vačka 280° vs. karbec

prohledat
44 příspěvků (zobrazeno 1 až 44) od 10.11.2009 do 02.01.2010, založil/a Bucin
řadit dle data
14:10:15
02.01.2010
Bucin
-> venni: už jsem koukal 3 ale ta neříkej že se s příbuznýma nikdy nevidíš 4
10:29:08
02.01.2010
venni
-> Bucin: 3 tak koukni do ID odkad jsem a myslím že rychle pochopíš že by to bylo drahý kafe :)
02:25:52
02.01.2010
Bucin
-> venni: tak zajeď na navštěvu a očíhni to třeba mu zajistíš kšeft od dost lidí z okoli
20:37:27
01.01.2010
venni
-> Bucin: težko říct ja ho znam jen do vidění...a z dob kdy dělal ještě na STK kam jezdim,pak si myslím otevřel svojí STK a nevim jak to tam praktikuje....
17:18:16
01.01.2010
Bucin
-> Matezzzz: to jo na ARku jsou na to jak supy nikdy jsem tam neprošel s čistým papírem i když vše bylo na 100% v pohodě

-> venni: myslíš že by nám ten tvuj znamej akceptoval jiny motor a 5q kdyby bylo vše ostatní v poho ?
15:31:51
31.12.2009
venni
-> Matezzzz: 52
15:19:34
31.12.2009
Matezzzz
-> venni: Souhlasím, ale jedno ze dvou osvětlení SPZ není životně důležité aby bylo ve vážných, to se na mě nezlob. Ale zase k něčemu je to taky dobrý, pořádnej bič než aby prošla každá mrd.. která skončí za rohem ve šrotě.
13:53:33
31.12.2009
venni
-> Bucin: v Třeboni mam známého,myslím že tu STK i vlastní :)jestli teda mluvíte o tej Dekře... :)



Matezzzz: Jinak když jedu na STK tak v každém případě auto musí brzdit a svítit....
upraveno 1x, naposled 31.12.2009 13:56:37
11:54:23
31.12.2009
Matezzzz
A nebo v Soběslavi, páč u nás v Hradci ti neprojde nic, stačí aby nesvítilo osvětlení spz a znova 8 vid Bučin?
23:22:16
30.12.2009
Bucin
-> kury: prej v Třeboni jsou schovívavější :D ale prej jim zaleží především na typu motoru a barvě jinak tam projde takřka cokoli a ty máš nějakej osvědčenej co bys mi doporučil ?
upraveno 1x, naposled 30.12.2009 23:23:00
20:28:38
30.12.2009
kury
-> Bucin: vím, vždyt bydlím kousek od tebe. Musíš najít lepší STK:-)
19:16:33
30.12.2009
Bucin
-> Petkar1: -> kury: -> Tampajs: u nás to řeší koukaj na typ mptoru jestli to je 120 nebo 105, táta kouopil auto s výmazem a v TP byl napsanej model 105 a motor tam byl 120a vyrazili ho že tam ten motor nepatří a na každou STK přehazovat motor se mi zas tak moc nechce
upraveno 1x, naposled 30.12.2009 19:18:44
17:59:09
30.12.2009
Petkar1
Taky bych na to sral a sehnal si lepší motor. Dej tam aspoň Fáčko a sežeň si k tomu obstojnou 105ku nebo 120ku na EM a STK.... Takhle to mám taky. A nebo sežeň 130ku s jednořádkovym číslem, dej výmaz čísla motoru, na STK uviděj 5ti kanál a nebudou nic řešit...
13:47:11
30.12.2009
kury
Až Mpi felina má jiný uložení vačky ne?6 A taky bych se s tím nesral a dal tam aspoň klidně seriový fáčko.
23:57:09
29.12.2009
Tampajs
-> Bucin: tak si nech vymazat číslo a dej tam 130ku s jednořádkovim číslem.. Nebo i kdyby si tam dal blbou 120ku.. a co je to TP a STK? A myslíš si že legálně projdeš emisema ?

Jinak chci říct ještě že sem teda neviděl seriovej FA motor s jinym uložením vačky než má 105..
upraveno 1x, naposled 29.12.2009 23:58:16
21:44:56
29.12.2009
Bucin
-> Zdena-rapid 136L: pročti si forum a zjistíš proč dělám 105 a motor FA/FE má jiny uložení vačky, kokud by mi nezáleželo na TP a STK tak si tam dám třeba i 3litrové turbo od audi.
21:39:31
29.12.2009
havlik
-> petr s: pravda:))
21:36:48
29.12.2009
petr s
-> havlik: Protože tomu nerozumíš3
21:32:26
29.12.2009
havlik
-> Zdena-rapid 136L: co je to ta felína? A proč já vůl blbej sem kupoval na ostrou vačku od motor excelu tvrdý pružiny:)
19:33:01
29.12.2009
Zdena-rapid 136L
neplýtvej čas s motorem za škody 105-nemá budoucnost, zkus tam dát favorita 136, nebo felínu 136, když by ses rozhodl pro felínu, tak ber motor po 8/98, má rovný kanály, 7mm. dříky ventilů a kónické pera na ventilech- ideál na ostré vačky, stačí pouze podložit. Nejenom, že jsou to celohliníkové motory, daleko víc vydrží, 105 je starej a bohužel už unavenej motor. nechci tě přemlouvat, ale pouze ti radím. A že nemůžeš kvalitně seřídit volnoběh, to je u těchto vaček normální, kdo jí brousil, jaký má zdvih palce atd.¨
13:18:24
13.12.2009
vhml
-> Bucin: sniž tu hlavu alespoň o 2mm aby to u 105tky mělo nějak význam a kompresi která bude stát za řeč. To co jsi zatím provedl bylo pouze plýtvání časem bez žádného přínosu.
upraveno 1x, naposled 13.12.2009 13:19:03
12:27:25
13.12.2009
Tampajs
Mě to přijde nenormální upravovat 105motor.. Ta uprava co si udělal dle mýho stejně nezvedne vejš než na výkon 120motoru
17:29:28
11.12.2009
palinator
Honza88 10.12.09 19:50:11 napsal: a co takhle zvednou volnoběch predstihem dělal jsi predstich4



