skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kupa Felicie poradte
01:21:37
21.01.2008
21.01.2008

jarin
-> U-Geen: Já ne to šefové, já bych měnil po 10..... nebo po roce
01:02:11
21.01.2008
21.01.2008

jarin
-> Pavel P@nkáč: Netvrdím že je motor v hajzlu a že to nejede ale rozhodně to v kopci neni žadná sláva když je ten motor v pikouši kterýho budeš dost nakládat.... takže mu budeš i dávat za uši tak po 200t km to nebude mít takový tlaky jak za mlada aby to i tak jelo, to ten nafták je na tom si myslím podstatně líp a nemusíš mu ani tak dávat všechno si přebere lepe jak kopce tak rozjezdy.
17:13:02
20.01.2008
20.01.2008

Milan 136
-> Pavel P@nkáč: jistě že ne. s pravidelným servisem ok ne jako diesel s výměnami po 15
V práci jmse měli fabii 1.2 a pani přejele 30 000 km
Takže pětka longlife na 45 000. pěknej humus ten oleja hlavně ho tam byla cca třetina. se divím že to není bez komprese nebo přeskočený

V práci jmse měli fabii 1.2 a pani přejele 30 000 km

13:16:49
20.01.2008
20.01.2008

Pavel P@nkáč
-> jarin: no nevim 200tis na 1,3ku jeste nic neni tak tu nesprkej

13:09:27
20.01.2008
20.01.2008

Gryzly
-> jarin: ten olej se má měnit v polovičních intervalech. Podle výrobce vozidla.
00:59:45
20.01.2008
20.01.2008

U-Geen
-> jarin: ty menis v 1.9 D olej po 15tkm? odvaznej chlapec :-)
23:59:16
19.01.2008
19.01.2008

jarin
-> Milan 136: Nevím co je předepsaný, já je měním v obouch případech po 15t a bylo-li by po mem měnil bych po 10t i u Mpi a když teda porovnáváš intervali vyměny oleje tak porovnej životnosti obou motoru ....1.3 po 200t km cejtí kopec a je hotová.
Hele ja už se neci hadat, muj názor znáš prostě si nemyslím že ten nafťáček je tak na hovno jak spousta lidí říka, když bys měl možnost ho denně trápit tak bys také asi změnil názor.
Hele ja už se neci hadat, muj názor znáš prostě si nemyslím že ten nafťáček je tak na hovno jak spousta lidí říka, když bys měl možnost ho denně trápit tak bys také asi změnil názor.
16:04:41
19.01.2008
19.01.2008

Milan 136
-> jarin: Nepřehánět s olejem? Je to tak předepsaný klidně t si ho někdo mění po 30.....
21:34:01
18.01.2008
18.01.2008

jarin
-> Milan 136: Nepřeháněj to s tím olejem
, ty žhavičky tam taky nákej ten pátek vydrží a ten plech tam jde vratit vklidu zpátky když nejsi levej, jinak ber v potaz že firmi si veškerý naklady na opravy odpočitaj z daní! Jinak ti to neberu já bych si disla taky nekoupil páč jezdím deně 3km do práce a 3 z prace ale musí se mu nechat že je to tahoun, nalažená 1.3 to tak jako ropáček nikdy nepobere


18:57:18
18.01.2008
18.01.2008

Milan 136
-> jarin: jenže u 1.3 vyměníš olej za těch 24 jednou a u 1.9 D třikrát.....další prachy. sem tam nějakou žhavičku no prostě já bych diesela ve feldě nechtěl....
Jinak ten plech je na nic. je to pogumovaný a je vyzkoušený že to nejde použít znova, většinou se to poškodí při demontáži
Jinak ten plech je na nic. je to pogumovaný a je vyzkoušený že to nejde použít znova, většinou se to poškodí při demontáži
22:59:13
17.01.2008
17.01.2008

jarin
-> Milan 136: A ten test si ještě jednou přepočítej a stačí třeba 100km deně (pracovní dny) 32,- za litr phm (benzín i nafta) a tabulkovou kombinovanou spotřebu Pick-up vanplus 1,3 50kw(7,4l/100km) a 1,9d47kw(6,3l/100km) a pak odečti 5000,- rozdílu v pov. ruč. a uvidí o kolik se ropa vyplatí při 24000km/rok
22:33:19
17.01.2008
17.01.2008

jarin
-> Milan 136: A.... ten plech jako nejde oškrábnout a podlepit tmelem??? njn v autorizovaných servisech se platí tak už víme za co!!!
20:09:40
17.01.2008
17.01.2008

