skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
pred a po
Po .........po výmene predných a zadných pružín ......bolo to dobre jazdenie ale nie na naše cesty otrhol som stabilizator a čelo som už ani nenapraval furt ohnuté
-> castrol: JJ, to už je ale strop... už to dře i po cestě..
-> Majki: ty vole ale kleslo 

-> Thomas: Jenom do zítra, na vyprovokování kamoše který lehce snižoval. Jinak jsou to všechno staré věci které měly jít do sběru...
-> Majki: a příští sezónu už tam nebude nic
přeju dlouhou životnost přední nápravě 


-> Soptikmartin: paráda
-> Eidy: jojo trochu jsem to roztahnul.
-> Eidy:
Boha jeho to je pořádek!!
Já bych moh dělat tvůj dokonalej opak... takovej bordel svět neviděl a co mě víc vadí, že už ho nejde ani zvětšit... protože ty nový poklice co mám položený na troskách startérů, karburátorů a trafopáječce nějak nechtěj držet ten kryt motoru, kterej jsem sundal a dal jsem na něj ještě plechovky na šroubky... všechno to padá ze stolu dolů... a věř, že v se v tom pořádek fakt dělat nechce, když je toho tolika...
Ale tuhle stěnu na nářadí budu muset okopírovat (čti vymyslet).
Boha jeho to je pořádek!!

Já bych moh dělat tvůj dokonalej opak... takovej bordel svět neviděl a co mě víc vadí, že už ho nejde ani zvětšit... protože ty nový poklice co mám položený na troskách startérů, karburátorů a trafopáječce nějak nechtěj držet ten kryt motoru, kterej jsem sundal a dal jsem na něj ještě plechovky na šroubky... všechno to padá ze stolu dolů... a věř, že v se v tom pořádek fakt dělat nechce, když je toho tolika...


-> Eidy: s tečením nového brzdového systému mám bohaté skúsenosti 

-> Eidy: aha, tak držim palce 

-> T: Až tam budou destičky a bude odvzdušněno. třeba mi to někde poteče. Dneska jsem nasadil hadičky a teď upravuju lanovody.
-> Soptikmartin: Navařil jsi podběhy?

-> Eidy: : radši nám už ukaž brzdy před a po



-> Eidy: Mě fascinuje ten pořádek. To se to pak musí krásně dělat. Preciznost všude

-> Milan 136: Je to z bejvalýho servisu na náklaďáky. Možná ho z V3Sky vyndali.
-> tunerlada: Aspoň zbylo místo na další nářadí.
-> tunerlada: Aspoň zbylo místo na další nářadí.
-> Eidy: teďkom to ale na pohled vypadá že je tam toho nářadí o něco méně 

-> Eidy: ten ponk je mi nějak povědomej.nějakej takovej byl v pojízdnej dílně ve v3s
-> Antony: Zatím mě to baví. Ještě natřít ponk a na něj novou desku.

-> Eidy 26.02.13 19:15:57: páni, vždyť tě to nemůže ani bavit něco dělat, když máš všude takovej pořádek 

-> Enggik: myslíš toto? www.skoda110r.com/archiv/
.../33572_03.jpg
veľmi dlho som rozmýšľal že to poriešim takto no myslím že na naše podmienky to nie je nutné a do Kuvajtu sa nechystám
. Navyše tento by mal chladiť kapánek lepšie keď má tých trubiek viac.
veľmi dlho som rozmýšľal že to poriešim takto no myslím že na naše podmienky to nie je nutné a do Kuvajtu sa nechystám

-> TTomas: oka dik 

-> castrol: Ten zaklad +- asi ano, ale oni zkousej ruzny frekvence a to doma neudelas. Husek nam treba na racingach pred lety udelal serizeni za nejakejch 1200-1500 a to verim, ze treba Kurka nebo nekdo takovej bude urcite jeste levnejsi.
-> macko KE: Supr.
Dobrá identifikace
Hmm, tak to má Palo dobrou zplácaninu. Desta, Barkas
Aneb co RVHP dalo,klasika 


Hmm, tak to má Palo dobrou zplácaninu. Desta, Barkas




-> TTomas: dalo by sa to aj v domacich podmienkach zostelovat ,pytam sa neviem 

-> macko KE: joo chladič zajímavej, jen k němu znám jinou historku, než destu... Někde jsem viděl i dobový foto a článek...
-> m8rinek: ten chlapík opravuje chladiče viac ako 30 rokov, snáď ma neoklamal
, každopádne teraz je to už aj tak jedno kde bol, má lepšie využitie

-> Mach: Bude ti kazdej tlumic jinak tlumit...to chce ted seridit na masine.
-> macko KE: My teda v destě měli něco jako tohle www.support-business.com/
img_n/40205.gif
a po
komplet vyčistený, oprava vypúšťacieho ventilu a výmena horného dekla za ten správny
ešte porovnať medené lamelky a bude ako nový
Zaujímavosť: originál chladič na 110R má dva rady trubiek celkovo 82 ks, tento má tri rady a 139 ks
komplet vyčistený, oprava vypúšťacieho ventilu a výmena horného dekla za ten správny
ešte porovnať medené lamelky a bude ako nový
Zaujímavosť: originál chladič na 110R má dva rady trubiek celkovo 82 ks, tento má tri rady a 139 ks
pred
-> afro100: ,-> Enggik: o tomto chladiči sme sa bavili v rubrike Identifikace dilu, už viem z čoho je. Chlapík v oprave ho spoznal hneď, je z vysokozdvižného vozíka
-> afro100: ,-> Enggik: o tomto chladiči sme sa bavili v rubrike Identifikace dilu, už viem z čoho je. Chlapík v oprave ho spoznal hneď, je z vysokozdvižného vozíka

-> castrol: v HP ne, zatím sám.. netekly tak jsem to zkusil
-> Mach: v HPcku ? tak asi ne co ?
-> castrol: výměna olejů a povrchová uprava. po sezoně uvidíme co bude
-> Pavel P..: Když ji budeš vyhazovat, tak já bych si ji vzal 

Pavel P.. 17.02.13 19:29:16 napsal:
→ Enggik: jojo hned se mě tehdá ptala nač to tam mám…
na přikrytí ideální :-)
ted už to nikoho nezajímá..... majitelka na podzim umřela

→ Enggik: jojo hned se mě tehdá ptala nač to tam mám…
na přikrytí ideální :-)
ted už to nikoho nezajímá..... majitelka na podzim umřela




-> Mach: repas alebo len striekane
-> Pavel P..: Jo jestli to máš na utírání rukou tok to ti to schvaluji
-> J3STER: Ja tiež motorčekový pohon, vytočil na 60km/h (1min), odstopol čas, a podla toho nastavoval 

-> škoda caddy: Taky občas potřebuješ kladivo na opravu škodovky ne? A srp se hodí na posekání trávy před garáží.