Dobrej pravopis.. - volnoběch, předstich ... a najednou ne předstichem...3
12:15:53
11.12.2009
Bucin
-> Honza88: několikrát ten je slazen na nelepší chod uvidim jak se bude vhovat až to projedu a pak se uvidí přinejhorším tam dám orygo a spokojím se jen se sníženou hlavou .
19:50:11
10.12.2009
Honza88
a co takhle zvednou volnoběch predstihem dělal jsi predstich4
10:20:36
20.11.2009
Bucin
-> upír 130: 135 že ba to bylo to pravy ořechový ???

105ku mám kvuli tp jinak bych tam taky nejraději vrazil favo nebo felcku
08:41:16
20.11.2009
steyr
zabudol som ale ze mam vlastne mal so maj dlsie upravy :D kedze motor dozil :D bol kompresny pomer 10.8:1 , velke kanaly, vylestene, co sa dalo odlahcene :D akoze slo to aj na nizsie otacky len no radsej viac nez menej :D
21:29:08
19.11.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Bucin: vecsinou variabilne...ja som taky laborant2
20:20:27
19.11.2009
upír 130
já bych volil... 1. ještě nižší obsah. 2. ještě ostřejší vačku... 3
11:17:36
19.11.2009
Bucin
-> steyr: tak to jsme na tom stejně jen ten vonoběh ideal nemám změženej ale odhaduji na 1250



-> gabo000000: a co k tomu máš za karbec a dalsi upravy ??



-> Zeke-ten šestý: no coment řeší se hlavně problm s vačkou když máš seriii je jasny že problem nemáš a výkon taky ne.
22:02:57
17.11.2009
Zeke-ten šestý
já mám na facko motoru taky EDSR z nejake uzovky a jezdi to dobre, zadne problemy s tím nemám, vačku mám serii
21:57:34
17.11.2009
m8rinek
-> petr s: asi tak nějak....
21:26:32
17.11.2009
petr s
-> steyr: To snad je 350 vačka
21:24:13
17.11.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> steyr: to nebude 280 ja mam chovancovku s velkym zdvyhom a ani na 0.10 vôlach za tepla to nezlobilo na 1000ot
21:11:49
17.11.2009
m8rinek
-> steyr: volnobeh 1800 na 280 vacce?
21:04:08
17.11.2009
steyr
mne na 280 vacke ... brusenej pravdepodobne aj ked neviem z akeho originalu lebo neni odliatok na AC pumpu..... v mlaych otackch ide kao keby nesl ivsetky valce volnobeh mam na 1800 tak to uz ako tak ide hladko
09:35:49
16.11.2009
Bucin
kolísání vyřešeno ale pořád se mi zdá že tam něco nesedí válce jdeou vše a takle mi tzo mobil nahrál je zní to jak traktor omluvte zhoršenou kvalitu je to ze stary nokie.

http://www.youtube.com/wa tch?v=FRGDPoCsNpg



a tady jde do otáček

práce motor škoda 105 280° 0,8mm


pořád jede na EDSR Sedr jsem ještě nezkoušel ale karbec se zdá že je dobrej jen už nemohu to dostat na vyžší volnoběžny otacky viz video 1.
upraveno 4x, naposled 16.11.2009 09:37:07
13:27:46
13.11.2009
Bucin
skusim tam dát tendle vikend toso sedra a dám vědět
10:24:12
13.11.2009
Pavel P..
-> Bucin: 110R/LS, š1203 první typ
00:19:30
13.11.2009
Bucin
a z čeho mohu vyhrabat ten DDSR??
23:23:37
11.11.2009
m8rinek
dej tam SEDR nebo DDSR, zkus serii a pak přidávej na druhym stupni větší hlavní trysku, ale DDSR bude možná dobře fungovat i v serii, kontroluj svíce
21:52:08
11.11.2009
Bucin
ještě jsem nejel jen nastartovat nemám hotovy brzdy a myslim že jo že je to edsr ze 120ky myslíš že by pomohlo tam dát jinej karbec ?? na webry nemám je to pro mne moc velkej komford asi tam dám z5 orygo vačku pokud se to nevyřeší.

Motor je dobrej má najeto sotva pochých 100tis
07:09:58
11.11.2009
Evž@
-> Bucin: to tam máš ted EDSR ze 120 ?......jezdím ho občas na fáčku taky s 280 vačkou.....Taky nic moc,ale trvá chvíli než podtlak otevře druhou komoru,proto používám webra s mechanickým otvíráním a tento problém tam není.Těžko radit jak natryskovat karbec na 105 motor s vačkou 6.A jak to jede taková 105-ka?
23:49:26
10.11.2009
Bucin
řeím problémek dal jsem do motoru 105ky se sníženou hlavoo o 0.8 vačku 280° a těsně před otevřením 2hé komory se dusí ale jak mile se otevře druhá komora ožívá v něm pravý ďábel ale jak ho donutit aby v polovině plynu se nedusil a špatně se seřizuje volnoběh nezvednu dostatečně otáčky aby šel stabilně.

Mám přetryskovat nebo sehnat jinej. a jakej???
Extreme Tyres