skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
u nás na vrakovišti
-> Skili: Üž aby toho starýho trotla kleplo...
-> Sepp: Jojo, přesně tam

-> Zeke-ten šestý 11.11.14 13:58:01: Tos byl v Gera s.r.o.?
-> Tony Outland: když jsem tam byl před týdnem tak ještě venku venku stála jedna bouraná, ale začínají mě tam už celkem srát, nechcou už prodávat díly ani z maluchů kterejch tam mají celkem dost a ještě k tomu stejny barvy jako mám já
Bylo to jak píše Jarda, formy se posouvaly na východ, viz www.matador.sk/index.cfm?
module=Act... , MP3=OR36, MP4=OR34, MP5=OR35, MP8=OR37, MP7 bylo taky původně z Barumu, hlavně na T613, znalejší doplní, ale u MP6 si nejsem jistý vůbec původem v Barumu.
Pak jak ty vzorky skončily v Matadoru, tak se ještě dělaly dál na východě MP4, MP5 a MP8 jako MATADOR-OMSKSHINA Made in Russia, ty ruské MP5 byly na hnědém rapidovi z karty, i dvě zimy jsem na nich odjel, ale nešly dovážit a strašně se poskákaly, holt ruská lisovaná tma, ty MP8 pak byly hlavně na vozíkách
Pak jak ty vzorky skončily v Matadoru, tak se ještě dělaly dál na východě MP4, MP5 a MP8 jako MATADOR-OMSKSHINA Made in Russia, ty ruské MP5 byly na hnědém rapidovi z karty, i dvě zimy jsem na nich odjel, ale nešly dovážit a strašně se poskákaly, holt ruská lisovaná tma, ty MP8 pak byly hlavně na vozíkách

-> Lukaso358 27.11.14 15:35:42: Mě ten vzorek bez bližšího zkoumání přišel taky stejnej a předpokládal jsem to, co ty. Tenhle Matodor jsem na živo zblízka nikdy neprohlížel, ale i kdyby nebyl stejnej jako OR 37, tak se nijak dramaticky neliší..
Je to jen můj pocit, nebo se mi zdá, že v nabídce aut k demontáži je docela velký počet celkem obstojných adeptů na veterány???
www.iautodily.cz/autovrak y.php
Třeba ta oranžová úžovka: www.iautodily.cz/skoda-10 5-vz4113.html
nebo tahle M1 www.iautodily.cz/skoda-12 0-vz4192.html

www.iautodily.cz/autovrak y.php
Třeba ta oranžová úžovka: www.iautodily.cz/skoda-10 5-vz4113.html
nebo tahle M1 www.iautodily.cz/skoda-12 0-vz4192.html
-> Jarda/felda: Favorit najeto 29 vše původní funkční vč gum = Nedostižný -> pak člověk ví co tím soudruzi původně mysleli.
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík:
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík:

-> Borin - Král tuzerů: nj, mýlka 

-> Jarda/felda: Protože Slováci viděli, že na tom Češi jezdí tak to museli mít taky.



-> Lukaso358 26.11.14 15:24:27: protože češi zjistili že je to vzorek na prd tak poslali formy na slovač





-> Hřib: Tak že by se někde stala chyba? Google nic, nic méně co si pamatuju tak jsem před loni si myslim koumal že hele Barum OR 37 a ono Matador tak že by ne?
Hm....tak budiž, asi to tak bude nic méně pořád platí že je to stejná guma nemýlím se li? (OR 37 EC vs MP8 EC)
Hm....tak budiž, asi to tak bude nic méně pořád platí že je to stejná guma nemýlím se li? (OR 37 EC vs MP8 EC)
-> Lukaso358: dej odkaz, rád si doplním díry ve znalostech 

-> Hřib: No a? Matador OR 37 taky byl.
-> Hřib: A tak OR 36 mám taky Barum i Matador..

-> Lukaso358: takový velký nápis MATADOR na nálepce...

-> Hřib: Šach mat
Detailně jsem to nekoumal vidím povědomý vzorek který věrně 25 let slouží. Tak automaticky přiřazuji nejpravděpodobnější variantě.

Detailně jsem to nekoumal vidím povědomý vzorek který věrně 25 let slouží. Tak automaticky přiřazuji nejpravděpodobnější variantě.
-> Lukaso358: -> Jozka: ale pánové, vy takoví odborníci a nepoznáte Matador MP8 ? 

-> Klubko_ 22.10.14 13:49:53: Tohle není z poláka...to je 03ka lada 

-> Lukaso358: No, úplně přesně tu cenu vyhrál originální plášť z Rudýho Října v Otrokovicích - po uvedení na trh, ne tahle slovenská mutace..

