skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
pred a po
-> Jozka: jo jo dokud tu je, tak leží na čestném místě :D.
-> m8rinek 27.01.11 22:54:05: To je jak do obýváku mezi míšeňskej porcelán po babičce, ne na motor..

m8rinek .ja som svoje webre cistil suchým ladom a parada. Tie na foto je tiez super praca.OK
-> johaning: ja jsem spokojenej,odvedl jsi dobrou praci.Na ty kulicky jsem si vzpomnel az doma pri skladani,ale nasel jsem doma jine z nejakeho velkeho loziska,tak jsem je tam dal.

-> Mejot: druhej tu byl už před časem, mě to stačí takto... skoda110r.ic.cz/110r/lede
n110003.JPG
-> johaning: sakra jsem asi na něco zapomněl? :D Vše bylo v podstatě ok, chyběli maličkosti, jinak byly v nadstandradním stavu už před...
-> ondie:
-> johaning: sakra jsem asi na něco zapomněl? :D Vše bylo v podstatě ok, chyběli maličkosti, jinak byly v nadstandradním stavu už před...
-> ondie:

-> m8rinek: Taky slušný ! ..to je to chemický leštění ?
-> jarda.u1: pěkný,když to vydím složený.Vše bylo v pořádku???Máš umě ty kuličky pod ty kolečka ještě :-D
-> m8rinek: fakt husty
-> m8rinek: si složil z dvou jeden??





-> Davo: Slušný!
-> Pavel P.: jasně viko, ufo, odpojovač a samozřejmě těsněni
-> Davo: tak pak je od novýho k nepoznání... ale víko je nový, nemá číslo

jo novej a neviš kde bych ho asi sehnal edsr na glsku a to ještě nevim jestli bude chodit čistil jsem ho tech. benzin a zbytek ručni prace sylichrom
-> Davo: to je hustý...čím si ho čistil ? díky 

-> Davo: to je novej karbec, nás nenachytáš

-> jarda.u1: 

-> Hurdis: no co ti na to mám říct....jo, máš pravdu... Ale jsem ovlivněn, neboť peníze zatím chodí každý měsíc a mě živěj ty nový auta... o zbytku si můžu myslet co chci,ale to je tak jediný co s tim udělám. Spoustu věcí by bylo jinak třeba i na stávajících modelech, ale vždy mají hlavní slovo peníze a směr udaný koncernem.
Myslím že k historii se momentálně škodovka staví o chlup lépe než v době nedávné. Samozřejmě veřejně hlavně když je to třeba z marketingověobchodního hlediska...
na druhou stranu muzeum, jeho provoz, renovace a údržba těch aut stojí taky nemalé peníze, na to je třeba taky myslet.
-> Bedřich: Aha, tak to jo.... A kde vlastně přesně děláš ? Vim zhruba co, ale kde to nevím. jestli je to tajný tak mi pošli zprávu ;-)
Myslím že k historii se momentálně škodovka staví o chlup lépe než v době nedávné. Samozřejmě veřejně hlavně když je to třeba z marketingověobchodního hlediska...
na druhou stranu muzeum, jeho provoz, renovace a údržba těch aut stojí taky nemalé peníze, na to je třeba taky myslet.
-> Bedřich: Aha, tak to jo.... A kde vlastně přesně děláš ? Vim zhruba co, ale kde to nevím. jestli je to tajný tak mi pošli zprávu ;-)
-> Hurdis: Takový důvod to nemá.Původně se mělo jet Monte Carlo s tímto autem.Plány se poté změnily a pojede se s RS.S tímto autem se má jezdit vícero veteránských soutěží.
-> Max: Ano znám.Byli u nás,ale je-li nějaký problém volá se zadavatelce práce.
S mechaniky tak často v kontaktu nejsem.
-> Max: Ano znám.Byli u nás,ale je-li nějaký problém volá se zadavatelce práce.

-> Max: Mě právě hned. Automobilka se k historii s pompézností (v nejslabším možném měřítku) vrací pouze při prezentaci "nových" jmen zakládajících na pověsti a slávě modelů z let minulých.
Ačkoliv jiná než marketingová hlediska jsou s ohledem na historické modely jedno veliké TA-BU (zdravím R. Šmuclera
)
Bráno pouze z pohledu obyčejného laika byť se škodováckým zájmem. Ale i tak z hlediska motoristické etiky je to hanba.
Ta ale žebříčky prodeje netvoří a navíc k AZNP s.p., potažmo Škodě AUTO a.s. patří už desítky let, bez ohledu na politickou garnituru i majoritního vlastníka.
Nového modelu Škoda 120 se i přes současné základní objemy motorů stejně nikdy nečekáme.
Teoreticky mohl být zajímavý Populár nebo President vs. Phaetom. Utopie.
Ačkoliv jiná než marketingová hlediska jsou s ohledem na historické modely jedno veliké TA-BU (zdravím R. Šmuclera

Bráno pouze z pohledu obyčejného laika byť se škodováckým zájmem. Ale i tak z hlediska motoristické etiky je to hanba.
Ta ale žebříčky prodeje netvoří a navíc k AZNP s.p., potažmo Škodě AUTO a.s. patří už desítky let, bez ohledu na politickou garnituru i majoritního vlastníka.
Nového modelu Škoda 120 se i přes současné základní objemy motorů stejně nikdy nečekáme.
Teoreticky mohl být zajímavý Populár nebo President vs. Phaetom. Utopie.
-> Hurdis: no vidíš, to mě nenapadlo....že by kvůli našemu novému skvostu...ale možný je to. Když už nám povolili název, tak se tam s tim jede. A klasicky by se vzalo i kus historie....sám nevim, na marketingu kamarády nemám :-D
-> Bedřich: znáš někoho z muzea,myslim mechaniky...nebo s nimi přímo spolupracuješ ?
-> Bedřich: znáš někoho z muzea,myslim mechaniky...nebo s nimi přímo spolupracuješ ?

-> Bedřich: Bude to mít marketingový důvod týkající se www.auto.cz/skoda-fabia-m
onte-carlo-53576
I kdyby alespoň bude výsledkem renovace (replika) pěkného vozu.
I kdyby alespoň bude výsledkem renovace (replika) pěkného vozu.
-> banditta: to byly jen vrchní plechy ? lakový jen ty dva díly a zbytek rozleštěný ? "po" vypadá pěkně 

-> Bedřich: no...dobrej nápad. Do muzea se chystám od podzimu..dlouho jsem tam nebyl. Každý den jedu minimálně jednou kolem, občas jdu dokonce na pokladnu, což je stejná budova....ale v muzeu jsem nebyl... 

-> Z.Korky: vypada to dobre 

-> Max: Díky.Skoč do muzea, možná, že tam někde bude stát...
