O.K. Díky všem za příspěvky.
Jsemzase o něco bohatší v porozumění škodovce (absolutě nepochopitelnej stroj:o)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor 130
15:46:26
24.12.2004
24.12.2004

Bagrr
10:30:24
24.12.2004
24.12.2004

mates
-> King2 23.12.04 10:43:33: souhlasím s kingem,je to nejspíše problém,u 4. válce se všechen bordel usazuje a pak nechladí,ostatní válce jsou lépe vyřešený....
01:52:25
24.12.2004
24.12.2004

Bagrr
A samozřejmě překroužkvat a nový šály.
01:50:23
24.12.2004
24.12.2004

Bagrr
Ja si totiž od něj chci ty motory vzit a poskladat z nich jeden. Tenhle dotaz jsem tady dal kvůli tomu, abych věděl, na co si dat bacha, až ten motor budu skladat dohromady. Takže co jsem vytušil tak si davat bacha na:
1) Hlava válcu (prohlá)
2) Přesahy vložek
3) Čistotu v chladícím okruhu
4) Těsnění pod hlavou (proseknout pro vodu u 4týho válce)
A spoustu dalších věcí
1) Hlava válcu (prohlá)
2) Přesahy vložek
3) Čistotu v chladícím okruhu
4) Těsnění pod hlavou (proseknout pro vodu u 4týho válce)
A spoustu dalších věcí

10:43:33
23.12.2004
23.12.2004

King
A co treba letitej bordel ve vodnich prosturkach kolem 4. valce?
21:39:20
22.12.2004
22.12.2004

Herman
a nedal na ten druhej motor hlavu z toho prvniho??
16:56:44
22.12.2004
22.12.2004

Saky
no a kdyz to uvaril poprve tak s tim udelal co? ja predpokladam ze to poskladal znovu tak jak ma byt a pak samozrejme nebude mit spatny presahy.. pokud s tim nedelal pak nic jen prehodil tesneni tak je to mozny.. ja bych zacal od zacatku tzn usadit vlozky tesneni dat do kupy chladici okruh a musi to fungovat..
16:22:01
22.12.2004
22.12.2004

Bagrr
Takže to můžou dělat atky blbý přesahy u vložek?
16:20:39
22.12.2004
22.12.2004

Bagrr
Ten motor se mu uvaří ikdyž je vyndanej termostat a zaplej ventilator chladiče a topení je puštěný naplno?! Vůbec nechápu jak s mu tohle může podařit. Někde sem čet,, že to může dělat těsnění pod hlavou, že prej je tam od 4týho válce vstup dohlavy. A ten je u těsnění řešenšj jen dvěma dírama oproti plnému průřezu u hlavy??? Je možný aby to toheto dělalo?
16:10:41
22.12.2004
22.12.2004

Labros
-> Saky: ale to se stane... nezapne se větrák v koloně atd. ... ten motor má na to těsnění asi moc velkou kompresi tak je možný že se lehce podfoukne... Ale zapéct by ho nemusel jen kvůli tomu že se uvařil.
16:08:56
22.12.2004
22.12.2004

Bagrr
Jo a zapek se vždycky jenom 4tej válec.
16:06:16
22.12.2004
22.12.2004

Saky
no mozna se zeptam blbe ale proc teda neresi nejdriv to aby se mu ten motor nevaril?
15:58:21
22.12.2004
22.12.2004

Bagrr
Mám dotaz ohledně výše zmiňovaného motoru. Mému známému se zapekli již dva motory 130. Prej ho stačí jednou uvařit a pak začne foukat a jde do kopru. Pod pojmem uvait mám namysli přehřát chladičku na cca 99 stupňů. Čím to může být?