skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Super motor 1.2 Htp
09:33:03
21.05.2008
21.05.2008

Labros
-> VeTëV: nechápu
09:26:21
21.05.2008
21.05.2008

VeTeV
-> Labros: a proto se obracejme na Korejske vyrobce ci Japonske, kteri maj v zakladu takovejch blbin ze cloveku prechazi zrak 

09:20:43
21.05.2008
21.05.2008

UltraFan.
-> Labros: jak rikam to srovnani sem nemyslel doslova ale s nadsazkou
ze i tehda byl podobnej system ceniku:)
Tim nechci rict ze by oktavka byla nejak draha nebo spatna...v zadnym pripada tata ji mel v praci a super auticko...akorat nechapu ze neni nejlevnejsi v materske zemi nez v cizine

Tim nechci rict ze by oktavka byla nejak draha nebo spatna...v zadnym pripada tata ji mel v praci a super auticko...akorat nechapu ze neni nejlevnejsi v materske zemi nez v cizine

09:18:57
21.05.2008
21.05.2008

Labros
-> VeTëV: hm já bych to taky nikdy nesrovnával 

09:18:16
21.05.2008
21.05.2008

Labros
-> UltraFan.: a přední mlhovky nebo prostřední tříbodovej pás nejsou zdaleka samozřejmost ani dneska.
09:16:43
21.05.2008
21.05.2008

Labros
-> UltraFan.: koukni se třeba do ceníku Focusu, ten ani v nejvyšší výbavě Titanium za 671 tisíc nemá automatickou klimu (+11t), metalízu (+14t),plnohodnotnou rezervu (+1500), tempomat (+9t), čili ty nářky nad oktávkama jsou tady podle mě silně přeafektovaný.
Podle mě auta jsou čím dál líp vybavený za pořád nižší nebo stejnou cenu. Hořekovat nad cenou oktávky a Š120 (která stála stejně jako byt nebo chata) je úplně zcestný.
Podle mě auta jsou čím dál líp vybavený za pořád nižší nebo stejnou cenu. Hořekovat nad cenou oktávky a Š120 (která stála stejně jako byt nebo chata) je úplně zcestný.
09:11:37
21.05.2008
21.05.2008

UltraFan.
-> Labros: -> rsvancara: nene ja myslel to srovnani se S120 ze i tam tehda psali kazdou picovinu jako treba tu zarovicku a tady u oktavky pisou taky kazdou hovadinu co uz mely spousty generaci skodovek treba ty "lampicky, mlhovky, sterac vzadu" a takovy samozrejmy veci
asi je to spis tak ze neco tam napsat musej:)))

09:09:43
21.05.2008
21.05.2008

VeTeV
-> Labros: je taky rok 2008
a srovnavat skodu 120 s octou 2 - no 


09:05:45
21.05.2008
21.05.2008

Labros
-> UltraFan.: já chtěl hlavně napsat, že není pravda, co tu někdo předemnou psal, že veškerou výbavu tvoří loketní opěrky a gumový koberce. Čili že to auto má automatickou klimu, computer, kotouče vzadu, všechno v elektrice, 4 airbagy, elektronickou kontrolu trakce. 650 to stojí s dieselem, s benzínem by to stálo kolem 500.
Když už to srovnáváš se Š120, tak takový zadní kotouče, jsou u Š120 vrchol tuningu, zatímco tady to máš v základu :)
Když už to srovnáváš se Š120, tak takový zadní kotouče, jsou u Š120 vrchol tuningu, zatímco tady to máš v základu :)
06:12:28
21.05.2008
21.05.2008

rsvancara
-> UltraFan.: V dobe teto nabidky nadstandardni vybavy u S120 byla uplne jina doba ;-) Pomerance, banany jen na vanoce, ananas taky a to jeste jen v konzerve, 2x rocne (v lete) privezli do samosky burizony. Na druhou stranu, vetsina veci byla necekane kvalitni a vetsina tehdy koupenych slouzi do dnes.
22:24:41
20.05.2008
20.05.2008

