skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kolik koní (kw)
prohledat
57 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 26.01.2003 do 05.03.2003, založil/a
17:08:53
05.03.2003
05.03.2003
nigga
novidis to jakej sem debil, radsi ten prispevek smazu.
17:05:43
05.03.2003
05.03.2003

U-Geen
My sme ale mluvili o ochranym rámu vepředu :-)
20:09:05
04.03.2003
04.03.2003

Dan
Ale musíš bejt připoutanej, jináč se jeho funkce zvrhává v katapultáž

13:25:02
04.03.2003
04.03.2003

wekky
Ochranný rám tudíž přidá hlavně ukrutnou sílu brzdám

13:20:15
04.03.2003
04.03.2003

wekky
Ochranný rám dopředu by se hodil, jak začíná jaro, tak vylejzají sváteční řidiči a nikdo moc nekouká na cestu. Zrovna včera jsem to málem 2x rozbil. Poprvé mi na křižovatce před čumák zprava vjel autobus a 3 minuty na to ženská na kruháči jela zkopečka a taky jsme se málem ťukli. Naštěstí mi to brzdí dobře a v obou případech jsem měl ještě nejméně 10 cm k dobru.

12:11:20
04.03.2003
04.03.2003

Luděk
A gdo ví,kolik koní (KW) přidá ochranný rám vepředu
(nechci slyšet,že záleží na tom,jestli je z kulatých,nebo hranatých profilů)
Já jsem totiž četl,že v Austráliji si to přidělávají na auta,aby dohonili klokany,takže to musí 100%ně zvyšovat výkon
Benga ho mají většinou taky,aby jejich auťák lépe




20:56:19
20.02.2003
20.02.2003

Dan
Vim, fakt je to tak. 4eek by řek pravej vopak, ale nééé, je to faktiš tvrdý jaxviň.

16:18:59
19.02.2003
19.02.2003
Jirik
Dyk víš Daníku jakej je to ten můj kočár teďko dubák. Mám někdy pocit že mi někdo vyndal tlumiče i s pružinama a dal mi tam dubový špalky. Hehe
22:00:00
18.02.2003
18.02.2003

Dan
To vim já. Máme to na "M"ku se sérijovejma tlumíkama. 
Moc sem se nasmál při tom inzerátu. Takle sem se už dlouho nanatlemil, naposled s Bobem, Samantusem a tebou na konféře.
Ach, zlaté to časy......

Moc sem se nasmál při tom inzerátu. Takle sem se už dlouho nanatlemil, naposled s Bobem, Samantusem a tebou na konféře.
Ach, zlaté to časy......

16:29:01
17.02.2003
17.02.2003
Jirik
To jim toho moc nevysvětlim. Protože mám krátký pro úhlovku. Takže je to vyšší, ale vlastně i nižší. Tak asi tak. Co udělají normální gumáky z Rapida nevim.
14:14:21
17.02.2003
17.02.2003

Luděk
2Jiřík:prosímTě,až budeš zase tady,vlez do rubriky prodám a mrkni na téma pružiny z Rapida jeté a vysvětli dotyčným výhody a chování zadních pružin z úhlovky na kyvadlovce.Děkuji Ti nastotisíckrát.

11:39:32
17.02.2003
17.02.2003
nigga
Jirik: parada, kupim, das mi na sebe telefon, ze bysme se domluvili?
11:17:01
17.02.2003
17.02.2003
Jirik
PRODÁM : Škoda 365 L. Motor 3,6 litru vlastní výroby. Nápravy rozšířeny ocelovými podložkami na každé straně o 3,5 metru. Převodovka osmistupňová s redukcí. Možnost řazení v kufru a na střeše. Hřebenové řízení na obou nápravách. Kožené čalounění z mamutí kůže. Výfuk přímo neprůchozí (nutno jít oklikou) - 15 koncovek DTM. Snížená hlava o 10 centimetrů. Komprese 35:1. Palivo Slivovice - 138 oktanů. Střecha z černého tahokovu. Dřevěný ochranný rám. Gumové blatníky. Balzové disky 28". Pneumatiky (plné) bezdušové šíře : vpředu / vzadu : 1024 / 1284. Kapoty z protiskluzového ocelového plechu 10 mm. Audio o výkonu 55 KW, délka síťového kabelu 2 Km.
Cena k jednání : 5,- CHF
Cena k jednání : 5,- CHF