Milan 136
Já taky ne, ale převážně nic nevozím. Potřeboval jsem něco na jezdění do práce a naskytlo se mi tohle....Byla za dobře. Je to rok 2000, najeto 40. Stála 47000. Foto auta je v id u fotek litra
22:23:32
16.01.2008
16.01.2008

Max
-> Milan 136: hm...tos koupil dobře...ale já bych v náklad. prostoru bombu nechtěl... Kolik tě stála jeslti to neni tajný ?
19:13:11
16.01.2008
16.01.2008

Milan 136
-> jarin: Tmel jo? Na 1.9??
Omyl. V originále je tam součást těsnění takovej plech kterej brání odlití oleje a odděluje jakoby kliku od vany....Takže asi tak...
Za 6 naloženej? Tomu nevěřím...No jestli najedeš ve firmě víc než 45000 za rok tak se vyplatí. Je ale pravda že tam je krouťák a naložený to tak nějak jede...V pickupu na práci budiž, ale v soukromým autě to může mít jen blázen..
-> Max: Už jsem to koupil přestavený. Jinak u tý feldy to vychází cca na 55. Bomba je tam jedna v nákladovým prostoru hned za přepážkou. Mám tam nástavbu tak to nevadí...Foto vnitřku nemám ale mohu vyfotit

Za 6 naloženej? Tomu nevěřím...No jestli najedeš ve firmě víc než 45000 za rok tak se vyplatí. Je ale pravda že tam je krouťák a naložený to tak nějak jede...V pickupu na práci budiž, ale v soukromým autě to může mít jen blázen..
-> Max: Už jsem to koupil přestavený. Jinak u tý feldy to vychází cca na 55. Bomba je tam jedna v nákladovým prostoru hned za přepážkou. Mám tam nástavbu tak to nevadí...Foto vnitřku nemám ale mohu vyfotit
15:10:05
16.01.2008
16.01.2008

Max
-> Milan 136: kolik tě stála přestavba na CNG ? 50 ? a kde máš bombu (bomby) ?
14:23:12
16.01.2008
16.01.2008

Adams
-> Milan 136: :
Jasny,10 kW je rozdil u tech 1.3.
1.6 to je uz lepsi svezeni.
-> Labros: :
Co jsem zkouseli 1.3MPI 40kW felicie vs. 130 rapid Rapid byl rychlejsi.
Oba motory v dobrem technickem stavu.
Muzu tam zalezet na vice faktorech jako napr.ridic a pod.
Jasny,10 kW je rozdil u tech 1.3.
1.6 to je uz lepsi svezeni.
-> Labros: :
Co jsem zkouseli 1.3MPI 40kW felicie vs. 130 rapid Rapid byl rychlejsi.
Oba motory v dobrem technickem stavu.
Muzu tam zalezet na vice faktorech jako napr.ridic a pod.
10:46:26
16.01.2008
16.01.2008

Labros
-> LiMaK: to jo, ale bavíme se o akceleraci a tam záleží i na průběhu krouťáku, protože nejseš schopen jet pořád na maximální výkon motoru (máš jen 5 stupňů a z nich využiješ max.3) A proto bych si pořád z 0 na 100 vsadil na feldu 40kW MPi, než na Š130.
06:31:56
16.01.2008
16.01.2008

LiMaK - 742 forever
hosi hosi....kdyz uz se tady bavime o motorech..."miluju nazory tipu ze skodovka se pridusi skace apod".... Doufam ze jsem na technickem foru a jsme vsichni schopni srovnávat MOTORY a ne vraky. samozrejme ze jakakoli 130 je nahouby...motor spinavy od oleje, vylagrovane šálky, pístní krouzky uplne v prdeli, tlaky na válcích poloviční, přicpany a k tomu jestě málo funkční karburátor, stolet staré svíčky,ucpane vzduchové filtry. A proti tomu vy tady stavíte zachovalou felinku 40/50kw??? Srovnávejme kdyz uz tak konecne ROVNOCENNE MOTORY. nikdo mi nevymluví, že prvotřídní felicii má 40kW a prvotřídní 130tka má 43kw a prvotridni 136gl má 46kw.....bavíme se ale skutecne o MOTORECH!!
01:08:03
16.01.2008
16.01.2008

jarin
-> Milan 136: Ty popíráš jedinou vyhodu nafťaka? Jezdíme tu z naftovim pickupem pernamentně naloženým a ta spotřeba je těch 6l, s tou 1.3 budeš naloženej tak o 2 litry víš!!! a spočítej si to když nalítáš víc kilometru, třeba firemní auta
To bude trochu rozdíl nee?
A nic ve zlim ale ukaž mi kterej pacient si koupi těsnění pod vanu za 4000,- když je tam v originale tmel za 200,-

