
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor TAZ 1500 ve 105-ce ?
09:00:21
03.05.2011
03.05.2011

Mitoslav
Shánim mezikus pro montáž motoru Lada na převodovku Š120. Nevěděl byste o něm někdo? Nebo aspoň výkres... 

18:16:12
28.10.2004
28.10.2004

Petr Abrahámek
Ja si to hend myslel

19:57:56
27.10.2004
27.10.2004

Pepino RS
-> Petr Abrahámek: nee !

18:43:32
27.10.2004
27.10.2004

Petr Abrahámek
A nedala by se dat do 130 bloku klikovka s ojnicema s taze? :)
16:32:30
26.10.2004
26.10.2004

Sušenka
-> King2: Jisteeeee 

16:35:41
25.10.2004
25.10.2004

King
2 Crisp: Nejak tam postradam smajlika, takze to znamena, ze to myslis vazne? :)
14:07:29
23.10.2004
23.10.2004

Wrcteam - zrušená registrace
NEBYLO BY VIC FOTEK takovejdlech kupatek,,..??PLS

10:51:09
23.10.2004
23.10.2004

DDX
> pokud je řeč o VAZu tak ten má blok 100pro litinu....
Sep, mas 100% pravdu
Sep, mas 100% pravdu

09:55:53
23.10.2004
23.10.2004

kirri - zrušená registrace
-> Vici: jj, WRC sou dobrý vozy, ale kdo chce tak spřevodovaej motor do normálního provozu, snad jen na předváděčku/sprinty, sem taky něco podobnýho četl a lancii stratos, fakt brutus...
23:01:36
22.10.2004
22.10.2004

Simi
Pokud se nepletu, tak 130RS pro monte carlo mely maximalku kolem 150. Kazdej se jim krzava to smal... a jak vsichni dopadli ;-)
22:21:47
22.10.2004
22.10.2004

lubosgls
Škoda 130 RS Turbo - nevite kde bych se docetl neco blizsiho o tomhle aute??? nic jsem nikde nenasel
21:10:01
22.10.2004
22.10.2004

Vici
jestli na hodou ale ta maximalka neni omezena prevodem ze ano........ ono to sice jelo asi jen 200, ale hned........ viz WRC. maji celkem malou maximalku, ale videl jsem uz kdysi jeste starou corolu wrc, na cca 70m tam mel nakopane vsecky kvalty a letel.......
20:58:32
22.10.2004
22.10.2004

krt
to nic neni. naka oktavka. nektery rozslapou i hodne silny bavoraky nebo nedej boze naky to porsche
17:44:49
22.10.2004
22.10.2004

Sušenka
Ja napriklad sem uriz tubus sani, mam hlasitej vejfuk, snizenou hlavu a specialni vacku, takze mi to jede pres 210, nandam to i octavce 1.8T, pac mam asi 190k, presne sem to nemeril...
17:02:46
22.10.2004
22.10.2004

Saky
protoze ta 1,6ka lada ma jen 170 koni kdezto kdejaky tuzinkar ma favo s 180-200konma a pokud mas vic koni tak to jede vic to uz je pochopitelny ne?-)
16:29:04
22.10.2004
22.10.2004

King
Hmm, kdyz vidim ze S160RS ma maximalku 200, tak kde asi udelali soudruzi s tim 1.6 motorem chybu, kdyz takovou maximalku ma dneska kdejakej "tuzingar" se seriovou 130-136 :)
14:18:27
22.10.2004
22.10.2004

Luděk
-> CB: jenomže ten motor TAZ 1500 je pomaloběžej,takže sice získáš objem,možná i točivý moment,ale pořád na tom budeš hůř,nežli někdo,kdo za stejnou investici udělá fábku třeba do bloku 742.136
jinak si myslím,že ho tam má někdo z rebelů,ne???
jinak si myslím,že ho tam má někdo z rebelů,ne???
14:09:16
22.10.2004
22.10.2004

Jirik - zrušená registrace
Mno, tak máš recht, hliníková hlava, litinovej blok, sem si to splet. 

14:08:06
22.10.2004
22.10.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik: Tobě se ta 160 nějak líbí :o)) nebude to tím, že se dělala u nás?
Mám i nějaký dobový fotky z výroby - je to bomba auto.

14:00:16
22.10.2004
22.10.2004

Jirik - zrušená registrace
MTX Škoda 160 RS, Československo 1983
Dvoudvéřové dvoumístné kupé, speciální soutěžní vůz, motor vzadu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec VAZ/Lada s rozvodem OHC, objem 1568 cm³, vrtání 79 mm a zdvih 80 mm, dva dvojité karburátory Weber, výkon 118 kW (160 koní) při 6500 ot/min. Čtyřstupňová nebo pětistupňová převodovka, rozvor 2400 mm, hmotnost 1000 kg, maximální rychlost přes 200 km/h.
Firma MXT postavila v roce 1983 tři prototypy sportovního kupé pro skupinu B5. Vozy měly upravenou karosérii Škoda Garde, dva měly motor VAZ Lada 1600 v úpravě MTX a třetí vůz měl motor Škoda 130 RS Turbo. Vozy se zůčastňovaly automobilových soutěží (rallye). V roce 1984 byl výkon motoru Lada zvýšen na 170 koní.
Dvoudvéřové dvoumístné kupé, speciální soutěžní vůz, motor vzadu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec VAZ/Lada s rozvodem OHC, objem 1568 cm³, vrtání 79 mm a zdvih 80 mm, dva dvojité karburátory Weber, výkon 118 kW (160 koní) při 6500 ot/min. Čtyřstupňová nebo pětistupňová převodovka, rozvor 2400 mm, hmotnost 1000 kg, maximální rychlost přes 200 km/h.
Firma MXT postavila v roce 1983 tři prototypy sportovního kupé pro skupinu B5. Vozy měly upravenou karosérii Škoda Garde, dva měly motor VAZ Lada 1600 v úpravě MTX a třetí vůz měl motor Škoda 130 RS Turbo. Vozy se zůčastňovaly automobilových soutěží (rallye). V roce 1984 byl výkon motoru Lada zvýšen na 170 koní.
13:39:13
22.10.2004
22.10.2004

