skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
pred a po
12:41:22
03.07.2016
03.07.2016
Shackall
-> bibendum30 30.06.16 22:07:22: Neporadil bych si nijak. Tohle je práce, na kterou bych si absolutně netroufnul, která vyžaduje machra, kterým nejsem, se znalostmi, které nemám Samozřejmě klobouk dolů před každým, kdo něco takového umí.
20:22:38
02.07.2016
02.07.2016
bibendum30
-> Alenka: třeba WIKIPEDIE napoví cs.wikipedia.org/wiki/Res
taurov%C3%A1n%C3%AD
-> dragon_cb_cz: Díky
-> dragon_cb_cz: Díky
10:59:54
01.07.2016
01.07.2016
Alenka
-> bibendum30: a jak se to teda dělá?
10:38:40
01.07.2016
01.07.2016
dragon_cb_cz
-> bibendum30 30.06.16 18:25:43: Prdlajs tomu rozumím, ale vypadá to hezky
22:16:05
30.06.2016
30.06.2016
Dušan
-> bibendum30: podle me to je prace odbornika
22:07:22
30.06.2016
30.06.2016
bibendum30
-> Jarda/felda: Tady se snaží být někdo vtipný.....
Chtěl bych vás vidět jak by jste si poradily s 367 let starým bronzovým zvonem z roku 1649,
záchranou původního ručně kovářsky udělaného železa uchycení zvonu a původního dřeva.
Vše dát do podoby aby zvon opět fungoval jako po první instalaci včetně vyběhaných kovaných čepů a bronzových pouzder bez osy.
To je trochu jiný level než vyvařovat škodovku...
Chtěl bych vás vidět jak by jste si poradily s 367 let starým bronzovým zvonem z roku 1649,
záchranou původního ručně kovářsky udělaného železa uchycení zvonu a původního dřeva.
Vše dát do podoby aby zvon opět fungoval jako po první instalaci včetně vyběhaných kovaných čepů a bronzových pouzder bez osy.
To je trochu jiný level než vyvařovat škodovku...
21:53:20
30.06.2016
30.06.2016
Jarda/felda
-> bibendum30 30.06.16 21:47:55: silichrom a hadr ?
21:47:55
30.06.2016
30.06.2016
bibendum30
-> Shackall: Ne,restaurování probíhá zcela jinak
18:35:47
30.06.2016
30.06.2016
Shackall
-> bibendum30 30.06.16 18:25:43: Drátěný kartáč na flexe?
15:09:55
29.06.2016
29.06.2016
suri
-> Jarda - zrušená registrace 29.06.16 14:05:30: na Felde som tie ramená menil v 11/2014 a sú stále ako nové
14:05:30
29.06.2016
29.06.2016
Jarda - zrušená registrace
-> minno: a myslis, ze ma cenu alkytonovat nova origo ramena na feldu (ale ta origo barva se mi z toho teda sundavat nechce)? predpokladam rocni najezd lehce nad 30tis. km, na dalsich skoro 30tis. km mam jina auta a tam uz to je bez debaty, dokonce i s tou zabahnovanou nivou uz si hraju jako se skodovkou...
Jestli sed pro to rozhodnu, tak bych schodil i napravy - opiskovani, zinkovej epox, festB a alkyton
Jestli sed pro to rozhodnu, tak bych schodil i napravy - opiskovani, zinkovej epox, festB a alkyton
13:45:28
29.06.2016
29.06.2016
palinator
-> Sejki:
Mělo a podle všeho buben nikdy nebyl dole. Spíš ta drážka zvenku mi přijde divná.
Mělo a podle všeho buben nikdy nebyl dole. Spíš ta drážka zvenku mi přijde divná.
10:52:12
29.06.2016
29.06.2016
minno
Ad. ošetrovanie a natieranie častí náprav na aute. Dodal by som k tomu toľko, že je rozdiel, keď sa s autom jazdí 50 a viac tisíc km ročne (prevažne služobáky). Vtedy naozaj nemá význam natierať a ošetrovať hrdzavé ramená a pod., nakoľko vtedy sa to fakt skôr zoderie ako prehrdzavie...
Ale u rodinného auta, kedy s tým človek najazdí pár tisíc km ročne a vízia je mať to auto ešte ďalších pár rokov, v takom prípade aj ošetrenie "spotrebných dielov" má určite význam....
