Ostuda Škody motorsport

prohledat
43 příspěvků (zobrazeno 1 až 43) od 05.01.2008 do 06.01.2008, založil/a pessam
řadit dle data
21:37:47
06.01.2008
gim
O penezich to je hodne strejda zacinal jezdit na facku nekdy kolem 95 roku a koncil kolem roku 2000 s feldou a za tu dobu se prej temer ztrojnasobily naklady na startovny a tak podobne.
20:29:35
06.01.2008
Jirik - zrušená registrace
poslední auto s pěknejma výsledkama byla Kitová Felicie. Jinak výsledky rallye Octavie a Fabie ve srovnání s historií (120S, 130 RS, LR,RH, Kit Car atd.), co se dosažených úspěchů týče, jsou více než tragické. 8 Ještě teď když si vzpomenu, že Fabie či Octavie ani neodjely ze startu, páč se jim vysraly převodovky........slabota .... Z moderní doby, když jsem sledoval na Eurosportu Felicie na špicích a s příchodem WRC Fab a Oct. ani kulový....
20:23:33
06.01.2008
Peklo-Evo-Luboš
-> U-Geen: Me to prijde krok zpatky...
19:45:15
06.01.2008
U-Geen
-> Max: sem na to zvedavej, tahle trida vypada velice nadejne, a napriklad Grande Punto S2000 je naprosto nadhernej vuz
19:27:57
06.01.2008
Max
-> pessam: no dovolím si nesouhlasit....souhlasim s u-geenem a Bedřichem a pod....

To že Kopečák pojede s jinym S2000 (polo) je už tak nějak jasný..je to kvuli víc věcem. Ono je lehký kritizovat.... Mě motorsport velice velice lákal. Ale když jsem zjistil fakta,tak tam nechci ani za zlatý prase. Nutno si uvědomit, že nějakej čas byl motorsport škoda v podstatě zavřenej. Jen "podporovali" kopeckýho. NIkdo tam nepracoval nikdo nic nevyvíjel. To co bylo představený bylo funční,jeli se s tim i testy,ale nebyla to ta "pravá S2000. Dle mého názoru vývojáři motorsportu celkem mákli. Jak moc dobře se uvidí až na trati. Jestli se škodovce nepovede, tak je dost dobře možný, že tp bude definitivní konec....jako se chvíli o konci mluvilo po WRCu fabie. Je to hlavně o prachách,který rozhodujou... 7
19:21:25
06.01.2008
Peklo-Evo-Luboš
-> Max: je mi to jasny 4 1
18:24:31
06.01.2008
Max
-> Peklo-Evo-Luboš: já nic nevim 4 a co vim to nepovim :-) Ale těšim se až vyjede ... 4
18:08:10
06.01.2008
Kapřík
-> Peklo-Evo-Luboš: copak, že by někdo jako Agnus na eWRC? 2
18:06:33
06.01.2008
MerHanz
-> Peklo-Evo-Luboš: njn Vodehnal byl buď bedna, nebo to rozstřelil. Taky sem viděl od Maliny video stočený z plátna, jak trénovali nějakej skok a nakonec ho přeskočily, ale za ním přerazili v puli švestku
18:00:55
06.01.2008
Peklo-Evo-Luboš
-> kaprik faster: ja tajne doufam ze se tady probudi jeden clen a rekne nam jestli neco nevi o Fabii S2000 6
17:43:23
06.01.2008
pessam
Plně souhlasím s Vašima názorama.
17:35:26
06.01.2008
Kapřík
-> Peklo-Evo-Luboš: přesně tak4



Můj názor je že s FAbii S2000 to dopadne zase pěkně bledě (bohužel)... 8 Vyvíjet auto v době kdy ostatní automobilky již dávno soutěží je chyba...těžko se nastupuje do rozjetého vlaku8

Oficiální informace vloni hovořily o tom že první testy budou ještě vloni. A kde nic tu nic. Teď se hovoří o letošním roce, ale FAbii ještě nidko neviděl..kromě postavené karoserie na ženevském autosalonu...4 A dnes už je zřejmé že to v té době opravdu byla pouze a jen karoserie...je to škoda..8

Na druhou stranu...jezdím hodně na vrchy i rally po republice a škodovky se i dneska určitě neztratí...Mnohem víc mě uspokojí pohled na Kitové Felicie než na těžkotonážní Myšáky...