UltraFan.
-> Labros: 90% vybavy co si vypsal ma vetsina aut za nizsi cenu
treba takovy tribodovy pasy, mlhovky, STERAC vzadu. lampicky a takovy picoviny...
to je jako u S120 za vybavu : "kontrolka zapnutych svetel,hlavove operky, bezp. pasy" a podobny ZAKLADNI a BANALNI veci ktery ma proste kazdy auto mit a nepsat to do zakladni vybavy auta za 650tis!!!!
Tohle u skodovky proste nepochopim
treba takovy tribodovy pasy, mlhovky, STERAC vzadu. lampicky a takovy picoviny...
to je jako u S120 za vybavu : "kontrolka zapnutych svetel,hlavove operky, bezp. pasy" a podobny ZAKLADNI a BANALNI veci ktery ma proste kazdy auto mit a nepsat to do zakladni vybavy auta za 650tis!!!!
Tohle u skodovky proste nepochopim
21:16:44
20.05.2008
20.05.2008

Milan 136
-> Petrxall:
škoda no. mě by stačila černá OI RS combi bohatě

21:04:31
20.05.2008
20.05.2008

Petrxall
Já kdybych si měl kupovat novou škodovku, tak asi jen RS nebo Superba, škoda jen že nejsem milionář :-(
20:59:39
20.05.2008
20.05.2008

spartra
-> Labros: nu pěkná cena já když to dal tak sem byl na 750 za kombičko v tdi, to jsem se úplně nerozchcapoval

20:55:36
20.05.2008
20.05.2008

Milan 136
-> Petr105l: co Ti vadí na řízení na octavii II?a co Ti tam vrže? to by mě zajímalo. a ty omezovače drží úplně normálně. třeba kterej plast Ti připadá lacině?
řekl bych že docela přeháníš s kolika autama máš zkušenost?
řekl bych že docela přeháníš s kolika autama máš zkušenost?
19:47:29
20.05.2008
20.05.2008

Labros
-> Petr105l: a z těch omezovačů dveří bych nedělal zas takovou trágu, jsou měkčí, ale možná je to záměr, aby se s dveřma nemuselo třískat. Ale v jinejch věcech máš možná kus pravdy.
19:44:03
20.05.2008
20.05.2008

Labros
-> Petr105l: Já jel o víkendu s 1.6 benzín a asi před 2 týdny s 1.9TDi, s hodně věcma co píšeš se dá souhlasit, taky mi vadí pedály, řazení, středová konzole tlačící do holeně, materiál sedaček, a možná ještě pár věcí, ale celkově mi to auto připadá docela solidní, v Avensisu mě vezl kolega docela dávno a nemám aktuální porovnání ani cenový, ale zas tak mega zázrak mi to nepřišlo... Já bych se jedničkový oktávce v kombíku nebránil, ta se mi moc líbí, samozřejmě bych to ještě porovnal s hodně autama ve stejný třídě. Škoda, že jsou oktávky u nás tolik okoukaný, hlavně ty jedničkový jsou podle mě vzhledově moc povedený.
19:24:51
20.05.2008
20.05.2008

