
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
pred a po
-> Syny: 

-> Qwak: nie ale ako povedal on nestava lestenku
-> Syny: amen


-> Syny:
Má pravdu předsedo... 


-> Qwak: U ty jeho je to asi fuk :)
-> Fífa: hodí se to na emko ??

-> Milan 136: ??
nevím

-> spartra 09.11.11 20:10:45: ??
-> baal 09.11.11 19:55:29: tak to je síla
-> baal 09.11.11 19:55:29: tak to je síla

inac sorry az to niekto vezme ako reklamu podla mna je to celkom dobry test no . a to som laik
-> spartra: tak to hej reklama to asi je ale celkom dobre ukazali rozdiely a hlavne kvalitove no .
-> baal: teda koukám , tak trochu reklama na origo díly
někdo to i v diskuzi zmiňuje
akorát se video načítá strašně pomalu, budu se muset podívat jindy


akorát se video načítá strašně pomalu, budu se muset podívat jindy

-> spartra: auto.sme.sk/c/.../autosme
live-cinske-brzdy-vo-fabii
-skoncili-v-plamenoch.html
akurat tu to hovoril typek vo videu . takze z mojej hlavy to nieje .
akurat tu to hovoril typek vo videu . takze z mojej hlavy to nieje .
-> baal: tak jestli jsi moudrý- máš pravdu, tak to asi bude muset řešit vrakotechna

-> spartra: mali by tam byt lebo moze rezonovat ta platnicka piskat a tak pribrzdovat .
po, jenom ty plíšky(voděj desky na každý straně 4ks) tam musej bejt? pač jeden mě tam chybí, sada 8 kousků kolem 500, zrovna je nemaj
před
trochu na nejty na jedný straně

Na felde jsem montaz jsem montaz rozpery poznal. Ale cela ta felda je takova zbastlena, posvarovana a tudiz mekka.
Syny 08.11.11 06:36:39 napsal:
→ tunerlada: Tak ja vim co to dela, ale spis jestli se to
v provozu vyuzije :) Sam na aute nic takovyho nemam a tak by me zajimalo jakej
by to melo realnej prinos, kdyby to tam bylo.těžko říct jestli v provozu se to využije já si myslím že trošku jo,já mám na feldě už tu tužší kastli a dal jsem si tam tu rozpěru a stabilizátor z 1.6ky.Ondra má HP a rozpěry v předu i v zadu a auto sedí a drží brutálně to můžu potvrdit
ale z praktických důvodů na zadek do spotřebáka rozpěru vevařovat nebudu
→ tunerlada: Tak ja vim co to dela, ale spis jestli se to
v provozu vyuzije :) Sam na aute nic takovyho nemam a tak by me zajimalo jakej
by to melo realnej prinos, kdyby to tam bylo.těžko říct jestli v provozu se to využije já si myslím že trošku jo,já mám na feldě už tu tužší kastli a dal jsem si tam tu rozpěru a stabilizátor z 1.6ky.Ondra má HP a rozpěry v předu i v zadu a auto sedí a drží brutálně to můžu potvrdit

-> Tuner#2:
A ještě nedej bože někde zkusit křížení náprav. Třeba v mým vjezdu do garáže.. tam se rozskřípe každý auto.
A ještě nedej bože někde zkusit křížení náprav. Třeba v mým vjezdu do garáže.. tam se rozskřípe každý auto.

Jsou auta kde to znát je hodně a jsou auta kde to není poznat vůbec... Čím dál jsou domky od příčky tím víc to poznat je, naopak třeba Octavia má domky přivařené ke stěně a tím pádem to není poznat vůbec. Stačí si dát prsty na spáru dveří a A sloupek nahoře u střechy a přeject nerovnosti, nebo nedej bože zkusit naject na obrubník. Hned je poznat jak se co kroutí...
-> Syny: měl jsem rozpěru na formanu a byla tam hodně znát(auto bylo na podvozku HP)
-> Syny: aspoň takhle to bylo řečeno....
-> OndraKrupi:
Jako ze na tom kruhaci se hne ten blatnik od haupny a pretrhne izolepu?
To se spis odlepi :) Ale to zkusim 



-> Syny: no říká se: vzít izolepu a proužek nalepit mezi haupnu a blatník a projet kruháč a pak to samé s rozpěrou.... v 1. případě by to mělo rupnout v druhém ne
-> OndraKrupi: Tak stabilizator to je neco jinyho... Ten se na jizdnich vlastnostech podili aktivne, ale todle? :) Jako asi to napomuze k vetsi tuhosti kastle, u zavodaka to pochopim, ale u seriovyho auta? Nevim no :)
-> Syny: já tě svezu s rozpěrama a stabíkama vepředu a vzadu
a uvidíš sám


-> Syny: u feldy to nepoznas ani s HP dle mojich zkusenosti, je fakt, ze ta kastle byla v super stavu, ale u prvnich favoritu (mel jsem r.88) to bylo fakt znat, to byla slaba kastle a mel uz dost za sebou
někteří výrobci aut to tam dávaj už ve výrobě. Např. Primera GT měla i vzadu. Sám mam ve 120, předtim v sunnym..
-> tunerlada: Tak ja vim co to dela, ale spis jestli se to v provozu vyuzije :) Sam na aute nic takovyho nemam a tak by me zajimalo jakej by to melo realnej prinos, kdyby to tam bylo.
-> koate: lol kde mas znacky z tech najezdu ? 

Rozpěru jsme sehnal za par korun a v kombinaci s vystuženejma ramenama a stabilizátorem to podle mě krapet smysl má :) odzkoušené to není ale uvidíme časem :)
-> Syny: tak ono přece jenom ta rozpěra uzavře profil kterej je tam jinak utevřenej do písmene U.Hlavně při propružení a nájezdech do větších dír si myslím že to smysl má protože ta kastle se vždycky kroutit bude (kór pokud to není auto v super stavu). A cena té rozpěry je dnes zanedbatelná
-> Syny: dost, tolik, ze se ti vyplati to tam dat.
-> Hrada: Pomaha ta rozpera necemu vubec? To se to tak kriva v techhle mistech, ze se tam dava? Je tedy fakt, ze tam je ulozeni Phersna, ale docela by me zajimalo jak moc je tam tohle platny... Repsektive jak moc se kastle v techhle mistech hybe pri provozu...
-> Hrada: lesk jak blesk
-> Tommyk: to jo
-> suri: to je pravda, jsem jel jen já a přítelkyně (proč asi
)

-> Tommyk: jo ale nie piati v aute a dve vrecia zemiakov v kufri , sám vyjdem aj na sérii do neba
-> suri: dej, já v lesích nejezdim. a i na nízkym podvozku sem se dostal všude kam sem potřeboval, a že jsem kolikrát měl cesty necesty.. 

-> Tommyk: ja by som tam na moje jazdenie kľudne dal do predu diesel a dozadu combi pružiny
-> suri: nizko? ted si pod to auto v klidu lehnu.. 

-> Tommyk: beztak je to nízko
-> Tommyk: to chapem