skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia I
-> maajkee: no to co jsem říkal o otáčkách byla moje zkušenost z toho když mě kamoš svezl
-> Pavel P@nkáč: Já ne ale známý
-> petr s: prodavas jo? ale mit ty penize tak jezdim raci trabosem a postavim si baracek:D
-> Pavel P@nkáč: Ale je 4 měsíce staré auto a cena 1100000 a komplet výbava
petr s 11.06.08 07:24:01 napsal:
-> Pavel P@nkáč: Rozbi prasátko a můžeš ji mět hned dneskaje tam malo:(
-> Pavel P@nkáč: Rozbi prasátko a můžeš ji mět hned dneskaje tam malo:(
-> Max: JJ olej nebyl ale ložiska nevim to snad neměnily

ja osobne bych sel do octavie 1.8 t(sam taky o ni uvazuji).motor je podle me bezporuchovej a kdyz se neco posere tak to neni nic extreme draheho.treba u Tdi se ti serou turba,vahy vzduchu atd.,ale u 1.8 t je turbo temer bez poruchove-uz proto ze nema promenlivou geometrii lopatek(coz stara tdi taky nemaji) a je chlazene vodou,takze tolik netrpi.vymena rozvodu na 1.8 t je vicemene hracka-urcite jednodussi nez na tdi.co se tyce prevodovek tak taky bez problemu a to ze to nema 6 neni zas az takova nevyhoda.dalsi vec je prubech tociveho momentu ten je sice nizsi nez u tdi,ale zase je temer v celem rozsa hu otacek.dalsi vyhoda nizsi povinko.jedine 1.8t
18:14:33
12.06.2008
12.06.2008
maajkee
Ten motor 1.8 20V jede nádherně, žádný nad 5000, to jsou žvásty, táhne už od spoda, samozřejmě že je to benzíňák takže se začíná probouzet pořádně tak od 3000, to je pak hukot, kediný že ten motor je náročnej na údržbu, drahý díly.
-> Milan 136: akorát to potřebuje točit, kolem 5000 to má zátah úžasnej.
-> Milan 136: a určitě jsi v tom 20V jel? podle mě to jede suprově a kolem toho motoru se jen vytvořilo v Čechách nějaké klišé, že nejede a žere. Zajímavé, že na Audi s tímhle motorem si nikdo na motor nestěžuje, ba naopak.
-> Tampajs: no většinou když je díra neni olej a ložiska jsou KO... :-)
09:46:32
12.06.2008
12.06.2008
maajkee
-> Milan 136: mimochodem, důvod že neumím ovládat topení jsi si mohl odpoustit, jen to dokazuje tvůj nerozum.
-> Max: aaha je to možný já právě myslel že všechny ta co přijela k nám na dílu tý se ta díra zavařovala.. Já u toho sice nebyl když to vařily ale řikaly mi to.. takže jestli to je pravda nepotvrdim

09:44:49
12.06.2008
12.06.2008
maajkee
-> Milan 136: Mlžení oken u oktávek první generace je zcela bežnej jev, jakmile v autě jedou 3, 4 lidi, je to způsobený nedokonalou ventilací auta, každopádně to je problém oktávek bez klimy, v létě když jsou otevřený okna je to v pohodě, ale podzim, zima děs, ani ve 120tce se tak nemlžej okna a nepomůže ti ani novej, jak říkáš "pylák"
-> Tampajs: já vim. když je to ve fázi díry v obalu,tak je to skoro celý na vyhození...od faceliftu to je řešený trochu jinak a problém s tim neni
-> Milan 136: no jo, tak u myho veterana je to jinak :)
jinak to jesi se nekomu vyplati nafta nebo ne si asi dokaze kazdej nejak spocist :)
jinak to jesi se nekomu vyplati nafta nebo ne si asi dokaze kazdej nejak spocist :)
-> Max: V OCT I 1.6SR snad trpěli ty převodovky ve všch nevšřil sem tomu až sem to na vlastní oči neviděl.. Vyjetej nejt z diferáku a do pláště převodovky vytočenej otvor

