39 příspěvků (zobrazeno 1 až 39) od 14.02.2003 do 20.03.2003, založil/a
řadit dle data
13:35:37 20.03.2003
Tuner#2 - zrušená registrace
Dan: tak teď se červenám až na prde**
23:44:02 19.03.2003
Dan
Tuner2 se jen tak dělá, Maxi, mě totiž trestem taky vyhrožoval, něgde to zas slyšel, taxi to musel pořádně užít, he he
Von Honza je ve skutečnosti moc hodnej a slušnej kluk.
To já sem proti němu vesnickej dobytek
23:35:42 19.03.2003
Max
hehe...koukám,že já sem eště z těch slušnějších,co tunere ? :o)
16:49:33 10.03.2003
Tuner#2 - zrušená registrace
Vážený p. Čech, možná jsem vůl, ale to že Škodovka s dieslem byla vím a před půl rokem jsem to sem i psal - mám doma fotku užovky a je v tom 1,4 ropák - nějaký ital a bylo to ve starým světě motorů - zkusím ho znovu najít - takže tady nemachruj, sic Tě stihne velký trest
Italové vs. diesel =většinou FIAT = hrůůůza,takže i kdybych byl sebeváženější vůl a ten motor se do 742jky dostal,tak by to dneska byla totální mrtvola na 4 (jinak ta informace mi byla známa,ale vzhledem k výše uvedenému je to pro mě slepá ulice vývoje)
06:45:06 10.03.2003
Zazaa
oni se ty ropaci nedelali/nedovazeli z ruznejch duvodu a jeden az nich byl ze kdyby se ve vetsim rozsirili tak jim lidi ten socializmus rozkradli uplne :)) protoze nafty bylo vsude kolik clovek chtel
rikal to znamej ze jeste za totality shanel diesla ale bylo to bez sance ....
12:37:22 08.03.2003
Max
2Jiří Čech:přiznávám,že to sem nevěděl.....nemůžeme vědět všechno,ne?:o) Proto občas čtu vaše příspěvky,abych obohatil svoje znalosti....
12:32:03 08.03.2003
Dušan
škodovka dělala taky nafťáky ale jenom prototypy. Ale taky se na českých silnicích nějakej kousek najde. Asi před měsícem prý dojel jeden týpek v Brně na technickou a měl tam 1.9D tak nevím. Známý zkoušel ve škodovce motory a říkal, že 2.0 benzín valí dobře ale v zatáčce je to auto neovladatelný. Měli toho prej moc ale tehdejší režim víc nepovolil.
11:08:19 08.03.2003
U-Geen
Jo slyšel sem o tom. Snad motor z Fiata? Newim, asi jo. Kdyby nemusely bejt tak tezky tak by to byla bomba...
09:09:30 08.03.2003
Jiří Čech
Vážení volové - na srandu vás užije. Ale že byste některý věděl, že svého času se nějací Italové zbývali přestavbou 742 na diesely, tak to ne. AZNP to neschválilo, motor byl příliš těžký a úplně se rozhodilo vyvážení auta, rychlejší jízda zatáčkou = smyk i za sucha. O jaký motor tehdy šlo, to už si nepamatuji, ale turbo to nebylo, v té době ještě nebyly v módě (první polovina 80. let).
21:23:11 25.02.2003
Bob
Jistě ten nejlepší
21:14:00 25.02.2003
Dan
Howados.
Se čeek nasměje.....
Black humor.
