skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
pred a po
-> MB_CML: Ještě mám dobrou zkušenost s Carlanem. Jen pokud je ten hliník čistej, tak ho to ztmaví. Ale zase na druhou stranu - schválně jsem kdysi pískovanej hliník Carlanem napatlal - pasivace problěhla řízeně a dál to oxidovat už nikdy nebude... Jen to není prostě tak lesklý.
-> Bukaj: Z vlastní zkušenosti je lepší to fakt odvézt na nějakou Wapku... Umeješ, necháš oschnout, napatláš odstraňovačem mastnoty a výsledek je bez "práce". vyplatí se do toho investovat ten čas, projetý benzín/naftu atd. Zaslepit díry, kterými by dovnitř mohla vniknout voda je to nejmenší
Na oxidaci docela slušně funguje Coyotečistič motorů...
Na oxidaci docela slušně funguje Coyotečistič motorů...
-> StepaNoFUN: To jo, ale a) nemám to nikde v okolí k dispozici, b) stojí to peníze a musí se kvůli tomu někam jezdit a c) voda se dostane dovnitř a musí se hned rozebrat, aby se zabránilo škodám, způsobeným korozníkem (což by tedy v případě této převodovky bylo stejnak asi jedno)![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bukaj: Tak ono WAPkou v práci na mycím kanále je to něco jinýho než doma... Navíc když ta WAPka "umí" 200Bar při 100°C (průtok 1,2m3 za hodinu) a nebo 140°C při 25Bar... Tím už jde dolů skoro vše...
-> Bukaj: jasne ja som prevodovku tiež len umyval lestil kefkoval,,makacka, (ziadny piesok,)ale blok motora tam bez sance jedine opieskovat,,![10](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
to je vyhoda fotaku,,skoro všetko vyzera lepsie jak v skutočnosti,,,ja by som fotky inač ani nerobil,,,:-))))
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
to je vyhoda fotaku,,skoro všetko vyzera lepsie jak v skutočnosti,,,ja by som fotky inač ani nerobil,,,:-))))
-> Minott: Ale po opískování ztratí "original look" a vypadá jak tryskané díly od Felicie dál
Já mám raději ty hladké škodovácké odlitky. A na tu oxidaci fakt docela funguje dráťák, jen je to piplačka. A na fotkách to vypadá líp, než v reálu![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bukaj: pekne si ju vyglancoval,, ta oxidacia je najhorsia,,to nejde dole ani bohovi,,osobne si myslim že najlepšie opieskovat,,ked je možnost,,![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> StepaNoFUN: Ale Wapkou na své zahradě to dělat nehodlám a ta stejně nevyřeší oxidaci a ani všechen sajroš.
Nicméně uvnitř už to nevypadá tak slavně - majitel nebude nadšen...![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Nicméně uvnitř už to nevypadá tak slavně - majitel nebude nadšen...
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Bukaj: A přitom to jde z 95% zvládnout WAPkou a zbytek jen doladit...
Ale každopádně "klobouk dolů". ;-)
Ale každopádně "klobouk dolů". ;-)
A po pěti hodinách se špachtlí, drátěným kartáčem, benzínem, štětečkem a zubní kefkou:
(první a nejhnusnější část práce víceméně hotova)
(první a nejhnusnější část práce víceméně hotova)
-> Sparco 19.03.17 11:57:01: Pekna prace, co s tim ale planujes jezdit? Pekne zakryte kapsy podbehu. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Bude vic fotek ze stavby?
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Bude vic fotek ze stavby?
10 let se těším, že to sem jednou dám. Tak máme hotovo. Toto před ..........
Jedna lišta kolem okna, cca hodina a třičtvrtě práce, ale stojí to za to, ikdyž na té fotce to není až tak vidět.
-> Nwkt: Tak mě se zase víc líbí tenhle starší design. Jinak o se týká ceny, tak samotný volant mě stál 1300, což vzhledem k tomu, že je nepoužitý, si myslím, že není moc. Airbag teda 1500, a znak 150 Kč. Sakumprásk kolem 3 tis., což je běžná cena za ohmataný komplet RS.
-> alesek - 105 S: Jsi mohl dát ten seat za zlomek "RS"
já měl cupru, dle mě daleko hezčí
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Nwkt: Ne ne, volant je originál RS nepoužitý a airbag původně VW s přenýtovaným znakem.
-> alesek - 105 S: Volant z Leona s přelepeným znakem?
-> castrol: nerobim na zelezniciach
![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> Tomáššš: kludne sem mozes volaco inportovat ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> minno: to posli doliakom,ze tam nemaju vobec sneh tak par vagonov by im pomohlo :)
-> minno 07.01.17 18:17:50: Ještě štěstí, že jsi ty obrázky označil, jinak bychom si mysleli, že patří opačně a ten sníh jsi tam nanosil. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> minno: Prodám sníh. Zn. levně :D
-> Přema: No zbytečný, nebude to ve vodě a neoslabí to inhibitory koroze, který by se na tom vymlátily jen tam naleješ fridex :-D
Jen měděný ve vrtačce... je to víceméně zbytečný, ale líbí se mi to...
-> minno: Moje palubka cca rok 2007,symboly kontrolek z Feldy.Bohužel fotka svítících kontrolek neni.
-> radar75: na kontrolkách svietia celé symboly? Ak áno, daj foto :)
-> MATTESS: docela mi to dalo brouka do hlavy, jestli by se z nich dal slozit funkcni kus, treba do garaze obcas na naky cvaknuti. Na druhou stranu jestli dneska ty mobily nefotej skoro lip, ze asi nema smysl se tim zabejvat.
-> Vojťas: tehdy, když jsem v servisu řekl kolik má zhruba nafoceno, se ani nedivili, že mechanismus to nevydržel.
-> Tuner#2: já měl mechaniku v háji
-> Tuner#2: já měl mechaniku v háji
-> MATTESS 13.11.16 21:18:07: Aha, tak asi šéf měl KO čip - u někoho jsem to řešil.