dle mého skromného názoru bych šel do okt. 1,6 75kw. teď abych to neobrátil..prvná byly myslim 74kw. Každopádně ty první prpějí na převodovky, kterejch je nedostatek s jsou drahý. Jinak si mylsim že optimální auto pro běžnýho spotřebitele. Kdo dost jezdí nebo má příšun kvalitní nafty tak bude lepší tdi.
jinak pokud bych kupoval octavii tak bych se určitě vyvaroval jakýkoliv 1.4, slabý 1.6, 1.8 20V bez T a 2.0 MPi
-> U-Geen: předek stejnej, zadek kotouč oproti bubnu. jiný turbo:)
kdo chce jezdit na spotřebu tak 66 kW jede celkem dobře.
-> Labros: 1.8 T jede moc hezky. ale bez turba to nejede a moc žere to bych nechtěl ani zadara:)
-> Vojta: podle mě jede 1.6 Mpi slušně. jasně nemůžeš porovnávat zátah s 2.0 TDi. letěl jsem s tím přes celou republiku dost svižně a spotřeba 5.9:)
-> Tampajs: oba motory jsou mimo jiné v superbu
-> maajkee: nevím jak jsi přišel na to že se u octavie mlží okna
1. buď tam teklo
2. neumíš ovládat topení
3. zahumusenej pylák
Nikdy jsem nezažil že by se mlžili
kdo chce jezdit na spotřebu tak 66 kW jede celkem dobře.
-> Labros: 1.8 T jede moc hezky. ale bez turba to nejede a moc žere to bych nechtěl ani zadara:)
-> Vojta: podle mě jede 1.6 Mpi slušně. jasně nemůžeš porovnávat zátah s 2.0 TDi. letěl jsem s tím přes celou republiku dost svižně a spotřeba 5.9:)
-> Tampajs: oba motory jsou mimo jiné v superbu
-> maajkee: nevím jak jsi přišel na to že se u octavie mlží okna

1. buď tam teklo
2. neumíš ovládat topení
3. zahumusenej pylák
Nikdy jsem nezažil že by se mlžili
TDi bych volil spis 81kW (obvykle lepsi brzdy atd.)... ten motor mam v Toledu a jezdi se s mi tim prijemne.
-> TG: No až takhle to je jasný ty TDička mívaji dost velkej korutak

-> Labros: az pojede sprint tdi se 150k a 1.8T se 150k, tak mu tdi ukaze zada, to mam osobne vyzkousene s obema auty...
v TDi se občas vozím a žádný dělo to teda není. V 1.8T jsem vlastně nejel, ale jel jsem v tom atmosférickým 1.8 20V a to teda jelo trochu jinak.
tak to já bych teda při sprintu 1.9TDi vs. 1.8T vsadil jednoznačně na 1.8T. 1.9TDi se dá ujet i s atmosférickým dvoulitrem. A dlouhé kvalty má taky spíš TDi.
-> Jakub M.: tak to nevim v jakem tdi jsi se vozil...to tdi za tech 8-9 jede sakra dobre...ten benzin, konkretne 1.8T ma hodne dlouhou skrin, takze bohuzel nikdy nebude mit du dynamiku tdi a to ze ma o cca 10-15km vyssi maximalku nic neznamena, to se u nas na obycejnych silnicich stejne casto vyuzivat neda...takze dle mych osobnich zkusenosti nejede benzin za 15l zrovna o moc lip...
a kdyz vezmes octavii I tdi 130k 6ti kvalt, tak mu ten benzin(1.8T) rozhodne neujede a to mas porad u tdi o 20k min
a kdyz vezmes octavii I tdi 130k 6ti kvalt, tak mu ten benzin(1.8T) rozhodne neujede a to mas porad u tdi o 20k min

Jinak jezdivam obcas s sefovou oktavkou II generace a to je trosku jinde nez I. Byt tam silnejsi motor a mit na to (treba RS verzi) tak si to auto asi koupim. Jezsi se s tim moc krasne. Vyborne sedacky, luxusni rizeni a podvozek. Vsechno po ruce..citim se v tom super jak v obyvaku. Motor ma jen 1.6 MPi coz na takove auto je hodne malo. Po dalnici kdyz se to rozkutali tak to jede ale jinak to je celkem "slabe"...ale jinak super..
Ale o tom se tady nebavime..
Ale o tom se tady nebavime..

