skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
problemy s BMM...
09:57:44
21.01.2005
21.01.2005

Milošek
-> Skodaman_Jirka: no tak hlavne ze je to gut:)
09:26:51
21.01.2005
21.01.2005

TG
-> Milošek: nakonec to byl pry snimac otacek...ten sem vymenil spolecne se snimacem teploty,tak sem nevedel,ktery to presne byl...
07:23:18
21.01.2005
21.01.2005

TG
-> Samantus: to uz vime....

07:22:50
21.01.2005
21.01.2005

TG
-> Milošek: tak pomohlo....čidlo už je nový,jednotku sem restartoval a jezdim zase jako dabel....diky...
15:38:13
20.01.2005
20.01.2005

Milošek
-> Skodaman_Jirka: hm skoda tak drzim palce :)
14:29:47
20.01.2005
20.01.2005

Samantus
to vedle RJ je nadoba s aktivnim uhlim:-)
08:12:17
20.01.2005
20.01.2005

TG
-> Milošek: tak vymaz paměti nějak nepomáhá....je to pořád to samý....musím s tím do servisu...

19:17:07
19.01.2005
19.01.2005

Milošek
kdyz uz vymenis vsechny dily sam pokus omyl:)
19:16:06
19.01.2005
19.01.2005

Milošek
-> Vici: no tak to je asi zaklad ze kontrolovat kabelaz a konektory...a hlavne kdyz resetujes rj tak uz tam zadny adaptacni hodnoty nejsou....vyndej si z biosu baterku na 10sec a pak ji tam dej schvalne jestly tam budes mit treba i jen disky...najede to na zakladni nastaveni a nacte si to new hodnoty... podle me je zbytecnyrvat to hned do servisu kvuly kravinam ktery se daj opravit svepomoci a v tom servisu to bude levnejsi nezapocitaj si treba vymenu lmbdy atd....ale jen ten kabel prerusenej


14:09:29
19.01.2005
19.01.2005

Vici
ale kdyz menis lambdu musis vymazat i adaptacni hodnoty. a pokud treba neni od vedeni k lambde tak kdyz ji vymenis tak ti to stejne prd pomuze... bez VAGu to nejde.
13:04:08
19.01.2005
19.01.2005

Milošek
-> Vici: no to sice jo ale kdyz menil lambdu a i vstrik tak to muze byt uz jen cidlo a bude mit jistotu ze mu porad rj nebezi v nouzovem rezimu...-> Skodaman_Jirka: dej vedet jak to potom dopadlo

12:55:09
19.01.2005
19.01.2005

TG
ja zkusim vymenit to cidlo na teplotu a spojit ty kontakty....
12:54:35
19.01.2005
19.01.2005

Vici
no pokud je znou nenacte tak jsou to ale zavady nahodile, coz nevadi, pokud je ale neco spatne tak to ty zavady stejne nacte znovu...... cili ve finale je odpojovani baterky na nic. a je pro amatery a menice soucastek, kteri pak stejne nevi co jim to pod rukama dela.
12:51:05
19.01.2005
19.01.2005

Milošek
-> Vici: ne ze odpojis jen baterku musis spojit kontakty +/- aby jsi vybil kondenzatory co drzi pamet tim smazes zavady v RJ a rj pokud jeznovu nenacte vrati se do normalniho rezimu....je to jako restart PC:)

11:44:26
19.01.2005
19.01.2005

Vici
je snad jasne ze shori ve valci... sme na autickarske strance, prece to nemusim psat jak v prvni tride. nemam cas psat romany - mam prace pokrk. odvetrani ma ventil ovladany RJ tak jak jsem psal. je sice pekne ze pamet zavad smazes odpojenim baterky. ale k cemu ti to pomuze???? krom toho tim nesmazes adaptacni hodnoty.
11:31:08
19.01.2005
19.01.2005

Milošek
-> Vici: pamet tavad u stary strikacky smazes kdyz odpojis baterku a spojic cca na 20sec kontakty a mas po pameti zavad jiak to odvetrani ma taktovaci ventil a neshori v sacim ale ve valci:)))jinak o tom se da napsat roman

10:18:38
19.01.2005
19.01.2005

Vici
prvni vec: napichnou na VAG - diagnostiku. muze to delat lambda (pokud jsi nevymenil za novou), cidlo teploty atd. pochybuju ze to bud emechanicka zavada. jinak bmm zadny bimetal nema, ta cerna valcova nadoba je nadobka s kativnim uhlim, odvetravaji se do ni benz. pary z nadrze a pak az da RJ pokym tak na nadobce utevr eventil, pusti vypary do saciho potrubu kde shori. proste je traba to pichnout na vag. ono totiz i kdyz vymenis lambdu, tak bys mel vagem vymazat adaptacni hodnoty, protoze jinak si RJ bude asi dal myslet ze ma lambdu puvodni. a pokud menis lambdu tak dej jen novou, prijde tam BOSCH LSH 6. kdyztak mi napis na icq....
09:30:20
19.01.2005
19.01.2005

TG
ja ani nevim,co to bimetal je,takze jen pisu, co jsem slysel...svicky jsou novy,kabely taky,to sem zapomel napsat,to sem udelal jako prvni vec...to cidlo teploty me taky napadlo,ze by nemerilo a strikacka by tim padem davala furt sytic....to by mohlo byt mozna taky ono,zkusim to...diky ti...
09:15:17
19.01.2005
19.01.2005

Milošek
strikacka a bimetal???spis vymen cidlo teploty,koukni na svicky a kabely a na paltestu si nech zmerit predstih....
07:46:57
19.01.2005
19.01.2005

TG
potřeboval bych poradit, jestli někdo nevíte, co s tím mám....mám stříkačku,jednobod ve fáčku a jakmile se mi to ohřeje, tak se to uchlastává, motor je přesycenej a nejede to a umí to šlehat jen plameny z výfuku,když se to náhodou chytne,jelikož to plive ten benzín navíc...nejsem automechanik, takže fakt nevim co s tím...
vyměnil sem celej karburator se vstřikovačem i primární výfukový potrubí s lambda sondou, ale nic...prý by to mohl být "bimetal" jestli to píšu správně, prý to ovládá sytič, což by asi odpovídalo...měla by to být taková černá nádoba ve tvaru válce, která je vedle řídící jednotky.....díky moc za rady....
vyměnil sem celej karburator se vstřikovačem i primární výfukový potrubí s lambda sondou, ale nic...prý by to mohl být "bimetal" jestli to píšu správně, prý to ovládá sytič, což by asi odpovídalo...měla by to být taková černá nádoba ve tvaru válce, která je vedle řídící jednotky.....díky moc za rady....
