Kolik byste dali za mojí feldu???

prohledat
51 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 17.02.2008 do 21.02.2008, založil/a skicág
řadit dle data
19:08:50
21.02.2008
amateur
-> krup: kamarad ma 50kw a jeho rodice maj taky 50kw a jemu jede o hodne min nez rodicum
18:58:02
21.02.2008
Milan 136
-> myl@s: spíš tak3

-> krup: To je taky pravda. Měl jsem chvíli jednu 40 kW a jela jak padesátka..

Jinak 50 kW MPi jede hezky, ale když jsem měl v 1.6 5 lidí, na káře 2 motorky tak to jelo kopec nekopec to 1.3 vydechne. Ale není to určitě špatnej motor to neříkám
18:30:29
21.02.2008
myl@s
-> Nolimit: myslis objem?
18:14:36
21.02.2008
Nolimit
K tomu jestli 1,3 nebo 1,6 se dá říct jediná stará pravda a to



Oběm ničím nenahradíš 2
17:32:55
21.02.2008
krup
-> jacky04: není 1,3 mpi jako 1,3 mpi .. 1
17:16:56
21.02.2008
jacky04
tak ja mam felinu 1,6 a je to raketa oproti 1,3 ,neexistuje ziadne auto ktore sa nekazi vobec, a mne sa au tak nekazi, a staci trochu slapnut na plyn a konec, a ked slapnes na 1,3, tak stojis
20:40:03
20.02.2008
Milan 136
-> Skoda RBK: jo je to možný. Já měl na krátkej 1.3 3 stabíky. Vzadu 21
20:12:48
20.02.2008
Skoda RBK - zrušená registrace
-> Milan 136: ja mam 96´ku 1.3 a ma 2 stabilizatory...z exportna verze
19:48:54
20.02.2008
Milan 136
-> favo110lrs: Ale viděl jsem i několik 1.6 bez serva. Asi pro kulturisty4

Jo samozřejmě měli... Ale 99% nemá páč to lidi kupovali co nejvíc osekaný. Stabilizátor měly 1.3 jen ve spojení se servem tuším nebo možná na přání. Já si ho na pickupa dal a je to sakra rozdíl
19:46:03
20.02.2008
favo110lrs
-> Milan 136: tak servo tam dávali kuli tomu že ten motor je težkej,feldy meli stabilizátor vepředu, i klimu 1,3 ....!
19:16:54
20.02.2008
Milan 136
To je pravda že kastle a nápravy v 1.6 trpí víc jak v 1.3...

1.9 D radši nezmiňovat..

-> favo110lrs: Já to nemusím nikomu vysvětlovat já mám nběkolik zkušeností s oběma a prostě 1.6 mi voní víc...

-> dole: Dělali jste někdy GO na 1.6? Přejímací technik od nás má 1.6, najeto 320 tisíc a na motoru vše mimo dílů běžně opotřebovávaných(rozvody, spojka atd.)....A běží jak pila...

-> Labros: No o průběh krouťáku jde hlavně. Těch 55 kW se z 1.3 dostne lehce, ale krouťák 140 Nm mít nebude a ve 1200ot/min 100 Nm už vůbec...

Na MPi už ani v tý garáži moc neopravíš. Tedy není garáž jako garáž. Ale ty běžný závady s volnoběhem a čidlama si ty dva motory nemají co vyčítat.



Nehledě na to že 1.6 má povětšinou servo, klimu a má přední stabilizátor.

1.3 se s takovou výbavou sežene těžko:-/

Jen z dovozu
15:23:38
20.02.2008
dole
ja se tedy asi jako jeden z mala musim zastat fava110lrs- podle me ma ve vsem pravdu. Taky delam v servisu skoda a spis se ztotoznuju s jeho nazory... Rek bych ze felda byla konstruovana na motor 1.3 a svedci ji nejlip.... Ta 1.6 je tezkej motor na ni a i na podvozku je videt ze trpi daleko vic. A udrzba nebo GO mootru 1.3 a 1.6 je fakt uplne o necim jinym....
10:45:16
20.02.2008
favo110lrs
-> Milan 136: hm tak to jsme asi dva co dělaji ve škoda servicu to je jendo dobře tak si každýmu vysvětlil jak je nejlepsi 1,6 na udržbu i na výkon a samozřejme krouták .takže lidi kupujte jenom 1,6 jsou nejlepsi a nejlip jedou jsou hodne ,,živý'' jak taky hodne členu napsalo:-ú)
22:59:29
19.02.2008
Labros
Taky souhlasím s tím, že ta 1.6 jezdí oproti 1.3 nesrovnatelně.