Ale u rodinného auta, kedy s tým človek najazdí pár tisíc km ročne a vízia je mať to auto ešte ďalších pár rokov, v takom prípade aj ošetrenie "spotrebných dielov" má určite význam....
08:54:28
29.06.2016
29.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> palinator: co ty drazky uvnitr? To nemelo klinek?
23:38:30
28.06.2016
28.06.2016
palinator
Menší humus... Teď to brzdí i na ručku moc pěkně, tak doufám, že si to ty brzdy nerozmyslej.
Pomáhal mi s tim (resp. ukazoval mi jak to mám dělat) kámoš, neuvěřitelný jaký triky maj lidi který to půl svýho života dělali.
E: tak to vypadá, když už je technická fakt potřeba. Takže od rána skoro do půlnoci v garáži.
Pomáhal mi s tim (resp. ukazoval mi jak to mám dělat) kámoš, neuvěřitelný jaký triky maj lidi který to půl svýho života dělali.
E: tak to vypadá, když už je technická fakt potřeba. Takže od rána skoro do půlnoci v garáži.
20:52:25
28.06.2016
28.06.2016
Milan 136
-> Tuner#2: to udelas sam i bez zvedaku
Ja ne budu na mym delat v sobotu
Ja ne budu na mym delat v sobotu
20:43:29
28.06.2016
28.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 28.06.16 20:23:15: Ještě ne, švagr neměl volno na zvedáku a ani čas Ještě dám péči interiéru až teď bude čas a pak snad na to dojde řada
20:39:15
28.06.2016
28.06.2016
MajoLR
-> Jirik_Tuňák1983 28.06.16 09:52:04: ...treba zásterky /lapače/.
20:23:15
28.06.2016
28.06.2016
Milan 136
-> Tuner#2: rozvody uz mas taky hotovy?
14:17:49
28.06.2016
28.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.06.16 14:00:44: No, když vidím jak se v tom nimráš (myšleno pozitivně), tak raději hlásím co trápí kolegy, abys třeba na něco nezapomněl a pak nebylo pozdě.
Stejně je to smuntí, když se člověk stará a stejně to ve finále rozmrdlá na našich silnicích. Jediné auto, kde ani po nájezdu 70 nebo 80000 km po českých silnicích nezačalo nic klepat nebo drnčet byla moje bývalá Xantia. U následujících už to tak nebylo a stačily na to průměrně 2 roky stejné trasy.
Stejně je to smuntí, když se člověk stará a stejně to ve finále rozmrdlá na našich silnicích. Jediné auto, kde ani po nájezdu 70 nebo 80000 km po českých silnicích nezačalo nic klepat nebo drnčet byla moje bývalá Xantia. U následujících už to tak nebylo a stačily na to průměrně 2 roky stejné trasy.
14:00:44
28.06.2016
28.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 28.06.16 11:25:28: Okolo brzdoveho jsem to mel taky jen podstatne mene a pak u jednoho osvetleni RZ. Okolo znaku OK. Tapec byl sundanej, vse osetreno 2* zakladem a dostrikano sprejem
11:53:38
28.06.2016
28.06.2016
Jirik_Tuňák1983
Jinak už jsem to sem dával. Nová TOY RAV4 má podle mého ochranu podvozku ještě úspornější. Nějaké rozvařené pásy, které mají za fci asi co nejlépe zadržovat sůl a bordel. Zbytek je jen poprášený fixírkou. Mnohé části nechráněné ani tou lepenicí.
11:53:11
28.06.2016
28.06.2016
Jirik_Tuňák1983
Jinak už jsem to sem dával. Nová TOY RAV4 má podle mého ochranu podvozku ještě úspornější. Nějaké rozvařené pásy, které mají za fci asi co nejlépe zadržovat sůl a bordel. Zbytek je jen poprášený fixírkou. Mnohé části nechráněné ani tou lepenicí.
11:25:28
28.06.2016
28.06.2016
Jirik_Tuňák1983
Ještě bych preventivně, jestli zasvěcení souhlasí, číhnul pod zadní tapec na pětkách.
Tohle má kolega na 2005ce.
Tohle má kolega na 2005ce.
11:07:24
28.06.2016
28.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 28.06.16 10:52:39: Prahy a dutiny pod podbehama jsem delal voskem stejne tak jako pak trubky napravnice.
