skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
pred a po
také sú čisté, že ich ani nevidno

-> jerzy: Joo,kdyby to šlo tak jednoduše

-> THOMMY : ctrl+x, ctrl+v? 

-> afro100: To uz bolaaa zima a botky letne su schovane a asi sa pojdu lestit limce



-> dominique: a kde maas tie boty na fotke po?



-> Jarda/felda: díky,snad už žádnej vyvařovat nebudu
-> pitrs-84@: neboj,to bylo jen nabodovaný jak říká Borin,potom jsem to dovařil.to by asi kit hezky popraskal

-> pitrs-84@: neboj,to bylo jen nabodovaný jak říká Borin,potom jsem to dovařil.to by asi kit hezky popraskal

tak snad jo.......
-> pitrs-84@: Mantrabeach 06.12.09 20:49:17 napsal:
průběh druhýhopodle toho bych řekl, že to je jen pochytaný a pak to dovaříl
průběh druhýhopodle toho bych řekl, že to je jen pochytaný a pak to dovaříl

mantrabech ty z boku na ty lemy nedavas vice bodů?
-> Mantrabeach: vítej v klubu vyvařovačů kombíků




-> suri: jo taky se mi nějak felicie zalíbila,i z kombíku bych udělal pěkný auto ale pořád je to auto do práce tak se krotím
-> Mantrabeach: skorej srdcovka ale spotrebák , chcem s tým mať pokoj tak všetko urobím poriadne . trošku poladiť a jazdiť
-> suri: to bych se na to vysral pokud by to byl spotřebák,na leštěnku asi jo ale stejně
-> Mantrabeach: jj a lemy hlavne spodok ako je prah to je zázrak , a piate dvere spoj dvoch plechov stojí zahovno , ja akurát riešim inú dilemu a to predné podbehy a ich okolie , tak uvažujem že dám vymeniť komplet pdobehy aj chladičovku
-> suri: no právě.ty vrata byly z výroby posraný a ty lemy taky žádnej zázrak
-> Mantrabeach: tie piate dvere a zadné lemy dole sú nahovno riešené tam koľkokrát ani údržba nepômože
-> suri: no já zase viděl feldu která měla najeto asi 50t.km.jako nová a už se na pátých vratech dělaly pupeny a to na nesmyslných místech kde by to nikdy snad ani nehnilo.prostě je to horší než cokoliv staršího předtím.ono když se o to člověk nestará tak ani pozink nepomůže.
-> Mantrabeach: no ono by si sa divil , sú feldy čo majú 200 000 a sú zachovalé lebo majú údržbu ale poznám dve octávie 2004 a 2006 čo majú pozink a chodia na výmeny oleja , jednej hnije podlaha a podbehy na falcoch a druhá už má zvnútra a odspodu deravý lem najazdené pár tisíc
shrnutí.už to nikdy nechci dělat.
Na to jak je to nový auto tak je to shnilejší než žlutka a nedejbože erko který má 35 let na hrbu.
Ažji dojezdím tak jedině už pozink.


a teď PO víkendovým maratonu.obrousit všechno,vykitovat,obrousi
t,základ a pak vrch.podotýkám že je to jen dočasný řešení.nemám teď prachy abych to nechal nastříkat do barvy.navíc dveře na jaře vyhodím,to mám jen opravený aby mi tam neteklo.
felicie když jsem ji koupil.lemy zase tak extra shnilý nebyly ale přece.PŘED
-> haso: ale jo,jsou i vyjímky....tatík měl escorta 95ku 1.8 16V zetec a to byk tahoun,když ho prodával tak měl 250tkm a motor byl v perfektní kondici....
-> Jožynek : -> haso:



-> myschaak AZNP K.Hora: ja som s benzin fordom nadmieru spokojny

-> myschaak AZNP K.Hora: ale no...

-> Dave - ten pátý: ford neumí ani naftu
máš recht....


Ale dost, nechci tady zakládat Peugeot fórum. Každá značka a model mají něco. Opel neumí vyrábět naftu, ford benzíny, FA - FE hnijou, japonci trpí na podvozek... Každej si musí vybrat co se mu líbí a co mu vyhovuje 

-> zidlik: Víš co stačí udělat? Koupit si od bosalu tmel na výfuky za 50,-.
Měnil jsem u bejvalky koncák na 206 a dal jen sponu a foukalo to kolem - byl jsem na emisích a týpek mi říkal, že sice to trošku profukuje, ale nějaký hodnoty naměřil, ať to příště máznu tmelem. Když jsem teď měnil komplet ( přední, střed, konec ) výfuk ( z důvodu odstranění "tuningových" duplexů ) a taky že jsem ho sehnal za super peníz, tak jsem to omazal, nechal zaschnout a mazec!!! I když ho ucpeš dlaní, tak nikde nefouká. K té zadní nápravě, ANO, neni to nejlepší systém a já na to hodně často nadávám. Co se týče opotřebení, tak tam odchází ložiska, ale tomu se dá zabránit, že u nich uděláš díru a nacpeš tam maznici a občas to promažeš. A důvod mého nadávání? Mám tam větší kola a budu dávat tvrdej podvozek, ale budu to muset nějak pořešit, protože když naložim auto, tak prdel půjde dolů a ne jako u Feldy na HP-čkách, která "zůstane" stejně...




nechce nekdo 205 na dily ?mam na prodej

-> TC 04.12.09 09:11:24: strejdova 405ka (po nedorozumění s avií = tj. viděl jsem odstrojenou kastli před poslední cestou do šrotu) taky nebyla vůbec rezatá. Jediný zrezlý místa, které jsem viděl byly plechy siletbloků na zadní nápravě.
-> zidlik: musim souhlasit s -> Dave - ten pátý: potom, co jsem si koupil 205tku gti jsem už nechtěl nic jiného, práce naprosto pohodlná, u auta stejně starýho jako šáde žádná koroze, naprosto žádná a potom, co jsem prodal superba, pořídil jsem ještě 607čku a to je jiný kafe než ten verk od škodovky.
Hold si měl smůlu na kusy, o který se nikdo nestaral, neznám nikoho kdo by měl pozinkovanýho pěžota a stěžoval si na korozi. Dokonce znám manažera, co vydělává XX tisíc měsíčně a jezdí 405tkou neboť prý lepší auto podlě něj nikdo nevyrobil, který řídil
Hold si měl smůlu na kusy, o který se nikdo nestaral, neznám nikoho kdo by měl pozinkovanýho pěžota a stěžoval si na korozi. Dokonce znám manažera, co vydělává XX tisíc měsíčně a jezdí 405tkou neboť prý lepší auto podlě něj nikdo nevyrobil, který řídil
-> Dave - ten pátý: ty vejfuky a příruby na vejfuku ztoho by se člověk posral...člověk to stáhne tou sponou a stejně to fouká..pak tomu furt kolísá volnoběh a chcípe to a pak se mě strašně líbí jak to je v pozinku...ale všude zespodu a spodky dveří tam kde to nikdo nevidí tak to je schnilý nasračku...a ty zadní nápravy na 106tkách vo tom ani nemluvim
tot muj názor...ty máš jak sem si všim jinej


-> zidlik: A důvod?
-> afro100: hovno kleslo

-> zidlik: na H ... heslo?


