NJ. Nešťastný longlife. Jediná výhoda, že auto nemusí stát každých 15 tis na výměne oleje. Ale že se dolévá, skoro jak nafta, to už nikdo neví. No a ty nešťastné repase turba. Firma vyčistí jen ventilek a za pár dní se turbo opět nerozjede. Kdo taky dneska ví, že má turbomotor nechat chladit? To je přece ztráta času...
Přesto si myslím, že je to problém chování se člověka k autu.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Fabia-nadoba ostrekovacov(demontaz)
18:07:29
05.01.2008
05.01.2008

Don Carlos
15:42:19
05.01.2008
05.01.2008

Milan 136
-> Gryzly: Lehce přibarvený...
Já dělám ve značkovým Škoda servisu a ještě jsem neviděl auto soukromníka s turbem v prdeli. Všechno firemní, protože ty lidi si to kurví sami. Stydenýmu šlapou, pak s tím letí po dálnici na dovolenou, pak zastaví a hned to vypnou. A je hotovo....
A velmi často v těch autech není olej...Za těch 30T to prostě nějakej longlife sežere a na to nejsou lidi zvyklí...
No jo a nafty...jsme u toho zas...
Zlatá 1.8 T tam turbo neodejde nikdy...
Já dělám ve značkovým Škoda servisu a ještě jsem neviděl auto soukromníka s turbem v prdeli. Všechno firemní, protože ty lidi si to kurví sami. Stydenýmu šlapou, pak s tím letí po dálnici na dovolenou, pak zastaví a hned to vypnou. A je hotovo....
A velmi často v těch autech není olej...Za těch 30T to prostě nějakej longlife sežere a na to nejsou lidi zvyklí...
No jo a nafty...jsme u toho zas...
Zlatá 1.8 T tam turbo neodejde nikdy...
14:00:47
05.01.2008
05.01.2008

Gryzly
13:49:24
05.01.2008
05.01.2008

Gryzly
-> Milan 136: Tak on do toho ani nehrábl, vozil to do autorizovanýho servisu.
21:31:46
04.01.2008
04.01.2008

Milan 136
-> Don Carlos: No tak ne jen u TDI. Taky tyčky stabilizátoru, zadní uložení ramen je to ho dost
21:11:58
04.01.2008
04.01.2008

Don Carlos
-> Milan 136: Je mi jasné, co tím chceš říct. U fabky se na ložiskách a rozvodech neoplatí šetřit na náhradách. A možná ještě na gumách na stabiku.Hlavně u TDI.
21:05:19
04.01.2008
04.01.2008

Milan 136
-> Jarda: Nevím jak chceš na fabii seřádit a promazat ložiska..
-> Gryzly: No jo to jsou ty ropy....
To byly origo díly nebo nějaký tchaiwan z lián?

-> Gryzly: No jo to jsou ty ropy....


19:07:21
04.01.2008
04.01.2008

Gryzly
-> Jarda: Fábie 1,9 SDi r.v. 2001 jezdil denně do práce asi 70km po silnicích druhé třídy a co 30 000km ložiska v pytli.
04:20:05
04.01.2008
04.01.2008

Jarda - zrušená registrace
-> Gryzly: po 30tis km loziska v kolach?
mozna serizeni a promazani, ja na ne mimo mazani a jednoho serizeni u favorita za 200tis. km nechmatl...

23:56:05
03.01.2008
03.01.2008

Gryzly
-> U-Geen: Já bráchovy říkal že ten šestiválec je už moc do té malé kastle. čtyřvály mají mezi blokem a chladičem asi 25cm. šestiválce asi 5cm. odvzdušňovák na termostatu je od vrtule chladiče jen 2cm, takže se povoluje tak že zastavíš motor, natočíš lopatky větráku tak abys mezi ně strčil ruku a malým šroubovákem to odvdušníš.
23:49:04
03.01.2008
03.01.2008

U-Geen
-> Gryzly: s termostatem jsem si uzil predloni na Toledu... aby se k nemu slovek dostal tak se musi sundat servo, je to bajecne.
23:47:03
03.01.2008
03.01.2008

Gryzly
-> Don Carlos: Já měnil chladící kapalinu na BMW e30 motor 2,4D.
Výpušták na motoru jsem nenašel, na chladiči měl stržené hrany, trak jsem musel oddělávat hadice. No porod. sání šlo pryč, vzduchový filtr, musel jsem otočit s alternátorem, třeba termostat je namontovaný na motoru, ale jedna hadice je vstup a jedna výstup. Nechápu proč jeden vstup neudělali jako má šáde, stačilo by prokopnout díru do bloku.
Výpušták na motoru jsem nenašel, na chladiči měl stržené hrany, trak jsem musel oddělávat hadice. No porod. sání šlo pryč, vzduchový filtr, musel jsem otočit s alternátorem, třeba termostat je namontovaný na motoru, ale jedna hadice je vstup a jedna výstup. Nechápu proč jeden vstup neudělali jako má šáde, stačilo by prokopnout díru do bloku.
15:49:36
03.01.2008
03.01.2008