07:31:23
11.06.2008
11.06.2008
maajkee
Každopádně si ale myslím, že fabka je zase víc tvárná, když člověk plánuje třeba nějkaký úpravy nebo styling, tak bych volil fabku.
07:29:30
11.06.2008
11.06.2008
maajkee
Ta 66kW se dá v pohodě načipovat, není to ani tak drahý a pak to jede jak drak, kámoš má octu v kombíku a po čipu to fakt začalo jezdit moc pěkně a spotřeba se zvětšila prej minimálně.
Na tu 1.8T slyším od lidí co to maj nebo měli jen samý nadávky, obří spotřeba ( rozhodně si nikdo nemůže myslet, že tenhle motor bude člověk jen tak lechtat, to je blbost, když má člověk pod kapotou silnej motor, tak toho začně využívat) a furt se na tom něco sere. To tédéíčko 66kW je 100% lepší volba, i když mám radši benzíňáky.
Na tu 1.8T slyším od lidí co to maj nebo měli jen samý nadávky, obří spotřeba ( rozhodně si nikdo nemůže myslet, že tenhle motor bude člověk jen tak lechtat, to je blbost, když má člověk pod kapotou silnej motor, tak toho začně využívat) a furt se na tom něco sere. To tédéíčko 66kW je 100% lepší volba, i když mám radši benzíňáky.
-> Pavel P@nkáč: Rozbi prasátko a můžeš ji mět hned dneska
-> petr s: A4? to chce zrovna A6 v kombiku a mozna 2,5Tdi to by se me libylo:)
Příští rok nás bohužel musí opustit Octávka sice je to dvojka ale něco na ní najedu ještě já.. To je auto který mě silně nevyhovuje asi je to o zvyku :) ..
Dál bych chtěl ukecat aby se koupil novej superb s 1.4kou TSIčkem :-) nebo 1.8TSI to ale nevim jestli tam davaj nechci kecat :-) a když se mi to nepodaří a postavěji se proti mě tak to vypadaá znova na Octávku 2ku v TDíčku S DSGčkem a to nechci
Dál bych chtěl ukecat aby se koupil novej superb s 1.4kou TSIčkem :-) nebo 1.8TSI to ale nevim jestli tam davaj nechci kecat :-) a když se mi to nepodaří a postavěji se proti mě tak to vypadaá znova na Octávku 2ku v TDíčku S DSGčkem a to nechci

Jo kucí já to řikám furt 1.8T je libovka a koukám že si to nemyslim sám
-> Vojta: Vidíš zajimavý já s těma posilovačem vidim ten problem opačně

-> Vojta: Vidíš zajimavý já s těma posilovačem vidim ten problem opačně

-> Vojta: no kuuurňa, tomu říkám slovo do diskuze :-)
No par zkusenosti odemne
Jezdim sluzebne s 2 auty. Skoda Fabia 1.4 16V (rv 2001) a Oktavka I generace po faceliftu 1.9 TDi 66kW.
1. S fabcou jsem max spokojenej..nejezdim s ni moc dalnice ( i kdyz uz par krat taky) jezdim spis mistne. Motor je svizny, podvozek naprosto super. Pokud jedu na spotrebu tak prumer 6L..mozna i min. Kdyz tomu slapu tak prez 7L..jinak super. Trochu ta 1.4 zere trochu vic oleje..ale prej to je normalni. Trochu me na fabii stve preposilovane rizeni. Jde to hrozne lehce coz me ve vetsich rychlostech celkem vadi. Pro bezne predjizdeni v pohode..na dalnicich to uz neni moc dobre. Po dalnici cca 150-160km/h v pohode..prijde kopec je konec :o) opravdu ta fabca neni moc na dalnicni provoz (castejsi) - nepohodlne.
2. Octavie I gen po faceliftu. Ja tomu rikam traktor...nevim, diesly nemam moc v oblibe, vadi mi ten hluk. Po pravde receno ta 66kW verze je k hovnu. Nejaky "zatah" tam je ale pak to polevuje a vykon kdyz je treba neni..na predjizdeni to zrovna taky neni idealni u vyzsich rychlosti. Spotreba je celkem pohodova..na dalnice je to pohodlnejsi..160-170km/h bez problemu (rapidne roste spotreba) Je to pohodlne auto, lepsi posilovac nez ve fabci...vic mista.. Jestli bych mel jit do oktavky tak 1.8T nebo 1.9 TDi ale ta nejsilnejsi verze se kterou jsem se taky vezl a rozdil tam je a dost. Na 66kW bych se vykaslal.
Ale fabcu urco doporucuju. Toliko z me strany.
Jezdim sluzebne s 2 auty. Skoda Fabia 1.4 16V (rv 2001) a Oktavka I generace po faceliftu 1.9 TDi 66kW.
1. S fabcou jsem max spokojenej..nejezdim s ni moc dalnice ( i kdyz uz par krat taky) jezdim spis mistne. Motor je svizny, podvozek naprosto super. Pokud jedu na spotrebu tak prumer 6L..mozna i min. Kdyz tomu slapu tak prez 7L..jinak super. Trochu ta 1.4 zere trochu vic oleje..ale prej to je normalni. Trochu me na fabii stve preposilovane rizeni. Jde to hrozne lehce coz me ve vetsich rychlostech celkem vadi. Pro bezne predjizdeni v pohode..na dalnicich to uz neni moc dobre. Po dalnici cca 150-160km/h v pohode..prijde kopec je konec :o) opravdu ta fabca neni moc na dalnicni provoz (castejsi) - nepohodlne.
2. Octavie I gen po faceliftu. Ja tomu rikam traktor...nevim, diesly nemam moc v oblibe, vadi mi ten hluk. Po pravde receno ta 66kW verze je k hovnu. Nejaky "zatah" tam je ale pak to polevuje a vykon kdyz je treba neni..na predjizdeni to zrovna taky neni idealni u vyzsich rychlosti. Spotreba je celkem pohodova..na dalnice je to pohodlnejsi..160-170km/h bez problemu (rapidne roste spotreba) Je to pohodlne auto, lepsi posilovac nez ve fabci...vic mista.. Jestli bych mel jit do oktavky tak 1.8T nebo 1.9 TDi ale ta nejsilnejsi verze se kterou jsem se taky vezl a rozdil tam je a dost. Na 66kW bych se vykaslal.
Ale fabcu urco doporucuju. Toliko z me strany.

