LiMaK - 742 forever 03.09.09 17:32:08 napsal:
Nezapomen, ze dverni serva ti zustavaji odemknuté, nebo zamknuté, ty
potřebuje odskok – neboli servomotorek, kterej ti po vypnutí napajení
skočí zpatky do vychozí polohy – typické "skubnutí páčkou.
Ale servo ve dverich ma dve polohy, v kterych zustava stat.
ale jde s nima hejbat že? o vracení do původní polohy se pak postaraj pružinky zámků
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kdo rozumí centrálům?
prohledat
24 příspěvků (zobrazeno 1 až 24) od 01.09.2009 do 03.09.2009, založil/a Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
na kufr mám vysouvací cívku startéru...funguje to spolehlivě už 5 roku. jednoduse musis vybastlit upevnení té vysouvací cívky a pak ji ukostříš. + pol vyved z jednotky centralu.
ta civka to utahne bez nejmensiho problemu...
silná elektromotorek a je super.
Nezapomen, ze dverni serva ti zustavaji odemknuté, nebo zamknuté, ty potřebuje odskok - neboli servomotorek, kterej ti po vypnutí napajení skočí zpatky do vychozí polohy - typické "skubnutí páčkou.
Ale servo ve dverich ma dve polohy, v kterych zustava stat.
ta civka to utahne bez nejmensiho problemu...
silná elektromotorek a je super.
Nezapomen, ze dverni serva ti zustavaji odemknuté, nebo zamknuté, ty potřebuje odskok - neboli servomotorek, kterej ti po vypnutí napajení skočí zpatky do vychozí polohy - typické "skubnutí páčkou.
Ale servo ve dverich ma dve polohy, v kterych zustava stat.
-> Peťa Klíč: 

-> Rooney: šak nejsme až tak blbí
žejo?

-> Peťa Klíč: ..mno, to by taky teoreticky šlo...

mebo taky třeba dva servomotory každej na svůj zámek?
...ale když ted tak uvažuju, kdyby se to dalo přes relé a nějaký silnější elektromagnetický potahovač, taky by to bylo 100x lepší něž zpřevodované servo motor

-> Peťa Klíč: Bagřík má pravdu
, musí se to dát přes nějakou páku, už sem to taky zkoušel....

-> Bagrr- máma mele Emu: uvidíme
-> Peťa Klíč: Nebudeš páč klasický servo z centrálu nemá šanci aby ti utáhlo dva zámky kapoty:-D A když utáhne, tak ne dlouho... Po pár dnech či týdnech používání umře...
-> Rooney: píšou tam něco jako že mám push unlock button for 2 seconds open trunk in order takže dneska budu mít otvírací kapotu na dálkáč 

na mojem DO taky nemam special tlacitko na Kufr, ale je to delany tak, ze musim stlacit obe tlacitka naraz, tak az pak jde proud do 3tiho kabliku.....zkus to taky 

-> Mr_Kubas: na to co píšeš že to začne blikat je čtvrtý tlačítko s bleskem
-> Peťa Klíč: Ten divnej knoflík bude nejspíš na to, když stojíš někde na velkym parkovišti, tak si s nim můžeš "bliknout" aby si lépe našel své auto
Je to taky jako tichý alarm, ale píšeš, že máš jen centrál, tak nevim co přesně znamená u centrálu. Na alarmu to tlačítko mam a funguje jen jako centrál a při poplachu jen blikaji výstražný, ale auto nehouká. Snad jsem pomohl 


aha! aha! aha! teď sem se to dočetl v tom tom.. takže se má PODRŽET na 2 sec odemykací čudlík a to otevře kapotu
takže zbejvá modrej drát a divnej knoflík

takže zbejvá modrej drát a divnej knoflík

-> Hurdis: abych kápl pravdu možná je to trunk.. ten papír k tomu je v garáži já to luštil z toho co visí na internetu ve špatným rozlišení ale door margin si pamatuju
no v každém případě jsem nevydržel to napětí a byl si pohrát se zkoušečkou.. ani jeden z těch výstupů nic nedělá na žádný kňoflík ani + ani - tak nevim.. kdyby někdo věděl ať kýchne
-> Nwkt: "ženskýpohlavníorgán
" kufr by byl trunk, ne trank, a není to na ovladači, ale na drátu z jednotky centrálu
-> Nwkt: ten kufr by mě nesmírně potěšil, rapid má málo dveří tak mi zbyly nějaký serva
a ta páčka u spolujezdce je vopruz.. ale to tlačítko se netváří jako kufr


-> Peťa Klíč: trank bude kufr, jestli to máš i na ovladači
to osvětlení mě taky napadlo.. akorát si nejsem moc jistý.. jistý
to má jako rozsvítit v interiéru? no já to zkusim prohnat zkoušečkou co mi to řekne, hlavně když některý auta spínaj dveřním spínačem kostru a některý plus.. mohlo by to při otevření dveří způsobit slušnej požár 


-> Hurdis: Nebo spíš spínač na sloupku, který spíná vnitřní osvětlení vozu.
Nějak jsem to měl u druhýho Rapida zapojeno, než jsem omotal přebytečné kabely o pojistkovky kolem zápěstí a hodně škubnul.
Nějak jsem to měl u druhýho Rapida zapojeno, než jsem omotal přebytečné kabely o pojistkovky kolem zápěstí a hodně škubnul.

-> Peťa Klíč: Tak trank bude asi kostra a to druhé bych tipnul na dveřní osvětlení (obrysovku). Jen sedlácký rozum, do el. nedělám.
jednoduchej dotaz, jak již jsem se chlubil, natloukl jsem si do rapida centrál na DO a zajímají mě dva dráty který nevím na co sou - modrej, popsanej jako "to door margin" a červenej, kterej tam fyzicky není ale je namalovanej na schámatu a označenej "trank"
jen mě zajímá k čemu maj být?
a ještě tlačítko na ovladači který nic nedělá a vypadá že je na něm škrtlej reproduktor, to by možná mohlo bejt pro přípojnej alarm na vypnutí alarmu?
jen mě zajímá k čemu maj být?
a ještě tlačítko na ovladači který nic nedělá a vypadá že je na něm škrtlej reproduktor, to by možná mohlo bejt pro přípojnej alarm na vypnutí alarmu?