kolik koní (kw)

prohledat
57 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 26.01.2003 do 05.03.2003, založil/a
řadit dle data
17:08:53
05.03.2003
nigga
novidis to jakej sem debil, radsi ten prispevek smazu.
17:05:43
05.03.2003
U-Geen
My sme ale mluvili o ochranym rámu vepředu :-)
20:09:05
04.03.2003
Dan
Ale musíš bejt připoutanej, jináč se jeho funkce zvrhává v katapultáž 65
13:25:02
04.03.2003
wekky
Ochranný rám tudíž přidá hlavně ukrutnou sílu brzdám 5
13:20:15
04.03.2003
wekky
Ochranný rám dopředu by se hodil, jak začíná jaro, tak vylejzají sváteční řidiči a nikdo moc nekouká na cestu. Zrovna včera jsem to málem 2x rozbil. Poprvé mi na křižovatce před čumák zprava vjel autobus a 3 minuty na to ženská na kruháči jela zkopečka a taky jsme se málem ťukli. Naštěstí mi to brzdí dobře a v obou případech jsem měl ještě nejméně 10 cm k dobru. 79
12:11:20
04.03.2003
Luděk
A gdo ví,kolik koní (KW) přidá ochranný rám vepředu74 (nechci slyšet,že záleží na tom,jestli je z kulatých,nebo hranatých profilů)90 Já jsem totiž četl,že v Austráliji si to přidělávají na auta,aby dohonili klokany,takže to musí 100%ně zvyšovat výkon6 Benga ho mají většinou taky,aby jejich auťák lépe95
20:56:19
20.02.2003
Dan
Vim, fakt je to tak. 4eek by řek pravej vopak, ale nééé, je to faktiš tvrdý jaxviň. 52
16:18:59
19.02.2003
Jirik
Dyk víš Daníku jakej je to ten můj kočár teďko dubák. Mám někdy pocit že mi někdo vyndal tlumiče i s pružinama a dal mi tam dubový špalky. Hehe
22:00:00
18.02.2003
Dan
To vim já. Máme to na "M"ku se sérijovejma tlumíkama. 1

Moc sem se nasmál při tom inzerátu. Takle sem se už dlouho nanatlemil, naposled s Bobem, Samantusem a tebou na konféře.

Ach, zlaté to časy......81
16:29:01
17.02.2003
Jirik
To jim toho moc nevysvětlim. Protože mám krátký pro úhlovku. Takže je to vyšší, ale vlastně i nižší. Tak asi tak. Co udělají normální gumáky z Rapida nevim.
14:14:21
17.02.2003
Luděk
2Jiřík:prosímTě,až budeš zase tady,vlez do rubriky prodám a mrkni na téma pružiny z Rapida jeté a vysvětli dotyčným výhody a chování zadních pružin z úhlovky na kyvadlovce.Děkuji Ti nastotisíckrát.31
11:39:32
17.02.2003
nigga
Jirik: parada, kupim, das mi na sebe telefon, ze bysme se domluvili?
11:17:01
17.02.2003
Jirik
PRODÁM : Škoda 365 L. Motor 3,6 litru vlastní výroby. Nápravy rozšířeny ocelovými podložkami na každé straně o 3,5 metru. Převodovka osmistupňová s redukcí. Možnost řazení v kufru a na střeše. Hřebenové řízení na obou nápravách. Kožené čalounění z mamutí kůže. Výfuk přímo neprůchozí (nutno jít oklikou) - 15 koncovek DTM. Snížená hlava o 10 centimetrů. Komprese 35:1. Palivo Slivovice - 138 oktanů. Střecha z černého tahokovu. Dřevěný ochranný rám. Gumové blatníky. Balzové disky 28". Pneumatiky (plné) bezdušové šíře : vpředu / vzadu : 1024 / 1284. Kapoty z protiskluzového ocelového plechu 10 mm. Audio o výkonu 55 KW, délka síťového kabelu 2 Km.