10:52:39
28.06.2016
28.06.2016
suri
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.06.16 21:08:07: ešte by bolo poriešiť dutiny , budem sa toho musieť chytiť niekedy aj ja
10:17:07
28.06.2016
28.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> suri 28.06.16 10:13:28: To na toto auto moc nesedí. Ale asi to bylo lakované vodovkama, páč se barva odrbala wapkou na zahradě.
Tatík myl 120ku max. 1 - 2x ročně a pak když jí prodával, tak byla jako nová. Takže pravidelné mytí není zárukou kvality, špína taky dobře konzervuje.
Tatík myl 120ku max. 1 - 2x ročně a pak když jí prodával, tak byla jako nová. Takže pravidelné mytí není zárukou kvality, špína taky dobře konzervuje.
10:13:28
28.06.2016
28.06.2016
suri
-> Jirik_Tuňák1983 28.06.16 09:52:04: Takéto prahy majú autá čo jazdia štrkové cesty, neumyté ako je rok dlhý ...
09:52:22
28.06.2016
28.06.2016
Jirik_Tuňák1983
2007ka. Takže z mého pohledu (stejně jako Honzovo), každé máchnutí štětcem je jedině plus.
09:52:04
28.06.2016
28.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> iDawe 27.06.16 18:13:09: I třeba přetřený šrouby na nápravě ti usnadní výhledově demontáž. Barva bránící průniku vlhkosti a rzi jde odstranit vždycky, ale muselo to být předtím samozřejmě hejbatelný.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.06.16 19:27:46: Bohužel 130 tkm není ukazatel bezproblémového provozu byť i třeba jen na další rok nebo dva. Stačí kvalitní díra a už to jede. To máš dycky tak. Přivezeš si ze zahraničí auto s třeba 150 tkm, odjedeš rok v ČR a můžeš nezřídka rozebírat, popř. se smířit že to holt někde klepne. Poloosy vypadají na některých i mladších autech hůře.
Oktávky II na prahy trpí hodně. Tady 2007ka.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.06.16 19:27:46: Bohužel 130 tkm není ukazatel bezproblémového provozu byť i třeba jen na další rok nebo dva. Stačí kvalitní díra a už to jede. To máš dycky tak. Přivezeš si ze zahraničí auto s třeba 150 tkm, odjedeš rok v ČR a můžeš nezřídka rozebírat, popř. se smířit že to holt někde klepne. Poloosy vypadají na některých i mladších autech hůře.
Oktávky II na prahy trpí hodně. Tady 2007ka.
21:49:10
27.06.2016
27.06.2016
Tomaso435
-> doking: já sem v klidu, já už tam kdysi byl
21:46:12
27.06.2016
27.06.2016
Pavell
-> Tuner#2: pěkná práce, také se chystám na podobnou očistu octávky. Ale moc chuť a čas není.
21:37:34
27.06.2016
27.06.2016
doking
-> Tomaso435: začnu to barvičkovat a objevím se pak v obludáriu :-D
21:33:09
27.06.2016
27.06.2016
Tomaso435
-> doking 27.06.16 21:28:48: právě sem započal, na autě je minimálně 25 fleků ale aspon to nerezne a z dálky i vypadá
21:28:48
27.06.2016
27.06.2016
doking
-> Tuner#2: Tomu autu je čtrnáct let a doteď u podběhů nic, si říkám,že to radši nebudu otvírat, oak se to rozjede a bude po ptákách :-D, sice už jsem měl nutkání se tam kouknout,ale zatím jsem si to vždy rozmyslel a ono taky mít to na zahradě nebo v garáži je něco jiného,takhle nechávám v pneuservisu přehazovat gumy a víc času na to neni a ani není kde sundat to kolo demontovat podběh a vrátit to zpátky, v centru Prahy mezi vajglama a psíma pozůstatkama se válet taky nic moc...
A třeba řešit ďubanec co je na horní hraně skla (resp na začátku střechy, je to tak 1 cm čtvereční,ale až na plech,tak je tam dejme tomu 0,5 mm schod, to jen tak nezamáznu,nezakytuju,resp to by skončilo lakováním celý střechy pomalu,aby to nebylo poznat, a to se asi né úplně vyplatí, jako mohl bych začít styl ala důchodce za minulého režimu, zamazávat všechno štetečkem.