-> Jakub M.: no teda že vám tu do toho kecám, ale u TDi bych já osobně používal rozsah 1500-3500, u toho Turba 2000-5000, víc opravdu vyjímečně, a řadit budeš zhruba tak stejně, možná míň, páč ty dýzly maj jinak skládanou převodovku.
Na závěr bych teda řekl, že motor ničí podstatně víc ten, kdo jezdí s benzinem 1500-6000, než s dieselem "prasostajlem" :-)
Na závěr bych teda řekl, že motor ničí podstatně víc ten, kdo jezdí s benzinem 1500-6000, než s dieselem "prasostajlem" :-)
táta má octavii combi 1.6 75 kW a naprostá spokojenost. ale já bych asi taky bral 1.8 Turbo. při rozumnej jízdě stejná spotřeba a když se šlápne, tak jede. ale bohužel dražší servis a opravy. ale ne o moc nedá se to říct přesně co kus to originál:)
Ale octavia je jako auto hodně povedená a mě se s ní jezdí líp než s fabií:)
Ale octavia je jako auto hodně povedená a mě se s ní jezdí líp než s fabií:)
-> TG:
když šlápneš TDičku tak ani zdaleka za těch
8-9 nepojede jako benzin za 15, takže budeš šlapat ještě víc a výsledkem bude sice pořád nižší spotřeba ale daleko víc bude trpět motor a i celé auto, takže to co ušetříš na naftě, dáš do údržby a řadit do toho budeš jak debil.. ono řekněme si upřímně... pouřitelnej rozsah od 1900 do 4000 ot/min u TDI nebo od cca 1500 do 6000 u 1,8T ? toť zapeklitá otázka
když šlápneš TDičku tak ani zdaleka za těch
8-9 nepojede jako benzin za 15, takže budeš šlapat ještě víc a výsledkem bude sice pořád nižší spotřeba ale daleko víc bude trpět motor a i celé auto, takže to co ušetříš na naftě, dáš do údržby a řadit do toho budeš jak debil.. ono řekněme si upřímně... pouřitelnej rozsah od 1900 do 4000 ot/min u TDI nebo od cca 1500 do 6000 u 1,8T ? toť zapeklitá otázka
-> maajkee: je videt na co ses zvyklej, ve scorpiu ja muzu sjezdit celej svet a jel sem starou oktavkou z brna do pardubic a kdyz sem prijel tak sem vypadal jako kdybych prijel na horskym kole:(
-> TG: Já řikám ta 1.6 je dobrá volba.. V naší octávce to máme taky ale osobní přednost bych dal 1.8T

