skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Hlava motoru- jáká barva
18:39:20
25.01.2005
25.01.2005

Komár 1981
-> Jirik 13.01.05 09:31:47: tohle mel Martin 125L. Muzes se u nej poptat. Taky ho trapila komprese na jednom valci a kdyz to rozebral a koukal na krouzky, tak se mu ten pist rozsypal. nebo tak nejak mi to popisova....
10:08:48
13.01.2005
13.01.2005

CHIP
-> Jirik: No myslim ze je jasne ze to delaj venitily ... kdyz to vidis na hadici co vede z vika ventilu ... myslim ze nemas co resit ... foukni jinou hlavu a nebo nech opravit tu puvodni ... to nebude tak drahy ...
09:31:47
13.01.2005
13.01.2005

Jirik - zrušená registrace
-> CHIP: Olej to nežere, je ho tam furt stejně. Na ty tlaky ještě zajedu a ty ventily taky skoukneme, ostatně na nic víc tam neuvidíš.
Víš co mi říkal ještě ten chlapík kde dělají ty GO ? Že se často u těchhle pístů vyláme samotnej píst mezi kroužkama.
Stejně je mi divný, že by byl slabej jenom jeden, je to normální ? Ten mechanik co motor seřizoval říkal, že ten jeden vál fouká nahoru. To jsem viděl ostatně na hadici co mám vytaženou ven z víka ventilů.
Prej to dělá ten jeden, kua.
Když to bude hlávka (ventily), tak tam dám rovnou hlavu z felicie MPi.
Víš co mi říkal ještě ten chlapík kde dělají ty GO ? Že se často u těchhle pístů vyláme samotnej píst mezi kroužkama.
Stejně je mi divný, že by byl slabej jenom jeden, je to normální ? Ten mechanik co motor seřizoval říkal, že ten jeden vál fouká nahoru. To jsem viděl ostatně na hadici co mám vytaženou ven z víka ventilů.

Prej to dělá ten jeden, kua.
Když to bude hlávka (ventily), tak tam dám rovnou hlavu z felicie MPi.

09:12:03
13.01.2005
13.01.2005

CHIP
-> Jirik: No kolik to stoji se zeptej Sakyho ... zalezi co bys na tom chtel vsechno nechat udelat ...
Jinak Jiriku kasli na spatny tlaky v jednom valci ... ja mel spatny tlaky na druhym a tretim valci ... borci zacali vytahovat esa jak to opravej a kdesi casi a ze to bude stat do 6000 .. vykaslal jsem se na to ... pak jsem nechal u jednoho borce vymenit tesneni pod hlavou a bylo to ... proste bylo podpaleny mezi tema dvema valcema ...
Ve tvem pripade bych sundal hlavu a zjistil jestli neni v riti nektery voditko ventilu ... pokud bude v pohode, tak bych to dal neresil ... taky si zjisti jestli ti to zacne papat olej ... jestli nic ... tak na to kasli ...
Jinak Jiriku kasli na spatny tlaky v jednom valci ... ja mel spatny tlaky na druhym a tretim valci ... borci zacali vytahovat esa jak to opravej a kdesi casi a ze to bude stat do 6000 .. vykaslal jsem se na to ... pak jsem nechal u jednoho borce vymenit tesneni pod hlavou a bylo to ... proste bylo podpaleny mezi tema dvema valcema ...
Ve tvem pripade bych sundal hlavu a zjistil jestli neni v riti nektery voditko ventilu ... pokud bude v pohode, tak bych to dal neresil ... taky si zjisti jestli ti to zacne papat olej ... jestli nic ... tak na to kasli ...
08:54:14
13.01.2005
13.01.2005

