Tak Weekky diky a Zazza tez, snad svestky nebudou mit keci............
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
120 -> 136
prohledat
36 příspěvků (zobrazeno 1 až 36) od 23.02.2003 do 15.03.2003, založil/a
17:41:16
15.03.2003
15.03.2003

Palic - zrušená registrace
10:46:33
13.03.2003
13.03.2003

Zazaa
teoretickz to musis predelat na Mko (blatniky, lemy, celo , svetla, drzak rezervy + samozrejme ty M napravy :))
ale je fakt ze to nikdo neresi ja mel na Gardecku Mnapravy a vsecky plechy uzovkove a bez problemu
ale je fakt ze to nikdo neresi ja mel na Gardecku Mnapravy a vsecky plechy uzovkove a bez problemu
10:17:56
13.03.2003
13.03.2003

wekky
Jestli chceš jen M nápravy, tak už nic jiného být nemusí. Jen musí být obě.
10:13:48
13.03.2003
13.03.2003

Palic - zrušená registrace
2Zazaa: a nemas nekde v el. podobje co fsechno se da a co se musi aby si tam mohl dat M napravy (konkretne teeda na uzofku..)....
07:09:21
13.03.2003
13.03.2003

Zazaa
palic > to sice jo , ale kdyz se podivas nad to tak se tam pise o Mnapravach do S100 a S110R
12:38:24
12.03.2003
12.03.2003

Palic - zrušená registrace
Tohle je na dzopnovo strankach:
při výměně náprav platí níže uvedená doporučení výrobce:
- vyhnutí stojiny (lemu) výkroje předního blatníku směrem nahoru na cca 45° od vodorovné roviny v délce 100 mm (50 mm od osy kola dopředu a dozadu) s plynulým přechodem do původního tvaru.
- zadní blatník je nutno upravit tak, aby boční vzdálenost mezi kolem a blatníkem byla cca 15 mm.
takze to asi se zabyva pouze vymenou uzofkovejch naprav za M....
při výměně náprav platí níže uvedená doporučení výrobce:
- vyhnutí stojiny (lemu) výkroje předního blatníku směrem nahoru na cca 45° od vodorovné roviny v délce 100 mm (50 mm od osy kola dopředu a dozadu) s plynulým přechodem do původního tvaru.
- zadní blatník je nutno upravit tak, aby boční vzdálenost mezi kolem a blatníkem byla cca 15 mm.
takze to asi se zabyva pouze vymenou uzofkovejch naprav za M....
12:29:34
12.03.2003
12.03.2003

Palic - zrušená registrace
a sakla ja myslel ze ve vyhlasce je napsano ze pokud das M napravy tak bud das M blatniky nebo ty uzofkovy vyhnes o urcitej pocet stupnu (ted si momentalne nevspomenu ale u dzona na strankach je to napsany...)...

09:42:18
12.03.2003
12.03.2003

Zazaa
ludek : to neni pravda v te vyhlasce o prestavbach se doslova pise ze k Mkovemu podvozku musi byt Mkove blatniky
08:55:01
12.03.2003
12.03.2003

Luděk
2Palič:to,že to není origo eMko se pozná i zespoda,páč tu zadní mezistěnu na 5q nikdy neuděláš jako z fabriky a kastlík na baterku budeš mít taky jinej,menší zadní límce na blatnících atd.,ale je otázka,pokud to budeš mít hotový,jestli se bude někdo takovými detaily zabývat,popř. za kolik se jimi zabývat nebude.Nikde třeba není psáno,jaký přední blatníky tam musíš mít,tudíž ani o blikačích není zmínky,prostě karooserie typu eM a basta.No a ta se identifikuje podle výrobního čísla.
07:31:06
12.03.2003
12.03.2003

Palic - zrušená registrace
2Luděk: diky za upresneni to sem potrebpval vjedet, takze sezenu nekde srot M s papirama a necham akorat potom udelat prestavbu s tim ze nevymenim celou kastli ale jenom stitek.... a nepoznaj to na technicky kdyz chci mit i presto ze na stitku bude mit M ale blinkry budou v narazniku a svetla bud hranaty nebo kulaty z uzofky.....???
09:45:46
11.03.2003
11.03.2003

Luděk
Nemám šajnu,on to chtěl nedřív prodat jako celek,páč jí koupil jako že vymění přední blatníky,prahy a lemy,jenomže při demontáži zjistil,že je cůů-grunt shnilá,tudíž neopravitelná,takže to chtěl rozprodat tak,aby se mu vrátila nákupní cena.Byli jsme tam s Maxem,protože o tom uvažoval,ale stav vozu (také pravděpodobně TAXI) + stadium rozebranosti na nás neudělali dobrý dojem.Počkej,až se připojí Max,on k tomu něco napíše.
09:34:22
11.03.2003
11.03.2003
Adam Radimovič
A nevíš co by za to chtěl???
09:33:06
11.03.2003
11.03.2003