10:24:46
17.02.2003
17.02.2003

Luděk
Mno,nevím,jak s těma dírama,já jsem jel jednou bez přední kapoty a vůbec to nechtělo jet a takový podivný turbulence,v každém případě bych krumpáč aplikoval směrem zevnitř ven,třeba i kvůli mlze,sněžení a dešti

10:15:18
17.02.2003
17.02.2003

Max
Tak to budeš mít rychlejší,když si tam dáš děrovanej plech,ne?nebo tahokov :o))))
00:00:39
17.02.2003
17.02.2003

Bob
Pánové a dámy Serte na samolepky
Voběvil sem na kazetě starý simpsny a krutě sem se nasmál
v tom díle houmr krumpáčem dělá díry do přední haupny za účelem zvednutí výkonu svýho kcharu
i jal sem se vyhledat tuto teorii na netu a po dlouhém pátrání sem zjistil že že co jedna díra do haupny to zvíšení o 2 koně
tudíš si zítra dojdu pro krumpáč a zvíšim si výjon svý popelnice na cca takovejch 300 - 400 koní možná i výce


Voběvil sem na kazetě starý simpsny a krutě sem se nasmál
v tom díle houmr krumpáčem dělá díry do přední haupny za účelem zvednutí výkonu svýho kcharu
i jal sem se vyhledat tuto teorii na netu a po dlouhém pátrání sem zjistil že že co jedna díra do haupny to zvíšení o 2 koně
tudíš si zítra dojdu pro krumpáč a zvíšim si výjon svý popelnice na cca takovejch 300 - 400 koní možná i výce

13:55:40
15.02.2003
15.02.2003
Jirik
Jojo, to je prauda. Utrh jsem na něm rátšnu.

14:58:51
14.02.2003
14.02.2003

Luděk
Já si zase myslím,že ten Fast má větší sílu na dotahování šroubových spojů,dokonce na to má patenta říká se mu fest.

15:25:21
13.02.2003
13.02.2003
Jirik
Ale podle mě je pan Furijous lepší mechanik aj autočerpadlář. Pan Fast mi naposledy načepoval naftu místo benzinu. Ještě že mám na autě přilepenej supervýkonej štítek TURBODIESEL z hajprmarketu, motor to jakž takž skousnul.
A taky pan Furijous bere i stravenky. Vždycky dávam tři stravenky za plnou. Hehe
Ještě jsem viděl svítící ventilky na kola. To je taky supr věc, jenom na zkoušku jsem je namontoval a auto se rozjelo na dvounásobnou rychlost zvuku a nešlo zastavit.
Ještě že jsem namontoval brzdy Bimbo od vietnamce Tondy.

A taky pan Furijous bere i stravenky. Vždycky dávam tři stravenky za plnou. Hehe

Ještě jsem viděl svítící ventilky na kola. To je taky supr věc, jenom na zkoušku jsem je namontoval a auto se rozjelo na dvounásobnou rychlost zvuku a nešlo zastavit.
Ještě že jsem namontoval brzdy Bimbo od vietnamce Tondy.

19:11:16
12.02.2003
12.02.2003
Komár
No jó, dřív dělali v depu efjedničky, ale nejčkon přešli na tuněný škádle. A když si jejich logo dáš na přední sklo, tak už tě z dálky uviděj a připravjej wercayk. A natankujou ti jí během wosmy segund.
15:28:56
12.02.2003
12.02.2003
Jirik
A kdo to je ten pan Fast s tim panem Furijousem ? Ňáký mechanicíí ?

08:42:58
12.02.2003
12.02.2003

Luděk
Proto voni ty bengovský auťáky jsou tak rychlý,to je těma pruhama =>že zelený jsou nejlepčí a hnedle potom žlutý (ale to je už old typ)

21:37:29
11.02.2003
11.02.2003

BlackSUN
A čim víc rychlejch pruhů, tim víc rychlejší auto máte, takže ať žijou zebry, ty musej bejt rychlý jaxvině...