Don Carlos
JJ.Zlatá stodvacítka. Nevíte, co se musí všechno rozebrat ve škochtli, než najdu čidlo teploty výparníku?...........
-> JayZee: Zkus si šáhnout do takového subaru k motoru. Tam nikde nedáš ani ruku...
Nechci tady zase srovnávat škodovky s něčím, na to je jiné téma.
-> JayZee: Zkus si šáhnout do takového subaru k motoru. Tam nikde nedáš ani ruku...
Nechci tady zase srovnávat škodovky s něčím, na to je jiné téma.
15:15:06
03.01.2008
03.01.2008

JayZee
A ta nova Fabia...tak do tej som sa s mojimi 199cm naozaj nezmestil,nemohol som soferovat,neslo to...
15:13:52
03.01.2008
03.01.2008

JayZee
-> Gryzly: Fabiu ja zo srdca nemam rad...ale toto je ocove a je sluzobna v combiku.Takze je to najlepsie auto,kedze benzin plati firma
Ale ta 1,4MPI zere a nejede...a ta jeho obzvlast,lebo ma 175000km a uz ma vodu v oleji....a uz mu stihlo aj odpadut predne koleso...povedal by som,ze fabia je najmenej povedene auto z MB....


10:15:12
03.01.2008
03.01.2008

Gryzly
-> JayZee: kamarád měl fábii, kupoval ji novou, jednou mu tu nádobku měnili ještě v záruce a dvakrát nebo třikrát po záruce, když měla najeto asi 100 000 a měsíčně nechával v servisu 3000,- tak ji prodal a koupil si novou Oktavii tour.
Protože dělat výměnu ložisek kol každých 30 000km, se mu zdálo docela brzo. a bylo toho víc.
Protože dělat výměnu ložisek kol každých 30 000km, se mu zdálo docela brzo. a bylo toho víc.
08:54:39
03.01.2008
03.01.2008

JayZee
-> haso: zlata skodovka vo vsetkom...okrem bezpecnosti.Tam si spravis vzdy vsetko za zlomok casu oproti tymto novym mrcham...v tomto chces nieco vymenit,tak aby si rozobral polku auta...
23:35:54
02.01.2008
02.01.2008

haso
-> minno: jj zlata 120ka, tam to cele vytiahnes v priebehu par sekund...
22:50:29
02.01.2008
02.01.2008

minno
mne sa ta nadoba na ostrekovace vo fabii nikdy nepacila...
22:47:46
02.01.2008
02.01.2008

MajkiTuner
taky jsem to opravoval ale na passatu ale mělo by to být stejný. plastový podběh dolu a zjistil jsem že to teklo tam kolem motorku tak jsem tam dal z fabie a vše už bylo ok. Hodně štestí!
22:44:18
02.01.2008
02.01.2008

Don Carlos
-> Milan 136: JJ. Ten snímač teploty výparníku dobře znám. Solidní prácička.V servisu mi radil, že mám vyhodit plyn. pedál a "pak tam tak šáhneš a je to tak zešikma nastrčené od spolujezdce".
No nakonec šla palubka celá ven, ale šlo to poměrně rychle.
No nakonec šla palubka celá ven, ale šlo to poměrně rychle.
22:11:30
02.01.2008
02.01.2008

JayZee
no bude to vesele...vdaka za rady...cez vikend sa do toho pustim...lebo teraz bez ostrekovacov je to docela zahul 

21:34:34
02.01.2008
02.01.2008

Max
jestli si to pamatuju,drží na třech šroubech,ale já ji sundával bez blatníku....jinak jak psal Milan...
Tušim že to bylo z ABS,že jsem to vařil,ale nehádal bych se...už je to dlouho
Tušim že to bylo z ABS,že jsem to vařil,ale nehádal bych se...už je to dlouho
19:32:01
02.01.2008
02.01.2008

Milan 136
Vndej plastovej podběh a a uvidíš kde jsou šrouby. Z hlavy to taky nevim. A taky asi určitě pomůže vyndat baterku a filtr...
Bez toho aby jsi něco sundaval to neuděláš...
Buď rád že nemusíš měnit snímač teploty za výparníkem na fabii (přístrojovka komplet ven...)
Bez toho aby jsi něco sundaval to neuděláš...
Buď rád že nemusíš měnit snímač teploty za výparníkem na fabii (přístrojovka komplet ven...)

15:38:18
02.01.2008
02.01.2008

JayZee
Prosim Vas,otcovi tecie nadobka na ostrekovace...no zatial som neprisiel na to,ako ju demontovat bez toho,aby som rozobral pol auta....nemate nejaky nakres?Alebo radu ako to spravit?Diky moc....