A nic ve zlim ale ukaž mi kterej pacient si koupi těsnění pod vanu za 4000,- když je tam v originale tmel za 200,-

19:15:03
15.01.2008
15.01.2008

Milan 136
-> Adams: Tak to je ta slabší. 10 kw je velikej rozdíl a hlavně asi kolem 10 Nm tam chybí. Já mám pick-upa 50 kW na CNG a na benzin to letí super.
Měl jsem krátkou feldu 40 kW 2000 rok a na 40 kW jela moc hezky. Pak jsem měl 1998 1.6 Mpi a to je parádní svezení
Měl jsem krátkou feldu 40 kW 2000 rok a na 40 kW jela moc hezky. Pak jsem měl 1998 1.6 Mpi a to je parádní svezení

15:17:36
15.01.2008
15.01.2008

M@rtin
-> p.b.: Já s tím nejezdím za víc jak 7l/100km. Jezdím nejvíc trasu Úp - TU. Jezdím do práce, ráno tam a odpoledne zpátky. Semtam něco po Trutnově. A i teďja v zimě se dostanu v pohodě na 6,8l/100km

15:17:32
15.01.2008
15.01.2008

M@rtin
-> p.b.: Já s tím nejezdím za víc jak 7l/100km. Jezdím nejvíc trasu Úp - TU. Jezdím do práce, ráno tam a odpoledne zpátky. Semtam něco po Trutnově. A i teďja v zimě se dostanu v pohodě na 6,8l/100km

08:46:14
15.01.2008
15.01.2008

Adams
A presne jak nekdo pise,ten diesel je drazsi na udrzbu.takze pokud nemas tu naftu tak spis nebrat.Kupovali jsme uz chladic,opravovali starter,nove zhavici svicky,baterie..docela palba i za ten chladic....
Preci jen to mame uzu delsi dobu a starne to.
Ale radsi do toho investujem kdyz ho mame naz aby se vysypal.
Kouknul jsem se ted do velkeho TP a je tam psany vykon 40kW/4500ot .Takze asi nejaka slabsi verze MPi.
Takze kdyz jsme zkosueli 130 Rapid proti tehle 40kW MPI tak ji Rapid udelal,ale byt tam ta 50kW tak uz asi se nehcyta.
Preci jen to mame uzu delsi dobu a starne to.
Ale radsi do toho investujem kdyz ho mame naz aby se vysypal.
Kouknul jsem se ted do velkeho TP a je tam psany vykon 40kW/4500ot .Takze asi nejaka slabsi verze MPi.
Takze kdyz jsme zkosueli 130 Rapid proti tehle 40kW MPI tak ji Rapid udelal,ale byt tam ta 50kW tak uz asi se nehcyta.
08:35:53
15.01.2008
15.01.2008

