skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
barva na motor?
22:22:57
29.07.2012
29.07.2012
skodovak
-> TechniX: tim líp,ale radši se zeptám,jistota je kulomet
22:20:21
29.07.2012
29.07.2012
TechniX
-> skodovak: Formex základ na pozink a lehké kovy vydrží, vždyť je na to taky dělanej
22:14:53
29.07.2012
29.07.2012
skodovak
-> Tommyk: ještě mě napadá,jako základ postačí formex? píšou že je i na lehké a barevné kovy,na kov jsem s ním celkem spokojen na hliník jsem to nikdy nedával..
22:13:05
29.07.2012
29.07.2012
Tommyk
-> skodovak: jo
22:11:08
29.07.2012
29.07.2012
skodovak
Vydrží na víku ventilů,vaně a sání klasickej akrylát co je na auto?..
20:20:13
18.07.2010
18.07.2010
palinator
-> pulin:
Jinak pro Tvé info - -> Tuner#2: , který mluvil o stříbrné, se snad ten odstín prodává pod názvem "hliníková", tak abys nehledal nějaké složitosti.
Jinak pro Tvé info - -> Tuner#2: , který mluvil o stříbrné, se snad ten odstín prodává pod názvem "hliníková", tak abys nehledal nějaké složitosti.
14:18:27
16.07.2010
16.07.2010
PYGO
-> minno: Aha, takže to funguje jako leptací základovka?
Je sice pravda, že na hrubém povrchu by barva měla držet lépe, ale když je na plechovce výslovně napsáno (pokud se nepletu), že se na hliník musí použít nějaký základ na lehké kovy, asi by bylo dobré se toho držet, zvlášť na motoru. Naštěstí jsem se tím ještě zabývat nemusel, zatím jsem natíral jen litinové bloky a na těch není nejmenší problém...
Je sice pravda, že na hrubém povrchu by barva měla držet lépe, ale když je na plechovce výslovně napsáno (pokud se nepletu), že se na hliník musí použít nějaký základ na lehké kovy, asi by bylo dobré se toho držet, zvlášť na motoru. Naštěstí jsem se tím ještě zabývat nemusel, zatím jsem natíral jen litinové bloky a na těch není nejmenší problém...
12:18:28
16.07.2010
16.07.2010
minno
-> PYGO: no ľahké kovy ako ľahké kovy. Ten Galvinol je určený predovšetkým na lesklé hladké povrchy (sklo, hliník...), na ktorých samotná farba drží veľmi zle už pri samotnom nanášaní. Galvinol je skôr len také "lepidlo", ktoré povrch zlepkaví a dobre na ňom potom drží vrchná farba. Pokiaľ ide ale o dobre drsný povrch, nech je to aj ľahký kov, Alkyton sa môže naniesť kľudne bez Galvinolu, drží to perfektne aj tak. Čiže ak je blok motoru opieskovaný a drsný, osobne by som to skúsil naniesť napriamo.
11:55:49
16.07.2010
16.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> pulin: Samozřejmě Galvinol a do půl hodiny první vrstva Alkyton aby se to navázalo. Pak nechat vytvrdnout pár dní a druhou vrstvu.
11:48:04
16.07.2010
16.07.2010
pulin
takže ten blok natřít první základem Galviol a pak tím alkytonem ?chapu to dobře?
11:10:52
16.07.2010
16.07.2010
PYGO
-> Tuner#2: Já osobně tedy většinou používám jako základ penetrátor, ale kolikrát natírám přímo alkytonem a zatím nemám problémy . Ale na hliník bych ho bez základu nedával v žádném případě, pro tyhle případy mám doma formex, ale zatím jsem ještě nic hliníkového natírat nepotřeboval.
10:07:40
16.07.2010
16.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> PYGO: Alkyton potřebuje základ na vše. Klasicky na železo rozhodně buď Primer a nebo nějakou dvousložkovou základovku jako jsem dával teď já a na všechny lehké kovy to chce Galviol.Dávat jakoukoliv barvu bez základu je nysmysl byť píšou že základ není třeba.
10:04:21
16.07.2010
16.07.2010
PYGO
Nepotřebuje náhodou alkyton na hliníku nějakej základ?
09:06:03
16.07.2010
16.07.2010
pulin
díky chlapy:-)
07:50:21
16.07.2010
16.07.2010
minno
-> pulin: alkytonom mám natretú aj liatinovú hlavu motora a drží to bez problémov a tam sú tie teploty ešte vyššie ako na ventildekli :) Ale na ten ventildekel asi tiež radšej ten komaxit.
