 skoda.virt.cz
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   Tesneni pod hlavopu :/
 prohledat
    
   
   
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 01.06.2004 do 05.06.2004, založil/a 
21:03:59
05.06.2004
05.06.2004

Petr Abrahámek
			
				
			
		
		
Odvzusnoval sem to pred tydnem, a ty bubliny tam jdou pri vyssich otackach porad. V pondeli to jde na sundani hlavy a novy tesneni...zaroven se aji shodi hlava o nejakou tu desetinu. Poradite mi o kolik to mam dat aby to slusne jelo a pritom to neprehnal? Motor ma zhruba 10000 po GO.
	20:07:57
05.06.2004
05.06.2004

Mulis
			
				
			
		
		
shodil bych hlavu vymenil tesneni, zkontroloval presahy valcu, kazdopadne ty velky bubliny to neni normal zejo a ty bubliiny sou cejtit po spalinach?
	18:35:51
05.06.2004
05.06.2004

Kočislav
			
				
			
		
		
A nemohou to být jen vzduchové bubliny vyplývající ze špatně odvzdušněné soustavy, které jednoduše při přidání plynu kolují rychleji?
	18:27:32
05.06.2004
05.06.2004

tina
			
				
			
		
		
řikam na 90% ti foukaj vyjfukový plyny do vody, jenže to těsnění není vyrouklý úplně, takže to fouká jenom trochu - taky mě to dělalo přesně todle - při volnoběhu bez plynu v poho a když sem přidával tak tam ty bubliny byly.....
	11:10:38
05.06.2004
05.06.2004

Petr Abrahámek
			
				
			
		
		
Novy informace...zahral sem motor. Prehrivani se prekvapive uz moc neprojevilo, ale zastavil sem u domu a otevrel motor. V expanzce byli nejaky maly bublinky na hladine. Zkusil sem pridat plyn. Tak do pulky to nic nedelalo ale kdyz sem dal plnej tak zacaly vyplouvat na povrch bubliny a kdyz sem to pustil tak zase klid.
	20:53:04
04.06.2004
04.06.2004

Kočislav
			
				
			
		
		
Podle toho, co píšeš bych skutečně poškozené těsnění pod hlavou nehledal. Jezdi dál a uvidíš. Jestli s tím opravdu něco je, tak se to stejně projeví i jinak.
	16:30:18
04.06.2004
04.06.2004

Petr Abrahámek
			
				
			
		
		
Ta voda nevarila, Jel sem tech 150 a potom chvilku klidne po meste...a nevsim sem si ty teploty. Dojel sem pomalu domu a teplota porad 90-95. Sel sem se pri nastartovanym motoru podivat do expanzky. V expanzce to nevrelo, jenom takovy maly bublinky neco jak od vduchovani v akvarku...plyny ktery profukujou?? Netesnost to neni, vsechno je suchy.
To tina: no jo, ale tam je napsany ze kdyz to snizim o 0,8mm tak budu mit kompresni pomer z 8.5 na 9.0 coz je podle me peknej blud..
	To tina: no jo, ale tam je napsany ze kdyz to snizim o 0,8mm tak budu mit kompresni pomer z 8.5 na 9.0 coz je podle me peknej blud..
09:12:45
04.06.2004
04.06.2004

PeterP136
			
				
			
		
		
Preco by nebolo? Ked so odvzdusnoval prvy raz a nevedel som ze to treba natlakovat, tak som mal otvorenu expanzku a okrem toho, ze to po otvoreni termostatu pekne virilo cez expanzku (ktora tvori vlastne treti (alebo presnejsie druhy) okruh, tak v v nej v jednom kuse plavali na hladinu drobne bublinky (ako zo sodovky), ale v takom mnozstve, ze mi bolo jazne, ze to proste v rurkach, hadiciach a motore vrie.
Po zastaveni motoru som okamzite expanzku neotvaral, vzdy som to vdaka stiahnutej prdeli "co ak" otvaral tak pol minuty v kozenej rukavici a este s handrou, ale vtedy uz ziadne bublinky vidno nebolo, len spenenu hladinu a mnozstvo pary.
	Po zastaveni motoru som okamzite expanzku neotvaral, vzdy som to vdaka stiahnutej prdeli "co ak" otvaral tak pol minuty v kozenej rukavici a este s handrou, ale vtedy uz ziadne bublinky vidno nebolo, len spenenu hladinu a mnozstvo pary.
23:07:47
03.06.2004
03.06.2004

tina
			
				
			
		
		
jo dobře, beru to zpět, fyzika neni muj obor:-).
Ale stejně, pokud je vše v chladicim systému OK, když chcípneš motor a otevřeš víčko od expanzky tak by to mělo zasyčet a pokud to navíc bublá určitě to neni dobrý!
	Ale stejně, pokud je vše v chladicim systému OK, když chcípneš motor a otevřeš víčko od expanzky tak by to mělo zasyčet a pokud to navíc bublá určitě to neni dobrý!
23:02:17
03.06.2004
03.06.2004