Luděk
Z čistě teoretickýho hlediska,pokud byste se dohodli,tak Ti může poslat techničáky,SPZ a štítek z kufru + vystřižený VIN poštou,zeptám se Maxe,nebo jestli si to přečte a má to číslo,tak,ať ho sem hodí.
09:30:15
11.03.2003
11.03.2003
Adam Radimovič
No mě de o ty papíry

09:29:20
11.03.2003
11.03.2003

Luděk
To bylo jednoho známýho,taxem mu slíbil,že to zkusím hodit na net,ale myslím si,že motor už prodal a nevím,jak ostatní záležitosti.Pokud by měl někdo zájem,tak Max na něj má telefonní číslo a leží to všechno v Litomyšli.
09:24:32
11.03.2003
11.03.2003
Adam Radimovič
2Luděk a máš eště ty papíry



09:05:12
11.03.2003
11.03.2003

Luděk
2Palič:karoserie typu eM znamená,že na VIN je písmeno M,takže z užovkový to bohužel nikdy neuděláš,jedině tím,že bys sehnal papíry se štítkem a vystřiženým výrobním číslem z kastle eM a vevařil toto číslo do užovkovýho skeletu.On Ti ty blatníky ani nikdo kontrolovat nebude.Nedávno jsem tady nabízel papíry 136GL včetně motoru a šítku a VINu,ale nikdo neměl zájem.
07:26:04
11.03.2003
11.03.2003

Palic - zrušená registrace
mam dotaz: Co je potreba udelat abyz z karoserie uzofky udelal papirovje M, myslim tim aby slo potom udelat prestavbu na 130.... je mi jasny ze musim dat M napravy, nadrz, popripade nechat upravit tunel... ale chtel bych mit blatniky uzofkovy (kvuli optickemu rozsireni)...... je to mozny nebo sem v haji a budu muset nekde splasit M kastli....
08:18:32
04.03.2003
04.03.2003

Luděk
2Dan:klidně to poptej,já má ještě jednoho zájemce.
07:50:53
04.03.2003
04.03.2003

Zazaa
no pokud Ludek nezklame tak snad bude neco bliz takze dik za snahu a kdyby to nevyslo taxe ozvu :)
21:07:17
03.03.2003
03.03.2003

Dan
Hele, Zazaa, ptal sem se, a prej tam zkusí dát ty písty z Fáva.
Ale tady jeden sběratel škodováckýho šrotu jeden má, ale čert ví, jak vypadá vevnitř. Zeptam se ti. Ale nejspíš bude v háji.
Blbý je, žes tak daleko
Ale tady jeden sběratel škodováckýho šrotu jeden má, ale čert ví, jak vypadá vevnitř. Zeptam se ti. Ale nejspíš bude v háji.
Blbý je, žes tak daleko

06:23:27
28.02.2003
28.02.2003

Zazaa
max > byly ale ted nejsou ..... pripada me ze vsichni uz 130 zadreli a dali fava ......
a kdyz sem obvolaval vrakace tak vsichni rikaj ze odepsane a zadrene motory hazej rovnou na srotak .... akorat nevim na kterej :))
a kdyz sem obvolaval vrakace tak vsichni rikaj ze odepsane a zadrene motory hazej rovnou na srotak .... akorat nevim na kterej :))
22:51:20
27.02.2003
27.02.2003

Max
2Zazza.No když byly na šroťáku...tak proč tam nezajdeš...nebo už jsi tam byl?

16:52:57
27.02.2003
27.02.2003

Mafi
Ja mam momentalně motor Š120, ale z osmdesátýho roku. Rád bych plnoprůtokový filtr a obsah 1289. Myslím že erková vačka s vahadlama by šla přehodit, leštěná hlava koneckonců taky, ale tak mě napadá, jestli by nebylo lepší prostě nechat motor jen převložkovat. Prostě jednoduše: chci od toho víc, ale je mi líto celej motor zahodit, když má najeto jen 8000km. Takže jestli někdo víte o efektivním způsobu úpravy tohodle motoru dejte mi vědět. Popř. kolik bych za něj mohl dostat - leštěné sání + hlava, vačka 110R - odpovídající vahadla + klika po GO, nový kroužky, vložky zůstaly původní - nebyly moc šišatý. Komplet má najeto 8000km. Ale radši bych přeci jen upravoval než měnil, obzvlášť, když dle vás prakticky není za co - 130 není k sehnání a vejš nejdu kvůli problémům s četníkama. Díky za radu
09:59:11
26.02.2003
26.02.2003

Zazaa
tak me nekdo sezente tu 130 aspon nefunkcni .............
vypada to ze to vsichni uz nahazeli do srotu kdyz sem schanel na srotaku blok na 136 tak to byla sama 120ka i 130ka se nasla a ted kdyz potrebuju blok na 130 tak uz asi neexistujou
vypada to ze to vsichni uz nahazeli do srotu kdyz sem schanel na srotaku blok na 136 tak to byla sama 120ka i 130ka se nasla a ted kdyz potrebuju blok na 130 tak uz asi neexistujou
22:22:32
25.02.2003
25.02.2003