Jirik - zrušená registrace
-> CHIP: To nepotřebuju, kolik že to od Sakyho stojí ?.
Každopádně to nasere ne, když tak pěkně jede, tak jenom kuli pocitu, že jeden válec má nižší kompres mám těžký spaní.
No, sundáme hlávku a uvidíme, byl bych nerad, aby tam byla třeba půlka ventilu.
Každopádně se to domrdlo asi měsíc po montáži a normálním ježdění, předtím to bylo OK. To může bejt 1000 věcí, špatná série nějakýho dílu a už se to veze.
Každopádně to nasere ne, když tak pěkně jede, tak jenom kuli pocitu, že jeden válec má nižší kompres mám těžký spaní.
No, sundáme hlávku a uvidíme, byl bych nerad, aby tam byla třeba půlka ventilu.

Každopádně se to domrdlo asi měsíc po montáži a normálním ježdění, předtím to bylo OK. To může bejt 1000 věcí, špatná série nějakýho dílu a už se to veze.
08:39:18
13.01.2005
13.01.2005

CHIP
-> Jirik: No pridas slabejch 6 - 8 tisic a mas super motor od Sakyho ...

08:15:01
13.01.2005
13.01.2005

Jirik - zrušená registrace
-> Pilot 105: Na Nepomucké nebo to je ještě Slovanská ?
Je to naproti té nízké budově THORN, jak jezdí tramvaj č. 1 (kousek před konečnou na slovanech)
Dělají tam GO a vejbrusy od motorek po dodávky. Jinak jsem se ptal na ceny, ja ?
Samozřejmě věci kolem ventilů jsou ta nejlevnější záležitost.
Výbrus + písty = cena cca 3000,-
(ale musíš tam přinést ty vložky vyndaný)
Výbrus + písty (přivezeš celý motor) = 8000,-
(že prej musí sami rozebrat celej motor)
GO motoru = 14 000,-
.
To je krása co ?
Je to naproti té nízké budově THORN, jak jezdí tramvaj č. 1 (kousek před konečnou na slovanech)
Dělají tam GO a vejbrusy od motorek po dodávky. Jinak jsem se ptal na ceny, ja ?
Samozřejmě věci kolem ventilů jsou ta nejlevnější záležitost.
Výbrus + písty = cena cca 3000,-
(ale musíš tam přinést ty vložky vyndaný)
Výbrus + písty (přivezeš celý motor) = 8000,-
(že prej musí sami rozebrat celej motor)
GO motoru = 14 000,-
.
To je krása co ?
02:47:15
13.01.2005
13.01.2005

Pilot 105
-> Jirik: Prosím tě kde jsou v Plzni ti špecialisti na motory?
02:34:24
13.01.2005
13.01.2005

Pilot 105
-> Jirik: Zkus při měření do toho válce nalít trochu oleje a uvidíš, pokud se komprese nezvýší jsou to ventily, pokud ano jsou to koužky.
15:05:58
12.01.2005
12.01.2005

Radůz
-> Jirik: si myslím, že když hodně tak to budou kroužky, anebo jak řiká lud´a tak hlava

14:43:23
12.01.2005
12.01.2005

kirri - zrušená registrace
-> Jirik: člověče, jak takhle to tu čtu, tak to bude pěkně v pytli, jede ti to pěkně, mě už u 160km/h říká auto, kurva a dost, už mě nech bejt!!!! ale zase je pravda že je to serie, nosem zvědaf
14:22:29
12.01.2005
12.01.2005

Jirik - zrušená registrace
-> Luděk: Dyť mě znáš, víš že takovýhle věci nesnesu a chci mít všechno v pořádku.
Díky za podporu.

