skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
pred a po
02:30:52
10.04.2013
10.04.2013
Arnold
-> Karlos (WIO46): fájne
02:25:00
10.04.2013
10.04.2013
Karlos (WIO46)
-> Arnold: Jo jo, modulary. Mrkni do karty, nebo na fejsbůk, tam je víc fotek.
02:22:35
10.04.2013
10.04.2013
Arnold
-> Karlos (WIO46): to jsou mangelesy?? seknou tomu
02:20:54
10.04.2013
10.04.2013
Karlos (WIO46)
-> Arnold: To jsem rád.
02:15:55
10.04.2013
10.04.2013
Arnold
-> Karlos (WIO46): to se mi líbí
02:15:10
10.04.2013
10.04.2013
Karlos (WIO46)
Užovka po. Během tří let naprosto zvětral lak, nějak to spadlo k zemi a jsou na tom nějaký tuzinkový kola.
15:42:37
09.04.2013
09.04.2013
MOLSO
-> itchy: ja ju potom kupim od teba a zoderem ju pri prevoze skladovych zasob
22:05:09
07.04.2013
07.04.2013
Martin NM
-> itchy: ved je to na tebe.. samozrejme do renovácie sa nemôže pustiť každý, potrebuješ na to veľa penazí a hlavne času a samozrejme sú prednejšie veci ako autá
22:01:15
07.04.2013
07.04.2013
itchy
-> Martin NM: tak dozivotna renovacia skodoviek nie je cielom mojho zivota, su aj prednejsie veci a je to velka raroha, na to aby som ju dal do povodneho stavu bude musiet mat vela stastia
21:35:13
07.04.2013
07.04.2013
Martin NM
-> itchy: tak určite by bolo dobré to zrepasovať... ale to závisí iba od teba, len dúfam že sa nerozhodneš pre šrotovisko
21:32:12
07.04.2013
07.04.2013
itchy
-> Martin NM: isla tam 2cm lisovana doska a zinovany plech, snad to chvilu vydrzi, ptoom uvidim ci repas na veteran, srot, alebo predaj
21:22:25
07.04.2013
07.04.2013
Martin NM
-> itchy: ja by som tie dosky radšej vymenil hned, aby sa ti nestalo že náklad budeš mať pod korbou...
21:36:41
03.04.2013
03.04.2013
Klubko_
zbytek hadice k posilovaci ze skodarny poslouzil i v novejsi octe takze uz mi to neprisava falesnej vzduch a lip posiluje
19:30:07
29.03.2013
29.03.2013
castrol
-> alpin: ved aj btava je dost nizka ,myslim ze mne by sa to na fele nestalo
18:50:08
29.03.2013
29.03.2013
alpin
-> castrol: nejaký pretekár si dal na už od výroby nízku mareu športový podvozok, po druhej vani si to rozmyslel
18:23:24
29.03.2013
29.03.2013
Vojtisek
-> castrol: to teda
18:21:38
29.03.2013
29.03.2013
castrol
-> alpin: ved to -> Vojtisek: jj na fiat je to drahota
18:19:07
29.03.2013
29.03.2013
Vojtisek
-> castrol: tolik?
18:18:25
29.03.2013
29.03.2013
alpin
-> castrol: to si ešte dobre obišiel s plechovou , td a jtd už majú dyg-hliníkové
22:57:38
27.03.2013
27.03.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 27.03.13 22:24:45: Jasný, už tuším kam vítr vane
22:24:45
27.03.2013
27.03.2013
m8rinek
-> Tuner#2: Joo nějaká taková vačka z klacíku tu je... Ale pro tohle použití se uplně nehodí...
22:18:17
27.03.2013
27.03.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 27.03.13 21:15:44: Aha, já myslel, že tam bude něco víc než 260tka, mám pocit, žes tu psal něco o Argentině žes kupoval. S 260tkou to může mít to co tu zaznělo to bych v tom případě nevyvracel.
22:18:09
27.03.2013
27.03.2013
m8rinek
Myšlenka je jednoduchá, prodloužit špajz a využít víc spodek...
22:13:52
27.03.2013
27.03.2013
vhml
-> TTomas: prave, ono to jede vsude a nikde :-)
21:47:53
27.03.2013
27.03.2013
TTomas
-> vhml: Ja ji jezdil v erkomotoru a nemohl jsem si ji vynachvalit. Prislo mi, ze jede pekne dole i nahore. Ted jsem dal 300/300, tak uvidime:)
21:41:52
27.03.2013
27.03.2013
vhml
-> TTomas: jenze 280tka obecne je divna vacka. To nejede dole ani nahore. I když ji sám mám a nemuzu si ji vynachvalit. Ale na poklidnej výlet je to moc a na nejakej velkej sport málo
21:37:29
27.03.2013
27.03.2013
m8rinek
-> TTomas: 280 jsem měl a už asi ne, chci s tim pocestovat v poklidu, s 280 by to chtělo otevřít na výfuku, aby to vyplachovalo a taky by to chtělo upgradovat hlavu. Tohle najede 100tkm, aniž bych na to musel sáhnout a bude z toho příjemnej cestovní motor, kterej sežere jakoukoli N95 :).
