skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Navýšení výkonu
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
NADÁVÁM, CO ONI?
Zastavil:Ludacris2
-> Tampajs: Ne já, nehodlam tady číst 10 příspěvků o pohlavním orgánech a domácí zvěři
-> Nwkt: To si smazal ty? Ty jeho chytrý řeči? Nebo se za to styděl a smáznul to sám?
-> Ludacris2: stydim se že si stejny ročnik jako ja

-> Ludacris2: Už mě fakt nebavíš a já to tu nebudu pořád mazat, takže si koukej přečíst tohle skoda-virt.cz/cz/.../prav
idla a pokud máš problém s bodem dva tak pokračuj tady skoda-virt.cz/cz/.../zrus
eni-registrace
-> Ludacris2: Ty krávo ty si jasnej.. Tebe bych ukončil hodně rychle chlapečku.. Trochu drzej nezdá se ti?
-> Syny: Rázný hoch... Držíš se toho že neznalost neomlouvá?
Je fakt že by chlapec měl něco zjistit a pak sem lízt.. Vsadim se že doted ani nezapojil motor v tý shnilý užovce aby fungoval


-> Ludacris2: Zamysli se nad sebou kamarade... Bejet ja admin, tak uz mas BAN :) Dal po me nechtej abych to komentoval...
-> Ludacris2: dělaš si srandu?
-> gabo000000: tak ako vo všetkom
peter mal pravdu

-> D29 - Pěknej debil: mňa len zaujíma ako ho upevní aby ho nestratil s tej kasne
Ach jo... jenom když se podívám od jeho ID, tak bych to neřešil...
Pochybuju, že tenhle kluk má peníze na takový motor co chce... kdyby je měl, tak by se určitě nesral se škodovkama...
Pochybuju, že tenhle kluk má peníze na takový motor co chce... kdyby je měl, tak by se určitě nesral se škodovkama...
-> Syny: NJ, ale Dušan to je kamarád...
Myslím že by se tady měl někdo pořádně omluvit.
Myslím že by se tady měl někdo pořádně omluvit.
Raději to napíšu i sem, něž dotyčný zkolabuje a vymaže auto...
-> Karel.: Tak jsem četl hádky a Karle fakt \„DĚKUJU\“. Petr s byl jediný, kdo tady do fóra přinášel něco nového (např. včera jsem se dozvěděl, že jsou jiné trubky na 4q a 5q byť u mě to nekoliduje) a tohle tady nikdo jiný už dělat nebude. Je mě z toho smutno a mrzí mě to, ale na druhou stranu petra s chápu a já jsem byl dotlačený k nepřispívání taky...
Tady je ta kopie co jsem psal Karlovi k autu. "Už mě to tady poslední dobou fakt štve, kdejaký chudák si léčí komplex na členech, kteří opravdu něco vědí (teď to myslím Karle obecně) a pokud petr s opravdu odejde, tak jsem zvědavý kdo bude ve fóru odborně radit. Já odešel z fóra na týden kvůli pár jedincům a hned včera tam bylo téma, kde byla reakce z které bych bli* (rada od těch chytrolínů co prudí nikde), tak jsem musel přispět, ale asi to bylo zas na delší dobu naposled."
-> Karel.: Tak jsem četl hádky a Karle fakt \„DĚKUJU\“. Petr s byl jediný, kdo tady do fóra přinášel něco nového (např. včera jsem se dozvěděl, že jsou jiné trubky na 4q a 5q byť u mě to nekoliduje) a tohle tady nikdo jiný už dělat nebude. Je mě z toho smutno a mrzí mě to, ale na druhou stranu petra s chápu a já jsem byl dotlačený k nepřispívání taky...
Tady je ta kopie co jsem psal Karlovi k autu. "Už mě to tady poslední dobou fakt štve, kdejaký chudák si léčí komplex na členech, kteří opravdu něco vědí (teď to myslím Karle obecně) a pokud petr s opravdu odejde, tak jsem zvědavý kdo bude ve fóru odborně radit. Já odešel z fóra na týden kvůli pár jedincům a hned včera tam bylo téma, kde byla reakce z které bych bli* (rada od těch chytrolínů co prudí nikde), tak jsem musel přispět, ale asi to bylo zas na delší dobu naposled."
Jen bych tady vypich jeste jednu vec... Tohle napsal Karel v tematu v hadkach, ktere zamkl
"Jakých poznámek? Ty jako moderátor máš jít příkladem a místo toho se chováš uboze. Né říkat, že to patří do vtipů. Furt si hraješ na chytráka, ale prd z toho8 Poslední dobou si všímám, že děláš moc velkýho chytráka a lidem co chtějí pomoct se jen směješ, takže se laskavě uklidni! ..."
A tohle Dusan (taktez moderator) u Karlovo auta...
skoda-virt.cz/cz/.../1600 -karel-orandzada?gotopost= 1...
Nevim kdo tady teda komu jde prikladem...
"Jakých poznámek? Ty jako moderátor máš jít příkladem a místo toho se chováš uboze. Né říkat, že to patří do vtipů. Furt si hraješ na chytráka, ale prd z toho8 Poslední dobou si všímám, že děláš moc velkýho chytráka a lidem co chtějí pomoct se jen směješ, takže se laskavě uklidni! ..."
A tohle Dusan (taktez moderator) u Karlovo auta...
skoda-virt.cz/cz/.../1600 -karel-orandzada?gotopost= 1...
Nevim kdo tady teda komu jde prikladem...
-> Syny: Ano je to bohužel tak. Moje stanovisko je zde: skoda-virt.cz/cz/.../1600
-karel-orandzada
-> Syny: přesně tak máš pravdu ale já sem už radši psát nic dneska nebudu.......... sem nasranej protože sem si zavzdušnil brzdy při vodzvdušnování
takže mě dneska lidi moc neserte a nezakládejte debilní témata
-> Ludacris2: a ty když se takhle blbě ptáš jaký úpravy by si musel udělat a jak složitý by to bylo a všema těma řečma mě připadá že si ten motor neměl vživotě ani rozdělanej takže na něj ani nešahej nebo ztěch 50koní v základu neuděláš 100 ale spíš 20



