tlumiče lepší kapalinove Vs plynove

prohledat
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 29.02.2008 do 01.03.2008, založil/a abio
řadit dle data
22:35:34
01.03.2008
Honza "Bobr"
No já zas až tak moc do tlumičů nevidim, ale vim, že když mi na medvědu ty přední tak trochu vytekly (nebo spíš hodně), tak sem byl naopak spokojenej, páč to bylo konečně pohodlný. Jinak kamarád má na tom fáčko co mam ve "správě" HP racing (sporting?) a myslim že jsou právě plynokapalinový, ale tvrdý jak dubovej špalek.



Jinak na nissanu mám "kapalinový" mrdky od moroe a fakt jakmile teplota klesne venku pod -5°C, tak jak beton minimálně tak +/- 20km než se to trochu prohoupe a začne to normálně fungovat - nejhorší byly ráno v zimě cesty po Praze . . . sem čekal kdy ty tlumiče prolítnou krz kapotu . . . 1 . . . ale za ty prachy, co by člověk nechtěl, že?
14:12:34
29.02.2008
Labros
-> Honza "Bobr": řekl bych spíš, že plyn je tam v podstatě proto, aby olej byl pořád pod tlakem, aby nepěnil.
14:10:34
29.02.2008
Labros
-> Honza "Bobr": 1
14:03:12
29.02.2008
Honza "Bobr"
řeknu to takhle, plynový jsou celoroční, kapalinový jsou v zimě závodní . . . 1
11:54:08
29.02.2008
LiMaK - 742 forever
A nema tohle byt v sekci podvozek a prevodofka? 4

Pak se clovek divi, kdyz neco hleda 9
10:27:26
29.02.2008
Labros
plynokapalinové jsou lepší v každém případě, nepění olej, nebo minimálně
10:17:39
29.02.2008
Nwkt
žádný, já bych tu nápravu na tvrdo přivařil do kastle 3
09:58:40
29.02.2008
LiMaK - 742 forever
vzduchove :-)
09:37:22
29.02.2008
Gabriel
plynokapalinové
09:34:04
29.02.2008
abio
ktere jsou lepsi
Extreme Tyres