Milan 136 18.02.08 21:01:52 napsal: -> p.b.: asi tak. každej odborník z virtu kouká na výkon o 5 kW větší ale jezdí se na krouťák lidi...

no to je sice pravda, ale jen pokud myslíš krouťák na kolech. Větší výkon znamená větší zrychlení, fyzika nejde obejít, ale jde i o průběh krouťáku, protože nemáme plynule měnitelný převod. A tak může být motor s relativně menším výkonem na tom líp, pokud ten s vyšším výkonem má tak špatnej průběh krouťáku, že ten výkon se nevyužije.



No abych napsal něco k tématu, pokud bych si měl vybrat feldu 1,6 nebo 1,3, asi bych bral 1,6 - živější, kultivovanější, odolnější. 1,3 má výhodu jen v tom, že se na ní dá všechno opravit v garáži.
22:56:59
19.02.2008
Crestik
-> Milan 136: btw to že nám na fel 1,3 nevyleze budík teploty přes 70 je čidlem, nebo budíkem?
19:34:26
19.02.2008
Milan 136
-> favo110lrs: Tkže asi takhle. 1.6 je MPi stejně jako 1.3 a problémy s volnoběhem mají oba motory. Dělám ve značkovým škoda servisu a klapky opravdu trápí i 1.3. A když nejde nastavit tak jsme mnohokrát i měnili klapku. Který všechny motorový čidla? Nemá jich víc než 1.3 a o čidlech bych byl raději zticha. Na každé 1.3, je v hajzlu teplotní čidlo, na každé druhé rozpadlej termostat nebo vadnej hallák na klice. Teplotní čidla se mimochodem serou na všech motorech včetně TDi atd...

Svody prasknou až v případě, kdy nějakej debil při výměně svíček zatahá při vyndání kabelu za kabel a ne za fajfku a zničí ho. Pak s tím někdo jezdí na 3.5 válce a pak se nahromadí benzin, zapálí to a rup... Jinak kabely jsou levnější než zázračná zapalovací lišta na 1.3....



-> sliwowitz: ještě jsem neviděl někoho, kdo by měnil blok...Za 1.se dá vybrousit a za 2.to není potřeba protože se válcům nic nestane....Ani po 250 tisících teda když se olej nedolejvá ale mění...



-> Crestik: To máš pravdu že všechny vychází ze čtyřdobýho motoru. Ale 40 let "stejnej" motor je masakr...Asi ty motory neznáš a nechápeš co tím chci říct. Někdo tu plácal že je 1.3 modernější než 1.6 a to je prostě blábol. Takový kraviny bych čekal od nějakýho kuchaře..VW má všeobecně zastaralý motory...
19:09:00
19.02.2008
chooki
tak tak...milan to napisal presne, jedina vyhoda skodovackych motorov je hlinik a mensie mechanicke straty (3x uloz.kluka)...

naproti tomu vw 1.6 5x kluka, ohc rozvod, hydr.zdvihatka...

chodim na vw forum a bezne tam mavaju ludia okolo 300tis. km na tychto motoroch a ziadne velke problemy co sa tyka samotnych motorov, skor blbne elektrika, resp. prislusenstvo. Ziadne dolievanie oleja a podobne saskovanie.

Nenadavam na skodovkacke motory, ale proste ked niekto napise, ze VW 1.6 oproti skode 1.3 je zastaralejsia, alebo nespolahlivejsia, tak to je fakt hlupost. Samozrejme, vynimky sa najdu vzdy.
16:07:36
19.02.2008
Pedros
musím uznat,že 1,6 lítá oproti 1,3 o hodně líp,líbila se mi..
15:58:14
19.02.2008
Crestik
...mě se líbí ty pindy typu 40 let starý motor, je to z MBčka atd...já bych řekl, že každý motor, i ten co někdo vymyslí za 20 let, bude koncepčně vycházet ze 4dobého motoru, který vymysleli někdy v 19. století...
14:55:51
19.02.2008
favo110lrs
-> Milan 136: od škrtici klapky přez vsechny motorový čidla,praskáni výfukových svodu...
14:40:46
19.02.2008
Max
-> skicág: tak je přece jasný, ža na díly z toho dostaneš víc...ale takhel je to schnilá felicie,ještě k tomu nabouraná...a bílá,což cenu taky degraduje.

Kolik myslíš že by stála oprava a kolik by pak byla její reálná cena ??? proto odhady kolem 10-12tis...
13:50:54
19.02.2008
sliwowitz
chooki 18.02.08 12:17:10 napsal: vw motory 1.6 vydrzia kludne cez pol mil. km...schvalne, o kom ste poculi, ze si na taky motor robil GO ?

taky detail... vymena valcov na skodovackom motore ta vyjde na par korun, na 1.6 menis cely blok (nepoznam sustruznika ktory by za flasku spravil vybrus na 1.6 :)))... cize mas pravdu, neviem o nikom kto by na 1.6 robil go... :)))

o tom preco v hitlerjugendwagene nepouzivaju vkladane valce ktore skodovka s uspechom pouziva poslednych 70 rokov by sa dalo debatovat...

