
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
pred a po
-> Nwkt: -> Jakub M.: Ď, jďu to zkusit

-> radekp:
mělo by být též jen nasazená .. možná něčim přilepená
mělo by být též jen nasazená .. možná něčim přilepená
-> radekp: Je
Jde z 5q tyčky řazení sundat ta ipur hlavice? na 4q tyčce je normálně nasazená, je to tak i na 5q?
-> Pavel P..: já mám děrovanou trubku bez závitu. To je 4q?
-> David29: ... no, vidis niekoho potesia aj malickosti a zalezi mu na detailoch. Ale aka diskusia o ipur hlaviciach sa tu rozputala ... zas sme o nieco mudrejsi.
-> majop3k: Ty kráááávo.... to sou proměny že bych se z toho posral 

-> Pavel P..: no sichr!!si jí teda zamlouvám

-> Radek Retro eLeSo:
tak třeba za nějaký to pívo směníme na doxech


-> Radek Retro eLeSo: Jojo, to je ono, je to pár let, co jsem je sehnal v nějakém výprodeji. Ovšem to Pavlíkovo provedení jsem ještě neviděl, zajímavost.
-> Pavel P..: týjofka
,tu chci taky!!ani nevim že něco takovýho kdy bylo

-> FORM: myslíš jako tuhle sadu?
,sorry za kvalitu,blbý úsporky no....

-> Pavel P..: Joo, to bude asi ono, jen mám myslím jiný tvar hlavice. Průšvih je, že nemám klíček, tak budu muset odvrtat zámek a sehnat jiný
-> FORM: jasně asi ipur ale tvrdej jak plast..

-> FORM: jasně, dobovej doplněk z katalogu, měl jsem jí taky, byla proklatě dlouhá a teď jí má TTom do hundrta
číslo 27.
www.skoda110r.com/archiv/ .../magnet1976_77_2.jpg

číslo 27.
www.skoda110r.com/archiv/ .../magnet1976_77_2.jpg
-> Pavel P..: Na fotce by měly být taky ipurové jen tvrdší, ne? Plast jsem teda ještě neviděl.
Jo a v garáži mám ještě jednu zajímavost, kulisa v podstatě 4Q jen upravené uložení tyčky, na tom děrovaná trubička s dřevěnou hlavicí a zámečkem. Funguje to jako zámek zpátečky. Nevíte někdo, zda-li to vyrábělo nějaké výrobní družstvo nebo to někdo ukutil doma? Řemeslně je to udělané pěkně, ale evidentně kusová výroba.
-> FORM: v těch je taky rozdíl.... pač ty balený jsou pěnový měkký, tyhle na fotce na 5q jsou tvrdý plastový.
Dokonce Pavlíkova fotka. Někde mám celou sadu v blistru, kde byly i různé redukce na 4Q a snad na žigula.
-> Bucin: tak to říznu no:-)
děrovaná, GLS mezityp s prepregama
-> Tomaso435: jedině to madlo ořezat jinak to neoddělíš
tak kecám... děrovaný byli i z výroby, třeba na Garde, viz foto!
-> FORM: jo aha :-) mě právě je divný že at s tím točím jak s tím točím tak nemužu oddělit trubičku od madla.. madlo je vošahaný a trubičku bych použil :-)
-> FORM: přesně tak.... možná pohledám nějakou dobovou photo

-> Pavel P..: Myslím, že ju, vrtaná se pak prodávala jako "tuning"
-> FORM: ta nevrtaná mám pocit že se dodávala na GLS....
-> Syny: Na fotce je nevrtané provedení, ipurový vršek se prodával i pro 5Q
-> Syny: Na 5q je aretace proti otáčení tyčky, proto, že je tvarovaná, tak aby lépe padla do ruky. Respektive se nejedná o tyčku, ale o silnostěnou trubku průměru cca 12-15mm. Závit tam není, hlavice je jen s přesahem nasazená na konci trubky, dělaly se jen dvě provedení hlavic, obě z IPURU. Jena je stejná jako je na fotce jen bez trubky a druhá je běžná hranatá s čísly řazených rychlostí.
-> FORM: a na 5q je to jak?
-> Tomaso435: Je našroubovaná na závit v hlavici, tak jako každá hlavice pro 4q kulisu
-> majop3k: prosimtě jak tam máš připevněnou tu trubičku s tou ipur hlavicí páky? dík.
-> Lukáš Černý: vypadá krásně

Už tu chybí jen fotka neostříhanýho nehtu před a ostříhanýho po...

-> Syny: -> tonek.favo: .. Diky, chvala vzdy potesi ;) :)
-> Lukáš Černý: Pekny facko :) Ty kola a ta barva delaj hodne...
-> Lukáš Černý: perfekt