21:33:56
11.02.2003
11.02.2003

Dan
Je to holt šikovná vjets, to musíte uznat.
Tagže to schrnem tak, že gdo nemá víceúčelovou tankovací samolepku, co brutálně pozdvihuje design celýho auta, zaručeně přidává koně, tak NENI pravej tuner, chlapi !
Tož mazejte do tuninkářskejch krámků a kupujte samolepky. Dejte si i na ledničku, ať nemusíte votvírat dvířka.
Jo, a až tam budete, nezapomeňte si zakoupit další mega(s)hit : nápis na auto "Fást & Furijous !!!"
Gdo ho nemá, jako by nebyl. Pokud možno, lepit doprostřed předního wokna, ku zlepšení ajrodynamiky a axeleratse a v neposlední řadě pro co nejlepčí tunerskej výhled !
Tagže to schrnem tak, že gdo nemá víceúčelovou tankovací samolepku, co brutálně pozdvihuje design celýho auta, zaručeně přidává koně, tak NENI pravej tuner, chlapi !
Tož mazejte do tuninkářskejch krámků a kupujte samolepky. Dejte si i na ledničku, ať nemusíte votvírat dvířka.
Jo, a až tam budete, nezapomeňte si zakoupit další mega(s)hit : nápis na auto "Fást & Furijous !!!"
Gdo ho nemá, jako by nebyl. Pokud možno, lepit doprostřed předního wokna, ku zlepšení ajrodynamiky a axeleratse a v neposlední řadě pro co nejlepčí tunerskej výhled !

15:59:42
11.02.2003
11.02.2003

Luděk
Ste srabi,páč vopravdovej motoristickej nadšenec
by si dal tuto samolepku i na ksicht a tankovat by mohl imrvére pořád
mimo spánku


15:23:12
11.02.2003
11.02.2003
Komár
Tak už jste mě donutili vo tý samolepce taky uvažovat (nemůžu zůstat stranou, když se to tak rozmáhá). Ale půjdu na to jinak. Nalepím jí dovnitř, třeba na palubku. A pak budu moct tankovat za jízdy (jako letadla) třeba z flašky vod dobrý vody.
14:12:42
11.02.2003
11.02.2003

Vici
ludek: good idea! jdu do toho!
14:08:24
11.02.2003
11.02.2003

Luděk
Já osobně,mít je vo fous nižší auto (anebo,kdybyste nebyli takový prťousové,abyste to viděli),tak nalepím samolepku na střechu pro případ tankování přímo z cisterny,nebo letadla

10:35:29
11.02.2003
11.02.2003
nigga
Dan:aleporadjenemai vepredu,abysinemuselpamat
ovat,jestlinajteepredkemne
bozadkem bloizke stojanu :-)
Kurfa, co je to za klavesnici
Kurfa, co je to za klavesnici

19:36:19
09.02.2003
09.02.2003

U-Geen
Tak do toho du taky. Rebelove si blbi lepej samolepky dopredu. Pchá. Udělam to jako mustang, hrdlo vzadu uprostred via tuningova samolepka.
19:30:37
09.02.2003
09.02.2003

Dan
Pche, eště nevíte, što fskutku byť COOL 
Páč my tu máme borce, kerej má na Boře (VW, že ááááno ?!) dvě powerfull samolepky na víčko nádrže....
Na každý straně jedno. Na jedný stříbrný a na druhý zlatý (!)
Má to slušnou výhodu : nemusí si pamatovat, na kerou stranu má přijíždět ke stojanu na pumpje. Páč může tankovat z vobou stran. Ten na to vychcal, tso ?! Na to byste nepřišli, co, vy omezenci !
Nevíte, co je pravej "tunink" !!!!!

Páč my tu máme borce, kerej má na Boře (VW, že ááááno ?!) dvě powerfull samolepky na víčko nádrže....
Na každý straně jedno. Na jedný stříbrný a na druhý zlatý (!)
Má to slušnou výhodu : nemusí si pamatovat, na kerou stranu má přijíždět ke stojanu na pumpje. Páč může tankovat z vobou stran. Ten na to vychcal, tso ?! Na to byste nepřišli, co, vy omezenci !
Nevíte, co je pravej "tunink" !!!!!
16:15:25
07.02.2003
07.02.2003
Jirik
Všichni jste saláty
. Chystám se na pořízení samolepících štítků z hypermarketu - TURBO, 16V, GTI, SUPER, INTERCOOLER a ještě co tam posbírám a to bude panečku nárůst výkonu. Oblepím tím pro jistotu celé auto dokola a tímto docílím ohromné pevnosti několikanásobně přesahující pevnost i těch nejpevnějších rámů ochranných.
Sejdeme se na vlachovce..........