Jako jestli tady kvuli tomu vznikla hadka petr vs karel, tak teda jako uprimne - do vtipu bych to soup taky... Jestli si nekdo mysli, ze kdzy da do 120tky motor z z LSa nebo 125GL (coz mi unika, ze by nekdy bylo) a mysli si ze tim dostane vykon jako 130LR (130 koni) tak by si mel nejdriv zjistit jaky motory se do skodovek vubec davali a jaky mely vykony. Tady z toho je jednoznacne videt, ze nema vubec paru co tady psal a 99% takovejch temat stejne zkonci tim, ze nevedel ze by do toho musel dat vic jak 2500Kc a za na to teda sere... A jeste za tu reakci 05.02.09 19:26:24, bych te poslal do rite a porad si sam, kdyz ses takovej odbornik a cetls to nekde v casaku Zena a zivot... A nebo se zeptej rovnou majitele kdyz auto je tady na virtu jak pises ne?
-> Ludacris2: trváš nutně na tom že to musí bejt 5kanál ? člověk s přezdívkou Eidy tady má 5 kanál o výkonu mám dojem lehce přes 100 koní .. schválně mu skus napsat jakou snahu a finance to obnášelo, dostat se s tim motorem na tuhle hranici a taky se zeptej v jakejch režimech ten motor funguje (a tušim že to je motor130). pak se koukni do peněženky , do garáže na auto na který to máš v plánu dávat ( jesi si to vubec zaslouží) , eště si to pořádně promysli a uvidíš co ti s toho nakonec vyleze.. jenom pro představu nepočítej že to bude otázka třeba 20 tisíc korun... protože jenom deset a to se držim při zdi tě vyjde správně osazenej weber a sací potrubí k němu.
-> Ludacris2: ciste teoreticky, z 120tky pri 95perc volumetrickej ucinnosti dostanes 120Nm, co zo vzrastajucimi otackami klesa mechanicka ucinnost. Cize by si musel motor naladit tak aby mal pri 6000-6500 ot cca 120 Nm , vtedy by si sa dostal na tych 100koni.....
co to obnasa ? vysokootackovy motor na vacke 320/300 s KP 12,5:1 krmeny webrom/ami, najlepsie osadeny 8kanalovou hlavou......
a co to znamena ? ze v oblasti do 4000 otacok sa stym motorom neda moc jazdit a je temer nepouzitelny , medzi 6000-8000 ot je to peklo, ak mas samozrejme na to stavanu prevodovku, kde ti otacky nepadnu pod 6000 pri kazdom radeni....
zivotnost par hodin, spotreba 25-30l/100km
(ak mas dalsie otazky, ICQ...)
co to obnasa ? vysokootackovy motor na vacke 320/300 s KP 12,5:1 krmeny webrom/ami, najlepsie osadeny 8kanalovou hlavou......
a co to znamena ? ze v oblasti do 4000 otacok sa stym motorom neda moc jazdit a je temer nepouzitelny , medzi 6000-8000 ot je to peklo, ak mas samozrejme na to stavanu prevodovku, kde ti otacky nepadnu pod 6000 pri kazdom radeni....
zivotnost par hodin, spotreba 25-30l/100km
(ak mas dalsie otazky, ICQ...)