Petr105l
-> Labros: ale ja nemluvim o vybave, az na dalkove otevirani nadrze to tam vsechno je, a tak nejak to povazuju u auta za vic jak 600tis za standart.
Mluvim o prisernem rizeni, omezovace dveri u noveho auta pusobi jako u rozpadle skodovky - skoro ty dvere v kopci ani neudrzi, auto ma najeto 6000km a uz zacinaji povrzavat plasty a spolujezdcova sedacka, kolem 120km/h je hladina hluku od kol a huceni vetru oproti treba Avensisu az zarazejici, plasty v interieru pusobi velmi lacine a ten kus gumy visici vzadu ze dveri to vsechno jen podtrhuje. A to nemluvim o tragickem motoru, drhnoucim razeni, pedalech naprosto bez citu a nepouzitelnem zadnim ostrikovaci.
Proste to auto pusobi hrozne levne a odflaknuta a vubec nepusobi dojmem, ze "stoji" za ten ranec co za nej u skodovky chteji.
Mluvim o prisernem rizeni, omezovace dveri u noveho auta pusobi jako u rozpadle skodovky - skoro ty dvere v kopci ani neudrzi, auto ma najeto 6000km a uz zacinaji povrzavat plasty a spolujezdcova sedacka, kolem 120km/h je hladina hluku od kol a huceni vetru oproti treba Avensisu az zarazejici, plasty v interieru pusobi velmi lacine a ten kus gumy visici vzadu ze dveri to vsechno jen podtrhuje. A to nemluvim o tragickem motoru, drhnoucim razeni, pedalech naprosto bez citu a nepouzitelnem zadnim ostrikovaci.
Proste to auto pusobi hrozne levne a odflaknuta a vubec nepusobi dojmem, ze "stoji" za ten ranec co za nej u skodovky chteji.
18:51:41
20.05.2008
20.05.2008

Labros
-> Petr105l: Oct II Combi Ambiente za 650 tis rozhodně není holobyt, jak píšeš.
Když si dáš konfigurátor a zvolíš toto auto, máš tam možnost kouknout se na výbavu.
Je tam:
ABS+MBA+EBV+MSR+ASR
Airbag řidiče a spolujezdce s přitahovači před. bezpečnostních pásů
Bederní opěry vpředu
Boční airbagy vpředu
Centrální zamykání, SAFE systém + klíček s osvětlením
Climatic - klimatizace s automatickou regulací
Dálkové ovládání víčka palivové nádrže
Deaktivace airbagu spolujezdce
Dvě čtecí lampičky pro řidiče a spolujezdce
Dvoutónová houkačka
El. nastavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka
El. ovládání oken vpředu
Elektromechanický posilovač řízení
Tři hlavové opěrky vzadu
Imobilizér, štítek s VIN kódem
Kotoučové brzdy vzadu
Multifunkční ukazatel
Odkládací prostor v bočním obložení zavazadlového prostoru
Odkládací schránka s víkem pod rádiem
Odkládací schránka v přístrojové desce u spolujezdce osvětlená, klimatizovaná
Osvětlení zavazadlového prostoru - dvě lampičky
Přední mlhové světlomety
Roletový kryt v zavazadlovém prostoru
Příprava pro uchycení dvou dětských sedaček na zadních sedadlech
Radiopříprava (4 repro vpředu, sklopná neodnímatelná anténa)
Signalizace nezapnutí bezpečnostního pásu řidiče
Síť pro upevnění zavazadel v zavazadlovém prostoru
Stěrač zadního okna s ostřikovačem
Tónovaná skla
Tři tříbodové bezpečnostní pásy vzadu
Výklopná odkládací schránka pod sedadlem spolujezdce
Výškově nastavitelné sedadlo řidiče a spolujezdce
WIV (flexibilní servisní intervaly)
Zadní sedadla dělená a sklopná, s loketní opěrou
Zvuková signalizace nevypnutých světel
Zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru
To mi zas tak málo za ty prachy nepřipadá.
Když si dáš konfigurátor a zvolíš toto auto, máš tam možnost kouknout se na výbavu.
Je tam:
ABS+MBA+EBV+MSR+ASR
Airbag řidiče a spolujezdce s přitahovači před. bezpečnostních pásů
Bederní opěry vpředu
Boční airbagy vpředu
Centrální zamykání, SAFE systém + klíček s osvětlením
Climatic - klimatizace s automatickou regulací
Dálkové ovládání víčka palivové nádrže
Deaktivace airbagu spolujezdce
Dvě čtecí lampičky pro řidiče a spolujezdce
Dvoutónová houkačka
El. nastavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka
El. ovládání oken vpředu
Elektromechanický posilovač řízení
Tři hlavové opěrky vzadu
Imobilizér, štítek s VIN kódem
Kotoučové brzdy vzadu
Multifunkční ukazatel
Odkládací prostor v bočním obložení zavazadlového prostoru
Odkládací schránka s víkem pod rádiem
Odkládací schránka v přístrojové desce u spolujezdce osvětlená, klimatizovaná
Osvětlení zavazadlového prostoru - dvě lampičky
Přední mlhové světlomety
Roletový kryt v zavazadlovém prostoru
Příprava pro uchycení dvou dětských sedaček na zadních sedadlech
Radiopříprava (4 repro vpředu, sklopná neodnímatelná anténa)
Signalizace nezapnutí bezpečnostního pásu řidiče
Síť pro upevnění zavazadel v zavazadlovém prostoru
Stěrač zadního okna s ostřikovačem
Tónovaná skla
Tři tříbodové bezpečnostní pásy vzadu
Výklopná odkládací schránka pod sedadlem spolujezdce
Výškově nastavitelné sedadlo řidiče a spolujezdce
WIV (flexibilní servisní intervaly)
Zadní sedadla dělená a sklopná, s loketní opěrou
Zvuková signalizace nevypnutých světel
Zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru
To mi zas tak málo za ty prachy nepřipadá.
18:20:20
20.05.2008
20.05.2008

