skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Fabie 2000, 17000km, nebouraná 60000?
prohledat
36 příspěvků (zobrazeno 1 až 36) od 10.01.2008 do 23.01.2008, založil/a Michal Svoboda
za tech 60 si pro ni hned prijedu a nemusi se pribuzna rozcilovat s bazarem! klidne pridam jeste flasku slivovice :-)
-> Labros: Já s tou fábkou jezdil v autoškole, takže tam mi nějaká dynamika mohla být ukradená. Navíc jsem to zjistil až den před zkouškama když holčinám co dělali zkoušky se mnou instruktor ukazoval motor, všechny jízdy jsem odjezdil s litrem a ani jsem o tom nevěděl :) Se stofkou jsem začal jezdit hned potom a ta byla proti ní úplný dělo, to je fakt 

-> Milan 136: jo já si tohle auto koupim a dám si tam prevrtanou 1,4 na 1,6 hihi lol to teprv bude JUNIOR WRC :)))))
-> Labros: No radši s kilem než s fobií 1.0 to se fakt nedá. třeba oproti lupu 1.0 to je koloběžka
-> p.b.: Ono se i se Š100 dá jezdit, alespoň po městě, když má auto litrovej motor tak se tomu musí přizpůsobit převody, sice tomu pak dřív dojde dech a víc to žere, ale tak to prostě je... Nový auta jsou trochu těžší, než starý, ale nový motory jsou zase o něco efektivnější...
Já jsem s tou 1.0 jezdil a nebylo to špatný auto, nějakýmu důchodci by bohatě stačilo :)
-> Milan 136: bohuzel, nemel jsem tu cest :)) jel jsem jen s Havlikovym litrem a to je hodne auticko :)
-> Milan 136: mě zas přijde že felda a znát neni tolik, spíš záleží jak je kterej motor zajetej
... a na splašený krávě si jel???? no jel... tak vidíš to je stejný jenom se víc mačkáš 

-> Labros: nene je tam rozdíl...Ale přijde mi že origo fabia 50 kW jede hůř než felda 50 kW...
U feldy 40 a 50 je ten rozdíl znát víc
BTW už jsi jel někdy s tím litrem? To je masakr
U feldy 40 a 50 je ten rozdíl znát víc
BTW už jsi jel někdy s tím litrem? To je masakr

-> Labros:
to jen tak pro srovnání :)




-> Milan 136: to jezdí skoro stejně
to je trochu rozdíl
44 nebo 50 kW?

44 nebo 50 kW?
Tak teď budu sice možná trochu za vola, ale ona je to 1.4mpi
1.0 nebrat ani omylem. To jede asi jako kilo je to děsný....
-> Johny Death: je pravda nesiel som v tom ... tak preto sa pytam 

-> formalin: už nový auta v bílé barvě bývaj nejlevnější.
-> formalin: no vyzkoušej se v tom nekdy projet. je to proste hujda auto. Nemá to ani kastlik ani zadní stěrač slabši motor i když je to mpi tak žádnej trhač sednou do toho dva lidi a už je to pomalejší než škodovka, dál interiér komplet plechovej proste je to totálně očesaný auto. jo jako je novejší ale co do hlučnosti se od škodovky vubec neliší, jizdní vlastnosti horří protože je to předohraba ješte lehký auto a ještě kratší než škodovka... no po tom co jsem se v tom jednou projel tak mi to fakt stačilo... tehdy poprve jsem si řekl zlatá felda. Jinaki proč ne bílá a stříbrná. Cokoliv je v bazarech bílá nebo stříbrná tak se považuje za firemní auta a kdo by si chtel koupit firemní auto když neví kdo všechno v nem jezdil a jak. Jinak tyhle dve barvy se na firemní používaji statistiucky nejčasteji z jednoho velice prostého důvodu na techto barvách je velice dobře a výrazně videt reklamní grafika teda vlastně prostě reklama. Každej kdo se motá kolem úprodávání aut tak ti řekne... felície bílá cena 40 tis ta uplne stejnmá felície v tmave modré i s více km 70-80tis. tak je to proste nastavený.
-> Johny Death: ja sa len informativne pytam preco je to horsie nez skodovka? ved je to novsie auto nie? vykon podobny? komfort z jazdy asi lepsi oproti seriovej skodvke.a ma nabehane omnoho menej ... nevyrývam len sa pytam
a co je take zle na bielej a striebornej farbe okrem toho ze to moze byt firemne auto ? a ze vidno hned spinu?

-> Michal Svoboda: Ta cena je celkem uměrná. tohle auto v té výbave nový stojí nejakych 200000. problém je spíš ten že po tom co to lidi poznají to už nechcou. ani se nedivím. přijde mi to horší jak škodovka. jinak cenu hooodně sráží ještě i to že to je bílé auto. bili se vždycky v bazaru pordavaji nejblbeji. každej to považuje vždycky za firemní auto. a každej když budeš kupovat auto ti řekne že bílé a stříbrné nebrat.obávám se že o moc víc za to jinde nedostane. aspon ne v bazarech at to dá do klasické inzerce za nejakou svoji cenu. ale bude se to prodávat asi celkem dlouho.
-> Jirik : to, co si chce michal koupit...
60 je podle mě cena spíš za lepší feldu. Ty za 80 na tipcars budou bouchlý nebo budou mít vyklepanej motor.
Minimálně 80 by se z toho získat asi dalo, je spíš otázka, jak na to spěchá s tím prodejem...
Když koukneš na tipcars, tak tam pár fabií okolo 80ti je. Jestli je to 1.0, nemá to žádnou výbavu a nabízeli to na odkup bazaru, tak se tý ceně ani moc nedivím.
-> Martin2705: Fuj, co je to ? 

-> Martin2705: 1,2motor
to Maca: hmm,s tim bagem máš asi pravdu. Díky

-> Michal Svoboda:
v roce 2000 se 1.2 ještě nedělaly bude to 1.0mpi,ale bag řidiče to musí mít
cenu odhaduji tak kolem 100000kč
v roce 2000 se 1.2 ještě nedělaly bude to 1.0mpi,ale bag řidiče to musí mít

cenu odhaduji tak kolem 100000kč
Barva je to bílá, což zřejmě na ceně moc nepřidá :); rok 2000. Tím motorem si nejsem jistej, možná že to nakonec bude i ta 1.2. No 1.0 to by byl Junior, ale to se mi moc teď nějak nezdá. Jinak nemá to airbagy ani tónovaný skla ani přední mlhovky.
-> Michal Svoboda:
jakej je to rok??barva??
jakej je to rok??barva??
-> Michal Svoboda: Junior?
Motor je tuším 1.0; myslim, že je to taková ta nejhorší
jakej motor?
-> Michal Svoboda: tak ta cena je dost nízká!!!asi o polovinu, kámoš se byl dívat na fábie v AAA tak jsem šel s ním a tam cena pod 150 000 nejde i 1.2 a rok výroby i nižší a navíc víc kilometrů, takže rozhodně to tam nedávat, jsou pěkní hajzli

Zdar všichni, má příbuzná chce prodat úplně základní Škodu Fabii, která má najeto jen 17000, celou dobu stojí v garáži a je v pohodě až na odcházející baterii, za 60000 někam do bazáče. Mě se zdá ta cena poněkud nízká. Co si o tom myslíte vy? Díky za odpověď