-> Ludacris2: svody 3->1.
hlava -1 úprava kanálků (vyleštění zvětšení a spasování se sacím i výfukovým potrubím)
-2 zvětšení K.P. (nechat přetáhnout o nějakou tu desetinu na magnetce)
-3 úprava spalováků
-4 výměna ventilů za větší
atd atd... takhle by to šlo rozepsat až do aleluje, ale na to sem moc línej:D A ještě bych tam napsal něco co by rozjelo hádku:D
hlava -1 úprava kanálků (vyleštění zvětšení a spasování se sacím i výfukovým potrubím)
-2 zvětšení K.P. (nechat přetáhnout o nějakou tu desetinu na magnetce)
-3 úprava spalováků
-4 výměna ventilů za větší
atd atd... takhle by to šlo rozepsat až do aleluje, ale na to sem moc línej:D A ještě bych tam napsal něco co by rozjelo hádku:D
-> Ludacris2: a do čoho to dáš ten motor?
-> Bagrr- máma mele Emu:
jasný..jako do začátku mám svou vizi..motor asi tak 120ls pokud seženu, úpravy, vačka,hlava,papů,asi karbec,lepší filtr,nějak pořešit svody, výfuk,zapalování..etě něco tam je, jen nwm co..;)
ale díky ti.aspon někdo kdo mi nepíše kraviny..;):-)
pro zbytek vemte si z něj příklad..;):P
jasný..jako do začátku mám svou vizi..motor asi tak 120ls pokud seženu, úpravy, vačka,hlava,papů,asi karbec,lepší filtr,nějak pořešit svody, výfuk,zapalování..etě něco tam je, jen nwm co..;)
ale díky ti.aspon někdo kdo mi nepíše kraviny..;):-)
pro zbytek vemte si z něj příklad..;):P
-> Ludacris2: 100 koní je lepší mačkat z 8mi kanálu než 5ti... Jinak klasickej postup, vačka, hlava, svody, krmení, zapalování atd...
-> Ludacris2: mno pročti si tady dobový skeny časopisů dobovou literaturu a něco o těch autech a pak se blbě ptej dál.
ted je o cenu neomezenou..co přesně za motor původní v tom má to nevím..ale vím že se dostal na 130 koní..taky vím že to je docela nemožné se na takovou hranici vyšplhat, ale když se tam dostal i on tak nwm proč já ne..a viděl jsem tu fotku toho motoru a je není to ani fávo ani felda ale čistej škodováckej, jen dělanej do skupiny B rally..a jako že ten motor CHCI!!:D ale ne..když všichnit tady tak čtete pečlivě co tu píšu, tak jste si i jistě přečetli že sem se ptal a 100koníkovej výkon, a jako normální lidi byste věděli že to je reálnější a spíš byste mi pomohli..;)
tot zase můj názor..;)
tot zase můj názor..;)
-> Ludacris2: Každej kůň navíc je tuze draze placenej.... Za 5t a podobně vysoký částky ti nikdo ze 120 byť LSka 130 koní neodstane:-)
-> suri:
-> Ludacris2: jinak ty úpravy mám taky akorát nemám webery ale zase mám sníženou hlavu vodlehčenej setrvák a řemenici takže jestli mě chceš tvrdit že mám přes 100 koní tak to je masakr teda