Sejdeme se na vlachovce..........

16:33:15
06.02.2003
06.02.2003

Baghira
Spíš bych řekl, že ubere tak 500,- Kč.

10:11:54
06.02.2003
06.02.2003

Vici
ale ubere to tim padem 2 vteriny z casu potrebneho k 0-100km/h :o))
09:42:00
06.02.2003
06.02.2003

wekky
To moc koní nepřidá, zlepší však kvalitu benzínu a rychlost tankování

09:40:14
06.02.2003
06.02.2003

Luděk
A kolik koní (kW) přidá hliníková samolepka na víčko nádrže
Nemůžu to nikde vyčíst a nechci poskytovat neseriózní informace


00:04:46
06.02.2003
06.02.2003

Vici
ja to myslel jako vtip:o)) ale je pravda ze neco malo ten vyfuk udela, otazka jestli to spis en ijen pocit:o))
17:08:27
05.02.2003
05.02.2003

Baghira
To Vici: Souhlas, ve vysokých otáčkách byl laděnej výfuk znát i u sériovky.
11:57:37
05.02.2003
05.02.2003

Vici
ludek: to jsou kecy, staci slozitejsi vzorec a mas to!
10:58:23
05.02.2003
05.02.2003

Luděk
Jinak byl vcelku stručnej a pěknej článek v posledním světu motorů o laděných výfukových potrubích a napsáno tam bylo,že pokud nezačneš na začátku (tzn. sáním,karburací alias vstřikováním atd.),tak Ti je i sebelíp nejladěnější výfuk k ničemu,protože to má jenom jiný zvuk,laděný výfuk slouží k tomu,aby dostal z motoru spaliny,které by sériový nestihnul odvést z důvodu přidání na vstupních záležitostech a s tím plně souhlasím

08:16:14
05.02.2003
05.02.2003

Vici
to sem se zas pobavil:o)))))
21:03:11
04.02.2003
04.02.2003

Jiří Čech
Jsem zapomněl - nárůst výkonu po úpravě se dá slušně odhadnout podle hodnoty zrychlení při stejných podmínkách (teplota, stejná značka benzínu, stejná silnice a stejná zátěž vozu atd.) A také jak to jede do nejhoršího kopce, který znáš se starým motorem.
21:00:26
04.02.2003
04.02.2003

Jiří Čech
Zvýšení výkonu pomocí změny kompresního poměru se dá vypočítat podle trošku složitějšího vzorce. Ovšem nebudeme se bavit o škodováckém motoru se 100 000 km. Porovnej zvýšení výkonu u 120 a 120 LS, který se liší jen a pouze kompresním poměrem a větší tryskou v karburátoru. Snížení hlavy jen samo o sobě moc výkonu nepřidá. --- Pouhý součet nárůstu výkonu podle přínosu jednotlivých dílů nebo oleje není tím správným postupem. Každopádně Brisk Premium má oficiálně změřený nárůst výkonu v celém rozsahu otáček o 5% a sportovní filtr také nějaké to procento přidá, zvlášť pokud je správně vybrán pro daný motor. Kolik kobyl nebo strejdů Wattů přibude záleží také na mnoha dalších okolnostech, jako třeba na tom, že Premium nefunguje moc dobře s kontaktním zapalováním...
13:31:27
04.02.2003
04.02.2003