Adams
Mam zkusenost s MPi i Dieselem ve Felicii.
Co jsem mel nejradsi tak to byla 1.6MPI co byla v L&K jenze ten se pak musel prodat.Ted jezdim bud an 1.3MPI,da se s tim jezdit dobre.Dalku zajedu i za 6 ,mesto tak 8.Zalezi taky jaky je stav auta.
Pak mame jeste Pick-up 1.9D,auto bylo kupovane se servisni knizkou a v super stavu.Spotreba je ruzna...jel jsem i za cca 4,5l ale to byla otresna jizda...dalka a jeste jedes jak duchodce.Vetsinou jezdim tak za 6 normal a 8-9 svizneji.
Osobne si myslim ze ten diesel jede lepe nez 1.3.
Ale diesela bych bral spis pokud mas moznost nejake levne nafty ( coz je taky duvod proc jsem pak koupili 1.9D).
Ale nevim zda se delali ruzne vykony tech 1.3 MPI a treba mame nejakou slabsi verzi a tak mi ten diesel prijde o neco rychlejsi.
To jsou moje postrehy co jsem posbiral na cca 6 feliciich co jsme meli doma a mel jsem moznost vse vyzkouset.
Co jsem mel nejradsi tak to byla 1.6MPI co byla v L&K jenze ten se pak musel prodat.Ted jezdim bud an 1.3MPI,da se s tim jezdit dobre.Dalku zajedu i za 6 ,mesto tak 8.Zalezi taky jaky je stav auta.
Pak mame jeste Pick-up 1.9D,auto bylo kupovane se servisni knizkou a v super stavu.Spotreba je ruzna...jel jsem i za cca 4,5l ale to byla otresna jizda...dalka a jeste jedes jak duchodce.Vetsinou jezdim tak za 6 normal a 8-9 svizneji.
Osobne si myslim ze ten diesel jede lepe nez 1.3.
Ale diesela bych bral spis pokud mas moznost nejake levne nafty ( coz je taky duvod proc jsem pak koupili 1.9D).
Ale nevim zda se delali ruzne vykony tech 1.3 MPI a treba mame nejakou slabsi verzi a tak mi ten diesel prijde o neco rychlejsi.
To jsou moje postrehy co jsem posbiral na cca 6 feliciich co jsme meli doma a mel jsem moznost vse vyzkouset.
08:11:48
15.01.2008
15.01.2008

p.b.
Hele a kde kdo psal že s 1.3 jezdí za 7 litrů ve městě? Nějak to nemůžu najít... Docela rád bych věděl jak na to .)
18:29:54
14.01.2008
14.01.2008

Milan 136
-> Jirik : Jestli někdo mele sračky a ví píču tak jsi to ty. Nebyl bych sprostej ale reaguju na Tvou reakci.
A neměj obavy že jsem s tím nikdy nejel. to spíš ty...
Já dělám ve značkovým Škoda servisu a s dieselem jsem jel x-krát....
Mpi 50 kW jede prokazetelně líp. A ukaž mi někoho kdo jezdí s tím za 6 litrů....Kámoši jí mají, ale jen proto že mají kradenou naftu...
Jinak vyvrať mi nějakou výhodou tyto nevýhody v podobě rachotu, vibrací, vymlácenejch náprav, táhel řazení, převodovek, vysoký pojistky, oleje měnícího se po 7500, problémy se studenýma startama když to zrovna nemá nový žhavičky, startér drahej jako kráva....Těsnění pod vanu stojí 4000 fakt parádní motor. Jediný argument je ta životnost. když je o to pečováno, tak to najede mnoho, ale stejně tak jako třináctka nebo šestnáctka....
Jinak ty nesmyly o spotřebě 7 litrů ve městě a že 130 ujede MPi mě taky velice baví
A neměj obavy že jsem s tím nikdy nejel. to spíš ty...
Já dělám ve značkovým Škoda servisu a s dieselem jsem jel x-krát....
Mpi 50 kW jede prokazetelně líp. A ukaž mi někoho kdo jezdí s tím za 6 litrů....Kámoši jí mají, ale jen proto že mají kradenou naftu...
Jinak vyvrať mi nějakou výhodou tyto nevýhody v podobě rachotu, vibrací, vymlácenejch náprav, táhel řazení, převodovek, vysoký pojistky, oleje měnícího se po 7500, problémy se studenýma startama když to zrovna nemá nový žhavičky, startér drahej jako kráva....Těsnění pod vanu stojí 4000 fakt parádní motor. Jediný argument je ta životnost. když je o to pečováno, tak to najede mnoho, ale stejně tak jako třináctka nebo šestnáctka....
Jinak ty nesmyly o spotřebě 7 litrů ve městě a že 130 ujede MPi mě taky velice baví

17:25:14
14.01.2008
14.01.2008

mb136gl
-> Labros: prave preto som ho zmazal, lebo som si sam protirecil a ani som si to nevsimol.
12:09:10
14.01.2008
14.01.2008

Labros
-> mb136gl: šlo o to, že spousta lidí tady tvrdí, že 130ka nebo 136ka má lepší akceleraci na 100, než felda, i tvůj smazaný příspěvek tak vyzněl. No právě že šanci by měla jedině s kratšími převody.
12:05:50
14.01.2008
14.01.2008

mb136gl
-> Labros: ->ja viem, ze som napisal blbost, nedava to zmysel, ale neuvedomil som si to, takze ak som niekoho urazil tak pardon
a nenapisal som ze 136ka pobije feldu pri akceleracii
a nenapisal som ze 136ka pobije feldu pri akceleracii