-> Crestik:
můj postřeh je takový, že je fábie nepohodlná a je fakt pro někoho, kdo nemá vysoké nároky na auto jako takové, na využití, výkon apod.
octávie je sice dražší, ale komfort, výkon, kufr tam prostě je...
můj postřeh je takový, že je fábie nepohodlná a je fakt pro někoho, kdo nemá vysoké nároky na auto jako takové, na využití, výkon apod.
octávie je sice dražší, ale komfort, výkon, kufr tam prostě je...
-> maajkee: no, ono to nebylo myšleno jako "sjíždění", i když, jak to tak čtu, tak bych to asi taky tak pochopil
Prostě po referencích od lidí, kteří prolezou několik aut denně, další co je opravujou atd jsem se rozhodl pro tyhle dvě, a než je budu na jistotu shánět, tak jsem chtěl reference od těch, co je měli/mají, a rovnou jsem chtěl předejít debatám, co je lepší, na co to budu mít atd. Stejně se tu kousek níž zas vytáhl nějaký Citroen, nebo Opel, nebo co...heh, to jsem měl napsat na začátku
prostě rád bych nějaké postřehy jako tohle
-> maajkee 10.06.08 15:26:02:

Prostě po referencích od lidí, kteří prolezou několik aut denně, další co je opravujou atd jsem se rozhodl pro tyhle dvě, a než je budu na jistotu shánět, tak jsem chtěl reference od těch, co je měli/mají, a rovnou jsem chtěl předejít debatám, co je lepší, na co to budu mít atd. Stejně se tu kousek níž zas vytáhl nějaký Citroen, nebo Opel, nebo co...heh, to jsem měl napsat na začátku