Cena k jednání : 5,- CHF 40
10:24:46
17.02.2003
Luděk
Mno,nevím,jak s těma dírama,já jsem jel jednou bez přední kapoty a vůbec to nechtělo jet a takový podivný turbulence,v každém případě bych krumpáč aplikoval směrem zevnitř ven,třeba i kvůli mlze,sněžení a dešti 52
10:15:18
17.02.2003
Max
Tak to budeš mít rychlejší,když si tam dáš děrovanej plech,ne?nebo tahokov :o))))
00:00:39
17.02.2003
Bob
Pánové a dámy Serte na samolepky 37 37

Voběvil sem na kazetě starý simpsny a krutě sem se nasmál

v tom díle houmr krumpáčem dělá díry do přední haupny za účelem zvednutí výkonu svýho kcharu

i jal sem se vyhledat tuto teorii na netu a po dlouhém pátrání sem zjistil že že co jedna díra do haupny to zvíšení o 2 koně

tudíš si zítra dojdu pro krumpáč a zvíšim si výjon svý popelnice na cca takovejch 300 - 400 koní možná i výce 68
13:55:40
15.02.2003
Jirik
Jojo, to je prauda. Utrh jsem na něm rátšnu. 38
14:58:51
14.02.2003
Luděk
Já si zase myslím,že ten Fast má větší sílu na dotahování šroubových spojů,dokonce na to má patenta říká se mu fest.4
15:25:21
13.02.2003
Jirik
Ale podle mě je pan Furijous lepší mechanik aj autočerpadlář. Pan Fast mi naposledy načepoval naftu místo benzinu. Ještě že mám na autě přilepenej supervýkonej štítek TURBODIESEL z hajprmarketu, motor to jakž takž skousnul. 30

A taky pan Furijous bere i stravenky. Vždycky dávam tři stravenky za plnou. Hehe 1

Ještě jsem viděl svítící ventilky na kola. To je taky supr věc, jenom na zkoušku jsem je namontoval a auto se rozjelo na dvounásobnou rychlost zvuku a nešlo zastavit.

Ještě že jsem namontoval brzdy Bimbo od vietnamce Tondy. 70
19:11:16
12.02.2003
Komár
No jó, dřív dělali v depu efjedničky, ale nejčkon přešli na tuněný škádle. A když si jejich logo dáš na přední sklo, tak už tě z dálky uviděj a připravjej wercayk. A natankujou ti jí během wosmy segund.
15:28:56
12.02.2003
Jirik
A kdo to je ten pan Fast s tim panem Furijousem ? Ňáký mechanicíí ? 62
08:42:58
12.02.2003
Luděk
Proto voni ty bengovský auťáky jsou tak rychlý,to je těma pruhama =>že zelený jsou nejlepčí a hnedle potom žlutý (ale to je už old typ)5
21:37:29
11.02.2003
BlackSUN
A čim víc rychlejch pruhů, tim víc rychlejší auto máte, takže ať žijou zebry, ty musej bejt rychlý jaxvině... 95
21:33:56
11.02.2003
Dan
Je to holt šikovná vjets, to musíte uznat.

Tagže to schrnem tak, že gdo nemá víceúčelovou tankovací samolepku, co brutálně pozdvihuje design celýho auta, zaručeně přidává koně, tak NENI pravej tuner, chlapi !

Tož mazejte do tuninkářskejch krámků a kupujte samolepky. Dejte si i na ledničku, ať nemusíte votvírat dvířka.

Jo, a až tam budete, nezapomeňte si zakoupit další mega(s)hit : nápis na auto "Fást & Furijous !!!"

Gdo ho nemá, jako by nebyl. Pokud možno, lepit doprostřed předního wokna, ku zlepšení ajrodynamiky a axeleratse a v neposlední řadě pro co nejlepčí tunerskej výhled !