07:42:55
16.07.2010
16.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> pulin: Stříbrnou a nápravy základ + Alkyton vše to mám v popisu auta.
01:03:03
16.07.2010
16.07.2010
Syny
Komax se vypaluje pri 160-200°C, to jen tak na okraj :)
00:55:49
16.07.2010
16.07.2010
pulin
-> Tuner#2: jo dobře díky a ty máš přímo štříbrnou ?nebo šedou ? protože hledám na netu a stříbrnou nemužu jaksi najít:-D jinak mužu mit ještě dotaz napravy máš taxy komaxit?
00:47:23
16.07.2010
16.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> pulin: Kladívkový dělá tu strukturu jinak je to to samé co hladký. Na bloku vydrží, nemám to tu sám. Natíral jsem to - neředit ho.
00:41:11
16.07.2010
16.07.2010
pulin
-> Tuner#2: maš asik pravdu :-) tak viko a ruzne kraviny pujdou na komaxit k jiné firmě a blok tím alkytonem
00:40:38
16.07.2010
16.07.2010
pulin
jj takže koupit hladký stříbrný to bude asik nejlepší střkali jste to nebo natíraly štětkou ? a vydrží vpohodě např 100stupnu atd?diky
00:37:42
16.07.2010
16.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: Záleží jak kde, někde mají vzorník dle RAL.
-> pulin: Čeho 110°? Jako víko že mělo 110°a začal se komaxit loupat? Jednoznačně špatně opískovaný a odmaštěný povrch protože samotné vypalování barvy je při větší teplotě.
-> pulin: Čeho 110°? Jako víko že mělo 110°a začal se komaxit loupat? Jednoznačně špatně opískovaný a odmaštěný povrch protože samotné vypalování barvy je při větší teplotě.
00:37:35
16.07.2010
16.07.2010
afro100
-> afro100 16.07.10 00:36:28: sa pozeram ze to je taka na p*cu fotka ... no nic, lepsiu asi nenajdem ....
00:35:06
16.07.2010
16.07.2010
afro100
-> pulin: kladivkovy robi taku strukturu, neni to hladke, nieco podobne ako na starych skodovackych filterboxoch
00:34:16
16.07.2010
16.07.2010
pulin
jaký je rozdíl prosím vás mezi tím Alkytonem když je kladívkový ?diky
00:29:11
16.07.2010
16.07.2010
pulin
-> Tuner#2: toho že u bývalé shade jsem měl viko komaxitem a podařilo se mi to zahřát jednou na 110 stupňu a komaxit se mi začal loupat ten alkyton skusím :-)
00:28:45
16.07.2010
16.07.2010
Syny
-> Tuner#2: Vyuziju tematu a jen se na neco rychle zeptam... Udelaji komaxit presne v odstinu v jakem je alkyton?
Jen sem jeste dopisu, ze mam alkyton na brzdach a prezil bez problemu i temer prevareni brzdovky (coz je asi 200°C bo kolik) :)
Jen sem jeste dopisu, ze mam alkyton na brzdach a prezil bez problemu i temer prevareni brzdovky (coz je asi 200°C bo kolik) :)
00:27:07
16.07.2010
16.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> pulin: Mám nepřímou zkušenost s těma na brzdy. Je to drahý, neuděláš s tím ani 1/10 toho co s malým Alkytonem a výdrž na brzdách taky nic moc.
Nechápu čeho se bojíš u Alkytonu a "komaxitu"?
Nechápu čeho se bojíš u Alkytonu a "komaxitu"?
00:21:00
16.07.2010
16.07.2010
pulin
-> Tuner#2: a nemáš zkušenost např na to viko ventilu nějakou tu barvu ve spreji nebo tak ?
00:15:57
16.07.2010
16.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Na víko ventilů jednoznačně práškovou barvu "komaxit", na blok Alkyton. Mám to tak 5 let a obojí na uvedených místech drží bez problému.
00:15:10
16.07.2010
16.07.2010
pulin
-> Kuladmin: tomu moc nevěřím anik komaxitu :-D
00:11:22
16.07.2010
16.07.2010
Kuladmin
tady se to patla alkytonem apod
00:07:16
16.07.2010
16.07.2010
pulin
chlapi jakou používate barvu na motor na víko ventilu ,lopatky alternátoru atd. nejlepe červenou :-) a o nějaké barvě stříbrné která by se dala použít na litinový blok motoru na internetu je toho plno ale nevím jakou značku atd vybrat diky