
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
1.6 Felicie do skody 120
09:44:03
22.01.2008
22.01.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: To by mohlo klapnout. Povolím na Hrocháč matky na čele a snad to vyjde 

06:39:01
22.01.2008
22.01.2008

TUNER
-> Tuner#2: Tak si jí vymuntuj v létě od Andruchoviče.....jestli ti bude stačit 10 minut,tak ho nějk zabavim....

21:58:54
21.01.2008
21.01.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: JJ vždyť říkám, že na ježdění 1,6 jo, ale na svezení je ta 1,4 16V v lehkým autě fakt super.

21:49:20
21.01.2008
21.01.2008

Labros
-> Tuner#2: Ve sprintu se ty kone navic nakonec musi ukazat, ale vsadim se, ze 9 z 10ti ceskych zen by volilo 1.6 ;)
21:39:54
21.01.2008
21.01.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: Tak to rozhodně není, 1,6z Feliny má slušný krouťák a na ježdění to není špatné, ale když bych chtěl jinej motor do žlutky, tak rozhodně ta 1,4 16V z Fábie by byl jasný kandidát. V sérii 100PS a když jsem ho viděl v Doksech v tom Rapidu cabrio a jak to jezdilo v Sosnový na trati, tak je to pro mě jasná volba, navíc je to lehkej motor a ne těžká mrcha, jako ta 1,6tka.

20:57:49
21.01.2008
21.01.2008

TUNER
-> Labros: já o 16 valvu nepsal ani slovo...
20:11:24
21.01.2008
21.01.2008

Bagrr- máma mele Emu
-> Samantus: Ne-e je to kolega z práce....
14:49:41
21.01.2008
21.01.2008

Labros
tak vidíte, tady mu radíte radši než 1,6 55kW dát 1,4 16V, přitom jinde by mu zase řekli, že 1,4 16 je naprosto líná mrcha línější než felda 1.3. Podle mě když 1.4 tak klasickou škodováckou, která má podobné parametry a všechno ohledně zástavby už je vyřešeno.
23:41:15
20.01.2008
20.01.2008

U-Geen
-> Samantus: no podle me nekdo kdo se nezajima o auta uplne v phodoe... minulej tejden psal kolega ze rodice prodavaj felinu combi motor 1.2 nebo 1.4 ...
22:44:31
20.01.2008
20.01.2008

Samantus
-> Bagrr: zname toho cloveka? to by me fakt zajimalo, kdo tohle dokaze vyplodit:-)
21:36:13
20.01.2008
20.01.2008

favo110lrs
1,6 55kw hod do šrotu
20:09:48
20.01.2008
20.01.2008

TUNER

20:01:40
20.01.2008
20.01.2008

Bagrr- máma mele Emu
-> TUNER: a 120 je široká a 105ka úzká
Btw. jeden člověk se mi snažil vnutit do hlavy že existovalo 120R s motorem 1.3 pro sportovní účely a že favority byli 1.4ky a že felina 1.3 má úplně jinej motor než fanouš



19:03:55
20.01.2008
20.01.2008

TUNER
Osobně beru škodu 120 jako "pojem" pro škodofku sedana 105-136...

19:02:00
20.01.2008
20.01.2008

TUNER
-> Rosta: Myslim že Drnec zmínil škodu...tzn. s motorem vzadu...Škoda 135/136 mají bloky v kterejch toto lze prohodit bez vnější změny motoru...pokud má zapsanej motor s osmikanálovou hlavou tak ANO "legální" ve škodě 120....Samozřejmě je nesmysl to dávat do starýho motoru 1174 ccm,sem nečekal že to někoho napadne....)))
18:49:29
20.01.2008
20.01.2008

Rosta
-> Max: to asi neee 120 neměla hliníkovou hlavu ale to je jedno
18:43:17
20.01.2008
20.01.2008

Max
-> Rosta: no myslel tim že to bude pořád hliníkovej motor,navíc to lze aplikovat do legálního bloku 

17:53:41
20.01.2008
20.01.2008

Rosta
-> TUNER: legální ve 120 1,4 MPi? 