Petr105l
-> Labros: ted koukam do ceniku Skodovky a Oct II Combi Ambiente (Classic se s 2,0TDI nedela) s filtrem pevnych castic stoji 665 900,- nevim co vsechno ta vybava obsahuje a nevim, kde se vzalo tech 50,000 navic u te "nasi" Octy, ale stejne mi to prijde trosku moc.
Proti jizdnim vlastnostem nemam kriveho slova a je mi jedno jakou napravu to ma, stejne tomu nerozumim :D Kazdopadne, kdyby tem jizdnim vlastnostem odpovidal i zbytek auta, tak si neni nac stezovat, ale takhle mi prijde, ze minimalne 100 - 150,000 platime za nic.
Proti jizdnim vlastnostem nemam kriveho slova a je mi jedno jakou napravu to ma, stejne tomu nerozumim :D Kazdopadne, kdyby tem jizdnim vlastnostem odpovidal i zbytek auta, tak si neni nac stezovat, ale takhle mi prijde, ze minimalne 100 - 150,000 platime za nic.
17:29:56
20.05.2008
20.05.2008

Labros
-> Petrxall: ok sorry, začátek jsem nějak ignoroval 

17:29:00
20.05.2008
20.05.2008

Labros
-> Petr105l: takže 1% z ceny auta je přes 7000, nebo jak jsi to myslel? Otec má Oct II teda v benzínu 1.6, ale s celkem bohatou výbavou, automatická klima, tempomat, rádio s cd, brzd.asistent, abs,esp,esr, metalíza, stála necelých 500 tisíc v době, kdy se akorát začala prodávat. Takže přes 700 tisíc se mi zdá fakt moc. A dvojková oktávka už nemá vzadu zkrutnou příčku.
17:28:12
20.05.2008
20.05.2008

Petrxall
-> Labros: jj 44kW.. má to teprv 6 tísic najeto, tak třeba se ještě probudí
17:27:58
20.05.2008
20.05.2008

Nwkt
-> Labros: se koukni na to video znova 

17:24:44
20.05.2008
20.05.2008

Labros
-> Nwkt: já nevim 

17:21:48
20.05.2008
20.05.2008

Nwkt
-> Labros: že by 44kW 

17:21:08
20.05.2008
20.05.2008

Labros
-> Petrxall:
16 vteřin? Tak to není tak zlý. Která verze motoru je to?

