.2011

Toušík
Ahoj prosím nějakej kontakt , nejlíp okolo klatov, kdo by mě vyrobyl rám do auta? Vevařenej a urřčitě natažen až do kufru ke tlumičům. Díky
14:47:19
14.08.2010
14.08.2010

m8rinek
-> jok3r: bych chtěl takovýho známýho vidět...prober se ;)
12:05:37
14.08.2010
14.08.2010

Luky
-> jok3r: Takový papíry si můžeš dneska taky udělat,uplně legálně, ale náklady se údajně blíží ke 100 000,-
19:41:34
12.08.2010
12.08.2010

filcek
no tak jste my to trošku rozmluvily
jsem na vážkách:)

10:05:51
12.08.2010
12.08.2010

jok3r
-> Luky.: nebo by to chtelo vzit zadem,,, nema nekdo ze znamejch znamiho na ourade?? kdysi sem tady videl na prodej treba velkej technicak na facko s vepsanym ramem (skoda ze sem tenkrat nemel penize:( ) tak jestli by to neslo podobne
10:03:16
12.08.2010
12.08.2010

Luky
-> Zazaa: A když bych na něj dozadu přivázal červený trenky?
(ok, chápu, tudy cesta taky nevede)

(ok, chápu, tudy cesta taky nevede)
10:00:36
12.08.2010
12.08.2010

Zazaa
-> Luky.: samozrejme
09:37:54
12.08.2010
12.08.2010

Luky
-> Zazaa: To všechno co jsi popsal se vztahuje i k převáženému nákladu?
19:31:35
11.08.2010
11.08.2010

filcek
-> Radar: Tam se pohybuje něco kolem 17 000kč
19:29:07
11.08.2010
11.08.2010

deathcat
-> Radar: O cca 2-3tis více než za vařený
18:46:15
11.08.2010
11.08.2010

Radar
Kolik si účtuje za ten šroubovaný rám? Dík
15:16:43
11.08.2010
11.08.2010

filcek
-> Zazaa: jenže ten mi rozmluvil že to auto nebude stejnak tak pevný jak u vařenýho 

15:08:15
11.08.2010
11.08.2010

Zazaa
-> Luky.: utahnou te na tom ze brani ve vyhledu pripadne je tvrdej a nebezpecnej v pripade narazu ze si o nej rozmlatis palici
-> filcek: hade, byl sem zvedavej na provedeni sroubovaneho :)
-> filcek: hade, byl sem zvedavej na provedeni sroubovaneho :)
15:05:30
11.08.2010
11.08.2010

filcek
stejnak už je jasno a bude vařenej nakonec
15:03:07
11.08.2010
11.08.2010

filcek
-> Luky.: no počkej to bylo na koho teda?:)
14:59:17
11.08.2010
11.08.2010

Luky
-> filcek: No né, to neni prča 

14:53:35
11.08.2010
11.08.2010

filcek
-> Luky.: 

13:16:38
11.08.2010
11.08.2010

Luky
Přišroubuj ho k autu křídlovýma matkama - lze to odmontovat bez použití nářadí, nemusí to být homologováno 

20:54:09
10.08.2010
10.08.2010

filcek
dnes se dostal táta do řeči s jedním policistou z prahy a bylo řečeno že když rám udlá specializovaná firma samo homologaci na silnici to mít níkdy nebude tak by na to neměli nic říct no ale to nebudu dál řešit sám řekl že prostě s může stát že prostě na jednoho blbce z tisice člověk narazí a prostě bude dusit ale když auto bude na 3-4 závody v roce na jeden salon a parkrat projet tak tam rám půjde zkusíme štěstí...
21:41:01
09.08.2010
09.08.2010

afro100
-> Ultim: ide mi o to ze napriklad pri bocnom naraze ked ten ram bude napevno s autom tak je mensia sanca ze ti ublizi, nez ked tam bude polozeny ... neviem, mne to je ako jedno ale ja by som sa tohto obaval ...
21:38:58
09.08.2010
09.08.2010