-> Nwkt: len aby mu ten závodný motor nevypadol s tej krásnej kasne :)
blokem z fáva hlavou s feldy filtrem vejfukem a weberama se na 130 koní nevyšplháš..tot muj názor
ale na virtu je možný všechno sou tady i lidi co točej se seriovejma motorama přes 8 tisíc


-> suri: To právě namontuje a hned tam bude těch 130 koní
-> Ludacris2: tak když jsi o tom četl tak kúp tie komponenty namontuj na ten 120 Motor a vyraz smer kovošrot ...
jinak toršku sem to poplet..to auto tu není..ale to nemění fakt na tom že tu jsou snad i 4 bo 3 auta podobného typu a výkonu..
-> Karel.: Tak místo poznámek mu porad
no tak do vtipů peťane patříš ty..víš sem četl zrovna nedávno v autosport a tuning o 130LR..za použití bloku z fáva, hlavy z feldy, pak dvojtej weber,(ted nwm přesně..asi 45 bo 48) plus nějakej ten filtr, výfuk a tak..se vyšplhal na výkon 130k a jako že to auto je i tady na tomdle foru..tak moc neser..ikdyž jsi moderátor pusíku..:*(to neber zle..:D :P )jen sem chtěl vědět více podrobné info..ale tady se to opět jako vždy nedočtu..spíš jen výsměch..:-/
-> petr s: jako moderátor se teda moc příkladně nechováš nemyslíš?

-> Ludacris2:





To patří do vtipů
Ahoj..je zima tak spinká 120-ka i já..:D;)
ale to..sem se chtěl zeptat..
Když bych si do ní chtěl napasovat motor třeba ze 120ls/gls či 125gl..myslíte že bych se mohl dostat na výkon co má 130LR? tak kolem těch 130k? nebo aspoň se dostat cez 100..a jaké úpravy všechny bych při tom musel provést, jak složité by to bylo a tak..:-)
PS:doufám že jsem tonto dotaz dal do správného fora..;)
předem díkec za odp. všem..:-)
ale to..sem se chtěl zeptat..
Když bych si do ní chtěl napasovat motor třeba ze 120ls/gls či 125gl..myslíte že bych se mohl dostat na výkon co má 130LR? tak kolem těch 130k? nebo aspoň se dostat cez 100..a jaké úpravy všechny bych při tom musel provést, jak složité by to bylo a tak..:-)
PS:doufám že jsem tonto dotaz dal do správného fora..;)
předem díkec za odp. všem..:-)
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
NADÁVÁM, CO ONI?
Zastavil:Ludacris2
[ Zobrazit příspěvky smazané moderátory ]Zamítnuté přispívání mají:
- Ludacris2 (udělil Nwkt), důvod: Neustálé nadávání ostatním členům