Sušenka
No zapomen na to, ze to pojede - po uprave na 1.8 za tim sice budes moc tahat pluh, ale urcite se nesvezes, ty motory na to nejsou delany - neni objem jako objem
A felda 1.6 je sice vyrazne lepsi, ale je to z blata do louze - tezky je to jako krava a moc to neda. A zastavba bude podobne narocna jako u dobryho motoru. Kdyz ti nevadi, ze to nebude legalni a mas sanci si vybrat, tak si vyber dobre.

13:31:55
22.10.2004
22.10.2004

CB
Vojta: O Felině jsem uvažoval, ale o 1.6. Ale ten TAZ by šel taky dobře upravit, ne? Dá se převrtat až na 1.8
Prostě chci něco levnýho a aby to táhlo. Favorita tam má každej druhej.

13:31:53
22.10.2004
22.10.2004

sep
pokud je řeč o VAZu tak ten má blok 100pro litinu....
13:29:46
22.10.2004
22.10.2004

Jirik - zrušená registrace
jako Fiat
13:29:23
22.10.2004
22.10.2004

Jirik - zrušená registrace
hliník 

13:27:11
22.10.2004
22.10.2004

sep
je to určitě celohliník?nejni náhodou blok litina?
13:24:32
22.10.2004
22.10.2004

Jirik - zrušená registrace
S tím žigulem opatrně. Celohliníkovej motor 1500 OHC a v sérii zvládne bez úhony krátkodobejch 7000 rpm. Má to pohon rozvodů trvanlivým řetězem s napínací kladkou. takže je tišší než škodovka. To co tady vídáte u cikánů a vesnických buranů, nemá s jízdníma výkonama normálního žigula už nic společného.
Pozn.: v Lánech je v muzeu soutěžní Škoda Garde / Rapid s motorem Lada 1600 a zajímavě řešenou žebřinovou zadní nápravou. A poslední věc, špičková úprava Lady 1500 se 16V hlavou dokázala vyloudit 137 KW. Takže bych raději vážil slova.
Kdybych měl kápnout na motor Lada 1500 po GO ve výborném stavu, nevím nevím.....
Asi by někteří na sprintech hořce zaplakali.
Pozn.: v Lánech je v muzeu soutěžní Škoda Garde / Rapid s motorem Lada 1600 a zajímavě řešenou žebřinovou zadní nápravou. A poslední věc, špičková úprava Lady 1500 se 16V hlavou dokázala vyloudit 137 KW. Takže bych raději vážil slova.
Kdybych měl kápnout na motor Lada 1500 po GO ve výborném stavu, nevím nevím.....
Asi by někteří na sprintech hořce zaplakali.

13:23:08
22.10.2004
22.10.2004

Vojta - zrušená registrace
-> CB: Nez to generalkovat a jedno s druhym to raci sezen najkou felinu...
13:18:22
22.10.2004
22.10.2004

CB
Doma se mi válý motor ze 130 s prasklou hlavou. Chtěl jsem ho zgenerálkovat, ale nevím jak dlouho vydrží ta hlava, když jí nechám zavařit. Jinak jezdil brutálně i s tou prasklinou.
13:10:29
22.10.2004
22.10.2004

Sušenka
Tak to je ale nepomerne lepsi motor, ale kdyz uz tam chces mermomoci neco nelegalniho, tak si tam dej treba 1.6VVTi od hondy 

13:05:37
22.10.2004
22.10.2004

Komár 1981
taky bych se na TAZ 1500 vykaslal... hele, zigul je taky 1500 a dal by sis ho tam?

12:54:19
22.10.2004
22.10.2004

Sušenka
Mozna ze i origo 105tka je lepsi....

12:53:19
22.10.2004
22.10.2004

Sušenka
Na to se vys*** Ten motor je koncepcne tak starej, ze ho s fav/fel das, kdy se ti zlibi. Urcite ma jiny uchyceni v kasli (=nova pricka) a asi to bude chtit mezikus.
12:47:13
22.10.2004
22.10.2004

CB
Ahoj ! Dokázal by mi někdo poradit s touto zástavbou motoru, případně odkázat na stránky ? Někde jsem to viděl, ale už to nemůžu najít. Díky předem.
PS: rok na ní dělám, zbývá mi jí zakitovat a nechat nastříkat. Je komplet vyvařená a celý spodek je po GO.
PS: rok na ní dělám, zbývá mi jí zakitovat a nechat nastříkat. Je komplet vyvařená a celý spodek je po GO.