Ultim
-> petr s: Uplne jakoze laicky, cokoli pevne spojeneho s autem musi mit homologaci ne? Ale zahradni houpacka z OBI co vezes vzadu nemusi mit nic preci.
21:36:16
09.08.2010
09.08.2010

Ultim
-> afro100: Myslis ze napr. obraceni na strechu bude mit nejake horsi nasledky nez bez ramu? Teda jakoze neco horsiho jak smrt?
Musel by byt udelany tak aby byl jakoze "zapreny" v tom aute,od rohu k rohu,od podlahy ke strese a nejak ho napr molitanem vymezit aby tam necinkal,ale zaroven aby to byl porad jenom naklad.
Doufam ze chapate o co me jde. Proste najit tu pomyslnou hranici mezi nakladem a ramem
Musel by byt udelany tak aby byl jakoze "zapreny" v tom aute,od rohu k rohu,od podlahy ke strese a nejak ho napr molitanem vymezit aby tam necinkal,ale zaroven aby to byl porad jenom naklad.
Doufam ze chapate o co me jde. Proste najit tu pomyslnou hranici mezi nakladem a ramem

21:30:39
09.08.2010
09.08.2010

petr s
-> afro100: Tak ho přišroubí a není to rám ale prolézačka pro děti
21:29:01
09.08.2010
09.08.2010

afro100
-> Ultim: ale naklad ma byt nalezite upevneny, okrem toho, ked pominiem zakon, nechcel by som burat v aute, v ktorom bude nastrceny neprisrubovany ram ...
21:27:57
09.08.2010
09.08.2010

Ultim
Mam trochu lama dotaz? Upravuje nejak zakon co vsechno muzete vest v aute? Jak velke napr?
Jde mi o to,ze kdyz budu mit ram sesroubovany v aute,ale ne s autem,tak muzu rict,ze je to naklad ne? Proste ho tam mit jenom "polozeny".
Je to moc blbost?
Jde mi o to,ze kdyz budu mit ram sesroubovany v aute,ale ne s autem,tak muzu rict,ze je to naklad ne? Proste ho tam mit jenom "polozeny".
Je to moc blbost?
20:54:19
09.08.2010
09.08.2010

filcek
-> petr s: no právě do jakýho atua nacpat rám tam ho privizt a montovat pred závodem
20:51:15
09.08.2010
09.08.2010

petr s
-> filcek: Tak potom platí kdo se bojí nesmí do lesa
20:48:08
09.08.2010
09.08.2010

filcek
-> petr s: to byli jenze doba byla taky jiná, dávat na závody takovej nápad tu je ale stejne to 4 krat vyndávat a když pojedem napr do humpolce tak ho nepovezu autem tam a budu teprv montovat stejně tu cestu pojedu s rámem
20:45:01
09.08.2010
09.08.2010

Ultim
-> filcek: A co tak ho tam davat jenom na zavody? 

20:43:47
09.08.2010
09.08.2010

petr s
-> filcek: V té době byli jenom šroubované rámy
20:37:49
09.08.2010
09.08.2010

filcek
-> petr s: myslíte že se vyplatí šroubovanej ? když nás chytnou tak tam bude a tak ho můžem vyndat jenže otázka dáme ho tam potom znova a chytnou nás znova tak si stejně nepomůžeme:)
20:30:20
09.08.2010
09.08.2010

petr s
-> filcek: šroubovanej
20:07:42
09.08.2010
09.08.2010

suri
-> filcek: z dobrým šroubovaným to nebude tak horké , jazdilo milion áut a vydržali
20:06:02
09.08.2010
09.08.2010

filcek
Za tři týdny povezeme stovárnu na vyrámování do k panu Dlouhému dnes jsme to řešily asi čtvrt hodiny přes telefon máme si vybrat buď vařenej kerej je samozřejmě pevnější a nebo šroubovanej kterej mi vůbec nedoporučoval prostě to auto se má tendenci se furt hýbat a i přes to že s tím autem pojedem 3-4 x do roka závody a auto se občas objeví i na normální silnici tak bych volil i přesto ten vařebej kvůli pevnosti ikdyž bez podválu je to taková sázka do loterie jakej doporučujete vy ať už máte vařenej či šroubovanej