
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kdepak jsou?
-> VeTëV: myslis EVO1? tak na tu uz peknych par let serou slepice 

a jak ta zelena vlastne skoncila- taky sem nad ni slintaval 

-> Don Carlos: jojo prej jezdila pekne, tacho mela upravene do 200 ;) poprve jsem ji videl v brne a fotil si ji na kinofilm :) aji tu zelenou evo 1
-> aDAm: Jestli si dobře pamatuju, tak tenkrát i dobře jela. Ale to už je strašně dávno.
Pamatuju, že jsem ještě tehdy běhal po brně s foťákem na film a slintali jsme nad každým křídlem či spojlerem. :)
Pamatuju, že jsem ještě tehdy běhal po brně s foťákem na film a slintali jsme nad každým křídlem či spojlerem. :)
-> Don Carlos: jo ta je znama...sveho casu byly debaty o tom laku :D celkem usmevne
asi budu muset vyhrabat fotky ze Stilce 

a to nevite kde skoncilo? lepsi foto nemam
-> Z.Korky: KRAAAASA
-> Z.Korky: tu znam z te sem taky uchcaval :)
Tak to mě ani nenapadlo,že by šváb a mustang byl každý jiný auto.Kámoš mě naskenoval tu felinu od Cobry

-> Majkl: no jako pro me to auto je porad pecka...
Ja vim, ze mel na palubce krasne udelanejch vsech 5 budiku a vubec celej interier byl mazec...
-> Majkl: -> Tuner#2: tak tak
-> David29 - Mirek Dušín :D: Přesně jako Majkl, Ty co to nezažili a neviděli na vlastní oči, tak to nepochopí. Jen ten interiér to byl na tu dobu mazec a i dnes by se mohlo 99% škodovkářů od něj učit...
-> Syny: Neřikám že se mi nelíbí
-> Majkl: Jo, tak to máš asi recht soudruhu...

-> Majkl: Jo, tak to máš asi recht soudruhu...
-> David29 - Mirek Dušín :D: jenze s postupem casu se vnimani tuningu trochu u skodovek zmenilo :) a v ty dobe to byla pecka, nejlepsi skodovka v ty dobe.. dnes uz to tak neni, ale pro ty co ji znali v ty dobe je to porad hezke :)
-> David29 - Mirek Dušín :D: Ta zelena ? Tyvoe to je jedna z nejhezcich skodovek co sem videl...
-> MATTESS: Já taky ne.. ale jukni do obludária co tam je občas za kousky, a jak všichni tomu řikaj tuzing a podobně...
-> David29 - Mirek Dušín :D: možná bys to chápal, kdybys to zažil
Já teda na tom nic obludnýho nevidím

-> MATTESS: Tohle nechápu... tohle by normálně skončilo v Obludáriu, a maximálně by někdo řek, že to má hezky napasovaný.. ale ted to tady obdivujete...
-> MATTESS: takhle je to bomba 

asi poslední sraz s původním majitelem (?), ale tu kapotu nevyfotili (skodateam)

-> MATTESS: JJ jak byla vypouklá a měl odvětrání motoru, to bylo fakt super.
aha, tak to jo - mno ta verze se tema audi svetlama mi prijde 100x lepci a hezci a tne rozpulenej chromovej naraznik se mi tam taky libil..
-> Tuner#2: bohužel na té fotce níže ty nátrazníky ještě nemá. Ale měl tam pěknou zadní kapotu, pamatuješ?
-> Tuner#2: To se mi právě moc nelíbilo
-> Nwkt: Vždyť je tam pak měl, ty půlky a nevypadalo to zle, ale stará verze něla taky něco do sebe.

-> MATTESS: Mě se líbila s nima, ale kdyby tam nějak pořádně vymyslel nárazník tak by to bylo výborný
-> Syny: ty měla až pak. Mně se ta původní líbila víc (možná bez tý rampy)
-> Syny: tohlle je foto pred zastavbou audi svetel.
-> MATTESS 09.06.08 09:01:08: Prokrista co ji to proved - nemel tam driv svetla s audiny? A krasnej predek...
-> Z.Korky: Přesně jak píše MATTESS to jsou dvě rozdílná auta. Mustang zůstal bez laku v těžké korozi.

-> MATTESS: jj mas pravdu predsedo 

-> MATTESS: Ja jsem si rikal ze to musej byt dve rozdilny auta ...
Nepletete si auta? Ten černý snížený (šváb) není ten z remosky, ten co vím, je stále ve stavu, co je na konci stránky www.tcr.cz/t_index.htm
na felicie starou s motorem V8 se dela je to mazec.... tady je link
www.tuningxcars.com/membe rs/felda
www.tuningxcars.com/membe rs/felda
Tak ne 6,ale 8 svetel.sorry

-> Z.Korky: jj,Rz na řetízkách,vzpomínám si...
Já to fotil v Heřmanovo Městci 03.Měl tam ještě motor ze škůdky,po třech svetlech naštorc a RZ vzadu na řetízkéch.
Tu je o ňom všetko ešte v tomto stave, aj ako sa zrodil www.tcr.cz/foto_tomas.htm
-> Z.Korky: jj,tenhle stav si pamatuju z Brna,Renocaru
mám švába v hezčím stádiu než bylo finále.Nemám pravdu?Ale je to fotka z fotky

-> Syny: Jenže on vyhodnotí prokluz, srazí výkon a nebo přibrzdí, prokluz ustane, tak ho zas navýší, tím začne zas prokluz a tohle udělá několikrát za vteřinu :-) a je z testů dokázáno, že auta s ABS na suchu brzdí hůř než bez ABS a totéž platí o protiprokluzu. Kdysi jsem měl test v AutoTIPu z německa. je fakt, že elktronika jde dnes hodně dopředu a možná už je to tak rychlé, že to přínos je, ale na sprinty tomu nevěřím. přínos to má určitě na výjezdu ze zatáčky, dáš plnej a ono si to ohlídá, že neuděláš drift, ale o tom myslím svezení v autě není a taky je to vidět teď na Formuli 1 když jim to zakázali, jak lítají ven z dráhy :o))
-> Tuner#2: Tak ja mel za to, ze protiprokluz ponecha nejvyssi kroutak pred prohrabnutim kola...
-> Syny: Tak ale takhle slabé zahrabání je lepší než kontrola trakce, která Ti stáhne výkon, případně přibrzdí kolo