17:20:26
20.05.2008
20.05.2008

Petr105l
-> Crestik: ja nerikam, ze to jsou spatna auta a ti kdoz si je koupi jsou kokoti. Rikam, ze to jsou ve srovnani s konkurenci auta neprilis technicky vyspela s tristni nabidkou motorizaci a vzhledem ke svym kvalitam jsou, alespon u nas, trosku presprilis draha.
Nedavno dostala pritelkyne jako sluzebaka Octavii II 2,0TDI f pastelce, f kombalu, f sestikvaltu, na plechacih. Ma to volant, sedacky, gumove koberce, loketni operku a tempomat, tim seznam priplatkove vybavy konci .
Pouziva ho i k soukromym ucelum a za to ji mesicne zvysuji zaklad dane o 1% z ceny auta. Povozil jsem se v tom, prozkoumal interier a tipoval okolo 4500 mesicne.
Malem jsem ztratil vedomi, kdyz na me vybafla cifru zacinajici sedmickou.
Nechapu jak skodovka muze za auto s tak zastaralym motorem, na kterem je tolik videt, ze se trochu presprilis setrilo uplne vsude, chtit tak nehoraznou castku a jeste mene chapu lidi, kteri jsou ochotni si takove auto koupit za vlastni penize, kdyz za stejnou cenu poridi auto s modernim, tichym motorem, ktery nema krivku pociveho momentu napadne podobnou Diracovu impulsu, kde volant neni s rizenim spojen pres zelatinovou kostku, kde funguji omezovace dveri, kde po 6000km nezacne vrzat pristrojova deska, kde dostanes na dverich kufru opravdove madlo a ne kus gumy atd, atd, atd.
Nedavno dostala pritelkyne jako sluzebaka Octavii II 2,0TDI f pastelce, f kombalu, f sestikvaltu, na plechacih. Ma to volant, sedacky, gumove koberce, loketni operku a tempomat, tim seznam priplatkove vybavy konci .

Pouziva ho i k soukromym ucelum a za to ji mesicne zvysuji zaklad dane o 1% z ceny auta. Povozil jsem se v tom, prozkoumal interier a tipoval okolo 4500 mesicne.
Malem jsem ztratil vedomi, kdyz na me vybafla cifru zacinajici sedmickou.
Nechapu jak skodovka muze za auto s tak zastaralym motorem, na kterem je tolik videt, ze se trochu presprilis setrilo uplne vsude, chtit tak nehoraznou castku a jeste mene chapu lidi, kteri jsou ochotni si takove auto koupit za vlastni penize, kdyz za stejnou cenu poridi auto s modernim, tichym motorem, ktery nema krivku pociveho momentu napadne podobnou Diracovu impulsu, kde volant neni s rizenim spojen pres zelatinovou kostku, kde funguji omezovace dveri, kde po 6000km nezacne vrzat pristrojova deska, kde dostanes na dverich kufru opravdove madlo a ne kus gumy atd, atd, atd.
16:48:00
20.05.2008
20.05.2008

Petrxall
12:01:51
20.05.2008
20.05.2008

Nwkt
-> Crestik: Bych řek, že to myslí ze srandy, viz smajl na konci 

12:00:17
20.05.2008
20.05.2008

Crestik
-> Petr105l: jasně, podprůměrné, a ti lidi nejen v ČR je furt kupujou jak urvaní a chválí si je, to jsou kokoti, co...a co bys doporučil, experte?... chce to taky trochu objektivnosti...
10:50:26
20.05.2008
20.05.2008

Jaktak
-> UltraFan.: Taky jsem na to koukal. Ve skodovce mi pride dost veci nelogickych treba proc neopakovali vysledek fabie 2 v narazovych zkouskach kdyz mohly dostat 5 hvezdicek a zkazila jim to jen naka spatna zapadka ci co. Pak nechapu proc se fabie 2 montuje na starym podvozku predchozi fabie kdyz za chvili prisla nova ibiza s podvozkem uplne novym.
10:43:26
20.05.2008
20.05.2008

Martin136COUPE
-> Petr105l: Už sem to zmínil níže...ale stejně sou to vocasové...