1.6 je tazke liatinove hebedo, na ktore felda (na rozdiel od golfa) nebola savana, cize predna naprava ide pomerne rychlo do ... (jedna z veci ktora ma odradila od kupy fe 1.9D)
22:51:41
18.02.2008
Skoda RBK - zrušená registrace
ja mam na filcke 136B (raz pretesnovany motor a raz stiahnute 0,6 z hlavy - bola vyzrata) nabehane 290 000km....a jedine co ma sere je to ze treba vymenit alebo zabrusit vahadla lebo sa nedaju nastavit ventile....

brat ma ako druhe auto tiez filcku ale 1.6ku a nabehane iba 160tis a motor zatial v pohode. Oba motory su dobre (pri spravnej a pravidelnej udrzbe).-> chooki: a s tvojim nazorom ze skodovacke 1.3ky si zasluzia géočku po 100tis by som sa hanbil
22:47:26
18.02.2008
don Qardius
Viděl jsem horší, půjde spravit vpohodě. Co se týče dveří za tisícovku kus seženeš jiný, 5. dveře jsou klasika, lemy taky. Spíš jak vypadají přední podběhy, resp. jejich vršky což je vidět z motorovýho prostoru. Při troše šikovnosti nemusí oprava vyjít draho jestli nečeká třeba pod lemama nebo jinde "překvápko".



Pro All: Myslím že jsme škodovácké fórum ne forum majitelů vrakovišť (ale to vlastně také 3* 3 *) každej druhej by hned rozebíral.
21:01:52
18.02.2008
Milan 136
-> p.b.: asi tak. každej odborník z virtu kouká na výkon o 5 kW větší ale jezdí se na krouťák lidi...-> favo110lrs: Pořád jsi mi neřekl ty závady když tu propaguješ nespolehlivost....

Co ti na ní vadilo? Jestli byla firemní bez údržby tak se nedivím...

to by mě tedy zajímalo. Takže ty tvrdíš, že 40 let starý 3x uložený OHVéčko je lepší než 1.6 OHCéčko? 3
20:03:21
18.02.2008
p.b.
-> skicág: Kolik byste dali za mojí feldu???Ani korunu, nesháním feldu .)



Jinak 1.6ka je oproti 1.3ce až neuvěřitelný letadlo, dokud jsem neřídil, nevěřil jsem...
19:46:12
18.02.2008
havlik
-> favo110lrs: já nezastávam ani jeden motor mě je to jedno jen sem reagoval na tvojí narážku o stáří toho VW motoru 4 3
19:44:32
18.02.2008
favo110lrs
-> havlik: to jsem nikde nenepsal tak co to jsem motáš ted OHVčko vim že to je taky motor starej jako jeruzalem ale co fungujeto funguje a urcite kuli výkonu 55kw bych si dával težkou svini do auta.. ale co kazdej má jinej názor...
19:08:04
18.02.2008
Jaktak
-> favo110lrs: souhlasim 1,3 je rozhodne spolehlivejsi nez 1,6.
18:49:31
18.02.2008
havlik
-> favo110lrs: no jako kdyby to škodovácky OHVčko byl nějakej zázrak techniky3
18:48:07
18.02.2008
favo110lrs
-> Milan 136: hm jezdil sni kazdej den v praci a to me staci... hruza a meli jsme ji doma v rodine 5 let šmejd no litinák posranej ten motor byl vymšlenej za prvni svetový války.. hruza lol
18:43:49
18.02.2008
Milan 136
-> ondie: a s tím že 1.3 je vyspělejší jsi mě náramně pobavil3 3 3
18:42:49
18.02.2008
Milan 136
-> favo110lrs: Koukám že ty jsi znalec....řekni mi konkrétně co se TOBĚ vysralo na 1.6 felicii?? Jel jsi s tím vůbec někdy?

-> ondie: Co jsi slyšel je blbost. Tenhle motor byl až v trojce golfu. 1.6 starý byly, ale úplně jiný. Naopak naše léty prověřená 1.3 vychází koncepčně z tísícovkovýho motoru z roku 64...

Jinak 1.6 je pevnej litinovej blok, 5*uložená klika, ohc. Sice má psanej výkon jen o 5 kW větší, ale na výkon se nejezdí.

