Mám doma T803 a věřím tomu že dává 72l/min. Ale i takový T800 co dává 35l/min, musí na takový klakson stačit. pak jen dořešit elektroniku s automatickým dohušťováním vzduchojemu.
Tlakovou nádobu, doma si ji tlakovat kompresorem a vozit si s sebou a mít k nádobě připojený malý přenosný kompresůrek co se strká do zapalovače. To aby ti nikde nedošel dech
Nejlepší řekl bych sehnat houkačku z posledních Karos, co vím tak alespoň Citybus nebo Citelis, ty řvou nejvíc. B731 jsou m**** potichý. Citelise se bojim i když v něm sedím, když troubí.
packa 15.04.10 18:03:36 napsal: → Bobesh: Koně nekoně, ale když zatroubim, tak se musej všichni............. TAKtak tak. Na ty debily na cestach jedine poradnou houkacku
-> packa: zkus se porozhlednout po elektromag, ventilu který by ti pouštěl tlak do houkaček a k tomu například velkej hasičák do kufru... akorát ho budeš muset čas od času nechat naplnit.
-> Bobesh: Já vím, není to až tak pratické, chci to spíš pro legraci. Prostě pořádnej mazeckej zvuk. Polský fanfáry mám taky, nevím sice jestli ty samý, jako máš ty, je to zvuk parádní, ale prostě vzduchový uměj víc. Napadlo mě, že kdyby se dala na klikovku řemenice z 1000mb, tak kompresorek přes řemenici vedle motoru, mám jeden takovej doma. Motorek zvlášť a kompresor zvlášř přes řemenici. Problém ale bude, že se to bude točit furt s motorem, musela by tam být nějaká rozepynatelná spojka, po tom co se naplní vzduchojem.
A co použít klasický kompresor takové ty malé co má hodně lidí doma objem do má snad do 50l a vždycky jak přijedeš dom připojíš do zásuvky a dotlakuješ Já že mám ten kompresor navíc jeden v garáži ho hodím do kufru hadice mám a je to
-> packa: Na osobáku je to nepraktický. Vzduchový klaksony se na velkých vozech ujaly z toho důvodu,že máš permanentně v zásobnících k dispozici stlačený vzduch,vyráběný kompresorem honěným od motoru,který je potřeba pro brzdový systém nebo pérování,případně pro spínání přídavných systémů,takže použití pro houkačky je nasnadě. Na osobáku se to nechá řešit setem fanfár s kompresorem(běžně k dostání),nebo se dát cestou vlastních úprav a vybavit vůz elektrickým kompresorem s kotlem(zásobník vzduchu,vzduchojem) nebo pouze kotlem který externě dofoukneš ze stacionárního zdroje(dílna,pumpa),ovšem je třeba zabezpečit dokonalou těsnost,aby ti to během krátkého časového úseku nevyletělo netěsnostma,navíc jsi limitován objemem kotle. Myslím,že běžný pár elektrických(elektropneum
atických)fanfár postačí k běžnému použití v provozu,pak třeba hledat nějaký uřvanější nebo dát dva páry. Na erku jsem měl 2páry polských fanfár BELMA z polskýho Fiata a nejeden cyklista se po jejich použití samovolně katapultoval do škarpy,nehledě na přípané poskvrnění spodního prádla.
-> packa: kamos mival v kapse u motoru myslim 8l tlakovou nadobu(expanzku napr. topeni domu) s elmagn. ventilem, kterou cas od casu rucne natlakoval. To jen tak pro inspiraci.
Nevíte, jaký použít kompresor, aby byl možný použít ve škodovce s těmito houkačkami? Na 12V, či snad přes řemenici na motor? Nemáte někdo zkušenosti? Dík