14:10:39
12.01.2005
12.01.2005

Luděk
-> Jirik: no to zhlavy nevím,ale není to drahý
Myslím si,že ve válci to ale nebude


14:05:46
12.01.2005
12.01.2005

Jirik - zrušená registrace
-> Luděk: Takže se dávají nový vložky / písty ? Vejbrusy ne ?
Kolik ta sada může stát ?
Kolik ta sada může stát ?
13:59:47
12.01.2005
12.01.2005

Luděk
-> Jirik: tohle vrtání se nevybrušuje,ale když sundáš hlavu a naleješ do ní benzín,tak hnedle uvidíš,jestli Ti ty ventily těsní,nebo ne

12:39:22
12.01.2005
12.01.2005

Jirik - zrušená registrace
-> Luděk: -> Radůz: A jak se změnil po seřízení zvuk, nastavil se na PAL testu správně předstih atd.
Rozebral a přetryskoval karbec (byl k tomu novej) a teď to má v otáčkách pěknou pilu, na volnoběh to bublá jak V8 a uvnitř auta to i bez zadních opěradel hezky ztichlo.
Akorát ta komprese toho 1. V mi nedá trochu spát, nemám rád záludnosti.
Jinak všechno ostatní je prej ve výborném stavu. Když by bylo něco s tím válcem a nebo pístem a nechával bych dělat výbrus, na kolik to tak může vyjít ? Nemám představu.
Nebo co se dělá častěji při takovejhle poloviční GO. Vložky písty. A nebo Výbrus a jiný písty ?
Rozebral a přetryskoval karbec (byl k tomu novej) a teď to má v otáčkách pěknou pilu, na volnoběh to bublá jak V8 a uvnitř auta to i bez zadních opěradel hezky ztichlo.
Akorát ta komprese toho 1. V mi nedá trochu spát, nemám rád záludnosti.
Jinak všechno ostatní je prej ve výborném stavu. Když by bylo něco s tím válcem a nebo pístem a nechával bych dělat výbrus, na kolik to tak může vyjít ? Nemám představu.
Nebo co se dělá častěji při takovejhle poloviční GO. Vložky písty. A nebo Výbrus a jiný písty ?
12:34:23
12.01.2005
12.01.2005

Jirik - zrušená registrace
-> Luděk: To uvidíme. Dělá to jenom jeden válec. Ventily se štelovaly, ale sundaná hlava nebyla. Je tam nový těsnění pod hlavou (už bylo při koupi) a to se tam asi z dlouhý chvíle nedávalo, že. 
Uvidíme, že by se mi zrovna chtěly dávat nový písty a vložky (resp. vejbrus), no nevim.
Jede to pěkně, měli jste pravdu, pravděpodobně to bude bez potíží opírat ručičku. Včera byla na test tma a přece jen tam občas měří.
Myslíš že mě ta ouhlovka nemine ?
Uvidíme no, musel bych sehnat nějakou libovou a ještě diferák, aby se mohla předělat převodovka, neboť 5q 4.22 mi plně vyhovuje.

Uvidíme, že by se mi zrovna chtěly dávat nový písty a vložky (resp. vejbrus), no nevim.
Jede to pěkně, měli jste pravdu, pravděpodobně to bude bez potíží opírat ručičku. Včera byla na test tma a přece jen tam občas měří.

Myslíš že mě ta ouhlovka nemine ?
Uvidíme no, musel bych sehnat nějakou libovou a ještě diferák, aby se mohla předělat převodovka, neboť 5q 4.22 mi plně vyhovuje.

12:18:19
12.01.2005
12.01.2005

Radůz
-> Jirik: Ty jeden prasokluku takle se jezdí? :-)
abys nedostal na holou
abys nedostal na holou

11:42:15
12.01.2005
12.01.2005

Luděk
-> Jirik: a to ani nemáš vlečenou nápravu
ale ta Tě stejně časem nemine.Hele,nižší komprese nemusí být nutně kroužky,ale třeba ventilem,takže se zaměř i na palici