4 4
17:29:05
06.01.2008
Peklo-Evo-Luboš
-> pessam: Podle me je to o koncernu... Skoda ma byt synonymem pro spolehlive a bezpecne rodinne vozy... na zavodeni je v koncernu Audi, Seat.. atp.
17:21:26
06.01.2008
pessam
Díky za ty články od Janeby, jsou dobrý. Kdy a kde bude pokračování? Trochu mě štve, že automobilka ze stoletou sportovní tradicí, která vyrábí 5 modelových řad, nemá ani jeden typ vhodný pro "soukromé" závodění, o špičkovém ani nemluvím. V roce 1990 nás stál soutěžní Favorit postavený z bouračky asi 100 tisíc, sezona MČR také 100 tisíc a k tomu spousta práce zadarmo.
15:23:34
06.01.2008
Peklo-Evo-Luboš
-> petr s: někdy bylo vydělaný i přední...
zvětšit Ostuda Škody motorsport - obrázek od Peklo-Evo-Luboš vložen 06.01.2008 15:23:34
15:22:46
06.01.2008
Peklo-Evo-Luboš
-> petr s: porad bylo vydělany...

1
zvětšit Ostuda Škody motorsport - obrázek od Peklo-Evo-Luboš vložen 06.01.2008 15:22:46
15:08:43
06.01.2008
petr s
-> MerHanz: Protože ho pořád vydělávali / prý je auto rychlejší
14:58:44
06.01.2008
MerHanz
-> petr s: proč?
14:58:31
06.01.2008
MerHanz
-> petr s: netuším
14:45:19
06.01.2008
petr s
-> MerHanz: Á kolikrát nasazoval zadní okno?
14:30:32
06.01.2008
MerHanz
-> Peklo-Evo-Luboš: mám takovej dojem, že tuhle fotku taky někde doma máme
14:29:45
06.01.2008
Peklo-Evo-Luboš
-> MerHanz: 4
14:28:46
06.01.2008
MerHanz
-> Peklo-Evo-Luboš: je to ten u toho pravýho světla v ty kšiltovce. ale jak tak koukám tak povědomejch tváří je tam vícero
14:12:35
06.01.2008
Bedřich - zrušená registrace
-> Peklo-Evo-Luboš: nevím jaké má Kopecký technické vzdělání, ale protože jezdí od mala a pořád se kolem závodů pohybuje je úplně jasné proč má jet s jiným S2000 4 a až potom testovat.
14:12:03
06.01.2008
Peklo-Evo-Luboš
-> MerHanz: Koruny se shanely o neco lepe, protoze auto platil svazarm, v pripade nehody pojistovna a hlavne tady nebylo moc z ceho vybirat a vsechno se delalo doma. Zadny nakupovani podvozku v renovaku za 150 000,- ale pekne podomacku...



Je tady nekde na ty fotce?
zvětšit Ostuda Škody motorsport - obrázek od Peklo-Evo-Luboš vložen 06.01.2008 14:12:03
13:59:03
06.01.2008
MerHanz
-> Peklo-Evo-Luboš: jj jezdil s nim jako doprovod. ještě by se vyhrabali nějaký fotky.Docela rád bych tu dobu zažil.
13:56:45
06.01.2008
MerHanz
Já neříkám, že to tenkrát nebylo o penězích v podstaatě je to potát o penězích ( když pominu aspekt, jako umnění to užídit ). Jen jde o to, že prej dřív ty prachy šli líp sehnat. Bavil sem se s lidmy co jezdili jen okresní přebory a jezděj i teď, nebo jezdily.A jak sem je tak poslouchal, tak dřív se ty koruny sháněli o něco lépe.
13:55:11
06.01.2008
Peklo-Evo-Luboš
-> Bedřich: Taky myslim ze to byla ostuda, kdyz nenastartovali na monte... ale treba i ta spojka v australii... Kopec pojede s jinym S2000, protoze to jinak nejde :-) A produkcni vuz by byl krok zpet. Ale prvni testy by snad mely byt nekdy na jare, nebo na zacatku leta.

