skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
repete Snížení předku jinak...
prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 01.02.2003 do 06.02.2003, založil/a
18:31:12
06.02.2003
06.02.2003

U-Geen
Protože sem debil. Zejtra to napravim.
10:56:08
06.02.2003
06.02.2003

Tuner#2 - zrušená registrace
Zazaa: tak tý adresy jsem se ani nevšim - mám jí uloženou z tý doby co jsi jí tady jednou napsal do fóra

07:36:33
06.02.2003
06.02.2003

Zazaa
jasne nejak se domluvime do Hrosarny je to co by bramborou dohodil a od Podboru z kopce dokoulel :)))
kdybych te nezaregistroval online tak mas-li ICQ taxe ozvi a domluvime se
coz me napada EVZOOOOO proc se u prispevku nezobrazuje vedle Emailu a WWW i ICQ status (nebo aspon cisilko) ???
kdybych te nezaregistroval online tak mas-li ICQ taxe ozvi a domluvime se
coz me napada EVZOOOOO proc se u prispevku nezobrazuje vedle Emailu a WWW i ICQ status (nebo aspon cisilko) ???
15:31:20
05.02.2003
05.02.2003

Luděk
2Zazaa:já jsem za repasi zadku zdělal jednu copánovou 115tku a ubral kus 150tky,to jsem měl na flexe bez krytu a odneslo to jenom futro na hřídeli jak se přišroubovává kotouč (a byla z OBI za 549,-).Mohli bysme někdy dát řeč,jsem z Hrošárny a rád bych se na Tvé výtvory do Dašic přijel podívat.Až se tady zase na okamžik objevíš a budu přihlášenej,tak skoč na mikrochat

13:52:08
05.02.2003
05.02.2003

Zazaa
to je fakt pokud pri tom shori flexa tak je to aspon za 500,- :)))
ale pri rezani pruzin se to nestane to jak me chytla bylo pote co sem s ni obrousil a orezal cele gardecko jen pro zajimavost sem zdelal 6 copankovejch drataku a klasicke kotouce ani nepocitam :))
jinak adresu na ty fotky mam danou u popisu sveho auta tady na webu
az bude hotovo tak dam fotky i primo sem
ale pri rezani pruzin se to nestane to jak me chytla bylo pote co sem s ni obrousil a orezal cele gardecko jen pro zajimavost sem zdelal 6 copankovejch drataku a klasicke kotouce ani nepocitam :))
jinak adresu na ty fotky mam danou u popisu sveho auta tady na webu
az bude hotovo tak dam fotky i primo sem
12:35:23
05.02.2003
05.02.2003

Tuner#2 - zrušená registrace
Zazaa: Zapoměl jsi na opotřebení kotouče u flexy a prod, který spotřebuješ :o)) BTW. dostala mě Tvá fotka hořící flexy
to je bomba!!! a vůbec proč jsem nedáš odkaz na své stránky?? Renovace Gardofky je super.

12:28:02
05.02.2003
05.02.2003

Zazaa
vyndej pera urizni je o zavit - zavit a pul a dej je z5
veskere naklady na tohle je nula :)
a serizeni svetel stoji asi 50,- (aspon tady)
veskere naklady na tohle je nula :)
a serizeni svetel stoji asi 50,- (aspon tady)
12:22:43
05.02.2003
05.02.2003

Tuner#2 - zrušená registrace
Uříznout o 1 závit a zakončit (nahráním autogenem a přihnout) no a světla snadno srovnáš šroubkama. Já to dělal podle kamaráda - zastavil u mě v garáži posvítil na zeď - udělaly jsme rysky a já to podle toho srovnal a je to good. Lepší je samozřejmě to srovnat podle toho přístroje co mají v servisech nebo STK.
21:20:18
04.02.2003
04.02.2003

