vyladění motoru

prohledat
28 příspěvků (zobrazeno 1 až 28) od 21.07.2010 do 23.07.2010, založil/a tomvm
řadit dle data
16:51:26
23.07.2010
tomvm
co je ve výsledku samý? :D
10:46:27
23.07.2010
Jarda/felda
-> havlik: áno a škodovka se k tomu už nevyjadřuje tak je to ve výsledku úplně to samý 1
10:39:14
22.07.2010
havlik
-> tomvm: kup fáčko to je levnější
10:37:07
22.07.2010
tomvm
Asi ano, já bych chtěl zehnat hliníkovej osmikanál. 742.135 nebo 742.136
10:25:58
22.07.2010
Evž@
-> tomvm: bibendum zřejmě myslel 1mm snížení u motorů 130 a výš....ale když už tak už...do 130 bych nešel
upraveno 1x, naposled 22.07.2010 10:28:06
09:41:55
22.07.2010
MATTESS
-> tomvm: 130 je litina
09:37:15
22.07.2010
tomvm
Tak ste se nějak dohodli, že 105tku upravovat je nic moc, tk někde seženu nějakou 1.3jku a pustím se do ní. Ale docela nechápu ten poslední příspěvek, jk tam píšeš že hlavu 2 mm dolů je pro motor smrt. Když ji přece sundám o 2 mm tak se dostanu na kp 9,7-9,8 to je stejný jak u sériový 120LS. U 130cky bych nemohl, tam už 9,7 je. A jaký je rozdíl mezi 130, 135 a 136 ? mají všechny hliníhové hlavy?
22:17:19
21.07.2010
bibendum30
-> tomvm: Pokud upravíš filtrbox,je třeba upravit nejen karburaci ale i výfuk se svody atd.

Prostě v motoru souvisí jedno s druhým :-)

Na 105-kovém bloku se dá sice relativně hodně ubírat při upravách motoru,ale nic není nekonečné.

Chceš-li rychle pohřbít motor,pak to sniž o tolik jako jsi uvedl.Snižování hlavy motoru o víc jak 1mm je jen cesta na rychlý odpis motoru.

Základní pravidlo zní: OBJEM NIČÍM NENAHRADÍŠ.

Lepší je cesta je rozhodně...sehnat motor s vyšším objemem a ten komplexně upravit6
22:07:49
21.07.2010
afro100
-> Evž@: ja viem, osobne by som to nerobil, ale kedze tazatel trva na zachovani 105 bloku



... kto chce kam ...
21:59:20
21.07.2010
Evž@
-> afro100: takové upravy to je z bláta do louže 7 ......
21:20:56
21.07.2010
afro100
-> tomvm: ked uz tak chces ladit 105, nechaj liznut 120 vlozky o 1 mm na priemere a dostanes v 105 bloku 120 tku ... to uz je o nieco sviznejsie nie?
18:06:15
21.07.2010
MOLSO
-> Tomáššš: volaky velky tuner z teba a nac novy blok ? kludne nastrka do stareho



tomvm 21.07.10 08:56:03 napsal: ...mě zastaví policaiti, když zrovna pojedu do kopca 90 ve městě a to jim bude ze 105tkou fakt nápadný....



105ka uzka valiaca 160 a predbiehajuca golfy je tiez nenapadna 3 ale neuverielna sranda je to 6 105 si nehaj na TK a hod tam aspon favo. neskor zistis ze upravovat 105 nema cenu 4 A ked tam das 130 motor a preklepes cislo na 105kové tak ti voobec nič nespoznajú 4



btw odkial si ?
17:44:55
21.07.2010
MATTESS
-> tomvm: máš trochu delší vedení, co? Jsem reagoval na tento Tvůj posměvek

Ale ale, objem ničím nenahradíš jo ? a co 1.2 TSI …

Nikde jsem nepsal, že tam máš dál 4litr71
17:19:52
21.07.2010
dakar.cz
-> tomvm: jestli ti jde jen o stk a policajty,tak bych to neřešil..Sežeň si 130tku a vylaď ju tak,jak si chtěl tu 105tku..za stejné peníze a stejnou práci budeš mít nesrovnatelně výkonější motor..105tka není motor na ladění,fakt ne..navíc,rozdíl mezi 105 a 130 skoro nikdo nepozná...
17:05:36
21.07.2010
tomvm
:D fakt dobrý :D chcu skusit jak jede poladěná 105 oproti sériovce a MATTESS na mě vyvalí 4 litr :D nemám tam dát V10 z mustanga ? :D ... tj 5,5 litr ne ? Já to zkusím a o výsledky se podělím. A už sem radši zticha :D fakt dobrý :D
15:03:31
21.07.2010
Discovera
-> tomvm: 1,2TSI nejsou motory...alespoň pro mě ne...já se bavil o klasice a né o těchto splácaných kostkách...
14:24:18
21.07.2010
Tomáššš
-> tomvm: uprav si hlavu zvac sacie ,vyfukove kanaly ,vylesti ,vacsie ventily,tvrdsie pruziny,spalovak ...