49
15:59:42
11.02.2003
Luděk
Ste srabi,páč vopravdovej motoristickej nadšenec1 by si dal tuto samolepku i na ksicht a tankovat by mohl imrvére pořád22mimo spánku
15:23:12
11.02.2003
Komár
Tak už jste mě donutili vo tý samolepce taky uvažovat (nemůžu zůstat stranou, když se to tak rozmáhá). Ale půjdu na to jinak. Nalepím jí dovnitř, třeba na palubku. A pak budu moct tankovat za jízdy (jako letadla) třeba z flašky vod dobrý vody.
14:12:42
11.02.2003
Vici
ludek: good idea! jdu do toho!
14:08:24
11.02.2003
Luděk
Já osobně,mít je vo fous nižší auto (anebo,kdybyste nebyli takový prťousové,abyste to viděli),tak nalepím samolepku na střechu pro případ tankování přímo z cisterny,nebo letadla49
10:35:29
11.02.2003
nigga
Dan:aleporadjenemai vepredu,abysinemuselpamat ovat,jestlinajteepredkemne bozadkem bloizke stojanu :-)



Kurfa, co je to za klavesnici 90
19:36:19
09.02.2003
U-Geen
Tak do toho du taky. Rebelove si blbi lepej samolepky dopredu. Pchá. Udělam to jako mustang, hrdlo vzadu uprostred via tuningova samolepka.
19:30:37
09.02.2003
Dan
Pche, eště nevíte, što fskutku byť COOL 90

Páč my tu máme borce, kerej má na Boře (VW, že ááááno ?!) dvě powerfull samolepky na víčko nádrže....

Na každý straně jedno. Na jedný stříbrný a na druhý zlatý (!)

Má to slušnou výhodu : nemusí si pamatovat, na kerou stranu má přijíždět ke stojanu na pumpje. Páč může tankovat z vobou stran. Ten na to vychcal, tso ?! Na to byste nepřišli, co, vy omezenci !

Nevíte, co je pravej "tunink" !!!!!
16:15:25
07.02.2003
Jirik
Všichni jste saláty 70 . Chystám se na pořízení samolepících štítků z hypermarketu - TURBO, 16V, GTI, SUPER, INTERCOOLER a ještě co tam posbírám a to bude panečku nárůst výkonu. Oblepím tím pro jistotu celé auto dokola a tímto docílím ohromné pevnosti několikanásobně přesahující pevnost i těch nejpevnějších rámů ochranných. 84