Filip Ráž
No moje snižená který bych si tak představoval by mohlo být tak 3 cm (4cm max) tak bych chtel prave volit cestu nejmensiho odporu...
tak mi doporučte nejakou metudku, napiste nazvy věcí co je potřeba + ceny... dal bych do toho max 1000kč i s upravou svetel (jestli se nejaka musi delat, to nevim
) na požadovany snizeni tak 3,5cm - 4cm, proste aby auto kdyz jede bylo postaveno rovne...
diky za namety...
tak mi doporučte nejakou metudku, napiste nazvy věcí co je potřeba + ceny... dal bych do toho max 1000kč i s upravou svetel (jestli se nejaka musi delat, to nevim


diky za namety...
12:34:30
04.02.2003
04.02.2003

JohnyJ&120M - zrušená registrace
a nebo nafér to péro uplně vyrazit a jezdit na dorazech.to by bylo kurva snížení

23:43:00
03.02.2003
03.02.2003
nigga
no tak na tom se rozhodne shodnem, me by nikdy nenapadlo zahrivat pruzinu, ale opakuju ze vim kulovy jak o materialech tak o praktikach kterak snizit podvozek.
23:38:51
03.02.2003
03.02.2003
Adam Radimovič
A co takhle ty pružiny s tlumiči uplně vyhodit a navařit tam nějakou kulatinu ať se to vubec nehne a bude to nízko
Prostě zahřát a stlačit pružiny je pěkná pikačovina


23:35:12
03.02.2003
03.02.2003
nigga
Ja si myslim taky neco na ten zpusob. ME rikal deda, kdyz jsem buyl malickej, ze zakaleni je docela slozitej proces, ze to eni jen neco zahrat a zase rychle zchladit. TEd to chapu tak ze kazdej matros ma svoji charakteristyku (neco jako krivku) a pote kdyz se presne pohybujes tak se ti podari zelezo zakalit. Ale jednim dechem dodam, ze o matroších vim kulový !
22:59:08
03.02.2003
03.02.2003

hashman
No, jak se změní charakteristika materiálu upraveného tadytím způsobem opravdu nevím, ale tím, že se pružiny nahřejou a nechaj zchladnout, tak se 100% nezakalí, tudíž nezkřehnou. To by se musely, ještě rudé, polít. Tomuhle tomu se říká popouštění a spíše by mohly změknout, takže by nepraskly, ale ztratily by, třeba, pružnost. Ve finále by to mohl, ale taky nemusel, bejt jenom kus obyč. tlustýho drátu... Ale jak jsem říkal úvodem. O struktuálních vlastnostech kovů nemám ani potuchy. Jenom jsem chtěl uvést na pravou míru rozdíl mezi kalením a popouštěním...
20:43:07
03.02.2003
03.02.2003

Dan
Tenhle způsob je pro nesvéprávný jedince.......
To ani nemá cenu víc komentovat.
Co takle je zmáčknout ve svěráku a svařit xobě pár závitů, co ?!
Taky dobrej způsob, neeee ?!

To ani nemá cenu víc komentovat.
Co takle je zmáčknout ve svěráku a svařit xobě pár závitů, co ?!
Taky dobrej způsob, neeee ?!

18:57:34
03.02.2003
03.02.2003

Fén
Pokud se nahřejou maximálně na 300°C a nechají se pozvolna vychladnout, tak se na vlastnostech pružiny nic nezmění. Akorát se zmenší mezera mezi dráty což by mohlo vadit.
14:24:39
02.02.2003
02.02.2003

JohnyJ&120M - zrušená registrace
už se to tu jednou řešilo.a dospělo se k závěru že nenahřívat.úplně by se změnily vlastnosti materiálu a hrozilo by i možné prasknutí materiálu.je to vlastně jako bys je zakalil.a kalená ocel jak známo ráda praská při sebemenším nárazu.takže => nestahovat,nenahřívat.to je radši uřízni:-)a nebo kup sportovní.na technický by to snad vadit nemělo.
12:57:36
01.02.2003
01.02.2003

Filip Ráž
Mam dotázek kamos mi nabidl ze mi snizi predek tim ze pruziny stahne na pozadovany zkraceni a nahreje autogenem do ruda a necha je pozvolne vychladnout... No a ja se ptam jestli se nemuze treba stat ze by ta pruzina pri jizde nemohla prasknout atd... Jaky bude mit vlastnosti jestli ztrati tuhost... A taky jestli to projde technickou kontrolou, kdyz to bude snizeny tak o 4-5cm s puvodnima nerezanyma pruzinama, to nikdo nepozna ze to je nahrivany ne???
diky...
diky...