13:00:19 25.02.2003
Luděk
Šak do něj taky brácha vystřílel celej zásobník z Kalašnikova,než ta sviňa pták spadnul. Některý kousky byly trochu víc přismahnutý,ale na brusinkách se to vcelku dalo
12:56:47 25.02.2003
Bob
Ti spadlo nazahradu ty se tečda máš to ste určitě měli k večeři pečenýho astronauta
12:46:46 25.02.2003
Luděk
Sedadlo z L139 je oproti sedačce z Columbie jako Trabant vs. Porsche (a s ohořelostí se počítá)
12:36:06 25.02.2003
Bob
Jistě to je samodřejmost včera sem sehnal i nepoužitý vystřelovací sedadlo z L -129 kam se na tohrabou vaše anatomy akorát dostat zněj zbytky pilota byl trochu problém ale povedlo se má i motor takže ho chce jenom trocu vyčistit jak je krapet vohořelej
ale těšte se pánové na sprinty
08:54:32 25.02.2003
Luděk
Ofšem ftom případku musí být za zadními sedadly brzdové padáky,jinak to neřídím
08:43:43 25.02.2003
Bob
2 Luděk kategoricky nesouhlasím Jedině tryskovej motor a forsáž na sprinty zrychlení z 0 - na 100 za 0,895 sekundy
08:01:53 25.02.2003
Luděk
Tryskovej motor je zbytečnej přepych,stačila by vrtule na prdel,taková maličká helikopotvora
22:25:55 24.02.2003
Bob
Jasný a zabudujem tam rovnou tryskovej motor
22:18:50 24.02.2003
JEIT
nebo na kapotu křídlo, který zvedá místo tlačí:-)))
08:57:40 24.02.2003
Luděk
Jo,takovej ten prťavoučkej bantámek,moc místa nezabere a vydatně by řešil i problém Á efektu
00:01:10 23.02.2003
Bob
To by vyřešilo přídavný kolečko přidělaný na vanu
10:30:49 22.02.2003
U-Geen
Podle me by to slo. ale bude problem se znacnou vahou motoru.
No jo, jenže TD do 120- ci za 10.000 Kč těžko seženeš
21:02:29 21.02.2003
U-Geen
Taky na prdíky. Já k tomuto způsobu pohonu neinklinuju, to uz radsi TD...
20:18:30 21.02.2003
Dan
Bacha, "v LPG je síla", jak praví nápis na zadním skle oříškovýho Turbo Fáčka, co si místo zadních sedaček vozí bombu z tímto mocným hnacím médiem.
Á propo, na co jezdí Luboš se Zlatkou ???
18:15:12 21.02.2003
U-Geen
no jo, LPG :-)
15:56:02 21.02.2003
Luděk
Jo,jenomže už teď musím mít přiškrcené sání víčkem vod volejový flašky a kdybych tam dal kit,co má menší odpor,tudíž propouští víc vzduchu,tak ten motor nikdy nerozhejbu :c(((
22:12:42 20.02.2003
U-Geen
Já sem tomu vůbec nevěřil, dával sem to jakou jedno z lepších řešení problému s přimontováníim tubusu :-)
20:33:56 20.02.2003
Dan
Já taky čuměl jak péro !
13:15:04 20.02.2003
U-Geen
Co to udělá? Omezí to pruchod vzduchu do sacího potrubí. Takovej sytič kterej ale rozhodně horší vlastnosti. KIT byl znat i u mě a to neskutečně.
21:19:30 19.02.2003
JEIT
Větrák Ti moc nepomůže.. s vložkou zkušenosti nemám, ale prý to není znát. Ten KIT byl znát. Aspoň u mě:-)
19:44:59 19.02.2003
Doyle
Výfuk mám Burges a je to fakt supr zvuk!Kit K&N se mi zdá moc drahý a vložka asi nic nevyřeší a taky není dvakrát levná.Spíš bych tam dal nějaký větrák,jenže nevím co to udělá?
22:05:28 18.02.2003
Dan
Rači s filtrem
A vejfucke, ať je to pjekně sladěný. Fakt. Dělá to divy
22:01:01 18.02.2003
Doyle
Takže bez K&N filtru to nestojí za to?
21:43:43 18.02.2003
Dan
Já uvěřil JEITovi a koupil sem tuty. Až vyjedu a nebude to vono, chytnu si ho
18:19:57 15.02.2003
JEIT
prodávají se různé řady trysek.. na KIT K&N se dávají trysky 120 a 140. Vzdušníky by měly být tuším 210.
19:40:26 14.02.2003
Doyle
Nemáte někdo zkušenosti s přetryskováním?O kolik zvětšujete průměr na hlavní trysce i na vzdušníku, při prvním a druhém stupni?