10:40:25
20.05.2008
20.05.2008

Petr105l
-> Martin136COUPE 19.05.08 21:49:25: nojo, ale to je jen samotna vyrobni cena toho auta. Nezapomen, ze se musi nejak zaplatit naklady na vyvoj, navrh a modernizaci vyrobnich zarizeni, marketing, samotny prodej, neco se musi dat i tem cvicenym opicim u pasu atd. atd. Takze predstava, ze zku*vena Skodovka si vyrabi Superby za 100 klacku a jen tak z pleziru je prodava za 700, pricemz rozdil je cisty zisk, je docela zcestna :)
Abych nebyl OT: Fabie a Octavie obou generaci s libovolnou motorizaci jsou podprumerne vozy s nadprumernou cenou a kdo utrati vlastni penize za novy vuz bez velmi vyrazne slevy je bud blazen, nebo nevi co s penezma, takze vubec nevim co tu resite
Abych nebyl OT: Fabie a Octavie obou generaci s libovolnou motorizaci jsou podprumerne vozy s nadprumernou cenou a kdo utrati vlastni penize za novy vuz bez velmi vyrazne slevy je bud blazen, nebo nevi co s penezma, takze vubec nevim co tu resite

10:26:15
20.05.2008
20.05.2008

UltraFan.
-> Jaktak: Nova Octavia II je ve finsku o 170tis levnejsi...neprijde vam to trochu moc a ujety jak se k nam nase jedina automobilka macessky chova????
Od skodovky bych si nikdy nic nekoupil


10:23:51
20.05.2008
20.05.2008

UltraFan.
reakce na -> Rooney: 16.05.08 12:39:18
Jezis tak jel rychlejs no a co? ja se taky fabiema nenecham predjizdet...proste je nesnasim no...muj osobni nazor tak nekamenovat prosim
Jezis tak jel rychlejs no a co? ja se taky fabiema nenecham predjizdet...proste je nesnasim no...muj osobni nazor tak nekamenovat prosim
09:38:47
20.05.2008
20.05.2008

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Milan 136: co chceš od social edišn, komprese je u tehle motoru asi příplatková výbava




22:23:12
19.05.2008
19.05.2008

Jaktak
-> Labros: Jj to je von,hlavne ta 1,8 je vazne dobra jede to jak dvoulitr a bere to jak 14ka.
22:20:13
19.05.2008
19.05.2008

Labros
-> Jaktak: No jestli myslíš tu 5dvéřovou evropskou verzi (UFO), tak to je právě první Civic s McPhersonem a torzní příčkou
Nikdo moc nechápe proč, japonskej 4D má pořád poctivý nápravy. Ale to pětidvířko je zajímavý.

22:12:41
19.05.2008
19.05.2008

Samantus
Dneska sem si mastil na skoleni z pardubic do melnika mondeem 2008 1.6 benzin, to byla erektivni jizda, jako jede to slusne, ale akcelerace jako u 120ky:-)
22:07:55
19.05.2008
19.05.2008

Jaktak
-> Labros: Ten novej civic se mi hrozne libi, jednou bych si ho chtel poridit. Podle me je to perfektni auto.
22:05:01
19.05.2008
19.05.2008

Jaktak
-> Martin136COUPE: Tedka jsem nedavno cet porovnani ceniku skodovky a vyslo najevo ze fabie se prodava v Cesku nejdraz a nejlevnejc snad na Malte.
21:57:28
19.05.2008
19.05.2008

Martin136COUPE
-> havlik: Takže jen tak z hecu 50% ceny je zisk jo ? Chápu že je tam ještě doprava na prodejnu a další kraviny...ale je to mazec...
21:51:32
19.05.2008
19.05.2008

havlik
-> Martin136COUPE: vyčíslená škoda byl asi 350 ale tak ber to z tý stránky že se to neprodávalo a vlastně to byl jen material a práce
21:49:25
19.05.2008
19.05.2008