Saky
			
				
			
		
		
bod varu vody muze byt klidne 90 klidne 120 to zalezi na tlaku. .
	23:00:04
03.06.2004
03.06.2004

tina
			
				
			
		
		
2 kočislav: samozřejmě sem myslel když běží motor a přidáváš plyn.... Myslim, že při 90 by voda bublat neměla - bod varu vody je přece až při 100
-> Petr Abrahámek:
to snížení si najdi na pandě v sekci motor (aspoň myslim), jestli si dobře vzpomínam, já sem ji snižoval o 0,8 a měl sem skoro 11
	-> Petr Abrahámek:
to snížení si najdi na pandě v sekci motor (aspoň myslim), jestli si dobře vzpomínam, já sem ji snižoval o 0,8 a měl sem skoro 11
19:56:33
03.06.2004
03.06.2004

Kočislav
			
				
			
		
		
To Tina: pokud po zaparkování (předpokládám že tedy i po vypnutí motoru) ti bublá expanzka a na teploměru máš 90°C, tak bych za tím nehledal prasklé těsnění pod hlavou.
	16:36:38
03.06.2004
03.06.2004

Petr Abrahámek
			
				
			
		
		
A co ten kompresni pomer?
	15:28:59
03.06.2004
03.06.2004

Zero
			
				
			
		
		
:)))))
	13:23:39
03.06.2004
03.06.2004

Saky
			
				
			
		
		
no kdyz sme u toho tak I je taky uplne nekde jinde nez Y tak taky nechapu ty preklepy-)
	13:18:33
03.06.2004
03.06.2004

aDAm
			
				
			
		
		
-> Zero: heeej kruta čeština...navíc B je uplně jidne než P tak by mě zajímalo jak děláš ty překlepy????;-)
	13:13:41
03.06.2004
03.06.2004

Komár 1981
			
				
			
		
		
-> Zero: ty vole, na tebe, aby si clovek vzal prekladatele.  jinak spony menit, menit, menit... vyplati se to!
 jinak spony menit, menit, menit... vyplati se to!
	 jinak spony menit, menit, menit... vyplati se to!
 jinak spony menit, menit, menit... vyplati se to!11:56:07
03.06.2004
03.06.2004

Zero
			
				
			
		
		
Jednou si tahle lezim pod autem a kame namne voda rika skara co je zebyzacalo prset a koukam tece voda z chladiciho potruby a vepredu to trochu kabe takze se chystam vymnenit ty zrezli krouázky co to drzi.
Urcite nejdriv skontroluj jesli nemas nekde netestnost.
	Urcite nejdriv skontroluj jesli nemas nekde netestnost.
11:53:21
03.06.2004
03.06.2004

Michal LR
			
				
			
		
		
čuchni k té vodě jestli smrdí po spalinách - většinou to jde cítit a někde brzo něco praskne nebo povolí - když to tlakuje do vody.
	08:53:59
03.06.2004
03.06.2004

tina
			
				
			
		
		
určitě to neni normální jestli ti bublá voda v expanzce. Znamená to, že máš netěsnosti v chladicím systému. Může to být třeba jen povolená hadice, ale spíš to těsnění - výfukový plyny ti jdou do vody.....
	20:56:30
02.06.2004
02.06.2004

Zero
			
				
			
		
		
Provozny teplota 120ci je kolem 80 - 90 Celsia ze?
	20:41:32
02.06.2004
02.06.2004

Kočislav
			
				
			
		
		
Já si myslím, že je vcelku normální bublání, když zastavíš s 90°C na teploměru. To ještě o ničem nesvědčí. Sleduj to dál a pokud by se motor soustavně přehříval, tak spolu s dalšími příznaky (hodně šedavé emulze na víčku pro dolévání oleje, spotřeba vody apod.) ujistíš co a jak. To, že to někde pořádně vytočíš a pak zastavíš a teplota je stále nad průměrem, se může přihodit i když máš hlavu v pořádku.
	18:25:52
01.06.2004
01.06.2004

Petr Abrahámek
			
				
			
		
		
Predevcirem sme s kamosama menili saci potrubi za potrubi z erka a bylo to v pohode. Lip to tahlo a tak. No ale nebyl bych to ja kdybych si to nechtel vyzkouset poradne... Slapnul sem tomu a rucicka se vysplhala ke 150 na 4. 5 neni(zatim :)). Pak zaparkuju u domu a teplota porad nad 90. A kdyz sem se mrknul do expanzky tak tam vybublavali nahoru takovy uplne malinky bublinky. Motor je 120 l ..vcelku standart. Je to tesnenim ze jo? A jeste bych se chtel zeptat o kolik bych mel ubrat hlavu abych dosahl komprese 10,5:1. Dik Petr
	






 
 