Petkar
Na téma koně dva zážitky:
------------------------- -----------
1) Někde na Netu maník prodával feldu 1,3, výkon cca 100 koní, říkám si, to se na to podívám a čtu:
- Filter - KINGDRAGON -- 5% výkonu (cca 3,75 koně)
- Svíčky - BRISK PREMIUM Racing – bezkontaktní - 6% výkonu (cca 4,5 koně)
- Výfuk - REMUS Racing – poslední díl - 5% výkonu (cca 3,75 koně)
- Olej – Shell Helix Ultra 0W/40 - 3% výkonu (cca 2,25 koně)
- Chiptuning – cca 9 koní
Celkem cca 98 koní. Pokud vhodným promícháním a aplikací kompoment se můžu dostat až na 101,1 koně
Jestli z toho bude nějaký přínos tak akorát snad z toho chiptuningu.
------------------------- -------------------------- --------------------------
2)
V Týništi jsem se před rokem bavil s chlapíky, kteří měli v kilu motor za 125 (seriový) a tvrdili mi, že mají v techničáku zapsaný výkon 52 kW a prý se honili s Oplem Astra 1.6 a nestačila jím. Vzhledem k tomu, že mám toho Opla doma, tak vím asi jak jezdí a se seriovým motroem mu žádná 100-120 stačit nebude
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------
Co z toho plyne? Papír a lidská blbost (no, dobře naivita) snese uplně všechno a pokud nemíníš nechat po úpravě změřit motor na brzdě, smiř se s tím, že nemá smysl se bavit o nějakém nárůstu výkonu, protože to ti nikdo neřekne. Objektivně ti výkon změří jenom na brzdě a z výsledku pak můžeš být docel adobře překvapen, takže to ber tak, že ti auto pouze lépe potáhne, pojede, ale říkat, že to přineslo nárust v koních a v kilowatech je trochu silný kafe. Sorry, ale je to opravdu tak
------------------------- -----------
1) Někde na Netu maník prodával feldu 1,3, výkon cca 100 koní, říkám si, to se na to podívám a čtu:
- Filter - KINGDRAGON -- 5% výkonu (cca 3,75 koně)
- Svíčky - BRISK PREMIUM Racing – bezkontaktní - 6% výkonu (cca 4,5 koně)
- Výfuk - REMUS Racing – poslední díl - 5% výkonu (cca 3,75 koně)
- Olej – Shell Helix Ultra 0W/40 - 3% výkonu (cca 2,25 koně)
- Chiptuning – cca 9 koní
Celkem cca 98 koní. Pokud vhodným promícháním a aplikací kompoment se můžu dostat až na 101,1 koně

------------------------- -------------------------- --------------------------
2)
V Týništi jsem se před rokem bavil s chlapíky, kteří měli v kilu motor za 125 (seriový) a tvrdili mi, že mají v techničáku zapsaný výkon 52 kW a prý se honili s Oplem Astra 1.6 a nestačila jím. Vzhledem k tomu, že mám toho Opla doma, tak vím asi jak jezdí a se seriovým motroem mu žádná 100-120 stačit nebude

------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------
Co z toho plyne? Papír a lidská blbost (no, dobře naivita) snese uplně všechno a pokud nemíníš nechat po úpravě změřit motor na brzdě, smiř se s tím, že nemá smysl se bavit o nějakém nárůstu výkonu, protože to ti nikdo neřekne. Objektivně ti výkon změří jenom na brzdě a z výsledku pak můžeš být docel adobře překvapen, takže to ber tak, že ti auto pouze lépe potáhne, pojede, ale říkat, že to přineslo nárust v koních a v kilowatech je trochu silný kafe. Sorry, ale je to opravdu tak

09:11:41
04.02.2003
04.02.2003

Luděk
Je vidět,že Jiří konečně proniknul to tajů tuningu a za chvíli bude konkurovat renomovaným značkám jak třeba Schnitzer atd. A copak šachovnice,ale i nápisy tuning car (5 kW), no fear (7,5 kW), sony audio (3 kW) to jsi Jří opomněl

07:08:38
04.02.2003
04.02.2003
Jirik
A eště jsem slyšel že prej šachovnice přidá 15 koní.
Panečku, to přilepím jednu na střechu a dvě vedle sebe na kapotu.
Tam je to vlastně závislé na několika koeficientech. Počet kostek na ose "X" kráte počet kostek na ose "Y". A ještě když je ujetá ku straně, tak je nárůst výkonu ještě větší.



07:02:10
04.02.2003
04.02.2003
Jirik
Heh, to je legratse.