Martin136COUPE
-> Jaktak: No tak se dostáváme k tomu proč je to tak drahý že jo ?
Krásný příklad je novej Superb...chtěli začínat někde na 800 - 900 tis...a prej že to je asi moc, tak ho dáme od 690 tis...fakt úžasný...je vidět jak nás maj na háku...
No a když jim ho ukradli nebo si ho rozbili nebo co se to tenkrát stalo v Kvasinách tak škoda za komplet auto asi 170 tis nebo min...uz neim...
Takže tak...
Krásný příklad je novej Superb...chtěli začínat někde na 800 - 900 tis...a prej že to je asi moc, tak ho dáme od 690 tis...fakt úžasný...je vidět jak nás maj na háku...
No a když jim ho ukradli nebo si ho rozbili nebo co se to tenkrát stalo v Kvasinách tak škoda za komplet auto asi 170 tis nebo min...uz neim...
Takže tak...
21:46:38
19.05.2008
19.05.2008

Labros
-> Jaktak: Do Fabie se víceprvková zadní náprava asi nikdy dávat nebude, to máš pravdu. Ale třeba Honda dává dopředu lichoběžník a dozadu double wishbone jak do 140kilowatový Integry, tak do Civica v základní 1.4 (krom poslední generace v evropský verzi.) Jde prostě o priority. Fábka je relativně bezpečný auto pro masy.
21:30:52
19.05.2008
19.05.2008

Jaktak
-> Labros: To mas pravdu, ale predstav si kdyby se mela davat do fabie viceprvkova zadni naprava kolik by pak stala uz tak ted draha fabie. Nebo kdyby fabie mela hydraulickej podvozek.
21:26:44
19.05.2008
19.05.2008

Labros
King 19.05.08 19:11:01 napsal: -> Labros: To je ono - občas vydráždit :) Kolik to tak trvá, než se ta 1,4ka zabržděná předjíždějícím kamionem vydráždí na skutečných 180? :)
No jo, dostal jsi mě, fabie 1,4 se prostě nemůže rovnat mondeu dvoulitru fturbodehtu
Ale to je na jinou diskuzi...
No jo, dostal jsi mě, fabie 1,4 se prostě nemůže rovnat mondeu dvoulitru fturbodehtu

21:24:18
19.05.2008
19.05.2008

Labros
Jaktak 19.05.08 19:30:18 napsal: -> King: ty to myslis jinak nez ja s tema jizdnima vlastnostma. Fabie ma jedny z nejlepsich jizdnich vlastnosti ve svy tride, ale kdyz se to porovna s autama jinych trid tak uz tak dobry nebudou.
A proč by nemohly být? Musí mít větší auto vždycky lepší jízdní vlastnosti, než menší? Proč jezdí wrc C4 a ne C5, focus a ne mondeo, fabie nahradila oktávku? Nevidim důvod, proč by mělo menší auto se stejnou konstrukcí hůř držet stopu, než větší, proč by mělo mít delší brzdnou dráhu, proč by se mělo víc naklánět atd. To přece závisí na jinejch věcech, než jen rozměry...
A proč by nemohly být? Musí mít větší auto vždycky lepší jízdní vlastnosti, než menší? Proč jezdí wrc C4 a ne C5, focus a ne mondeo, fabie nahradila oktávku? Nevidim důvod, proč by mělo menší auto se stejnou konstrukcí hůř držet stopu, než větší, proč by mělo mít delší brzdnou dráhu, proč by se mělo víc naklánět atd. To přece závisí na jinejch věcech, než jen rozměry...
21:18:07
19.05.2008
19.05.2008

Jaktak
-> Crestik: To vubec ne, ale je jasny ze se fabie nemuze rovnat 7 bmw, fabie se ve svoji tride chova na silnici asi nejjistejs a plno lidi si tady stezuje na jeji jizdni vlastnosti.