Sejdeme se na vlachovce..........55
16:33:15
06.02.2003
Baghira
Spíš bych řekl, že ubere tak 500,- Kč.69
10:11:54
06.02.2003
Vici
ale ubere to tim padem 2 vteriny z casu potrebneho k 0-100km/h :o))
09:42:00
06.02.2003
wekky
To moc koní nepřidá, zlepší však kvalitu benzínu a rychlost tankování52
09:40:14
06.02.2003
Luděk
A kolik koní (kW) přidá hliníková samolepka na víčko nádrže74 Nemůžu to nikde vyčíst a nechci poskytovat neseriózní informace81
00:04:46
06.02.2003
Vici
ja to myslel jako vtip:o)) ale je pravda ze neco malo ten vyfuk udela, otazka jestli to spis en ijen pocit:o))
17:08:27
05.02.2003
Baghira
To Vici: Souhlas, ve vysokých otáčkách byl laděnej výfuk znát i u sériovky.
11:57:37
05.02.2003
Vici
ludek: to jsou kecy, staci slozitejsi vzorec a mas to!
10:58:23
05.02.2003
Luděk
Jinak byl vcelku stručnej a pěknej článek v posledním světu motorů o laděných výfukových potrubích a napsáno tam bylo,že pokud nezačneš na začátku (tzn. sáním,karburací alias vstřikováním atd.),tak Ti je i sebelíp nejladěnější výfuk k ničemu,protože to má jenom jiný zvuk,laděný výfuk slouží k tomu,aby dostal z motoru spaliny,které by sériový nestihnul odvést z důvodu přidání na vstupních záležitostech a s tím plně souhlasím90
08:16:14
05.02.2003
Vici
to sem se zas pobavil:o)))))
21:03:11
04.02.2003
Jiří Čech
Jsem zapomněl - nárůst výkonu po úpravě se dá slušně odhadnout podle hodnoty zrychlení při stejných podmínkách (teplota, stejná značka benzínu, stejná silnice a stejná zátěž vozu atd.) A také jak to jede do nejhoršího kopce, který znáš se starým motorem.
21:00:26
04.02.2003
Jiří Čech
Zvýšení výkonu pomocí změny kompresního poměru se dá vypočítat podle trošku složitějšího vzorce. Ovšem nebudeme se bavit o škodováckém motoru se 100 000 km. Porovnej zvýšení výkonu u 120 a 120 LS, který se liší jen a pouze kompresním poměrem a větší tryskou v karburátoru. Snížení hlavy jen samo o sobě moc výkonu nepřidá. --- Pouhý součet nárůstu výkonu podle přínosu jednotlivých dílů nebo oleje není tím správným postupem. Každopádně Brisk Premium má oficiálně změřený nárůst výkonu v celém rozsahu otáček o 5% a sportovní filtr také nějaké to procento přidá, zvlášť pokud je správně vybrán pro daný motor. Kolik kobyl nebo strejdů Wattů přibude záleží také na mnoha dalších okolnostech, jako třeba na tom, že Premium nefunguje moc dobře s kontaktním zapalováním...
13:31:27
04.02.2003
Petkar
Na téma koně dva zážitky:

------------------------- -----------

1) Někde na Netu maník prodával feldu 1,3, výkon cca 100 koní, říkám si, to se na to podívám a čtu:

- Filter - KINGDRAGON -- 5% výkonu (cca 3,75 koně)

- Svíčky - BRISK PREMIUM Racing – bezkontaktní - 6% výkonu (cca 4,5 koně)

- Výfuk - REMUS Racing – poslední díl - 5% výkonu (cca 3,75 koně)

- Olej – Shell Helix Ultra 0W/40 - 3% výkonu (cca 2,25 koně)

- Chiptuning – cca 9 koní

Celkem cca 98 koní. Pokud vhodným promícháním a aplikací kompoment se můžu dostat až na 101,1 koně 3 Jestli z toho bude nějaký přínos tak akorát snad z toho chiptuningu.

------------------------- -------------------------- --------------------------

2)

V Týništi jsem se před rokem bavil s chlapíky, kteří měli v kilu motor za 125 (seriový) a tvrdili mi, že mají v techničáku zapsaný výkon 52 kW a prý se honili s Oplem Astra 1.6 a nestačila jím. Vzhledem k tomu, že mám toho Opla doma, tak vím asi jak jezdí a se seriovým motroem mu žádná 100-120 stačit nebude 1

------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------



Co z toho plyne? Papír a lidská blbost (no, dobře naivita) snese uplně všechno a pokud nemíníš nechat po úpravě změřit motor na brzdě, smiř se s tím, že nemá smysl se bavit o nějakém nárůstu výkonu, protože to ti nikdo neřekne. Objektivně ti výkon změří jenom na brzdě a z výsledku pak můžeš být docel adobře překvapen, takže to ber tak, že ti auto pouze lépe potáhne, pojede, ale říkat, že to přineslo nárust v koních a v kilowatech je trochu silný kafe. Sorry, ale je to opravdu tak 21
09:11:41
04.02.2003
Luděk
Je vidět,že Jiří konečně proniknul to tajů tuningu a za chvíli bude konkurovat renomovaným značkám jak třeba Schnitzer atd. A copak šachovnice,ale i nápisy tuning car (5 kW), no fear (7,5 kW), sony audio (3 kW) to jsi Jří opomněl3
07:08:38
04.02.2003
Jirik
A eště jsem slyšel že prej šachovnice přidá 15 koní. 52 Panečku, to přilepím jednu na střechu a dvě vedle sebe na kapotu. 47 Tam je to vlastně závislé na několika koeficientech. Počet kostek na ose "X" kráte počet kostek na ose "Y". A ještě když je ujetá ku straně, tak je nárůst výkonu ještě větší. 49
07:02:10
04.02.2003
Jirik
Heh, to je legratse. 2
20:25:17
03.02.2003
Dan
Přesně......