-> maajkee 10.06.08 15:26:02:
-> Tampajs: kdyz narazis na nezhuntovany 1.8T tak to bude úspěch...kamarád si kupoval kombi s 1.8T a koupil až asi desátou, kterou viděl a projel se v ní...
a když to srovnám s tdi, tak to žere 7-8 když tomu šlapeš na krk...1.8T žere 15 když mu šlapeš...pak se nafta vyplatí...
když budeš jezdit normálně tak jezdí nafta za 5-6 a benzín za 7-8, což už je lepší...
záleží co od toho auta čekáš...třeba 100k 1.6 si myslím že je v octavii pro běžného řidiče uplně dostačující...a lepší než fabie 1.4 55kw
a když to srovnám s tdi, tak to žere 7-8 když tomu šlapeš na krk...1.8T žere 15 když mu šlapeš...pak se nafta vyplatí...
když budeš jezdit normálně tak jezdí nafta za 5-6 a benzín za 7-8, což už je lepší...
záleží co od toho auta čekáš...třeba 100k 1.6 si myslím že je v octavii pro běžného řidiče uplně dostačující...a lepší než fabie 1.4 55kw
15:26:02
10.06.2008
10.06.2008
maajkee
-> Crestik: hele, myslel jsem to v dobrým, tak mě tady prosimtě nesjížděj jak malýho haranta, jezdil jsem často fábii, sice to bylo htp, ale to je jen motorová záležitost, a s oktávkou 1.9 tdi jezdím občas soukromě na dlouhý trasy.
Věř mi že je fakt rozdíl řídit třeba 700 kiláků oktávku nebo fábii, z oktávky jsem vylez vždycky ready, z fábie jsem byl vždycky tak nějak pokoroucenej a bolavej pod dlouhý jízdě, a mimochodem velký a malý auta se dělaj právě proto jak kdo jezdí, všeobecně, velký silný auta jsou prostě vhodný na delší cestování, nejlíp po dálnici a menší na ježdění po republice, na chlaupu a jak už jsem řek občas na dovolenou. Je pravda že dálka se dá jet i třeba ve favoritu, já jel jednou 1000km v kuse formanem a taky jsem to zvládnul, ale že je fábie příměstský auto to je prostě fakt, tím se ani škodovka netají.
Prostorově jsou na tom pravda s oktávkou jedna podobně, o tom se nebavím, ale pohodlnějc se určitě jezdí v oktávce.
Ale jak už jsem psal, šel bych do tý fábie, protože z principu nemám rád klepotání dýzlů :)
Jinak co se týče 1.8 20V od toho bych šel radši pryč, má to kámoš a furt nějaký trable.
Jinak já jsem po dvou astrách a mondeu pořídil zase fávka a jsem spokojenej :)
Věř mi že je fakt rozdíl řídit třeba 700 kiláků oktávku nebo fábii, z oktávky jsem vylez vždycky ready, z fábie jsem byl vždycky tak nějak pokoroucenej a bolavej pod dlouhý jízdě, a mimochodem velký a malý auta se dělaj právě proto jak kdo jezdí, všeobecně, velký silný auta jsou prostě vhodný na delší cestování, nejlíp po dálnici a menší na ježdění po republice, na chlaupu a jak už jsem řek občas na dovolenou. Je pravda že dálka se dá jet i třeba ve favoritu, já jel jednou 1000km v kuse formanem a taky jsem to zvládnul, ale že je fábie příměstský auto to je prostě fakt, tím se ani škodovka netají.
Prostorově jsou na tom pravda s oktávkou jedna podobně, o tom se nebavím, ale pohodlnějc se určitě jezdí v oktávce.
Ale jak už jsem psal, šel bych do tý fábie, protože z principu nemám rád klepotání dýzlů :)
Jinak co se týče 1.8 20V od toho bych šel radši pryč, má to kámoš a furt nějaký trable.
Jinak já jsem po dvou astrách a mondeu pořídil zase fávka a jsem spokojenej :)
Kdybys ještě sháněl, tak vim o jedničkový oktávce, 98 rok, 1,8 20v asi za 80 000. Když tak zavolej na 602873044
-> maajkee: ja nevim jak ty, ale pro mladou rodinu je octavie uplne super, obzvlast kombi, ja se v ni pomalu odstehoval, vsechno odvezu, je to pohodlny a na to, kolik najedu rocne, tak se mi to sakra vyplati a neni to sluzebni auto...fabie je hrozna na delsi cesty,nepohodlna a mala, nejede to a kdyz jede(porad ne jako octavie) tak to zere jak tank...a co se tyce nakupu, chalupy a dovoleny, tak je dle me vhodnejsi octavie...
ale je to vec osobniho nazoru a urcite osobnich zkusenosti..
ale je to vec osobniho nazoru a urcite osobnich zkusenosti..
-> MATTESS: no, mi na ročníku až tak nesejde, mi záleží na stavu...někdo umí nové auto zhuntovat za dva roky, a najede 100tis, někdo to má 10 let, najede 150tis a furt je to super stav, pak jsou ještě kombinace, kdy to je 10 let staré, nic najeté a rozbité, atd :-)
-> maajkee: jinak tohle info je pro mě důležité a jsem za něj vděčný...
při 150 je to už celkem rachot, co jsem jezdil octavkama 1 tak se strasně mlžej vokna vevnitř, nelíbí se mi palubka, tlumení je ale suprový, taky obří kufr není k zahození.
při 150 je to už celkem rachot, co jsem jezdil octavkama 1 tak se strasně mlžej vokna vevnitř, nelíbí se mi palubka, tlumení je ale suprový, taky obří kufr není k zahození.
To TDi bych si promyslel bejt tebou.. Pomalu už se to proti benzínu nevyplatí a daleko lepší motor co do hlučnosti pružnosti atd je 1.8T myslim si jeho spotřeba nejni tak strašná.. a jak říkáš nesejde tolik na tom aby to bylo až nějak extra tahavý tak bych se nebál ani 1.6ky samozřejmě tý se 74kw plusy oproti TDi jsou.. menší povinný nižší hlučnost benzín už je dneska taky levnějši pokud porovnáš s 66kw TDi tak je to i o něco tahavější :) Co se týče ostatního u octávky se mi nelíbí to že řízení jde pořád zlehka hydro posilovač furt posiluje at stojíš nebo jedeš 150 to u fábky je elektromechanický a po překročení určitejch km vypíná (cca 80 fakt nevim). Zadná náprava.. když se to naloží tak to dost sedí ten zadek ale jinak si myslim že O1 je jasná volba je to kvalitní auto.. Já sám nad nim přemejšlim jednu už v rodině máme má nalítáno 220000km tak vim asi jak se ti odvděčí za to když se k ní hezky chováš.. Krom prasklího palvovýho filtru vždy dovezla
Né že bych chtěl do toho nějak kecat ale moje osobní představa černej sedan ovtávka vepředu RS nárazník vzadu RS křídlo a motor 1.8T v serii má 150koní nejni to žádný dělo ale když naložíš plnej kufr a to že je velkej tak to pořád hezky pojede

Né že bych chtěl do toho nějak kecat ale moje osobní představa černej sedan ovtávka vepředu RS nárazník vzadu RS křídlo a motor 1.8T v serii má 150koní nejni to žádný dělo ale když naložíš plnej kufr a to že je velkej tak to pořád hezky pojede

-> Crestik: pokud ty auta budou za zhruba stejný peníze, tak ale rok bude jiný tak o 2 roky. Co jsem v rychlosti koukal, tak F1 04 je skoro jako O1 01-02 (cenově)