10:37:08
14.01.2008
14.01.2008

Labros
A pokud možno 100 reálných, protože třeba na posledních 10km/h potřebujete několikrát delší čas, než na prvních 10km/h.
10:36:33
14.01.2008
14.01.2008

Labros
co jsem to tady četl:
"felicii ide prevodovka do akceleracii, ale 136ke do rycholsti" - tím se chce říct, že 136ka má těžší převody. Naproti tomu autor tvrdí, že 136ka na akceleraci pobije feldu - pak už tomu vůbec nerozumím.
Vy kdo tady píšete, za kolik udělá 130ka, 136ka nebo felda stovku: Zkoušeli jste se vůbec se svým autem rozjet z 0 na 100 a měřili při tom čas?
"felicii ide prevodovka do akceleracii, ale 136ke do rycholsti" - tím se chce říct, že 136ka má těžší převody. Naproti tomu autor tvrdí, že 136ka na akceleraci pobije feldu - pak už tomu vůbec nerozumím.
Vy kdo tady píšete, za kolik udělá 130ka, 136ka nebo felda stovku: Zkoušeli jste se vůbec se svým autem rozjet z 0 na 100 a měřili při tom čas?
22:58:19
13.01.2008
13.01.2008

jarin
-> mb136gl: Hele tabulki jsou hezka věc ale skutečnosti jsou jiny felda ma sice 50kw a 13s na 100 a 130 nakejch 43a 17 na 100 ale Ale 130 tu feldu klidně natře řikam zaleží na tom jak jsou ty motory jety a zajety a na spoustě věcí, hele já měl v rapidu po tatovi hezki linou 136 a at jsem steloval jak jsem steloval tak porad lenoch, no a po pul roce jezděni s těškejma nohama jsem tunerum s feliciema ujižděl jako prd, takže nevim no tabulky???...... jo tech 12s na 100 je udavaný na rapidu při upravě na 50 nebo 55kw ted nevim ale někde jsem to taky čet

21:09:20
13.01.2008
13.01.2008

Jirik - zrušená registrace
-> LiMaK: Ježiš to jsou stašný pohádky o tom přitlačeným zadku.
Jistě, předohrab začne strašlivě hrabat a nikdy se nerozjede, kdežto zadohraboidní Škodovka místo toho párkát houpavě poskočí, přidusí se a pak se začne teprve plynule rozjíždět, páč má nedostatek výkonu. Určitě to bude tím přítlakem.
-> mb136gl: Taky dobrý, že není lepší než Škodovka.
Klucí, vy jste strašní bludaři. Zkuste si to někdy vyzkoušet v praxi. Seriovou 1.3 MPi 50 kW a proti seriové 130 - 136. Obojí naložené. Tu komedii jste už dlouho neviděli a ten kdo bude zesměšněnej, bude 130 - 136.
-> Milan 136: A ty s tím haněním 1.9 D jsi taky dobrej tlachal, očividně víš píču a nikdy jsi s tím nejel ani 10 metrů do sámošky pro rohlíky. Naopak ten motor jede velmi pěkně a překvapivě živě, spotřeba solidní, jediné proti je hmotnost, ale tu Benteller snáší už docela dobře, jeho životnost je taky na velmi dobré úrovni.
Jinak mi ještě ukažte Feldu 1.3 - 1.6, která jezdí dlouhodobě město kolem 7mi litrů.
Nezlobte se, ale na tyhle sračky se musí reagovat, protože se to tady začíná velmi hustě hemžit odborníky.

Jistě, předohrab začne strašlivě hrabat a nikdy se nerozjede, kdežto zadohraboidní Škodovka místo toho párkát houpavě poskočí, přidusí se a pak se začne teprve plynule rozjíždět, páč má nedostatek výkonu. Určitě to bude tím přítlakem.

