skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
105/120
já jezdím na stk se stodvacítkou podle papíru.Ale mám uhlovou vlečenou nápravu a motor 130 a nikdo mi za poslední 2 stk nedělal problém.takže je vše ok
U nás na STK jsou dva syčáci, oba tak plus mínus 50, oba dělali/jí do rally a ti to poznaj od 1000MB po favo nanejvejš na 3rd mrknutí. Akorát s motorem 110L místo 100 jsem proklouznul, protože jsem do něj bez oauzy hučel nějaký blbiny.
-> David29: Tak u nás sem viděl tak chlapi kolem 30 max 40 let starž takže si myslim že bych to mohl ukecat nějak



-> Tampajs: Tak mladý neznalý kluci na STK určitě ne..ale straší člověk co to nějakej pátek dělá, tak by moh...
-> David29: ¨To taky vim ale to taky přeci nepozná každej

-> Tampajs: 130 má jedno robustní žebro na bloku... takže k poznání snadno
Ale napadalo mě...co t žebro odbrousit pomocí brusnýho kamínku na vrtačce?
Ale napadalo mě...co t žebro odbrousit pomocí brusnýho kamínku na vrtačce?
-> Tampajs: som to len pocul niekdo to tu pisal
-> suri: Fakt jo? TO by mě zajimalo nemáš nějaký foto info?
-> Tampajs: ze vraj bol aj prototyp hlinikovy 5kanal skoda ze sa to nerobilo..
-> 12MOLS: Hliníkovej 5 kanál snad ani neexistuje ale litinovej 8mi kanál jo.
Kdyžtak mě někdo opravte rád se poučim
Kdyžtak mě někdo opravte rád se poučim
-> 12MOLS: jj je toliatina len inak rozmiestnene spalovaky




-> 12MOLS: Téma "Obecně rozšířené nepravdy" je o kus vedle
-> 12MOLS: 130tka ze ma hlinikovej 5ti kanal? To radsi nikde nerikej 

-> 12MOLS: si se nekde praštil ?
1000mb-130 litinovej petikanal...
135/136Rapid-favo-felda,f abka 1,4 hlinikovej 8-kanal ...

135/136Rapid-favo-felda,f abka 1,4 hlinikovej 8-kanal ...
-> 12MOLS: 130 je litinovej 5ti kanál
-> 12MOLS: tak s ní zajdi do kovošrotu a uvidíš kolik ti za ní dají

-> deathcat: nekecej ..
Škoda 130 má hlinníkovej 5kanál

-> 12MOLS: kéžby
-> 12MOLS: veru nie 130 je liatina a hlinik je 135/136/fabka 1,4 8v
-> 12MOLS: Nemá 

-> Tampajs: i 130 má hlinníkovú hlavu
-> Max: To vim ale nikdo mi neřekl jak oni tu 130 poznaji.. Přeci každej technik nezná že *7 je 130 a ne třeba 105
Pochopil bych 136 že asi nejni tak blbej když to má hliníkovou hlavu
Pochopil bych 136 že asi nejni tak blbej když to má hliníkovou hlavu
-> David.: Ale dneska dělat přestavbu je strašný sraní.. Radši risknu to že nepoznaji 130
-> Tampajs: 130tka samozřejmě taky není takový problém,ale musí to být s dalšíma úpravama-4písty,vlečka atd...105tka a 120tka je shodná co se týče podvozku a brzd takže tam problém není
-> Tampajs: 120 do 105 je úředně povolená výměna-motor jako náhradní díl. pokud máš výmaz čísla motoru, nikdo nic neřekne
130 poznají jen podle čísla typu, pokud ho znají. to už je pak o štěstí
130 poznají jen podle čísla typu, pokud ho znají. to už je pak o štěstí

-> Tampajs: máš výmaz čísla,ale ne typu...to je rozdíl 

-> mňesíc: To je sice řešení ale bez přeraženýho čísla? Auto má výmaz motoru v TP
-> Tampajs: pokud přerazíš číslo tak nikdo nic nepozná.Respektive pozná to jen ten kdo ví jak se liší z vnějšku blok 120 - 130. Mám to takhle udělaný a pohoda...
-> stepan: A v případě že by tam nebylo poznaji na technický 130ku?
dvouradkovy cislo neni na vsech 130
Vyvěsim to sem at mám rychlou odpověď.. Poprosím někoho kdo se v tom orientuje.. Když dám motor 120 do 105 bude na technický problém?
130 do 105 to už asi problem je co? A jak oni to poznaj.. Předpokládám že už na všech blocích 130 j napsáno 130 a nejen za lomítkem *7 .. Děkuju a omlouvám se že sem to dal do týhle sekce
130 do 105 to už asi problem je co? A jak oni to poznaj.. Předpokládám že už na všech blocích 130 j napsáno 130 a nejen za lomítkem *7 .. Děkuju a omlouvám se že sem to dal do týhle sekce