
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Felicia karburator
-> Brkoliny: Cece nic ve zlym ale pises jak prase.
Kdys to das vse dokupy a bude vse makat jak ma tak to jeste i pojede.

jinak jen sem tam flaknul origo konec a zjistil z emi podchazi prvni dil tak s et o utahlo a hned to jede lepsi i na petku rosku zrychluje coz pred tim ani nahodou
venni 29.07.10 22:22:15 napsal:
→ Brkoliny: čz jsou origo
mas recht prisla krabicka s nemeckejma napisama a uvnitr čz
→ Brkoliny: čz jsou origo

mas recht prisla krabicka s nemeckejma napisama a uvnitr čz
-> Brkoliny: čz jsou origo 

taky mozno off topic.
tak jako ja sem asi kupil kocku v pytli ale mysleno v dobrem, felda 135mpi, a ta ma tak pruzny motor ze az. tiez som si myslel ze karbec karbec, ale picu, rovno bych to cele dal do rapidy, otazne je ci by to slapalo aj s tou rapid prevodovkou tak dobre
tak jako ja sem asi kupil kocku v pytli ale mysleno v dobrem, felda 135mpi, a ta ma tak pruzny motor ze az. tiez som si myslel ze karbec karbec, ale picu, rovno bych to cele dal do rapidy, otazne je ci by to slapalo aj s tou rapid prevodovkou tak dobre
-> Brkoliny:
V id karte mas v popise auta pisany vykon 40kW a ak bol ten favorit s ktorym si to porovnaval 136ka tak sa niet comu cudovat!!!
V id karte mas v popise auta pisany vykon 40kW a ak bol ten favorit s ktorym si to porovnaval 136ka tak sa niet comu cudovat!!!
mate recht kluci davam to do kupy tak aby to lepsi jezdilo vcera sem vratil airbox utach lanko o tri drazky , chci udelat rozvody (origo nebo čz?) a vymejslim vejfuk (predek bez katu , vlnovec , prostredek 1.6 , konec asi favo s kulatou koncovkou)
-> Brkoliny:
Vymejšlíš píčoviny - jinak se to bohužel nedá nazvat.
Vymejšlíš píčoviny - jinak se to bohužel nedá nazvat.
-> Brkoliny: a byla to felda 40, nebo 50kw? S převodovkou kratší nebo delší? Stejně tak favorit...
Jestli porovnáváš třeba 136x se 135M tak se není čemu divit
Jestli porovnáváš třeba 136x se 135M tak se není čemu divit
-> Brkoliny: rob si s tym co chces, ale pamataj na to , ze to neni len tak a kvoli niecomu to tam asi dali ze, inak by ostali u LEKRa
to tu zas za tyzden bude tema preco mi to nejde ...
to tu zas za tyzden bude tema preco mi to nejde ...

mno stejnak me to furt laka ale vidim dalsi problem s palivovim cerpadlem
-> Brkoliny: ale tiez zalezi kus od kusu a ako je o tu feldu starane, kolko ma nalietane atd ...
Tak ja nevim svez sem se v obou a pocitove je to facko fakt lepsi felda je takova mdla
-> Brkoliny: áno ak dáš na mpi karburátor určite motor pôjde lepšie z menšou spotrebou a emisiami a pôjde lepšie za plynom , to som zvedavý lebo mpi ide za plynom dobre a je to vec ktorá dala tomu motoru dych .... samozrejme je to blbosť , ak karburátor tak aj zapaľovanie z favorita nijako to z lištou dokopy nedáš
ked tam das karbec tak mozes celu elektroniku motora vybrat a zahodit
Zdravim kluci , premyslim nad vimenou MPI za karbec asi z facka, co si myslite zatim vidim asi problem se zapalovaci listou sla by zachovat i kdyby se zrusili vstriky nebo je to cele nesmysl , mam este hlavu z fava 135 upravit a vymenit , nebo ? ja vim velky sousto ale slibuju si lepsi schopnost jit za plynem a mozna i mensi spotrebu na kratky vzdalenosti