-> MerHanz: Deda jezdil s Vodehnalem jo? :-)



jinak vsem doporucuji tenhle clanek, je naprosto super a vsem ozrejmi, jak to asi s motorsportem vypada..:

www.ewrc.cz/ewrc/show.php ?id=1868

www.ewrc.cz/ewrc/show.php ?id=1969
13:26:16
06.01.2008
U-Geen
-> vhml: ja sem psal "jenom" sehnat sponzory?
12:50:21
06.01.2008
Bedřich - zrušená registrace
-> pessam: Jestli to nebude o tom že ta slibovaná Fabia S2000.V době představení byla udělaná jen "zvenku" samotné auto se teprve začalo vyvíjet.A co jsem se doslechl z dobrých zdrojů tak proto Kopecký pojede letošní sezonu s jiným S2000.

Ostuda Škody motorsport byla když si drželi v týmu Schartze a nebo když v Monte Carlu nesjeli z rampy.To byla ostuda ne toto....
11:38:14
06.01.2008
Bery
jako by jste porovnávali techniku dřív a dnes...dřív se jezdilo na páru,stačilo dříví a zadný ropný spolky nebyly potřeba..je to kravina,chcete někdo vracet dobu kvůli tomu že strana dávala prachy na svazarm a kdo nechtěl být třeba pionýr byl radši ve svazarmu u aut...
11:31:27
06.01.2008
Tomik...
-> vhml: Přesně tak, to vidim když sponzory shání kámoš... Je to špatný...
11:28:44
06.01.2008
petr s
-> vhml: No a dříve ti mohl dát 1 sponzor max 5 000 na rok
11:28:30
06.01.2008
Tomik...
Strejda řikal, že teď už by asi do toho nešel... Dřív se ty prachy prej dali sehnat i líp... Dřív jezdil hodně, nevim teda přesně co, jezdil tušim se 130RS s Gálem(jak teď naviguje Arazima)
11:26:22
06.01.2008
vhml
-> U-Geen: ,,Jenom sehnat sponzory" to je v dnešní dobe pojem ponekud komickej. Protoze kdybys chtel jezdit nekde v sirsi spicce(za predpokladu ze bys to uridil) tak Ti stací od sponzoru asi ,,jenom" tak 5milionu narok, vcetne nakupu auta teda...
11:16:45
06.01.2008
Fén
-> U-Geen: Dovolil bych si nesouhlasit. :o) Když to budu brát jenom z pohledu pořadatelů tak je v tom hodně velký rozdíl.
11:12:33
06.01.2008
petr s
-> U-Geen: To jsou řeči lidí co si to nezkusily

a neví kolik stál provoz auta na 1 rok
11:05:12
06.01.2008
U-Geen
to sou fakt desny kecy jak to tehdy bylo o soutezeni a neska je to o prachach a tak :o) vrcholovej sport byl o prachach dycky staci se kouknout na nejaky dokumenty o rally, treba 50yrs going sideways a podobone :o) a amatery muze jezdit kdokoli kdo sezene sponzory a ma na to auto, pokud vim...
10:06:50
06.01.2008
MerHanz
To jo, děda jezdil jako doprovod Vodehnalovi ( jezdil s moskvičem ) a taky řikal, že to bylo op něčem jiným. Když odjel ve středu do košic, tak mu tu absenci v práci svazarm proplatil a podobně. Možná Šškoda, že sem to nezažil.
23:04:46
05.01.2008
pinokio110
Svazarm Ti zapujčil Helly lampy,Haldy,když jsi končil,taksto vrátil...bylo zázemí.10
22:59:47
05.01.2008
Maxx
muj otec taky rika ze driv tohle vse bylo vo necem jinym ze dnes je to proti tomu katastrofa.....4
22:56:41
05.01.2008
pinokio110
-> pessam: Zlatý starý časy-ne tak docela------myslím tim automobilový sport,Svazarm-soutěže-zab avení dětí atd.taky v tom byly peníze,ale dneska je to jen o známostech a prachách.10 10 10
20:47:23
05.01.2008
pessam
Koukám na výsledky prvního letošního MR v rally v Rakousku a první Škoda je 10 let stará Felicia na "padesátém třetím" místě.Co dělají vývojáři ve Škodě? Kde je ta slibovaná S 2000, ? To bylo řečí jek bude brzy a co jich bude pro soukromé jezdce.Myslím že sport ve Škodě zažívá své nejhorší období.Sám jsem zažil to období od Š120 S a výše.Byl to krásný čas okruhy,kopce,rallye ještě že mám na co vzpomínat.
Extreme Tyres