Dan
No, to jo. Zrovinka tuhle známej vyndaval 130 z Rapida a byly propálený dva písty, ale jinak moc pěknej staf, až sme se divili. A páč nesehnal písty, dá tam Favo.
15:05:14
25.02.2003
25.02.2003

U-Geen
mělo tam bej dáš... no jasně. funkční 130ka je problem.
15:04:23
25.02.2003
25.02.2003

Luděk
Jo,jenomže sehnat funkční 130tkovej motor je snad nemožný.
15:03:01
25.02.2003
25.02.2003

U-Geen
130ku tam da, pozná ji jenom fanda, je to klasickej 5-ti kanál. Favorit má 8-mi kanál a tím pádem vypadá o dost jinak.
15:03:00
25.02.2003
25.02.2003

Luděk
Zkoušíš to sice jinak,ale pořád špatně.Stejný typ znamená:742.105,nebo 742.120,nebo 742.130,5,6 tady už je to jedno.
Takže pokud neuděláš oficiální přestavbu z auta 742.105 nebo 742.120 na 742.13x,čehož podmínkou je:vlečená náprava,5q,membránová spojka 190 cm,karoserie typu M,hřebenové řízení,4pístkové brzdy s posilovačam,samozřejmě nápravy šíře M,taxe prostě oficiálně nechytáš.
Pokud máš vyškrtnuté číslo motoru z evidence,taxe na silnici bát četníků pravděpodobně nemusíš,ale na STK by Tě měli vyhodit.
Takže pokud neuděláš oficiální přestavbu z auta 742.105 nebo 742.120 na 742.13x,čehož podmínkou je:vlečená náprava,5q,membránová spojka 190 cm,karoserie typu M,hřebenové řízení,4pístkové brzdy s posilovačam,samozřejmě nápravy šíře M,taxe prostě oficiálně nechytáš.
Pokud máš vyškrtnuté číslo motoru z evidence,taxe na silnici bát četníků pravděpodobně nemusíš,ale na STK by Tě měli vyhodit.
14:55:18
25.02.2003
25.02.2003

Mafi
Dobře. Tak jinak to zkusím. Lze dát to Š 120 motor Š 136 (nejsem si jistej 742.136 - prostě ne Favorit) bez obav, nebo zde narážím stále na stejný problém? Popř. Jakej je zásadní rozdíl mezi motorem Š 130 a Š 136, popř Favorit? Nějak mi tyhle motory splývají, Favo bude mít asi jinou vačku, ale tu bych stejně vyměnil. Protože obyč 130 se dá sehnat líp než naprosto nedostatkový 136 a Favo dělá problémy - prostě se mi nechce překopávat celej zadek.
14:42:47
25.02.2003
25.02.2003

U-Geen
Ovšem typově musí motor odpovídat.
14:16:38
25.02.2003
25.02.2003

Mafi
Taky jsem slyšel že dneska už není podmínkou mít v techničáku číslo motoru (Felicie už to nemá). To jako že se stavím na dopravce, tam jim povim, že chci měnit motor a nechci mít vedený číslo, zaplatím kolek a je vymalováno. Pak si na motoru, třeba z Favorita necham vymáznout číslo (udělá to každej druhej mechanik) a nikdo na mě nemůže protože techničák se skutečností souhlasí. Nebo aspoň tak jsem to pochopil. Nevíte o tom někdo něco víc.
20:02:26
23.02.2003
23.02.2003

Filip Ráž
oukej...
16:12:29
23.02.2003
23.02.2003

BlackSUN
Minimálně se podívej k Džonovi na stránky www.tuning.cz/s110r , tam je někde zástavba favorita do erka, je to skoro to samý, a pak ještě k Markovi na www.stropici.cz/ tušim sekce rapidík, tam je zástavba feliny, ale s favem je to podobný např ohledně sání a tak... To je co se zástavby týče.. No a s tou legalizací... Musí to bejt emko qůli 5q, a pak teda tam musí bejt vlečky s pětikvaltem vzadu, vepředu hřeben a čtyřpísty. Pak se tušim dá jet na přestavbovou stk, kde to přetypujou na š130, a do tý už favo de legálně. Nevim přesně, jak je to softwarově na úřadech, ale hardware musí bejt jaxem psal. Koukni na ty stránky, no...
13:20:20
23.02.2003
23.02.2003

Filip Ráž
Kde bych mohl najit podrobny informace a tom co se vsechno musi udelat abych mohl mit legalne ve 120L motor z fava??? Potrebne upravy na aute (brzdy atd...) taky sem slisel ze je pry nejaky problem s karburatorem ze je nejak nakloneny (ve 120L), ale uz nevim kde se tohle resilo... :/ Proste vsechny technicky i netechnicky zaležitosti...
Jo a za kolik se da poridit slusnej motor z Fava???
diky...
Jo a za kolik se da poridit slusnej motor z Fava???
diky...