11:03:02
12.01.2005
12.01.2005

Jirik - zrušená registrace
-> Radůz: A ještě jsem zapomněl, mám ten Alkyton od Rust oleum i na brzdičích !!! A jezdím teď celkem jako prasokluk a drží to úplně nádherně i když jsou przdy zralý na dělání omelety z vajeců.. 
---
Včera jsme nechali poštelovat motor a byl malej test-drive.
Na dálničním přivaděči je prej 90, jsem slyšel, hehe. Pravděpodobně to "nevěděl" ani ten německej pán s Mercedesem co jel za mnou.
Kolik bych platil, pokud by mě zastavili policisti, když jsem překročil pouze o 70 ?
Nemůžu si ten motor vynachválit, ale na jaře se bude stejně rozebírat. Ten mechanik co to šteloval říkal, že první válec má nižší kompres, tak číhnem jestli není něco s kroužkama či jiná zrada. Nechal bych ho popřípadě rovnou udělat od jedněch špecialistů v Plzni.
Jooo a ještě to byl sám po seštelování u nich na vesnici projet. Panečku, zvenku jsem to za jízdy ještě neslyšel, ale dost dobrá pila je to.
Pěkný bylo, jak kdesi v dáli bylo slyšet mezi domkama tlumenenj zvuk, jak někde při rallye, vymetl jí pavučiny asi pěkně.
Pak se z ničehonic vyhoupl z prava, vytočená dvě, brzda a šup zpátky do garage.
Pochvaloval si, že se moc pěkně povozil.
Pochválil brzdy, podvozek, vzhled...jupíííí.
Čímž mě velmi potěšil.
(normálně jezdí s Astrou 1.6 16V).

---
Včera jsme nechali poštelovat motor a byl malej test-drive.
Na dálničním přivaděči je prej 90, jsem slyšel, hehe. Pravděpodobně to "nevěděl" ani ten německej pán s Mercedesem co jel za mnou.
Kolik bych platil, pokud by mě zastavili policisti, když jsem překročil pouze o 70 ?
Nemůžu si ten motor vynachválit, ale na jaře se bude stejně rozebírat. Ten mechanik co to šteloval říkal, že první válec má nižší kompres, tak číhnem jestli není něco s kroužkama či jiná zrada. Nechal bych ho popřípadě rovnou udělat od jedněch špecialistů v Plzni.
Jooo a ještě to byl sám po seštelování u nich na vesnici projet. Panečku, zvenku jsem to za jízdy ještě neslyšel, ale dost dobrá pila je to.
Pěkný bylo, jak kdesi v dáli bylo slyšet mezi domkama tlumenenj zvuk, jak někde při rallye, vymetl jí pavučiny asi pěkně.
Pak se z ničehonic vyhoupl z prava, vytočená dvě, brzda a šup zpátky do garage.
Pochvaloval si, že se moc pěkně povozil.
Pochválil brzdy, podvozek, vzhled...jupíííí.
Čímž mě velmi potěšil.

(normálně jezdí s Astrou 1.6 16V).
10:34:31
12.01.2005
12.01.2005

Labros
jo ta moje na brzdach udelala taky takovou glazuru.
10:28:05
12.01.2005
12.01.2005

Radůz
-> Jirik: díík za tradu juknu esi tu barvu u nás maj. To víš jinou než zlatou fakt neci :o)
Jo počkám.
Jo počkám.