To je TAKOVÁ blbost, že filtr přidá cca 10% !!!

A vejfuck jakbysmet. To sou obchodní podlý triky a 90% pitomců tomu bohužel věří........

Tyhle věci nepřidávaj koně, ale zlepšujou chování motoru.

To by na sériovým vejfucku musel bejt nejmíň uzel, aby ten laděnej něco přidal....

Nejradši mam ten univerzální vejfuck "Laityng" za 4500,- "od 1600 do 2000ccm". Přidává zaručených 10koní ! tady od nás ho má už pár lemplů, kerý zahodí sérijovej koncák a daj tam tendle. A paxe chlubí tim "zvoučkem". Dycky se hrozně nasmějem, dyž kolem ten chudáček projíždí a libuje si v dobře utracených 4500,-
20:15:46
03.02.2003
Jirik
Myslim že to prozradí jedině brzda. Co motor - to originál, na to nelze taky zapomínat, zvlášť u škodovky. A taky mě pak fascinujou ty s prominutím zhowadilosti kalibru největšího v A&T. Všiměte si, že všichni něco vymění na motoru a tále něco přidají a pak si tam nechaj napsat cca 74 KW. Což je kundovina, na brzdě s tim nebyl ani jeden, možná i z toho důvodu, že by mohli být po zkoušce zklamaní, či nemyle překvapení. Jak mi vysvětlíte, že u totožných motorů, ale rozdílně upravených uvádějí majitelé stejný počet KW --- blbost nad blbost !!! Plno lidí se podivá v katalogu na vejfuky a filtry a s kalkulačkou v ruce počítají = tenhle filtr nevemu, ten přidá jenom 5 koní, ale táleten u toho šikmookého obchodníka vypadá skvěle, panečku + 30 koní navíc, hmmm. Nebo když výrobce vejfuků R***S napíše u univerzálního laufu nárůst výkonu až 6 koní. To je taky blbost, u nějakýho auta to bude dobrý a u jinýho jenom otevřená lednice fičící ven, božíčku to pak bude nárůst hřebců. Nakonec ještě nějakou tou "oupravou" výkonu uškodí, ale říkají si jak mi to panečku jede, ale narozdíl od dřívějška nemají půl plynu, ale nohu v motoru. Hehe 1 . Jak říká Dan 100 . Buďte rádi, že to po nějakém tom pošolíchání líp jede a po zjišťování výkonu se raději nepiďte, aby to místo vysněných 15 PS nebylo jenom 2 nebo nic. A v podstatě to nebylo pouze subjektivním dojmem. Nejlépe bude si od oka poznamenat, kolik tomu musím dát v jakém kopci plynu, na jaký stupeň ten kopec vyjíždím, či zda to ve mě zanechalo celkově dobrý dojem. Dál bych to asi nerozebíral. Šmrdlat hlavu pokud neměníš těsnění nebo neděláš na motoru i něco dalšího je taky zbytečnost. Lepší je věnovat tyto prostředky třeba do repase karbecu, svíček a celkového kvalitně provedeného seřízení. 52
20:25:19
27.01.2003
Dan
Zase honiči koní...... 81

A kolik přibude timle ? A kolik tamtim ?

Ježišmarjá, to je jedno, ne ? Hlavní je, že to líp pojede.....

Ííííhahahaháááá, koním zdar ! 95

A kilowatům taky, abych nikoho neurazil ! 79
Extreme Tyres