-> Jozka: Disk 4x100 -> 93+ Hlavně ten matador mi je divnej.
ale jo jinak je to ta guma...
ale jo jinak je to ta guma...
-> Marty227: To vypadá jako Nejlepší výrobek plastikářský a gumárenský pro rok 1989 - úžasná 165/70 R13 OR 37..
šedý 28000km, pekný LS interier modrý 70000 introš socka no cukrík škoda ho. vymeniť predné blatníky a mohol niekomu poslúžiť veľa ľudí lepí do kopy väčšie vraky..
Zdravím pánové, pokud někdo kromě škodovky vlastníte i starou Zastavu nebo znáte někoho kdo na ni shání ND, tak v Žamberku ve východních čechách je jedna ve šrotovišti Agro, zatím kompletní a s krásným vcelku zachovalým červeným interiérem 

-> Zeke-ten šestý: Za 6000,- 

-> Enggik: Nevim kolik za ní šéf chce, je to dost jo?

-> Zeke-ten šestý:
Já jí nemám
Ale echo jsem na ní dostal už v pondělí
Za tu cenu pro mne nerentabilní 




-> Enggik: Tak ne asi

-> Zeke-ten šestý: Já čekal, že se tu objeví




Jaký máte kdo zkušenosti s kovošrotem Černíkovice ?, bývá tam něco zajímavého, nebo jenom fáčka, felcky a tak?, a jak je to s dostupností?
-> Tony Outland: skoda-virt.cz/cz/.../1033
7-mat-es-olin
-> Tony Outland: Nouf, to ne. To bych věděl
šporáček bude ještě jezdit. Jen ho musím trochu nahecovat, ať to nachystá na sníh 


Dnes na vrakáču v Holici ?
Čí je nevíte ? žeby NOUF ??
Čí je nevíte ? žeby NOUF ??
-> 1203sanita: kde to je? pár drobností bych uživil...
Bohužel,ale ano ,už se do toho pustili
pojízdný s technickou...


-> 1203sanita: to je na rozebrání?

-> Václav Kršek: a potrebuješ tie "tapecy" ešte?... tie som tam nechal...
měl jsem na jaře štěstí na jedu GLS tak jsem z ní obral všechny ty nerezový lišty včetně 4oka (paraboly jak nové) a vše za 300 kč :D pak jsem z ní ještě vzal příruby příruby pro chladič oleje ale na zadní tapecy GLS v černé barvě jsem zapoměl



-> rOMAN: ten volant tam už nebol... určite praskol ako všetky toho typu...
-> Westas: GLS ´79 je "hodnotnejšia", ale nie v stave vraku tesne pred zošrotovaním... proste okrem niekoľkých pre GLS typických dielov, z toho veľa nepoužiješ... čo je teda lepšie polorozpadnutá GLS, alebo 120 Mko vo výbornom stave ako z výroby?...
Proste sú to vraky a ich hodnota je podľa použiteľnosti dielov
Biela 120 má proste v sebe veľmi zachovalé, neskorodované diely, neopotrebovanú 5st. prevodovku, pekný čistý interiér, zachovalé sedadlá, koberce, atď, atď...

-> Westas: GLS ´79 je "hodnotnejšia", ale nie v stave vraku tesne pred zošrotovaním... proste okrem niekoľkých pre GLS typických dielov, z toho veľa nepoužiješ... čo je teda lepšie polorozpadnutá GLS, alebo 120 Mko vo výbornom stave ako z výroby?...
Proste sú to vraky a ich hodnota je podľa použiteľnosti dielov
Biela 120 má proste v sebe veľmi zachovalé, neskorodované diely, neopotrebovanú 5st. prevodovku, pekný čistý interiér, zachovalé sedadlá, koberce, atď, atď...
-> samadi: Síce platí, že staršie u veteránov nemusí byť hneď lepšie či hodnotnejšie, no taká GLSka zo 79teho roku je hodnotnejšia ako nejaká 120L z konca výroby. Alebo nie? 

-> samadi 25.10.14 11:56:33: urcite mela takovej ten hnusnej volat co by svara potreboval :)
-> Westas: myslím, že to má spočítané... takže skôr bola báječná...
okrem chrómovej bižutérie a pár drobností tam nič moc nie je...
tá 120ka (1988) je vo výrazne lepšom stave a diely z nej sú prakticky ako nové, interiér ako nový, všetko originál bez zásahov (napr. zadné čelo nikdy nebolo zmontované)... o tú by mal byť väčší záujem...
okrem chrómovej bižutérie a pár drobností tam nič moc nie je...
tá 120ka (1988) je vo výrazne lepšom stave a diely z nej sú prakticky ako nové, interiér ako nový, všetko originál bez zásahov (napr. zadné čelo nikdy nebolo zmontované)... o tú by mal byť väčší záujem...