
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Čím to je?
Niedke som cital ze jednemu to na Rapide robylo to ze mal na motore povolenu sviecku 

mne zase na tisocovke drncalo nahonove lanko na tachometer, ako sa otacalo

No jj mne zas na uzovke drncalo tiahlo radenia v tuneli presne pri 60 a potom 80ke
aneb som mal na radiu naladenu frekvenciu ze nist a pri pridani sycalo jak turbo
bolo s tuzexu


-> Luky.: me zas drnecela trubka chlazeni co de podel bloku k hadicim na topeni
nebojte se, dělá to i kyvka, konkrétně 125 tka, ale teď po čase to mizí, už je to hodně málo výrazné, kdysi to skákalo jak blázen:)
-> Sepp: Tak to ještě zkontroluj silentbloky motoru a převodovky. jestli nejsou utržený. Ale po přechodu z kyvky na vlečku je tento jev normální. zvykneš si.
Mě u rapida kolem 2800 ot/min něco HODNĚ drnčelo zezadu, po dlouhém zkoumání jsem přišel na to, že drnčely konce zadního nárazníku o blatníky...
To jen tak na okraj, kdyby měl někdo podobný problém 



-> Syny: tohle je něco jinýho, to auto klepe jak když máš nevyvážený kola. První věc co jsem kontroloval
. Auto mám týden tak pomalu zjišťuju co opravit dřív a co později.

Nejsou to teda poloosy? Jak se projevujou když jsou na vlečce už špatný? Ostatní škodovky (4) s kyvkou mi to nikdy nedělaly. Každopádně dík za odpověď.
skus zmenit auto 

zkus změnit předstih.
-> Sepp: to dela vetsina skodovek kolem 2500ot... Proste se nejak spoji rezonancni krivky vseho a vznikne z toho jedna velka :)
Kolem 2800 ot/min mi začne auto vybrovat (při zařazený rychlosti a s plynem). Při jinejch otáčkách to nedělá. Máte s tím někdo zkušenost? Sice mám tip co by to mohlo být, ale pokud mi poradíte co to je a jak to opravit budu jen rád. Auto je 136 s vlečkou a při jízdě se jinak chová naprosto normálně. Dík