20:25:17
03.02.2003
03.02.2003

Dan
Přesně......
To je TAKOVÁ blbost, že filtr přidá cca 10% !!!
A vejfuck jakbysmet. To sou obchodní podlý triky a 90% pitomců tomu bohužel věří........
Tyhle věci nepřidávaj koně, ale zlepšujou chování motoru.
To by na sériovým vejfucku musel bejt nejmíň uzel, aby ten laděnej něco přidal....
Nejradši mam ten univerzální vejfuck "Laityng" za 4500,- "od 1600 do 2000ccm". Přidává zaručených 10koní ! tady od nás ho má už pár lemplů, kerý zahodí sérijovej koncák a daj tam tendle. A paxe chlubí tim "zvoučkem". Dycky se hrozně nasmějem, dyž kolem ten chudáček projíždí a libuje si v dobře utracených 4500,-
To je TAKOVÁ blbost, že filtr přidá cca 10% !!!
A vejfuck jakbysmet. To sou obchodní podlý triky a 90% pitomců tomu bohužel věří........
Tyhle věci nepřidávaj koně, ale zlepšujou chování motoru.
To by na sériovým vejfucku musel bejt nejmíň uzel, aby ten laděnej něco přidal....
Nejradši mam ten univerzální vejfuck "Laityng" za 4500,- "od 1600 do 2000ccm". Přidává zaručených 10koní ! tady od nás ho má už pár lemplů, kerý zahodí sérijovej koncák a daj tam tendle. A paxe chlubí tim "zvoučkem". Dycky se hrozně nasmějem, dyž kolem ten chudáček projíždí a libuje si v dobře utracených 4500,-
20:15:46
03.02.2003
03.02.2003
Jirik
Myslim že to prozradí jedině brzda. Co motor - to originál, na to nelze taky zapomínat, zvlášť u škodovky. A taky mě pak fascinujou ty s prominutím zhowadilosti kalibru největšího v A&T. Všiměte si, že všichni něco vymění na motoru a tále něco přidají a pak si tam nechaj napsat cca 74 KW. Což je kundovina, na brzdě s tim nebyl ani jeden, možná i z toho důvodu, že by mohli být po zkoušce zklamaní, či nemyle překvapení. Jak mi vysvětlíte, že u totožných motorů, ale rozdílně upravených uvádějí majitelé stejný počet KW --- blbost nad blbost !!! Plno lidí se podivá v katalogu na vejfuky a filtry a s kalkulačkou v ruce počítají = tenhle filtr nevemu, ten přidá jenom 5 koní, ale táleten u toho šikmookého obchodníka vypadá skvěle, panečku + 30 koní navíc, hmmm. Nebo když výrobce vejfuků R***S napíše u univerzálního laufu nárůst výkonu až 6 koní. To je taky blbost, u nějakýho auta to bude dobrý a u jinýho jenom otevřená lednice fičící ven, božíčku to pak bude nárůst hřebců. Nakonec ještě nějakou tou "oupravou" výkonu uškodí, ale říkají si jak mi to panečku jede, ale narozdíl od dřívějška nemají půl plynu, ale nohu v motoru. Hehe
. Jak říká Dan
. Buďte rádi, že to po nějakém tom pošolíchání líp jede a po zjišťování výkonu se raději nepiďte, aby to místo vysněných 15 PS nebylo jenom 2 nebo nic. A v podstatě to nebylo pouze subjektivním dojmem. Nejlépe bude si od oka poznamenat, kolik tomu musím dát v jakém kopci plynu, na jaký stupeň ten kopec vyjíždím, či zda to ve mě zanechalo celkově dobrý dojem. Dál bych to asi nerozebíral. Šmrdlat hlavu pokud neměníš těsnění nebo neděláš na motoru i něco dalšího je taky zbytečnost. Lepší je věnovat tyto prostředky třeba do repase karbecu, svíček a celkového kvalitně provedeného seřízení.



20:25:19
27.01.2003
27.01.2003

Dan
Zase honiči koní......
A kolik přibude timle ? A kolik tamtim ?
Ježišmarjá, to je jedno, ne ? Hlavní je, že to líp pojede.....
Ííííhahahaháááá, koním zdar !
A kilowatům taky, abych nikoho neurazil !

A kolik přibude timle ? A kolik tamtim ?
Ježišmarjá, to je jedno, ne ? Hlavní je, že to líp pojede.....
Ííííhahahaháááá, koním zdar !

A kilowatům taky, abych nikoho neurazil !