-> mb136gl: Taky dobrý, že není lepší než Škodovka.
Klucí, vy jste strašní bludaři. Zkuste si to někdy vyzkoušet v praxi. Seriovou 1.3 MPi 50 kW a proti seriové 130 - 136. Obojí naložené. Tu komedii jste už dlouho neviděli a ten kdo bude zesměšněnej, bude 130 - 136.
-> Milan 136: A ty s tím haněním 1.9 D jsi taky dobrej tlachal, očividně víš píču a nikdy jsi s tím nejel ani 10 metrů do sámošky pro rohlíky. Naopak ten motor jede velmi pěkně a překvapivě živě, spotřeba solidní, jediné proti je hmotnost, ale tu Benteller snáší už docela dobře, jeho životnost je taky na velmi dobré úrovni.
Jinak mi ještě ukažte Feldu 1.3 - 1.6, která jezdí dlouhodobě město kolem 7mi litrů.
Nezlobte se, ale na tyhle sračky se musí reagovat, protože se to tady začíná velmi hustě hemžit odborníky.
15:31:26
12.01.2008
12.01.2008

Marra - zrušená registrace
1,6 není špatná, ale je těžká, navíc zastaralá. Nexia 1,5 8 V jede lépe než 1,6. A 50 kW felina a moje 125 tka při sprintu: felda mi začla ujíždět až když jsme řadili trojku, už neměla sílu..
11:31:22
12.01.2008
12.01.2008

mb136gl
-> p.b.: dik presne toto som hladal a nemohol som to nikde najst dakujem
11:05:20
12.01.2008
12.01.2008

Crestik
-> p.b.: ještě doplním, že těch mojich 13s platí pro mpi, o půl sekundy víc má jednobod
11:02:59
12.01.2008
12.01.2008

p.b.
-> mb136gl:
Nevím co řešíš, hodnoty hovoří jasně:
18 s (Garde, Rapid), 17 s (Rapid 130), 15 s (135 Rapid), 14 s (136 Rapid)
13,5 (fel 1.3 50 kW) 12,0 (fel 1,6)
new.skoda-auto.com/CZE/.. ./Garde.aspx
Nevím co řešíš, hodnoty hovoří jasně:
18 s (Garde, Rapid), 17 s (Rapid 130), 15 s (135 Rapid), 14 s (136 Rapid)
13,5 (fel 1.3 50 kW) 12,0 (fel 1,6)
new.skoda-auto.com/CZE/.. ./Garde.aspx
10:13:13
12.01.2008
12.01.2008

LiMaK - 742 forever
-> LiMaK: Bylo to jen tak teoreticky....jezdim se s136 a i s felicii...jisteze je fileta daleko jinde nez skodovecka,ale kdyz uz se chcete bavit o tabulkovych vykonech, skodovky se vzdycky zastanu :-)
Ale pravda je, ze fileta je modernejsi, bezpecnejsi komfortnejsi...a mnohdy i vyce vyrezla nez 120tka :-)
Ale pravda je, ze fileta je modernejsi, bezpecnejsi komfortnejsi...a mnohdy i vyce vyrezla nez 120tka :-)
10:10:30
12.01.2008
12.01.2008

LiMaK - 742 forever
-> Crestik:
Kdyz srovnam tabulkove hodnoty.....
skoda 130....43kW
skoda 135....43kW
skoda 136....46kW
felicie.....40kW
felicie.....50kW
Kdyz se budeme bavit JEN o tabulkach, tak jakakoli skoda 130/5/6 "polozi" felicii 40kw a 50tku poradne potrapi! A kdyz si k tomu pripoctes VYHODY zadniho pohonu.....Na rozjezd je to jasny...predohrab zacne protacet kolama a pomalu se rozjizdi. Skodovka se si zadek pritlaci k zemi,kola maj jeste vetsi prilnavost a na rozjezd si myslim ze je lepsi.
Bavime se zde samozrejme jen teoreticky o idealnim stavu, nezohlednujem VYLAGROVANY motory,jinak zajete spojkove lamely a ruzne druhy (ne)ridicu. Osobne si myslim ze dobra skoda 136(46kw) ma felicii 50kw co rict...a 130/135 ji urcite trochu potrapi. zapominate na to ze konkretne jednobodova strikacka ve filde neni ekvivalnet DOBREMU karburatoru....karbec je karbec (nebavim se samozrejme o modernich mpi...to je neco jineho.)
Kdyz srovnam tabulkove hodnoty.....
skoda 130....43kW
skoda 135....43kW
skoda 136....46kW
felicie.....40kW
felicie.....50kW
Kdyz se budeme bavit JEN o tabulkach, tak jakakoli skoda 130/5/6 "polozi" felicii 40kw a 50tku poradne potrapi! A kdyz si k tomu pripoctes VYHODY zadniho pohonu.....Na rozjezd je to jasny...predohrab zacne protacet kolama a pomalu se rozjizdi. Skodovka se si zadek pritlaci k zemi,kola maj jeste vetsi prilnavost a na rozjezd si myslim ze je lepsi.
Bavime se zde samozrejme jen teoreticky o idealnim stavu, nezohlednujem VYLAGROVANY motory,jinak zajete spojkove lamely a ruzne druhy (ne)ridicu. Osobne si myslim ze dobra skoda 136(46kw) ma felicii 50kw co rict...a 130/135 ji urcite trochu potrapi. zapominate na to ze konkretne jednobodova strikacka ve filde neni ekvivalnet DOBREMU karburatoru....karbec je karbec (nebavim se samozrejme o modernich mpi...to je neco jineho.)
23:55:13
11.01.2008
11.01.2008

