
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
pred a po
-> ondie: šak já taky sehnal za pár kačen lehce jetý kotouče co měli tak 500km, škoda hned kurvit nový originály. :-))
-> Pavel P..: na svým autě mám kotouče z jedný gardovky co sem dotáh na díly,někdo dal kdysi nový,ale pak to auto 20let někde hnilo...šly lehce na soustruh a voňavý ; ) (žádný žiletky!)
-> Pavel P..: schnilý trubky nebo zpuchřelý hadičky,to je větší smrt...tohle třeba tak nebrzdí,ale aspoň člověk ví,co vod toho má čekat...lepší než aby ti někde v nátlaku prdla trubka..
Ale pokud to člověk myslí s autem trochu vážně,tak TO z fotek bych asi taky víc nejezdil..

Ale pokud to člověk myslí s autem trochu vážně,tak TO z fotek bych asi taky víc nejezdil..

-> Syny: pro běžnýho uživatele š120 moc práce a peněz.... já taky na tom tři roky jezdil neb tomu nic nebylo... ale když jsem pak viděl ty shnilý hadičky tak to šlo ráz na ráz.
-> Pavel P..: No tak treba na nasi 125tce jsou trubky puvodni, hadicky jsou stary jak svet a jak sem videl, ze zacina kotouce tohle delat, tak jsem proste vymenil kotouce s destickama a bylo... Pistky se hejbou a pokud by se nehejbaly nebo lezly blbe, tak vyndat pistek, osmirglovat od koroze a koupit manzety + tesneni za cca 10Kc oboji taky neni takova traga...
Ta vyena kotoucu a desticek je alespon nutne minimum a zaklad k uspechu...
Ta vyena kotoucu a desticek je alespon nutne minimum a zaklad k uspechu...
-> Pavel P..: viz ma story jak znamej na STk jel a skoncilo to komplet vymenou celeho potrubi, brzd, valcu apod... a stejne to pak stalo za hovno a pomohlo az vsimne 

-> Syny: víš ono to neni jen o tom koupit nový kotouče... jak sundáš třmen tak vidíš že to je na výměnu manžet, původních hadic, trubiček, pístků atd... a to každýho kdo to auto nemá na parádu, hned odradí...... i když to všechno vyměníš tak většinou klekne hlavní válec a to je už dost peněz do starýho krámu a každej si to rozmyslí.
-> Pavel P..: Jezdi no, ale pak se vsichni divi, ze jim auto brzdi na hovno a ze je z STK vyrazi s nesoumernosti brzd... A ze by to byla naka extra draha polozka to bych nerekl...
poserové... na takových kotoučích jezdí 2/3 běžných spotřebních škodovek a fáček a nikoho to nevzrušuje.
moje smrtonosné kotouče by toho ještě nabrzdili dost
moje smrtonosné kotouče by toho ještě nabrzdili dost

Tyvoe obcas mi tady neprestanou nejaky nazory prekvapovat
Jednou mi jeden tvrdi ze desticky sjet zasadne az na kov, podruhy mi tady druhej tvrdi, ze z pulky sezranej kotouc je jeste v pohode
Tyvoe kuci moji, dyt to sou brzdy! Tam bych se na nejaky setreni penez pekne vykaslal i kdyby to mela bejt jedina nova vec na totalnim vraku... Mozna sem divnej, ale tohle bych na aute nesnes ani nahodou...


-> Pavel P..: toto niesu brzdy ale cesta do pruseru



-> Syny: mě to brzdilo dobře a souměrně... zase si vem jak jsou 130 desky velký proti dvoupístku takže to co uhryzla koroze zase nahradila zbývající větší plocha destiček.
-> Pavel P..: Na tomhle? Dyt to brzdi pulkou puvodni plochy
Pak se lidi divi, ze skodovka nebrzdi nebo brzdi na pi*u a ze maj v riti soumernost...

-> Syny 16.09.10 23:35:46: jestli myslis ty stary tak ty dou zejtra na druhou co mam do lesa a nebo na cervenou




-> Syny: to ještě neni tak zlý, na tom se dá bez problemu ještě jezdit a brzdí to taky... na podobných jsem jezdil skoro tři roky.
-> tominooo 16.09.10 21:40:34: Tohle jsi doufam vyhodil...
-> darklord: zhnit nezhnije ale je to skarede hrdzave
-> MOLSO: tak ja som kupil kotuce, a vsetko okrem cinnej plochy bolo naciernene. ono beztak ten kotuc nezhnije pokial s tym jazdis 

-> darklord: ano smejdy kouce lebo 20 riocne kotuce uz boli smejdy
ja mam nove feroda mal som aj lucasy a nikdy nic ciernene nebolo

ja mam nove feroda mal som aj lucasy a nikdy nic ciernene nebolo

-> MOLSO: no ked kupujes smejdy kotuce, poriadne kotuce maju vsetko okrem cinnej plochy vecsinou v nejakej povrchovej uprave (ciernenie) aby to nechytalo lisku
-> alpin 16.09.10 23:05:25: zalezi na tobě



-> tominooo: to uz aby som bol ticho

-> alpin 16.09.10 22:59:49: pred 1 je asi mesic po vimnene desticek a je to denne v provozu tak nevim
-> MOLSO: dost mozne , ale ked jazdis casto tak sa to derie inak
-> j_j:




-> alpin: akurat ze tu fajnu hrdzu ktora je napr na obrázku "pred" platničkami nevybrúsiš - tá hrdza žerie platničky a činná plocha má tretinu nového kotúča 

-> j_j 16.09.10 22:53:41: to je vihoda oktuli taky mame pul oktuli ale foto zatim memam
ještě že mám všude bubny 

-> alpin 16.09.10 22:47:27: to se obrzdi a este se mi nikdy nestalo aby to zaclo horet
-> MOLSO: to nevadi ked je tam hrdza , kotuc je tak konstruovany aby to vydrzalo aj hrdzave , aspon pokym sa neviderie
-> alpin: ani zakladovka ani alkyton nezhorí pri brzdení 

-> afro100: to je alkyton ? tak nic
mne ten kotuc pripada v zakladovke

-> alpin: ále, jedna babka povedala co ?
V alkytone vydrziii :)

-> alpin:
srandista
nikdy osm s tym problem nemal a aspon to nehrdzavie na neaktívnych plochách



nikdy osm s tym problem nemal a aspon to nehrdzavie na neaktívnych plochách
-> MOLSO: kotuc sa nenatiera zakladkou... to moze zacat dymit alebo horiet
Nojo barevna generalka a je to jako nove
Vidim ze je kotuc jiny..


-> darklord: čomu ?
-> tominooo: no ty si tomu dal... 

Tommyk 09.09.10 21:53:43 napsal: → jaromír: jom pružina?
v-maxx slovenská výroba
v-maxx slovenská výroba
-> Zeke-ten šestý 15.09.10 22:34:11: a následný hod oštěpem



-> stepan: len tam kde som visiel z sprajom tak len tam som s riedidlom to tak kus umil.
Tuner#2 08.09.10 16:50:42 napsal:
(...) Až se Tě nekde protočí, tak si rozbiješ hubu.To jsi mi připoměl: "Se divim, že si ještě nikde nenamlátila hubu!" Jistě víš, z kterého filmu to je.
(...) Až se Tě nekde protočí, tak si rozbiješ hubu.To jsi mi připoměl: "Se divim, že si ještě nikde nenamlátila hubu!" Jistě víš, z kterého filmu to je.

-> dj-matoo: Mejt gumy ředidlem je perfektní, ještě je namaž olejem ať se pěkně lesknou 
