skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
škoda 120 pick-up
vypadala hezky udělaná. Podlaha vzadu srovnaná s prostorem za sedačkami.
Jinak cena nám trochu klesla, už se nabízí jen za směšných 180 000,- a stále je k mání. Že by to nemělo ani takovou cenu?
www.annonce.cz/detail/Sko da-120-FURGONET-9253246-WX 5VKQ.html
www.annonce.cz/detail/Sko da-120-FURGONET-9253246-WX 5VKQ.html
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Takovej místní pravopisec, a takhle píše? A neodvolávej se na slang atp.
![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
Matthes, záškodník z TechWebu 30.12.09 00:18:09 napsal:
→ ondie: Co jste dostaly qanocum![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
tak to qanocum ma dostalo
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
→ ondie: Co jste dostaly qanocum
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
tak to qanocum ma dostalo
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> ondie: Co jste dostali qanocum ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: A bylo to v "co jste dnes podělali" ,"dnešní nákup" nebo "jak na ženský" ?? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To je širokej pojem.. Moje auto je taky posranej hajzl nebo posranej sráč když mě sere fotky tu mám a BANnán sem za ně nedostal![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: hmmmmm..to je teda gurmán ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> ondie: Dal sem fotku posranyho hajzlu a dostal banan ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: co se stalo ?
-> Zeke-ten šestý: že děkuji
-> Zeke-ten šestý: že děkuji
-> Matthes, záškodník z TechWebu: videt ho matka tak ji trefi:o)
-> Zeke-ten šestý: BANanamen ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> ondie: je to favorit savana, nevyrabeny prototip (vzkazuje Tomaso458965713) :)
neni to moc k tematu,ale našel sem fotky nějakýho prototypu Fa Pick-upa...co je to zač ?
-> Bedřich: ano
-> Syny:
-> Risan: to sou mi věci, pán se toho nebojí..
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Risan: to sou mi věci, pán se toho nebojí..
-> Risan: Vždyť je to ten samý, co prodával majitel za 200 tis. SK,- změnil měnu, ale částku nechal.Mám pravdu?
Tak pánové, není to nic laciného, teď už to vím. Tady je jedna k mání za 200 000, ale Euro!
www.inzerce-auto.cz/inzer at/skoda-13341
www.inzerce-auto.cz/inzer at/skoda-13341
Si debil nacvicuje smajliky ne?
Tyvoe tady to zacina bejt plny nakejch vymytejch exotu...
-> Nwkt: Je to nová registrace a slovensko
-> petr s: Neni to zas ten maďar?
-> geri07: Nereaguj na stará témata pokud k nim nemáš co říct
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> Kloggie: , -> Risan: viděl baych to stejně, borec se eště neozval, takže asi nic :-(
-> Risan: Jj, myslim si to samý.
Hmm, podle mne to dopadne takhle: Spojení na nového majitele určitě nebude chtít dát (a můžeme se jen hádat, jestli kvůli diskrétnosti nebo si to celé vymyslel a takhle z toho elegantně vybruslil) a fotku pošle zase tuhle staženou z internetu, o které víme, že ji ani nefotil, ani to auto u něj nikdy nebylo.
To sem fakt zvědavej co to bude
-> Matsoft: inu staniž se..![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Matsoft: taky nápad ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> krup: a co takhle poprosit o spojeni na noveho majitele?!
-> pessam: já sem tam chtěl jed, ale su už asi tyden na neschopence
..
dnes mi přišel asi posledni mail :
"Dobrý den omlouvám se že jsem se dlouho neozval ale dostal jsem nabídku která se nedala odmítnout a škodověnka už má nového majitele. S přáním hezkeho dna S. Čančík"
aspoň sem eště jednou poprosil ze zajimavosti o fotky .. mohl by teda aspoň neco poslat, potažmo napsat, co to vlastně bylo ..
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
dnes mi přišel asi posledni mail :
"Dobrý den omlouvám se že jsem se dlouho neozval ale dostal jsem nabídku která se nedala odmítnout a škodověnka už má nového majitele. S přáním hezkeho dna S. Čančík"
aspoň sem eště jednou poprosil ze zajimavosti o fotky .. mohl by teda aspoň neco poslat, potažmo napsat, co to vlastně bylo ..
skoda furgonet - je niekde v strede
www.kani.plivnik.cz/kani. tuning/.../1981-1985.htm
inak je tam viac aut je to podla rocniku vid hore
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
www.kani.plivnik.cz/kani. tuning/.../1981-1985.htm
inak je tam viac aut je to podla rocniku vid hore
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> pessam: Já teda ne, myslim že tam nikdo odtud nejel, tak snad příští víkend.