A třeba řešit ďubanec co je na horní hraně skla (resp na začátku střechy, je to tak 1 cm čtvereční,ale až na plech,tak je tam dejme tomu 0,5 mm schod, to jen tak nezamáznu,nezakytuju,resp to by skončilo lakováním celý střechy pomalu,aby to nebylo poznat, a to se asi né úplně vyplatí, jako mohl bych začít styl ala důchodce za minulého režimu, zamazávat všechno štetečkem.
21:27:12
27.06.2016
27.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> iDawe 27.06.16 21:16:16: OMG, stále nechápu v čem je problém, že jsem oblepil kotouč? Přední štíty byly olezlé jen trochu a tohle bohatě do výměny kotoučů a destiče postačí. To samé třmeny, ty byly jen zoxidované a chtěl jsem aby to nějak pod Alu kolem vypadalo. Vše dělláno tak, aby to nestálo extra čas, ale pečlivě a důkladně na místěch, které reznou (mezi tím jsem pomalu 14 dní marodil) a na spodek a nápravnici jsem měl pátek večer a sobotu kdy byl volný zvedák u švagra. Já si myslím, že zespoda nějaké přetažení na okolní plech či plast ničemu nevadí a nijak si to neodporuje s tím, že to je kvalitní práce stejně jako to píšeš tady o té fotce -> iDawe 27.06.16 21:20:47:
21:20:47
27.06.2016
27.06.2016
iDawe
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.06.16 21:10:30: To je moc pěkný .. To odpovídá tvým pracem a schopnostem
21:16:16
27.06.2016
27.06.2016
iDawe
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.06.16 20:56:43: Vidíš to, řešíš že ti shnije poloosa a bodový sváry, ale kotouč oblepíš a třmen celej přepatláš.. nic nemá to smysl, tím co jsem ti chtěl říct bylo něco úplně jinýho. Třeba to že když už jsi byl na geometrii u "známýho" tak píšeš nemuselo se s excentrama vzadu nic dělat, protože byla geometrie dobrá, ale správně bys měl právě např tohle povolit aby až půjdeš dělat znovu geometrii třeba za rok dva to dokázal vůbec povolit. Takže bych se vysral na nějaký barvičky a kraviny kolem, ale promazal bych tyhle důležitý věci. Když už bych se do toho pouštěl. Aby se pak třeba t šrouby nemusely řezat, nežralo mě to nový kotouče s deskama atd.
Domluvil jsem
Domluvil jsem
21:13:16
27.06.2016
27.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 27.06.16 20:59:05: Netuším, myslel jsem, že je to origo, i se to tak tváří.
21:12:41
27.06.2016
27.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> iDawe: -> doking: takže nevím jak vy, ale já jsem rád, že jsem tomu dal včas péči a že to teď bude x let snad jen sloužit. Nepodchytit to teď, tak to za dva roky vypadá jako většina těch co mají 200 - 300 v bazarech, kde už jsou chycené předky prahů, reznou blatníky dole apod. Ani nechci vědět co bude pod podběhama...
21:10:30
27.06.2016
27.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Takže všude 2x dvousložkový základ a navrch lak. Zespoda napatláno plastickou hmotou co je na přetření spojů aby to vypadalo jako origo.
21:09:19
27.06.2016
27.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Tady taky, zevnitř to kolem metalízy jen prošlo a ta se stejně oloupala...
21:08:07
27.06.2016
27.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Tady je vidět, kde všude to v bodových svarech a tam kde se šoupe koberec už začalo korodovat. V oblasti tlumiče, vlevo, v pravo, vpravo dokonce odfouknutý ten nátěr přes sváry a pod tím svár orezlý. Je to hlavně v místech kontaktu, tam kde to v kontaktu není, je to OK.
Jo a vše až když jsem do toho dloubnul, jinak se to tvářilo pod plničem na první pohled OK, ale už byly vidět mikroskopické cestičky, tak jsem dloubnul a ejhle...
Jo a vše až když jsem do toho dloubnul, jinak se to tvářilo pod plničem na první pohled OK, ale už byly vidět mikroskopické cestičky, tak jsem dloubnul a ejhle...
21:03:16
27.06.2016
27.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Vzadu spoj nárazník a blatník - na pohled krásné, ale stačilo do toho dloubnout a metalíza odletěla a pod tím tohle.
21:02:23
27.06.2016
27.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Ze spoda taky odfouklý plastizol a pod tím oxidace, nechat to další dva roky, kvete to jako prahy na autech v bazarech...