15:08:16
20.01.2008
20.01.2008

Max
za předpokladu montování s karbecem bych se tím teda nezaobíral....když z toho dostaneš kolem 50kw budeš rád...dvojka golf s 1,6 karbec měla tuším 51kw. a bylo to dost nenažraný 

13:04:40
20.01.2008
20.01.2008

TUNER
-> Borin: Pak nevidim nikde výhodu 1,6 motoru a můžeme se jen dohadovat na jaký parametry by se to použitím karburátoru degradovalo.....+je to další práce navíc...
11:03:05
20.01.2008
20.01.2008

Borin - Král tuzerů
-> TUNER: Dost peněz to stojí v případě zprovoznění vstřikování v případě použití karburátoru z golfa to výjde líp, ale zase ta váha litinovýho bloku je velký mínus...

10:56:39
20.01.2008
20.01.2008

Gryzly
-> Eidy: trochu je tu ale rozdíl že na montáž 1,6 z feldy mu stačí si zakoupit mezikus na převodovku na feldu, zatímco na 1,4 16V si ho bude muset nakreslit a nechat vyrobit.
což tě posouvá z řad vesnického tuningu alespon k základním znalostem strojařiny.
což tě posouvá z řad vesnického tuningu alespon k základním znalostem strojařiny.
10:39:57
20.01.2008
20.01.2008

TUNER
-> Rosta: ...myslim že to bude víc než pár kg...A když spočítáš investice do zprovoznění 1,6 versus fabie tak ti jednoznačně levněji vyjde fabie...Pokud zbylí peníze co by jsi dal za instalaci a zprovoznění cizího motoru investuješ do úpravy fabie,tak jseš parametrama na stejno s tim že při použití škoda bloku je to navíc "legální".....
09:48:54
20.01.2008
20.01.2008

Rosta
-> TUNER: desítek asi né ale nějaké to kilo jo, 1.6 jede dobře bez úprav, když se tyto samé úpravy udělaj na VW tak má koní mnohem více než Fabie. Ale to už je o penězích.
23:18:51
19.01.2008
19.01.2008

Eidy
-> TUNER: A pokud si sežene Fabku 1,4 16V tak nemusí na motoru upravovat prakticky nic a má 100 koní v základu s obrovskou životností a v lehoučkym bloku. Podle mě ideální řešení.
14:22:59
19.01.2008
19.01.2008

TUNER
-> Rosta: Ale taky má několik desítek kg navíc,nehledě když se fabii 1,4 upraví hlava a dá vačice je to to samý ne li lepší...
11:59:38
19.01.2008
19.01.2008

suri
-> Skoda RBK: jj




11:56:22
19.01.2008
19.01.2008

Skoda RBK - zrušená registrace
-> suri: zadnu napravu treba vystuzit aj ked tam mas dobre chodiacu 120cku

11:47:03
19.01.2008
19.01.2008

suri
-> Rosta: jj sak nech si ho tam da jasne ze to ma lepsi krutak...ale je aj tazky treba vyztuzit napravy....
11:43:18
19.01.2008
19.01.2008

Rosta
-> suri: tento motor se nedával do prvních golfů ale do 3 a to bud 1,4 nebo 1,6 tak to není zas tak starý motor má vysoký krouťák takže je mnohem živější než z Fabie.
22:04:21
18.01.2008
18.01.2008

Max
kousek vedle se řeší to samý..........stačí někdy trochu číst 

21:26:48
18.01.2008
18.01.2008

Maši
No s tema karbcema to neni zas tak jednoduchy, ja jsem je tam chtel davat ale nevyresil jsem rozdelovac! jinak tam jde v poho.
21:05:22
18.01.2008
18.01.2008

suri
-> Milan 136: sak hej nebudem sa hadat ale vraj to neni bohvieco je to vraj tazke...radsej niaku fabiu ale je to jeho vec..
20:59:49
18.01.2008
18.01.2008

Milan 136
-> suri: s 1.6 do 120 zas tolik práce není. převodovka to snese, jde tam přes mezikus z feldy a na tyč se snadno vyrobí nějakej držák na silentblok. A buď se zachová stříkačka nebo se dají karbce...
20:50:16
18.01.2008
18.01.2008

suri
-> Drnec: jasne ze ide treba medzikus prerobit na karbec.....roboty jak na kostole..
20:48:33
18.01.2008
18.01.2008

Nwkt
Všechno jde
20:44:32
18.01.2008
18.01.2008

suri
neviem preco?ja to tazky a stary motor z prvych golfov radsej fabia 1,4 8v.....
20:43:44
18.01.2008
18.01.2008

Drnec
pude 1.6 felicie do skudy