Byl se někdo podívat na tu ůdajnou sedumsetdvacítku?
-> tomapa: to by nedopadl u žádnýho krabicoidního auta takovýdleho typu a stáří...
-> Kloggie: T4 je další generace s motorem vpředu. Motor vzadu je do T3. Jeslti maj placatý hadičky nevim.....nicméně se koukni na fotku,jakej je uložnej prostor mezi nápravama...takže se ten motor za zadní nápravu vejde hezky :-)
-> Kloggie: T4 je další generace s motorem vpředu. Motor vzadu je do T3. Jeslti maj placatý hadičky nevim.....nicméně se koukni na fotku,jakej je uložnej prostor mezi nápravama...takže se ten motor za zadní nápravu vejde hezky :-)
v tom T4 maj prej i placatý hadičky aby se to tam vešlo, co je na tom pravdy?
-> tomapa: tjn
Každopádně Furgonet na bázi Š742 byl trochu jiný případ než VW a taky jinak dopadl. Š Furgonet, to bylo hledání nejlevnějšího řešení pick-upa za situace, která v ČSSR začátkem 80. let panovala. Začít tehdy vyvíjet pick-up s motorem vpředu by byla ještě větší utopie, tak to dělat prostě nešlo. Byl by to zbytečně drahý vývoj pro relativně malý trh. Vždy bylo rozumnější mít napřed osobák (který sám o sobě uživil ve výrobě v rozumných sériích všechny podskupiny) a z něho odvozené daleko menší série užitkových aut. V Bratislavě chtěli prozkoumat, nakolik bude užitečné (vzhledem k ceně) zkusit odvodit pick-up ze stávajícíh osobáků. A to byla právě řada 742. S ohledem na cenu (vývoje i výroby) nemělo smysl se pouštět do předělávání pohonných skupin. Tak zkusili tuhle levnou variantu(protože šlo v podstatě jen o řezání a svařování plechů bez nároků na výrobky "přesného" strojírenství jako převodová ústrojí, díly motoru či homokinetické klouby) a bez nároků na širokou škálu zkoušek spojenou s přesouváním hnacích skupin a s tím vyvolaných zásahů do náprav a jejich uložení a vedení, řízení, výfukové soustavy atd. To všechno se homologuje a zkouší o dost náročněji (a dráž) než předělání pár plechů. Dobře věděli, že řada Š742 nemůže mít již dlouhého trvání (už byla ve výrobě nejméně šest let a od začátku byla řešením z nouze, labutí písní koncepce tisícovky staré v té době již několik desetiletí). Chtěli proto řešení levné a jednoduché, přitom ale užitečné. To se myslím povedlo, na Furgonet nemusíte shánět nic, co by neměli v každé mototechně a pár tabulí plechu ve Feroně taky seženete. Přitom s ním odvezete to, co v klasickém sedanu 742 těžko. Vysokou hranu zadních dveří (danou "překážejícím" motorem) vynahrazují široké (80cm) a vysoké (110cm) o téměř 180 stupňů otevíratelné dveře. Lze naložit až 39 normalizovaných přepravek. Projekt byl zastaven proto, že během zkoušek postavených prototypů vznikl záměr a poměrně blízký termín výroby osobáku s motorem vpředu (781 Favorit) a z něj by se pick-up odvozoval dobře. Tedy se přešlo na ten správný postup a ze strany GŘ ČAZ nebyl zájem pokrýt segment malých užitkových aut ty tři roky než naběhne Favorit Furgonety.
-> Max: však mě taky akorád ten crash test nedopadl nejlíp ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Gryzly: -> tomapa: náhodou mě se T3ka líbí a myslim že neni špatná ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Gryzly: jj až včera jsem koukal jaký to uzamykatelný prostory pod korbou
-> Risan: co pick up, ale udělat dodávku s motorem vzadu to je odvaha, viz prvních pár generací VW Transportéra.
Většina dnešních lidí si myslí, že udělat pick-up s motorem vzadu je nemožný. I lidi, kteří sami sebe považují za znalce tehdejší doby a znají třeba všechny tři verze konkurenční sanity z Tatry.
-> Kloggie: tak to je nás pravda vic.. docela mě zajimá, co ho vedlo k tomu, že fotku přidruženou k té inzerci označil za 720.. potažmo, proč si myslí že ten vyobrazenej furgonet má motor v předu ( 1,5, což měli 720tky.. ) nechme se překvapit..
-> krup: kua já sem napnutej jak struna, fakt jsem zvědavej:)