skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ř.J. felda
14:28:19
18.01.2005
18.01.2005

Labros
ne nemá, jedno je pro jednobod a jedno pro MPi
14:09:44
18.01.2005
18.01.2005

Saky
no tak vidis ma tam dva udaje a oba si protireci-) ale to je jedno.. proste 252me nic nerika a nikde jsem neslysel.. vsude se udava 254
13:44:01
18.01.2005
18.01.2005

Labros
Saky ale pro jednobodovou feldu tam má Mach napsáno 22/52/57/17, což opravdu dává 254/254, a ve vedlejším sloupci pro MPi je to co sem psal... nevěřim, že by udělal tak blbou chybu
13:35:06
18.01.2005
18.01.2005

Saky
s tema prevodovkama to tak je je to sice nelogicky ale je to tak.. proste slaboy mrse daj prevodovku s kterou se ani nerozjede-) a silnejsi daj lehci prevod aby jela jeste lip..
s tema vackama je to divny.. 252 nema urcite maji 254/254 aspon tak to pise Cedrych a tak to zminuji i veskere dokumentace co znam.. to je zase vecny spor Cedrych versus Mach.. nekdy me pripada ze ten Mach ty knihy pije pod vlivem-)
s tema vackama je to divny.. 252 nema urcite maji 254/254 aspon tak to pise Cedrych a tak to zminuji i veskere dokumentace co znam.. to je zase vecny spor Cedrych versus Mach.. nekdy me pripada ze ten Mach ty knihy pije pod vlivem-)
10:56:56
18.01.2005
18.01.2005

Labros
-> Saky: podle knížky od Macha:
to časování u MPI: 40ka má úhel otevření sání/výfuk 232/232, 50ka 252/252. Konkrétní úhly otevření/zavření sání/otevření/zavření výfuku jsou u 40kW: 11/41/48/4, u 50kW: 21/51/56/16, všechno plus mínus půl stupně.
to časování u MPI: 40ka má úhel otevření sání/výfuk 232/232, 50ka 252/252. Konkrétní úhly otevření/zavření sání/otevření/zavření výfuku jsou u 40kW: 11/41/48/4, u 50kW: 21/51/56/16, všechno plus mínus půl stupně.
10:52:54
18.01.2005
18.01.2005

Labros
-> Vici: takže 40kW má opravdu rychlejší stálej převod než 50kW? Odkud to víš?
13:02:23
15.01.2005
15.01.2005

Saky
ty pisty nejsou problem to se da nahnat snizenim hlavy sice to neni uplne idelani ale nejlevnejsi..
12:45:26
15.01.2005
15.01.2005

Láďa Smrčka
-> Ondra: Zdravím..nejpoctatnějším rozdílem jsou ty písty...když dáš na 40motor 50ŘJ, tak se nic s výkonem nestane, akorát se malinko zvednou otáčky a stoupne spotřeba...

12:32:56
15.01.2005
15.01.2005

Saky
Vici motor se ale prevodovkou nelisi-)) jakou to ma vacku? loziska ma urcite mensi ale jaky ma casovani?
09:38:14
15.01.2005
15.01.2005

Vici
lisi se vackou, hlavou, pistama, jednotkou. a PREVODOVKOU! 40kw mpi ma stejny staly prevod jak 1,6! dej prevodovku z MPI 50kW a uvidis jaka to bude raketa!:o)
16:45:49
13.01.2005
13.01.2005

Saky
asi o milimetr pocitej.. teda za predpokladu ze chces 9,7 a mas 8,8
16:13:28
13.01.2005
13.01.2005

Labros
-> Saky: O kolik bych musel snížit hlavu z feldy 50kW (nebo fábky - to by mělo být stejný?) abych dostal s pístama ze 135 stejnou kompresi jako má sériová 136?
16:10:27
13.01.2005
13.01.2005

Saky
no jenze moje pamet je mizerna a uz si to taky nemusim pamatovat-) mimochodem favo 136ma taky 9,7kompresi.. o hodne mensi ma 135ka, ale jak moc sem se sekl nevim..
15:56:56
13.01.2005
13.01.2005

Labros
takze kdyz se to shrne tak Saky rika ze je to jen programem a o malinko mensi kompresi (ale porad vetsi, nez treba favo136).
15:51:48
13.01.2005
13.01.2005

Saky
40 i 50kW je oboje MPi.. a ted uz si nepamatuju rozdily-) ale treba to mohlo byt takhle-) 50kW se delali od toho prechodnyho obdobi myslim 98 a ty 40kW byly vlastne stejny jako fava akorad byly MPi (samozrejme byli i 40kw feldy s jednobodem) a pak se lisej jinou hlavou (vetsi kanaly a mensi driky) myslim ze komprese je u 40ky 9,7 a u 50ky 10 a vacka ma maly a velky ulozeni ale casovani je myslim stejny 50ka ma 254/254 a jina ridici jednotka.. jinak je to asi uz vsechno stejny.. ale kdo si to ma vsechno pamatovat..
14:52:12
13.01.2005
13.01.2005

Mourl
40kW a 50kW hmm...40kW je monostřik tzn jedna tryska na 4válce...nebo tak nějak a 50kW by mělo být MPI tzn na každý válec jedna tryska....tzn asi jina hlava motoru....aspoň teda myslim...

14:48:57
13.01.2005
13.01.2005

Ondra
čus, může mi někdo osvětlit rozdíl mezi feldou 1.3mpi 40 a 50kw. rád bych vyměnil moji dosavadní 40kw řj za 50kw, a tak se ptám zda li je to možné, případně co vše budu muset s motorem ještě udělat. Už několikrát jsem na toto téma řešil s různými lidmi a každý mi řekl něco jiného.Předem dík moc za radu..Mám v hlavě mnoho domněnek-jiné písty atd???. Honza