07:46:51
12.01.2005
12.01.2005

Jirik - zrušená registrace
Zkusil bych barvy od RUST OLEUM.
Mají v sortimentu teplotně odolné základové i povrchové barvy.
Na lehké a vzácné kovy (alu, nerez, zinek apod.) mají základ GALVINOL.
Na to pak už chytne cokoliv od kohokoliv.
Nejsem si jist, jestli by ALKYTON (to je ta vrchní barva) teplotu hlavy vydržel.... i když. Mě držel na bloku jako kráva a i na nejvíc horkejch místech byl v pohodě.
Stačí ti od obojího malá pixílka.
Můžeš na nějakej motor kterej je v provozu udělat "testovací" kousek barvy a uvidíš.
Každopádně já bych byl jednoznačně pro RUST OLEUM. Mám ho na motoru vyzkoušený a dělají i metalízy, barvy s podílem kovu, matné, lesklé a kladívkové provedení.
Jenom to budeš muset udělat štětečkem, neboť na stříkání se to musí ředit a to je zbytečný. Od štětečku se to pěkně do hladka sleje a udělá to téměř glazuru.
Pozn.: počkáš mi ještě s tím nárazníkem ?
Maxík tam pojede až tenhle týden, tak abych potom neměl třeba 3. Díííík
Mají v sortimentu teplotně odolné základové i povrchové barvy.
Na lehké a vzácné kovy (alu, nerez, zinek apod.) mají základ GALVINOL.
Na to pak už chytne cokoliv od kohokoliv.
Nejsem si jist, jestli by ALKYTON (to je ta vrchní barva) teplotu hlavy vydržel.... i když. Mě držel na bloku jako kráva a i na nejvíc horkejch místech byl v pohodě.
Stačí ti od obojího malá pixílka.
Můžeš na nějakej motor kterej je v provozu udělat "testovací" kousek barvy a uvidíš.
Každopádně já bych byl jednoznačně pro RUST OLEUM. Mám ho na motoru vyzkoušený a dělají i metalízy, barvy s podílem kovu, matné, lesklé a kladívkové provedení.
Jenom to budeš muset udělat štětečkem, neboť na stříkání se to musí ředit a to je zbytečný. Od štětečku se to pěkně do hladka sleje a udělá to téměř glazuru.

Pozn.: počkáš mi ještě s tím nárazníkem ?
Maxík tam pojede až tenhle týden, tak abych potom neměl třeba 3. Díííík

20:44:35
11.01.2005
11.01.2005

BEYER - zrušená registrace
Radůz: mno ja sice nemam hlinikovu sisulu ale drzi mi to super... sice ma tu asi 90% zvas vtedy vysmialo,ze sa mi to po tyzdni zlupe ale nezlupalo sa a motor dostava zabrat vapkou castejsie ako skelet....
pouzil som spray belton a cca 3-4 vrstvy lacku
a odolava to dobre aj oleju



20:33:57
11.01.2005
11.01.2005

Pilot 105
Zinková barva ve sperji.
20:22:36
11.01.2005
11.01.2005

kirri - zrušená registrace
-> Radůz: aspoň vidíš, že něco vím a vyznám se

20:04:46
11.01.2005
11.01.2005

Radůz
-> kirri:

19:52:56
11.01.2005
11.01.2005

kirri - zrušená registrace
-> Radůz: no to zase né, ty by na ten hliník asi nechytly, by slezly po zahřátí

19:52:32
11.01.2005
11.01.2005

Labros
me prodaval jeden pan v Praze barvu na brzdice a kotouce, je to normalni barva k tomu redidlo a tuzidlo a je to docela odolny, i kdyz vysokou teplotou jsem to jeste nevyzkousel. Ale bylo to brutalne drahy, petikilo na ty jedny brzdy. Barva jakou si vyberes. Pres noc to zatuhne a nemela by tomu uskodit ani teplota ani to nenarusuje brzdovka.
19:50:53
11.01.2005
11.01.2005

Radůz
-> kirri: sem to čekal :-)) a nebo voskovky nee?-> minno: dyž ja ji chci láknout metalízou
19:49:09
11.01.2005
11.01.2005

minno
skús vypaľovaciu farbu na hliník :-)

19:46:46
11.01.2005
11.01.2005

kirri - zrušená registrace
a co tempery, mám tu jedny klidně ti je pošlu jen za poštovný...
19:36:35
11.01.2005
11.01.2005

Radůz
Tak a mam dotaz. Čim nalakovat hlavu motoru, aby to na ní vydrželo. uvítám jakýkoliv rady a zkušenosti. Jo a pro vtipálky(kirri. Jirik atd) :o) nechci slyšet že vodovkama