ja osobne som to este nerobil ... ale ze je to "zazrak" 4

a ci sa to oplati robit ? asi tazko ... ked tak novy blok Š120 mas vacsi obiem,poskladas novy motor a silnejsi-prerazis cislo na Š105 ... a ked to uz ma ku 100t.km na tachaci ... tak akurat ho skor posles do .... si myslim



precitaj si par kariet upravenych aut, knih a nemas o com kecat4
upraveno 2x, naposled 21.07.2010 14:31:05
14:19:10
21.07.2010
MATTESS
-> tomvm: si asi nikdy nejel s nějakým 4litrem, co?1 Ty voturbený malorážky to současný trend, víš
14:09:32
21.07.2010
tomvm
Ale ale, objem ničím nenahradíš jo ? a co 1.2 TSI ...sice extrém oproti 120cítce ale objem stejnej. Kluci, přesně o tohle mi de, aby to bylo o něco svižnější, pružnější ;) ... chtěl sem jen slyšet jestli třeba hlava může jít do 10 víc ne...problém z těsněním, nebo karb že musím natryskovat nebo tak, turbo tam dávat rozhodně nebudu, by mě pak vydržel motor tak 5000 ne? :D
13:34:17
21.07.2010
Discovera
-> Gemini: To máš sice pravdu, že je to nejjednodušší a bezbolestné co dva roky si na chvíli motor na STK přehodit, ale že by se mě chtělo pyplat se ze zasraným motorem do leštěnky (mám stejný problém š105L a motor 130) a vše v motorovém prostoru naleštěné a vše v zářivé barvě a jen ten motor zasraný jak to prase mi nepřipadne moc nenápadné.

A jak tu bylo mnohokrát zmíněno....objem ničím nenahradíš a "vytuněnou" 105ku tak maximálně bude o něco svižnější, ale do kopce bude dýchat podle mě stejně.
12:45:39
21.07.2010
Gemini
-> Evž@: a kto si hraje, nezlobí 1
11:43:59
21.07.2010
Evž@
-> tomvm: jak říká Gemini......praktikuju to taky tak

-> Gemini: když ho to baví...at si hraje :)
09:32:53
21.07.2010
Gemini
-> tomvm: jazdim s fabiou 1.4 turbo kade tade a v zivote mi policajti nekukali motor (len jeden policajt skodovkar - zo zvedavosti :)



ked to bude tiche, nemaju dovod na kontrolu.......a na STK si nechach povodny motor, ktory raz za dva roky vymenis (robota na 2 hodiny)
09:05:59
21.07.2010
squalo
-> tomvm: ja v tom problem nevidim1 ja mám tiež 105ku a teraz už druhu ale v tej prvej som mal favo motor trošku poladený a šlapalo to super a nikdy som z policajtami problem nemal, ked jazdiš normálne nemaju dovod sa ti pozerať na motor... a čo sa týka technickej... "Známe lidi, který znaj lidi, co znaj lidi" 4
08:56:03
21.07.2010
tomvm
Gemini, 1.3 nebo 1.4 dát nemůžu, auto jezdí po silnicích a na technický by to poznali nebo mě zastaví policaiti, když zrovna pojedu do kopca 90 ve městě a to jim bude ze 105tkou fakt nápadný. Kdyby to bylo auto na sport, tak tam rozhodně 1046 ccm nechávat nebudu. Chci tomu trochu přidat a baví mě se v tom kuchat.
08:35:37
21.07.2010
Gemini
az to vsecko spravis a vono to nepojede, budes menit karburatory, rozdelovace a furt to nepojede......az potom zacnes rozmyslat o inom motoriku......a to su uz prachy v cudu....



btw..... odviezol ta niekto na poladenej 1.3 alebo fabke 1.4 ?? potom by si nerozmyslal nad debilinami 5



nic v zlom
05:49:02
21.07.2010
Evž@
-> tomvm: a co bys chtěl slyšet...jestli to má smysl ?

jestli od toho nečekáš zázraky tak nevidim problém...Otázka jaký to bude mít efekt.
02:21:44
21.07.2010
tomvm
Ahoj kluci začal sem generálkovat a ladit podvozek tak se chylí k ladění motoru. Je to sériová 105tka. Silná i svižná mě přijde hodně, ale pořád mě láká vyšší výkon. Mám tak nějak předem namyšlené co bych s tím dělal, ale zkušenosti nejsou, tak bych chtěl slyšet váš názor. Co je zbytečné a co je zase nezbytné. Takže začal bych vzduchem, aby nebyl odpor sání vzduchu, tak bych překuchl filtrbox na bavlněný filtr. Karburátor bych dal SEDR 130. Má větší difuzory a podle vačky a hlavy bych možná mírně přetryskoval. Hlavu bych hodil dolů tak 2mm abych se dostal na kompresi mírně pod 10. Vyleštil bych sací a výfukové potrubí i kanálky. Nakonec bych dal vačku z 136B 254°. Čekal bych od toho mírně pružnější a silnější motor s max otáčkama 5500, max krouťákem kolem 3300. Co vy na to ? ... jo a jinej motor jako 120 cku nebo 130 tku, favorita, nebo cokoli nechcu. Prostě motor zůstane ;)
upraveno 1x, naposled 21.07.2010 02:22:51
Extreme Tyres