21:35:20
27.03.2013
27.03.2013
TTomas
-> m8rinek: Zaklad je prave krasnej o tom absolutne zadna, jen ta vacka tomu bere horejsek. Uz s 280 by to bylo o necem jinem a myslim, ze ji taky casem poridis:)
21:27:44
27.03.2013
27.03.2013
m8rinek
-> T: já ;), ale já od toho žádný přehnaný očekávání nemám :D. Je to spíš myšleno tak, že pokud mám seriovej motor, nasadim na to webera, tak najednou nemám +30% výkonu ;). Ono má dcoe další kouzla oproti Jikovskejm záprdkům :D.
21:22:22
27.03.2013
27.03.2013
T
-> TTomas: : no nic moc, co budu vyprávět :-D
jasný pro zvuk všechno,ale jen jsem si vzpomněl na jedno moudro od m8...
-> m8rinek: : ....škoda proto, že si nejsem úplně jist,ale myslím, že jsi to psal Ty....kde nic není,ani weber nic nenajde....teď nevim jestli jsi to byl Ty nebo vhml...sakra, fakt nevim :-D ale myslel jsem , že jsi to byl Ty, tak proto jsem se divil.... jinak to vypadá krásně , o tom žádna, jen jsem čekal o něco větší výkon
jasný pro zvuk všechno,ale jen jsem si vzpomněl na jedno moudro od m8...
-> m8rinek: : ....škoda proto, že si nejsem úplně jist,ale myslím, že jsi to psal Ty....kde nic není,ani weber nic nenajde....teď nevim jestli jsi to byl Ty nebo vhml...sakra, fakt nevim :-D ale myslel jsem , že jsi to byl Ty, tak proto jsem se divil.... jinak to vypadá krásně , o tom žádna, jen jsem čekal o něco větší výkon
21:15:44
27.03.2013
27.03.2013
m8rinek
-> TTomas: asi tak...
-> T: Jestli tam bude tolik koní jako jsem měl na 12cce tak budu spokojen, krouťáku bude víc, proto taky přestavba na SP3,9...Proč škoda karbců? Maj se tu válet, nebo to má jezdit? Až je budu potřebovat na 1150, tak sundám z police další :D.
-> TTomas: Tak on to zas tak blbej motor není, spodek je supr (pseudoTčka, odlehčený čepy, lehký ojnice, klika lesk, setrvák frézovanej zevnitř), jen vačka a hlava jsou takový civilní, ale ne seriový (260 Krejbich, odlehčený poleštěný ventily, zvětšený kanály, KP 10,3/1). Nicméně s touhle vačkou a hlavou jsou karbce opravdu zbytečný luxus, ale zas proč si ho nedopřát. K tomu ten otevřenej Ronelt. Zítra se uvidí jak se to bude motat, jestli vůbec....
-> T: Jestli tam bude tolik koní jako jsem měl na 12cce tak budu spokojen, krouťáku bude víc, proto taky přestavba na SP3,9...Proč škoda karbců? Maj se tu válet, nebo to má jezdit? Až je budu potřebovat na 1150, tak sundám z police další :D.
-> TTomas: Tak on to zas tak blbej motor není, spodek je supr (pseudoTčka, odlehčený čepy, lehký ojnice, klika lesk, setrvák frézovanej zevnitř), jen vačka a hlava jsou takový civilní, ale ne seriový (260 Krejbich, odlehčený poleštěný ventily, zvětšený kanály, KP 10,3/1). Nicméně s touhle vačkou a hlavou jsou karbce opravdu zbytečný luxus, ale zas proč si ho nedopřát. K tomu ten otevřenej Ronelt. Zítra se uvidí jak se to bude motat, jestli vůbec....
21:15:25
27.03.2013
27.03.2013
TTomas
-> T: Tvoje schopnosti bych si absolutne netroufnul hodnotit, ale tenhle motor pojede dobre. Karburatory v tomhle pripadne skutecne moc nepridaji, ale ten zvuk a ten pocit za to stoji:) Casem prida nejakou lepsi vacku s liznutou hlavou a hned to bude o necem jinem.
21:06:06
27.03.2013
27.03.2013
T
-> TTomas: : krouťákem nebo tim mezi volentem a sedačkou ? pak jestli je to tak, pak mi přijde škoda těch karbeců.....no můj názor...
21:00:30
27.03.2013
27.03.2013
TTomas
-> T: Vic jak 80-85 bych taky netipoval, ale klidne bych se vsadil, ze tomu tvemu stadecku v klidu napraska:)
20:53:16
27.03.2013
27.03.2013
T
-> havlik: : no pokud mam mít já 80 na 5-ti kanálu s 280-tko a 1x weber, tak mi to taky přijde málo.....
15:45:39
27.03.2013
27.03.2013
havlik
-> Tuner#2: 260vačka a seriový výfuk?
15:43:09
27.03.2013
27.03.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
To by bylo hodně smutný s takovým krmením a vačkou...
15:17:22
27.03.2013
27.03.2013
havlik
-> T: tak 80
14:50:48
27.03.2013
27.03.2013
T
-> m8rinek: : kolik tak počítáš, že by to mohlo mít koníků odhadem ?
00:32:28
27.03.2013
27.03.2013
Eidy
-> m8rinek: Tak trochu dospěl.