A ten má odspodu díky systému sání velmi příznivej. Tyhle kecy o tom že to je šmejd píšou lidi kteříí s tím vůbec nemají zkušenost. Já měl 1.6 GLX z 98, měla najeto 170 tisíc a jela jak hovado. A při normální jízdě jsem jezdil se stejnou spotřebou jako s 1.3 protože stačí jen položit nohu na plyn. Jistě že to není nic převratnáho, ale co pořád máte se spolehlivostí? Piště vaše konkrétní zkušenosti a závady...
17:54:20
18.02.2008
Pavel P@nkáč
-> chooki: verim ze vydrzi i pul mega Km, ale 1,3ce to verim vice:)
16:09:26
18.02.2008
ondie
co sem slyšel,tak koncernová vw 1.6,co se cpala do fel,je koncepčně motor starej už snad 30let (snad debut v nějakým hodně starým pasatu)..1.3 je o trošku mladší vyspělejší motor řekl bych..

Hlavně co sem vždycky slyšel,tak ta 1.6ka je těžkejch chrchel,kterej má sice o drobet větší výkon,ale k tomu neúměrnej nárůst spotřeby..o stejnej ortel i co se týče spolehlivosti..

jednou sem viděl i 1.3BMM felu s půl mega km,a i přesto chcípla na korozi..

1.3 by se prodala určitě líp.

..taky tak těch 12litrů max za ní.
14:16:17
18.02.2008
venni
skicág 18.02.08 12:54:12 napsal:

Lidi ste blazni si myslim ze ta ridici jednotka s ostrou vackou a wsechno kolem toho stalo 10 000 je to proste cipovany.Kdybych to prodal na dily tak za to vytriskam o dost vic nez 15 000...jsou tam novy lebra,celni sklo,novy zimaky a hodne veci....
to je osud 4 musíš se stím smířit že to je šrot.
13:25:02
18.02.2008
krup
-> skicág: pokud to přežil B sloupek, tak myslim že 10 tis.. ( czk ) je reálná hodnota :-)
13:14:15
18.02.2008
favo110lrs
-> chooki: hm jasný no jenže na feldovim motoru vymenis olej,a rozvody po 150tis km a najedes dalsích 150 bez problemu ten motor je kafemlejnek tak co tady melejš vo 1,6 nejvedši šrot motor každá felda je rozlamaná no hruza 1,6 nikdy
12:54:12
18.02.2008
skicág
Lidi ste blazni si myslim ze ta ridici jednotka s ostrou vackou a wsechno kolem toho stalo 10 000 je to proste cipovany.Kdybych to prodal na dily tak za to vytriskam o dost vic nez 15 000...jsou tam novy lebra,celni sklo,novy zimaky a hodne veci....
12:17:10
18.02.2008
chooki
pani, prosim vas, vw motory 1.6 vydrzia kludne cez pol mil. km...schvalne, o kom ste poculi, ze si na taky motor robil GO ? naproti tomu, skodovacky motor byva vhodny na GO od 100t. km vyssie
11:51:55
18.02.2008
Max
no je bez diskuze že 1,3mpi se prodávaj víc. 1,6 když někdo chce,tak leda v kombíku. Ten motro neni složetej,ale že by vydržel víc než 1,3 to nevim... největší problém klapka. za tuhle bych dal 10-12
11:13:53
18.02.2008
favo110lrs
-> Milan 136: -> cobra11: dobrý vy jste znalci rozumite tomu vice:)lol
07:11:13
18.02.2008
Martin2705
-> cobra11: 130 koní? s jakýma nákladama ale?
22:14:12
17.02.2008
Targa
10-12000,-Kč
21:12:47
17.02.2008
michalik-ten sedmý
řekl bych 10-13 tisíc nejlíp
19:55:35
17.02.2008
cobra11
-> favo110lrs:

otom zeby sa kazili neviem, ujo mal novu feldu rv 1995, 1,6tku a nabehal nanej cez 220000km a bez vaznej poruchy

a navise je to koncernovy motor WV

naklady na jeho opravu su sice vyssie, ale ma zas vyssi vykon a da sa spravit aj na 130koni, coz z 1,3 dostanes asi tazko

kebyze si mam vybrat medzi 1,6 a 1,3 berem 1,6.
19:35:39
17.02.2008
Milan 136
-> favo110lrs: co se na nich sere? nic závažnýho vydrží mnohem víc než 1.3
19:21:42
17.02.2008
favo110lrs
práve že nikdo nechce 1,6 ty motory se serou a velký náklady stoji oprava...
18:40:28
17.02.2008
Martin2705
10-12 tisíc
15:54:44
17.02.2008
cobra11
no dost je buchnuta, vela korozie, ak je to motor 1,6 by si na slovesku dostal zanu do 20tis sk.

oprava by ta vysla mozno aj 50tis sk
Extreme Tyres