jarin
No jasný dáš křídlo a máš dalších 5 koni
a ještě spojler až na zem a máš i pořádnýho osla
..... ale věřim tomu že 130 natře feldu, neni 50kw jako 50kw, někdy jsou ty motory pěkně líný a nemusej mít ani moc naběháno, záleží jak s nimi kdo jezdí





20:07:29
11.01.2008
11.01.2008

Milan 136
-> Crestik: asi tak. To jsou jen řeči lídí který s feldou asi nukdy nejeli a to co májí je pro ně bomba...
Ale už bys měl znát úpravy z virtu. Uřízneš filtr, vyleštíš kanály, dáš pochybnej "laďák" a máš 90 PS
Ale už bys měl znát úpravy z virtu. Uřízneš filtr, vyleštíš kanály, dáš pochybnej "laďák" a máš 90 PS

16:11:29
11.01.2008
11.01.2008

Crestik
-> mb136gl: hele, asi byla ta felicie KO, nebo nebo řidič neuměl řadit...prostě aby obyč 130tka ujela 50kW MPI mě nikdo nepřesvědčí....
tabulkové hodnoty 0-100:
fel 1.3 50kW - 13s
skoda 130L - 17s
tabulkové hodnoty 0-100:
fel 1.3 50kW - 13s
skoda 130L - 17s
12:27:02
11.01.2008
11.01.2008

mb136gl
Ale aj tak sa to neda porovnavat.
11:38:45
11.01.2008
11.01.2008

Jirik - zrušená registrace
-> p.b.: Já mám 7,8 s 1.8i. 

11:37:45
11.01.2008
11.01.2008

p.b.
-> Jakub M.: Já měl s 1.3 50kw spotřebu do 7 litrů...
11:34:38
11.01.2008
11.01.2008

M@rtin
-> Jakub M.: No to by mě zajímalo, jak jsi s tou 1,3MPi jezdil, já s ní jezdím jen couračky do práce a z práce a jezdím po 7l/100km
05:28:39
11.01.2008
11.01.2008

Jakub M.
1,6 má bohužel prokazatelně nižší spotřebu než 1,3 Mpi... zkušenost mám takouvou, že u stejně jetých aut má 1,3 při běžné jízdě spotřebu kolem 8-9l/100km a 1,6 přibližně o 1 až 1,5l méně. takže bych to rozhodně nesrovnával podle údajů výrobce, nehledě k tomu, že se tvdí, že 1,6 je "zajetá" - spíš vylágrovaná
- na provozní vůle až po cca 100tkm.. prostě kdybych měl volit znova mezi 1,6 a 1,3 tak jdu opět do 1,6, po 4 měsicích provozu nemám žádný záporný zkušenosti (auto má najeto 90tkm), jen to, že se to oproti 130ce chová naprosto příšerně a to to má nový tlumiče 


18:47:02
10.01.2008
10.01.2008

Milan 136
Nedávno byl ve Světu motorů test různých aut a u felicie se diesel oproti MPi 50 kw vyplatí, když člověk najede 46 000 za rok, což je nemyslitelný....
Jiný je to když krade naftu samosebou...
Jiný je to když krade naftu samosebou...
18:06:51
10.01.2008
10.01.2008

Crestik
-> mb136gl: a co z toho vyplývá? Že 120tka jede prostě hůř, než 1,3MPi, proto je její koupě zbytečná, howgh 
